אבן דרך הנדסה ופיתוח בע"מ

פיתוח ובניית תשתיות

אבן דרך הנדסה ופיתוח בע"מ
אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 2010
תחום: פיתוח ובניית תשתיות
כתובת: שד' המגינים 97 חיפה מיקוד 3502306
טלפון: 04-8510656
פקס: 04-8510655
דוא"ל: office@ederech.co.il
אייקון הנהלה

מנהלים

  • מטר מרון, אבן דרך הנדסה ופיתוח בע"מ

    מטר מרון

    יו"ר ובעלים

    אבן דרך הנדסה ופיתוח בע"מ

    לפרופיל המלא

    מטר מרון
  • וותד וליד, אבן דרך הנדסה ופיתוח בע"מ

    וותד וליד

    מנכ"ל ומהנדס ראשי

    אבן דרך הנדסה ופיתוח בע"מ

    לפרופיל המלא

    וותד וליד

מנהלים בכירים

    מטאנס עימאד מנהל כספים
אייקון אודות

אודות אבן דרך הנדסה ופיתוח בע"מ

אבן דרך הנדסה ופיתוח בע"מ היא חברת תשתיות ופיתוח מובילה, המתמחה בתשתיות תחבורה, מים, ביוב וניקוז. החברה הוקמה בשנת 2010 על ידי מרון מטר, שלו 30 שנות ניסיון מקצועי וניהולי בענף התשתיות, ו-וותד וליד, שלו 20 שנות ניסיון כמהנדס אזרחי המתמחה בכבישים ותשתיות. הניסיון הרב של בעלי החברה והיכרותם המעמיקה עם הענף, אפשרו לחברה לבצע בהצלחה, כבר מהקמתה, פרויקטי תשתיות משמעותיים בהיקפים הולכים וגדלים ולצבור מוניטין ביצועי מעולה.
כיום, החברה מעסיקה 56 עובדים, כולל מהנדסים, מנהלי פרויקטים ועובדים מקצועיים, כאשר שיעור משמעותי מעבודות הביצוע שלה מתבצע על ידי עובדי החברה המיומנים, מה שנותן בקרה הדוקה ואיכות ביצוע גבוהה מהממוצע. החברה מחזיקה בציוד צמ"ה בהיקף נרחב, לרבות ציוד כבד כגון מנופים, משאיות, באגרים ושופלים.
הודות לערכיה, לעבודה קשה, ולעמידה ביעדים שהציבה לעצמה, החברה נמצאת בתנופת צמיחה בשנים האחרונות, עם מחזור שנתי של מעל 100 מש"ח בשנת 2018 ומחזור צפוי של כ–120 מש"ח בשנת 2019. לחברה יש סיווג קבלני ג5 (בלתי מוגבל) בענף הכבישים וסיווג ג4 בענף המים, הביוב והניקוז, שבהם היא קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות, והיא רשומה גם בענפי הבניה והטורבינות. בהתאם לדגש הרב ששמה החברה על איכות הביצוע והבניה שלה, היא בעלת תו תקן ISO9001:2015.
עם הלקוחות המרוצים של החברה ניתן למנות גופים ממשלתיים לרבות יפה נוף, חברת ערים, נתיבי ישראל, משרד השיכון ומי כרמל, וכן רשויות מקומיות ברחבי הארץ. 

בעלי החברה

חלק ניכר מהצלחתה של אבן דרך נובע מהניסיון, הידע והמיומנות של בעליה: מרון מטר, יו"ר החברה, שפעיל בענף הבניה ופיתוח התשתיות מאז שנת 1990 והיה מנהל בחברת ק.ס.מ.ג. עד להקמת אבן דרך בשנת 2010; ו-וותד וליד, מנכ"ל החברה והמהנדס הראשי שלה, שהוא מהנדס בוגר טכניון עם כ–20 שנות ניסיון בהתמחות בפיתוח והקמת תשתיות מגוונות. לבעלי החברה המנוסים יש את הידע המקצועי, ההנדסי והעסקי בקריאת תוכניות, תכנון תקציב והגשת מכרזים, שמאפשרים לכם להתמודד בהצלחה על מכרזים ולעמוד בהצלחה ובאופן מקצועי במלוא הדרישות שלהם, כאשר העבודות נמסרות למזמין בזמן ובמסגרת התקציב. הסינרגיה ביכולות ושיתוף הפעולה של וותד ומרון הוא שאחראי לצמיחתה המתמדת של החברה ולמוניטין החזק שלה.

ביצוע איכותי ומתקדם לשביעות רצון הלקוח ושמירה על איתנות פיננסית

בכל פרויקטיה, אבן דרך מקפידה על הבנה יסודית של דרישות וצרכי הלקוח, איכות ביצוע מהשורה הראשונה, עמידה בלוחות הזמנים ובתקציבים, בטיחות ושמירה על איכות הסביבה.
החברה מיישמת את טכנולוגיות הבנייה העדכניות ביותר, לרבות בנייה טרומית להאצת קצב העבודה, בקרת איכות ממוחשבת ועוד.
החברה מקפידה לשמור על האיתנות והיציבות הפיננסית, עם ניהול פיננסי אחראי, בדיקה תזרימית יומיומית, בקרת כספים הדוקה עם מבט של כמה צעדים קדימה, ומעורבות צמודה של מנהל הכספים בבחירת ומעקב הפרויקטים. 

פרויקטים בולטים

עבור משרד הבינוי והשיכון: פרויקטים בעיר חריש משנת 2015 ועד היום, לרבות עבודות פיתוח וכבישים, חשמל, מים, תאורה וביוב, בהיקף כולל של כ–200 מש"ח. כמו כן בוצעו קידוחים אופקיים בצור הדסה.

עבור נתיבי ישראל: עבודות בהיקף של כ–150 מש"ח, לרבות הרחבת כביש 444 – ראש העין-נחשונים (כ–50 מש"ח), הרחבת כביש 672 אליקים-יוקנעם (כ–55 מש"ח), כביש 2, כביש 5 וצירים מרכזיים במרכז הארץ.

מטרונית: החברה לקחה חלק פעיל מאוד בביצוע מערכת הסעת ההמונים במטרופולין חיפה. עם הפרויקטים שבוצעו בהקשר זה ניתן למנות את: מטרונית שדרות בן גוריון, מטרונית פל-ים ומטרונית הרצל בחיפה, וכן את מטרונית קריית אתא ומטרונית כביש 4 קריות. היקף הפרויקט הכולל: כ–200 מש"ח.

עבור חברת יפה נוף: בניית כבישים ועבודות פיתוח לאצטדיון סמי עופר, בהיקף של 30 מש"ח. שדרוג וחידוש הציר הראשי של מרכז הכרמל חיפה, כולל החלפת בניין כניסת הכרמלית. פרויקט בהיקף של כ–20 מש"ח. הרחבת כביש 772 לאורך כ–5 ק"מ: פרויקט בהיקף של כ–50 מש"ח.

עבור חברת ערים: ביצוע שצ"פ ומזרקה מהגדולות במזרח התיכון באור עקיבא: בהיקף של כ–30 מש"ח. ביצוע פיתוח שכונת צור נתן (כבישים ועבודות פיתוח נוספות) בצור יצחק, בהיקף של כ–20 מש"ח.

קידוח אופקי מתחת לפסי הרכבת: פרויקט מורכב שדרש ביצוע מהיר ומדויק על מנת לצמצם למינימום את הפגיעה בתנועת הרכבות. בוצע תוך 48 שעות.

עבור מי נתניה: שדרוג רחובות, מים ביוב וניקוז – בהיקף של כ–30 מש"ח.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • האם אפשר לחייב עובדים שנמצאים בבידוד לעבוד מהבית?

    400,000 ישראלים פוטרו ממקום עבודתם או יצאו לחופשה ללא תשלום מתחילת חודש מרץ. על פי הנתונים בין 5,000 ל- 6,000 עובדים פונים לשירות התעסוקה בכל שעה והגרוע מכל כ 100,000 אזרחים נמצאים כבר בבידוד. נשאלת השאלה על ידי עשרות אלפי המעסיקים שגם ככה קורסים: מה מותר להם לדרוש מעובדיהם שבבידוד.

    האם אפשר לחייב עובדים שנמצאים בבידוד לעבוד מהבית?

  • תמ"א 38 בגלימה אחרת

    המחסור הקריטי של דיור על המדף, מהווה הזדמנות פז לאחד את התמ"א 38 עם פינוי בינוי וליצור פתרון ראוי כלכלי למדינת ישראל

    תמ"א 38 בגלימה אחרת

  • ההגנה על החקלאי הישראלי – בעתות משבר ובשיגרה

    חייבים להגן על החקלאים הישראלים ולמנוע יבוא תוצרת חקלאית בעתות חירום אך גם בימי שיגרה

    ההגנה על החקלאי הישראלי – בעתות משבר ובשיגרה

  • בצל התפשטות הקורונה: נכון לעכשיו זכויות מעסיקים ועובדים

    מנסים לעשות "סדר בבלגן" בכל הקשור להמשך פעילות בשוק העבודה

    בצל התפשטות הקורונה: נכון לעכשיו זכויות מעסיקים ועובדים