אורן רווח
אורן רווח

רווח אורן

מנכ”ל

שנת לידה: 1974
תפקיד: מנכ”ל
תפקידים קודמים: מנהל חטיבת הקוסמטיקה, שסטוביץ בע”מ (מותגים תחת ניהולו: CARITA ,GUERLAIN ,REVLON, JOHNSON&JOHNSON SISLEY ,BULGARI ,DECLEOR); מנהל מותגים, רנדי בע”מ (מותגים תחת ניהולו: NEUTROGENAROC ,LEAN&CLEAR ועוד).
ותק בתפקיד: 10 שנים.
תפקידים בגופים ציבוריים: חבר נשיאות, יו”ר ענף התמרוקים ((2011-2015), יו”ר חטיבת הרשתות הקמעונאות - לשכת המסחר תל-אביבב והמרכז.
פעילות למען הקהילה: נוטל חלק פעיל מידי שנה בחודש אוקטוברר (חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד) שמארגנת קבוצת החברותת אסתי לאודר בשיתוף עם האגודה למלחמה בסרטן. נוטל חלק מדי שנה בפעילות VIVA GLAM מטעם מותג MAC לטובת הועד למלחמה באיידס; פעילות עם עמותת שורשים ועמותות רבות נוספות במהלך השנה.

מהו המהלך המשמעותי שהובלת לאחרונה?

אחד האתגרים הגדולים ביותר להנהיג קבוצת חברות המורכבת ממותגים מתחרים היא ההכרה כי התחרות אינה בבית כי אם בחוץ. אחד המהלכים הגדולים שהובלתי עם כניסתי לתפקיד היא הבנה כי אנו בית אחד, בעל מטה משותף, העובד יחדיו בשיתוף פעולה ושקיפות מלאה כאשר פנינו הם כלפי חוץ. ברור לכולנו כי התחרות אינה בבית.

 

מהן החוזקות המשמעותיות של המשרד בעינייך ?

ראשית האחידות שבה אנו עובדים. קבוצת החברות אסתי לאודר מדברת בשפה אחידה בכל מדינה ברחבי העולם – זה הייחוד שלנו.

שנית – כפי שציינתי, על דגל החברה חקוקה הסיסמא "ONE" – אחד – התחרות אינה בבית וזאת על אף ריבוי המותגים המתחרים.

שלישית – האווירה המשפחתית שהחברה מתנהלת לפיה, לא רק בישראל אלא בכל אחת מחברות הבנות של קבוצת אסתי לאודר בעולם ושמירה, טיפוח וקידום של עובדי החברה – מה שהופך אותנו לחברה מגובשת וחזקה בה הדלת פתוחה לכל עובד הרוצה להתייעץ או להציע הצעות ייעול .

מהם המהלכים המרכזיים שנעשו לאחרונה ויובילו להתחזקות המשרד בשנים הקרובות?

1. מהלך מרכזי ראשון קשור לאסטרטגיה של הקבוצה: הרחבת פעילות הריטייל שלנו באמצעות פתיחת חנויות נוספות למותגי MAC ו – Bobbi Brown וכן הבאת מותגים נוספים לישראל, אשר גם להם נפתח חנויות עצמאיות אשר ינוהלו על ידינו. אין ספק שעסקי הריטייל הופכים למנוע צמיחה משמעותי של הקבוצה.

2. אחד המהלכים החשובים שהובלתי בשנה האחרונה היה ההתמודדות במהלך מבצע "צוק איתן".

בקבוצת החברות שלנו יש לא מעט עובדים המתגוררים בדרום הארץ ובאותה תקופה היה לנו חשוב לוודא, יותר מכל דבר, כי בטחון עובדינו נשמר. אין לי ספק כי התמיכה בעובדים באותם ימים גרם לנו להבנה כי קבוצת אסתי לאודר היא משפחה שתומכת ותמיד תתמוך בעובדיה. הדבר הוביל באופן ישיר לפרץ של עשייה והתלהבות אין קץ בקרב עובדינו בשטח מיד עם סיום המבצע.

3. העולם הדיגיטלי הינו חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו ולאחרונה הקמנו מחלקה מיוחדת לנושאי On-Line האחראית לפתיחת אתרי קניות מקוונים (E-Commerce) למותג האיפור MAC ולמותג הטיפוח Clinique. הכוונה שלנו היא להתרחב גם בתחום זה ולפתוח אתרי קניות למותגים נוספים שלנו.

 

מהם האתגרים המרכזיים של המשרד בשנים הקרובות?

• פיתוח תחום הריטייל של החברה ופתיחת חנויות עצמאיות (Free Standing Stores) למותגים שלנו

• הבאת מותגים חדשים לישראל ופיתוחם כאן

• שמירה על מקום עבודה נעים לעובדינו

 

מהן המלצותיך למנהל בתחילת דרכו?

תמיד להיות קשובים לעובדים – אלו הם האנשים שמשיטים את הספינה ותמיד חשוב לשמוע אותם ומה יש להם להציע או להעיר.

לא לפחד לחשוב מחוץ לקופסא – מנסיוני עולה כי רעיונות מקוריים מגיעים ממנהלים שאינם מפחדים לחשוב מעט אחרת על מנת להצעיד את החברה שבניהולם קדימה.

היד תמיד על הדופק – אנו חיים בקצב מאוד מהיר בעולם מלא שינויים. חשוב תמיד להיות מודע לטרנדים והשינויים בענף בו אתה מתנהל .

 

מה חשוב לזכור גם בזמנים קשים?

חשוב להיות מוכנים וערוכים לזמנים קשים, תוך שימת דגש על בטחון העובדים והתנהלות תקינה של החברה.