אמיגה שיווק מזון

סיטונאות מזון, שיווק מזון, שיווק קומודטיס

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1950
תחום: סיטונאות מזון, שיווק מזון, שיווק קומודטיס
כתובת: פארק לוגיסטי צריפין, מבנה 106
טלפון: *8165
אייקון הנהלה

מנהלים

  • שאול  אמיגה, אמיגה שיווק מזון

    שאול אמיגה

    בעלים

    אמיגה שיווק מזון

  • גיל אמיגה, אמיגה שיווק מזון

    גיל אמיגה

    מנהל כללי

    אמיגה שיווק מזון

מנהלים בכירים

    עופר אייל מנכ"ל
    אליהו אקלר מנהל מרלו"ג
    איציק שייקה מנהל כללי
    אבי רובין מנהל שרשרת אספקה
    גלעד נחום מנהל הפצה
    טל פרדו מנהל הפצה
    עמוס גואטה מנהל מכירות ארצי
אייקון אודות

אודות אמיגה שיווק מזון

אמיגה שיווק מזון הינה חברה מובילה בתחום סיטונאות המזון לשוק המוסדי, בתחום שיווק מזון ובתחום שיווק קומודטיס. חברת אמיגה שיווק מזון מהווה את ספקית המזון שמשווקת כ-60-65% מן המזון הכללי בשוק המקצועי באזור גוש דן רבתי, לפי סקרים שנערכו. החברה ממוקמת בפארק הלוגיסטי בצריפין, במרכז לוגיסטי חדשני המתפרש על פני קרוב ל-4000 מ"ר.
בעלי חברת אמיגה שיווק מזון, שאול אמיגה, הקים את החברה בשנת 1950, ובנו גיל אמיגה מצעיד את החברה קדימה זה עשרים שנה. הנסיון המקצועי רב-השנים שצברה חברת אמיגה שיווק מזון בלמעלה מ-65 שנות פעילותה, ההון העצמי עליו היא בנויה והמקצוענות בה היא ידועה, חוברים יחד ויוצרים את מעמדה המוביל כיום, כחברה מובילה בתחום סיטונאות המזון ושיווק המזון לשוק המוסדי, המעניקה שירות מקצועי לקרוב ל-3000 לקוחות הפרוסים בכל רחבי הארץ.
עיקר התמקצעות החברה מתמקד בשוק המוסדי. עם לקוחות אמיגה שיווק מזון נמנות חברות קייטירינג גדולות, גופי הסעדה מובילים, מסעדות מכל הסוגים ובכל הרמות, בהן מסעדות פועלים ומסעדות גורמה, גני ילדים, בתי אבות, בתי חולים, חברות המתמקדות בטיולי ג'יפים ובטיולי שטח, שרותי הסעדה, מוסדות, גני אירועים, מלונות בכל רחבי הארץ ומשרדי ממשלה.
מחזור החברה לשנת 2018 עומד על מעל ל-100 מיליון ₪.

הקפדה על איכות, בקרה ושירות

חברת אמיגה שיווק מזון מקפידה על איכות ראשונה במעלה של כל מוצריה, תוך עמידה בסטנדרטים קפדניים של בקרה לפי תקן ISO 9001-2008 של מכון התקנים. חברת אמיגה שיווק מזון הקימה מחסנים מודרניים המנוהלים על ידי מערכת מחשוב WMS, תוך הקפדה ומתן דגש מהותי לפן הלוגיסטי בנושאים כגון שעות הגעה ומערכת בקרת האיכות של החברה, בכדי לעמוד בתקנים המחמירים ביותר, ולשווק ללקוחותיה הרבים והמגוונים מוצרים טריים ואיכותיים של החברות והמותגים המובילים בעולם.
חברת אמיגה שיווק מזון רואה לנגד עיניה את הערכים שהובילו אותה מיום הקמתה, ומקפידה בכל עת על יושרה, שירות מקצועי ואיכות מן המעלה הראשונה.

ממעדניה בשכונת התקווה לחברת שיווק מזון מובילה בישראל

בשנת 1950 הקים שאול אמיגה מעדניה בשכונת התקווה. משם צמח והתפתח העסק המשפחתי, עת בנו גיל אמיגה החל לעבוד בחברה, השקיע והביא את חברת אמיגה שיווק מזון למקומה כיום, כחברה מובילה בישראל בתחום סיטונאות המזון, שיווק המזון ושיווק קומודטיס. המעדניה ממנה החל הכל עדיין קיימת, ונמצאת כיום תחת הנהלת אחיו ודודו של גיל אמיגה.

3000 סוגי מוצרים של המותגים המובילים בישראל ובעולם

חברת אמיגה שיווק מזון משווקת קרוב ל-3000 סוגי מוצרים ממגוון המותגים המובילים של החברות הגדולות הן בישראל והן מרחבי העולם, בהם חברת אסם, חברת סוגת, חברת דיפלומט וחברת יוניליבר.
חברת אמיגה שיווק מזון משווקת מוצרים רבים מסוגים מגוונים בהם שמנים, תבלינים, פיצוחים, קטניות, מלפפונים חמוצים, אורז, רטבים וירקות קפואים, ומוצרים הקשורים בענף המזון, כגון כלים חד פעמיים, אריזות חד פעמיות, קיסמים, מטאטאים, מגבים וחומרי ניקוי.
בנוסף, חברת אמיגה שיווק מזון מציעה קשת רחבה של מוצרים מובילים הקשורים לשוק האיטלקי, בהם מוצרי עגבניות מדרום איטליה ופסטות איכותיות עם אחוזי חלבון גבוהים מדרום איטליה. החברה אף מייבאת מוצרים מיוחדים מאיטליה למטבח המקצועי, כמו גם למטבח האסייתי ולמטבח האוריינטלי, כגון שמנים, רטבים ומוצרים לסושיות.

פעילות למען הסביבה

חברת אמיגה שיווק מזון דואגת לשימור הסביבה ולערכי הקיימות בארץ ובעולם, ולכן משקיעה החברה בימים אלה במהלך מקצועי נרחב בכדי להבטיח שכל מוצרי היבוא יגיעו באריזות פאוץ' ושקיות וואקום, ולא בפחיות שימורים.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • פיתוח אנשים ולא רק תוכנה

    בשנים האחרונות חברות התחילו לאמץ גישה שונה, גישה ששמה לה למטרה לעודד את הצמיחה באמצעות עידוד ההתפתחות המקצועית והאישית של עובדי החברה וזאת מתוך האמונה שצמיחת העובדים היא צמיחתה של החברה עצמה

    פיתוח אנשים ולא רק תוכנה

  • הסדרת פעילות הברוקר–דילר: החוליה החסרה במעטפת ההגנה על המשקיעים

    בעקבות קריסת ברוקרים בתחילת השנה, יזמה רשות ניירות ערך הצעת חוק להסדרת פעילות הברוקר-דילר. ההצעה תגביר את ההגנה על משקיעים ותתרום לעידוד ופיתוח התחום, תוך יצירת הרמוניה חקיקתית בין ישראל לעולם

    הסדרת פעילות הברוקר–דילר: החוליה החסרה במעטפת ההגנה על המשקיעים

  • על חוסר השקיפות של תעשיית המכשור הרפואי והשלכותיה

    לאחרונה עלה בנטפליקס הסרט The Bleeding Edge המתאר את הניצול הציני של תעשיית המכשור הרפואי בתהליך קבלת האישורים של ארגון המזון והתרופות הפדרלי בארה"ב, וחוסר השקיפות של בטיחות המוצר מול המטופלים

    על חוסר השקיפות של תעשיית המכשור הרפואי והשלכותיה

  • מה בין גידול קנאביס רפואי לחוק ההתיישבות?

    ב-27 בינואר השנה אישרה הממשלה יצוא קנאביס רפואי מישראל. רבים חיכו להחלטה זו הן מקרב החקלאים והן מקרב היזמים

    מה בין גידול קנאביס רפואי לחוק ההתיישבות?