עוזיאל דנינו
עוזיאל דנינו

דנינו עוזיאל

מנכ”ל

אקסלנס נשואה
בית השקעות ניהול קופות גמל וקרנות השתלמות ניהול תיקי השקעות בארץ ובחו”ל ניהול קרנות נאמנות ניהול תעודות סל שירותי מסחר וברוקראז’ שירותי חיתום וגיוס הון ניהול אופציות לעובדים - Esop ייעוץ משכנתאות
שנת לידה: 1957
אימייל: Uziel.Danino@xnes.co.il
תפקיד: מנכ”ל
תפקידים קודמים: מנהל חטיבת נכסי לקוחות בנק מזרחי טפחות: סגן מנהל חטיבה עסקית, בנק מזרחי טפחות, יו"ר דירקטוריון אקסלנסס השקעות. 
השכלה: B.A, שלוחת דרבי בישראל, המכללה למנהל.

מהו המהלך המשמעותי שהובלת לאחרונה ?

בשנה האחרונה המשיכה אקסלנס להשקיע בפיתוח והוספת מוצרים נוספים. אחד הבולטים שבהם הוא השקת קופות גמל וקרנות השתלמות מחקות מדדים. אחד הנושאים המרתקים בשוק ההון הוא התחרות בין מנהלי ההשקעות שמנסים לייצר תשואות באמצעות כלים כמו תזמון שוק, בחירת מניות ושינויי אלוקציה לבין חסידי הגישה הפסיבית שטוענים שלאורך זמן יש להשקיע במדדים המובילים ושהם יעניקו את התשואה הגבוהה ביותר.

אקסלנס החליטה להעניק ללקוחותיה מוצר ייחודי חדש – גמל השתלמות המשלב את הניהול האקטיבי עם היכולות המצוינות של הניהול הפאסיבי של קסם-אקסלנס אשר הינו המוביל בישראל בענף זה.

מהן החזקות המשמעותיות של החברה בעינייך?

מגוון מוצרים רחב, פיתוח והרחבת סל המוצרים, בנוסף חוזקה משמעותית מאוד של אקסלנס היא עובדי החברה שכן מדובר בחברת שירותים וההון האנושי הוא זה המייצר את חווית המוצר עבור הלקוח. מדובר באנשי מקצוע ותיקים עם מחויבות גבוהה ללקוחות.

מהם המהלכים המרכזיים שנעשו לאחרונה ויובילו להתחזקות המשרד בשנים הקרובות?

המשך יישום אסטרטגיית מיקוד הלקוח. שבאה לידי ביטוי בשדרוג מערכות ותשתיות שיאפשרו לנו לקבל מידע על הלקוחות שלנו ולהעניק להם שירות אישי ורלוונטי על בסיס המידע שנצבר ועל בסיס הרלוונטיות עבורם.

מהם האתגרים המרכזיים של המשרד בשנים הקרובות?

האתגר של אקסלנס הוא להמשיך ולהוביל את שוק בתי ההשקעות ולהצדיק את האמון הניתן לה ע"י מאות אלפי לקוחותיה מדי יום, תוך אחריות עצומה לעתידם הפיננסי ולהשאת ערך לנכסיהם הפיננסיים.
כל זאת מתוך הערכים עליהם אקסלנס מושתתת – מתנהלים בהגינות, חושבים אחרת, עובדים יחד ופועלים במקצועיות.

מהן המלצותיך למנהל בתחילת דרכו?

בסביבה הנוכחית, היכולת לחדשנות ולשינוי תופסים מקום מרכזי וקריטי בהצלחת הארגון.

אם תחזיק בגישה שלא ניתן לעשות ולשנות, תמצא שהמתחרים שלך כבר עשו זאת. מגמה זו מתעצמת היות והעובד של היום שונה מהעובד של אתמול, הוא יותר מיומן, מקצועי, משכיל ותובעני יותר והאתגר שלנו כמנהלים בנסיבות אלה הוא לגייס את העובדים לרובד נוסף של מימוש היכולות, לחדשנות תוך יציאה מהקופסא על מנת לקדם את הארגון.