בן ארי תל רם פרויקטים בע"מ

תשתיות גשרים והנדסה אזרחית

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1989
תחום: תשתיות גשרים והנדסה אזרחית
כתובת: ההדרים 6 ת.ד 2455 מיקוד 77123, אשדוד
טלפון: 08-9267152
פקס: 08-9267155
דוא"ל: office@benari-telram.co.il
אייקון הנהלה

מנהלים

  • רם  הלוי, בן ארי תל רם פרויקטים בע"מ

    רם הלוי

    מנכ"ל ושותף, בן ארי תל רם פרויקטים בע"מ.

    בן ארי תל רם פרויקטים בע"מ

    לפרופיל המלא

    רם הלוי

    שרון ביטון מהנדס ראשי
אייקון אודות

אודות בן ארי תל רם פרויקטים בע"מ

חברת בן ארי תל רם פרויקטים בע"מ הינה חברה ותיקה ומובילה, המתמקדת בפרויקטים בהנדסה אזרחית, הקמה ותחזוקת גשרים מבטון.

החברה הינה חלק מקבוצת אליקים בן ארי, הנחשבת לחוד החנית בתחומי ההנדסה האזרחית בישראל, עם רקורד מרשים בביצוע פרויקטים בתחום התשתיות, ניהול מחצבות, ניהול מפעלי תעשייה ופרויקטים רחבי היקף איכות הסביבה. כפועל יוצא מכך היא נהנית מחוסנה של הקבוצה, מיכולות הביצוע העצמאיות ומהגב הלוגיסטי והכלכלי שמאפשר לה לספק תוצאות אופטימאליות בכל פרויקט, בהתאם ללוחות זמנים קצובים ודחוקים.

הודות לתודעת שירות מעולה, מקצועיות חסרת פשרות והתמחות בתשתיות טכנולוגיות מובילות, נהנית החברה ממוניטין והערכה בקרב לקוחותיה, כשותף מסור, מחויב ומעורב בכל שלבי הפרויקט.

בבן ארי תל רם מועסקים מעל 40 עובדים, ברובם מהנדסים ומנהלי עבודה  הנבחרים בקפידה. צוותים אלו מנהלים את אתריה המורכבים של החברה במיומנות ובמקצועיות ובכך מקנים לחברה יציבות וצמיחה.

על לקוחותיה נמנים גופים ממשלתיים כגון נתיבי ישראל (מע"צ), רכבת ישראל, משרד השיכון והבינוי, רשות שדות התעופה, עיריות וחברות כלכליות, מולם מתפעלת החברה חוזים ארוכי טווח.

החברה מנוהלת תחת תקן ISO 011, בעלת רישיון קבלן רשום ומוכר לעבודות ממשלתיות ומסווגת בענפי הבנייה בסיווגים גבוהים עד בלתי מוגבלים. 

מערכות תומכות ביצועים

לבן ארי תל רם מסגרייה ייעודית, בה מבוצעות מרבית עבודות הפלדה המורכבות, חלקי גשרים ואלמנטים תומכי גשרים.

בבעלות החברה צי גדול ומגוון של מיכון תשתיות כבד להקמת גשרים, מנופים, כלי צמ"ה לייעודים שונים, ציוד הקמה ותחזוקה, וציוד עזר. 

מחלקת דריכה

לחברה מחלקה ייעודית לביצוע דריכת גשרים, מהבודדות בארץ, המתמחה בדריכת בטון בשיטת "אחר" שהינה פעולה הכרחית בהנדסה אזרחית להקמת גשרי בטון ולמבנים במפתחים גדולים. 

תחומי התמחות

הקמת גשרים

החברה מתמחה בהקמת גשרים טרומיים ויצוקים באתר, בגבהים ניכרים, מפתחים גדולים ובדריכת אחר, בפרויקטים מורכבים בהנדסה אזרחית.

בין היתר, הקימה החברה לאחרונה מעל 10 גשרים בכביש 38 ורמת בית שמש; גשר ענק במחלף ראש העין החדש בכביש 5 בטווח זמנים קצר במיוחד; גשרים מורכבים בכביש 65 גולני-קדרים; גשרים בהארכת כביש 6 צפונה, גשרים בכביש 6 דרום קטע בית קמה- להבים, גשרים בקו רכבת העמק החדש, גשרי הפרדה מפלסית בדרך הים ברחובות ועוד.

שיקום גשרים ומבנים

בן ארי תל רם מתמחה בשיקום מבנים וגשרים, תחום העולה משמעותית בשנים האחרונים בשל הזדקנות התשתיות בארץ והדרישה להבטיח את המשך תפקודם. לאחר סקירה מדוקדקת של המבנה, מבצעת החברה חיזוקים מתוכננים, שיפוץ והחלפת אלמנטי פגועי הבלאי כגון  סמכים ותפרים לרעידות אדמה. החברה עובדת בחוזי אחזקה ממושכים בין היתר מול נתיבי ישראל, ובפרויקטים נקודתיים כדוגמת מחלפון נווה שלום בכביש 3. 

פרויקטים מורכבים בהנדסה אזרחית

בן ארי תל רם מתמחה בביצוע פרויקטים מורכבים בהנדסה אזרחית. עבור חברת נתג"ז הקימה החברה תחנות PRMS להקטנת לחץ.

החברה מבצעת עבודות הקמה בארץ לחברת NOBLE ENERGY.

החברה ביצעה לאחרונה את מבני הבטון  הייחודיים "אינטקים" בפרויקט תחנת הכח "אגירה שאובה בגלבוע" הנחשב לפורץ דרך בתחומו.

המבנים מאופיינים בגבהים אדירים, גאומטריה לא שגרתית, ועמידות מתמדת במים. 

פרויקטים

פרויקט גשרי מחלף ראש העין מזרח
מזמין עבודה: חברת תורעב השקעות (עבור חברת נתיבי ישראל ומשרד השיכון)
תיאור העבודה: גשרי מחלף ראש העין החדש מעל כביש 5. גשרים בשטח מסעות מעל 15,000 מ"ר, במפתחים גדולים מ 35 מ' שאופיינו בייצור קורות דרוכות עצמי במפעל זמני בשטח, דריכה בשיטת אחר, הובלתם והנפתם.
היקף כספי של העבודות: 75 מלש"ח

פרויקט גשרים ומעבירים בכביש 6 צפון קטע מחלף תל קשיש ומנהרת רכסים:
מזמין עבודה: מיזם משותף שפיר פיזרוטי
תיאור העבודה: בפרויקט בוצעו גשרים ומעבירים תת קרקעיים בהיקפים גדולים. בין היתר כלל הפרויקט ביצוע עבודות גישור בשטח 11,000 וכמות של 8 מעברים תת קרקעיים באורכים משתנים  60-160 מ"א וברוחב עד 20 מ'. סה"כ נפח הבטונים בפרויקט כ 50,000 מ"ק וכמות פלדת הזיון 7,000 טון. הפרויקט כלל ביצוע תקרות דרוכות בדריכת אחר וכן ביצוע תקרות קשתיות מורכבות.
היקף כספי של העבודות: 100 מלש"ח

פרויקט אגירה שאובה בגלבוע:
מזמין עבודה: טר ארמה, א.צ אבידן עבור מיזם משותף סולל בונה אלקטרה אלסטום 
תיאור העבודה: ביצוע שני מבני אינטקים מורכבים (פורטלי ענק) בכניסות למנהרות בהר הגלבוע. העבודות מאופיינות בביצוע אלמנטי בטון מאסיביים בתת הקרקע ומעליה, בגבהים של מעל 30 מ' ובגיאומטריה ייחודית. העבודות בוצעו בסלע, בחרסיתות ובתוך מי תהום, כללו בין היתר הקמת פירים, תקרות רדיאליות, גשרונים, קירות ורצפות משופעות בגמר מוקפד ועמידות בפני נוכחות מים קבועה.
היקף כספי של העבודות: 35 מלש"ח.
תקופת ביצוע: דצמבר 2014- מרץ 2016

גשר הסבבה, רמת בית שמש
מזמין עבודה: משרד השיכון
תיאור העבודה: ביצוע גשר קורות בשטח 5,000 מ"ר בטופוגרפיה הררית, בעל נציבי ביניים תמירים ובתנאי ביצוע מאתגרים. תקופת ההקמה העיקרית הושלמה ב 12 חודשים (הפרויקט טרם הושלם ונמסר סופית למזמין בשל שינויים שאינם תלויים בקבלן).
בנוסף לעבודות הגישור כלל הפרויקט עבודות עפר מקדימות במצוקי ההר וכן עבודות מילוי וסלילה.
היקף כספי של העבודות: 30 מלש"ח.

פרויקט קו הרכבת הקלה בקטע אורה הדסה
מזמין עבודה: מוריה החברה לפיתוח ירושלים
תיאור העבודה: פריצת דרך עבור רצועת הרכבת הקלה בקטע שבין צומת אורה לפאתי בית החולים הדסה. העבודה מתבצעת במדרון ההר ומאופיינת בחציבות זהירות, הקמת גשרי רכבת ומערכות של קירות תמך הכוללות מסמרי סלע רבים לייצוב ההר. העבודה בעיצומה ומקדימה את לוחות הזמנים החוזי. יצוין עבודות ייצוב הקרקע הושלמו כמעט במלואן.
היקף חוזה: כ 85 מלש"ח סכום חשבון מצטבר עד כה 25 ש"ח.

מחלפי קרית גת מערב מזרח, כביש 35
מזמין עבודה: מיזם משותף אלקטרה -בן ארי (עבור חברת נתיבי ישראל)
תיאור העבודה: עבודות הגישור ומבני דרך שונים בהקמת שני מחלפים חדשים שמטרתם להסדיר גישה נוחה בין העיר הוותיקה לרובע המגורים החדש והנרחב "כרמי גת" ואל כביש 35. הגשרים מוקמים מעל הכביש הסואן ומעל מסילות רכבת לוד- באר שבע, ובלוחות זמנים דחופים בשל אילוצי אכלוס אלפי יח"ד שממתינות. במסגרת הפרויקט מבוצעים גם מעבירי בטון תת קרקעיים מתחת לצד הכביש, פירוק גשרים ישנים מעל הרכבת, וקירות אקוסטיים גדולים לאורך התחום.
תקופת ביצוע: התחלה אוקטובר 2017, צפי לסיום גשרים פברואר 2019
היקף כספי: 40 מלש"ח

פרויקט גשר וטרמינל הולכי רגל מעל מסילות הרכבת בתחנת לוד
מזמין עבודה: חברת רכבת ישראל
תיאור העבודה: ביצוע גשר מקורה מעל 12 מסילות רכבת. הגשר משמש טרמינל מעבר בין מסילות הרכבת וכולל דרגנועים, מערכות חשמל תקשורת, תברואה, כיבוי אש וחיפוי קירות מסך וזכוכית.
העבודה לקראת סיום והתאפיינה בביצוע בתנאי מבצע נוקשים רק במסגרת חלונות זמן בודדים בהם הושבתה תנועת הרכבות.
תקופת ביצוע: נטו 12 חודש, העבודה צפויה להסתיים בספטמבר 2016
היקף חוזה: 30 מלש"ח

ים המלח חוף מצדה- גשרים בתעלת הימית תחנת P9
מזמין עבודה: בן ארי (חברת האם) במסגרת חוזה עם חברת כי"ל מפעלי ים המלח
תיאור העבודה: במסגרת ביצוע הארכת התעלה הימית המחברת את חלקו הצפוני (העיקרי) של ים המלח לחלקו הדרומי, מוקמים בימים אלו 8 גשרים רחבים מעל התעלה שתפקידם לקלוט ולתעל את מי השיטפונות הגועשים ישירות לחוף. הגשרים במפתח 24 מ', בעלי נציבי קצה בשיטת הקרקע המשוריינת, ומתוכננים לשאת משקל רב של הצטברות מים בגובה מטרים בודדים. הגשרים מוקמים בתנאי מבצע מהירים בהתאם לחלונות מזג האוויר בשנה וסכנת השיטפונות. מפרטי הביצוע הינם בין המחמירים ביותר בשל הסביבה האקלימית האגרסיבית באיזור והתכנון נעשה ע"י Royal Haskoning DHV  הולנד. ממוצע משך ביצוע להקמת גשר קורות – 3.5 חודשים!
תקופת ביצוע: העבודות החלו בינואר 2018 וצפויות להסתיים ב מרץ 2019 בהתאם להתקדמות שאר הפרויקט.
היקף כספי עבודות הגישור: 50 מלש"ח

פרויקט גשרי כביש 65 קטע מסד קדרים:
מזמין עבודה: חברת עינב החץ (עבור חברת נתיבי ישראל)
תיאור העבודה: בפרויקט בוצעו 5 גשרים בשטח כולל של 10,000 מ"ר, מהם שניים יצוקים ודורכים במקום בחתך ארגז משתנה, במפתחים של 75 מ' וביסוס בכלונסאות מיקרופייל כולל קירות דיפון זמניים לגובה 20 מ' תמוכים בעוגני קרקע..
היקף כספי של עבודות הגישור: 40 מלש"ח 

פרויקט הפרדה מפלסית 141, דרך גד פישמן רחובות
מזמין עבודה: חברת אליקים בן ארי (עבור נתיבי איילון)
תיאור העבודה: ביצוע גשר רכבת בשטח 3,500 מ"ר מפתחים של 35 מ' עם קורות בשילוב דריכות קדם ואחר. הגשר הוקם מעל צירי תנועה פעילים ומסילות רכבת.
תקופת הביצוע: נובמבר 2014- יולי 2016. פתיחה לתנועה אוגוסט 2016.
היקף כספי של העבודות הגישור והמבנים: 35 מלש"ח.

גשרים בכביש 38 החדש
מזמין עבודה: חברת עינב החץ , חברת אולניק (עבור נתיבי ישראל)
תיאור העבודה: ביצוע 10 גשרים מעל תנועה קיימת ומעל מסילות רכבת. שטח הגשרים בפרויקט מעל 12,000 מ"ר בניהם שני גשרים בשטח גדול מ 2500 מ"ר כל אחד וכן גשר אקולוגי רחב שכלל יצור קורות קשתיות דרוכות במקום בגובה 280 ס"מ.
היקף כספי של העבודות:  60 מלש"ח
תקופת הביצוע: אוגוסט 2015- יוני 2017. פתיחה מלאה לתנועה של קטע (אחרון) מאי 2017.

 

 

בנוסף אולי יעניין אותך

  • בנק ישראל יעלה כנראה את הריבית בתחילת 2019, אך קצב העלאות הריבית יהיה מאד מתון

    שיעור האבטלה בשפל, הביקוש לעובדים ברמת שיא, הכלכלה צומחת בקצב מרשים, סנטימט הצרכנים והעסקים ברמת שיא - אז מדוע הריבית טרם עלתה?

    בנק ישראל יעלה כנראה את הריבית בתחילת 2019, אך קצב העלאות הריבית יהיה מאד מתון

  • משרד שטיינמץ עמינח: "תשואות גבוהות ופטור ממס שבח הפכו את יוון ליעד נחשק להשקעה"

    הקרבה הגאוגרפית וההקלות בתחום המס הביאו הרבה משקיעים ליוון שאחרי המשבר הכלכלי. לאחרונה, הם החלו לצאת מאתונה לערים פחות מרכזיות. האם עדיין משתלם להשקיע בנדל"ן יווני, או שהשקעה בישראל עדיפה? שיחה עם רו"ח גיא ארליך ממשרד רואי חשבון שטיינמץ עמינח ושות'

    משרד שטיינמץ עמינח: "תשואות גבוהות ופטור ממס שבח הפכו את יוון ליעד נחשק להשקעה"

  • לתבוע דיבה, או לא לתבוע דיבה? זו השאלה

    תביעת לשון הרע הינה תביעה בעלת מורכבויות ייחודיות. לא בכדי אנשים או חברות שנפגעו מפרסום או אמירה מכפישה, שלתחושתם הסבה להם נזק תדמיתי גדול, מתחבטים ארוכות בשאלה האם להגיש תביעת דיבה כנגד מי שפרסם כלפיהם דברי לשון הרע, או שמא להימנע מכך

    לתבוע דיבה, או לא לתבוע דיבה? זו השאלה

  • נסטינג: היבטים כלכלים של נסטינג ושל גירושין – לא לעשירים בלבד

    אין זה סוד שלגירושין יש היבטים כלכלים ולכן לפעמים אנשים נשארים נשואים רק בשל שיקולים כלכליים

    נסטינג: היבטים כלכלים של נסטינג ושל גירושין – לא לעשירים בלבד