עובד בן דוד
עובד בן דוד

רו"ח בן דוד עובד

שותף מנהל - מייסד

שנת לידה: 1968
דוא"ל: ovad@bdsk.co.il
תחומי התמחות: שליטה מלאה והיכרות מעמיקה בכל הקשור לעריכה וביקורת דוחות כספיים בהתאם לתקני חשבונאות מקובלים. ניסיון רב בביקורות פנימיות מורכבות, ביקורת תפעולית, תהליכית, ניהולית, חקירתית, ניהול סיכונים, איתור הונאות ומעילות ובביקורת כוללת במוסדות ציבוריים, פרטיים, במשרדי ממשלה וברשויות מקומיות וכן בחוק חובת המכרזים תקנותיו, הוראות תכ"ם ותקשי"ר, וזאת במסגרת ביצוע עבודות ביקורת רבות. כהונה כחשב מלווה בחברות, עמותות, רשויות מקומיות ומועצות דתיות.
תפקיד: שותף מנהל - מייסד
תפקידים קודמים: 1994 ועד 2009 - מרצה במספר מוסדות להשכלה גבוהה (מכללת רמת גן, טורו קולג' ומכון אקדמי לב בירושלים) בתחום החשבונאות הפיננסית ומימון בשנים מתקדמות ושנת השלמה בחשבונאות; 2002 ועד 2008 - מרכז שנת ההשלמה בחשבונאות במרכז אקדמי לב בירושלים. כמו כן, אחראי על כל תחום החשבונאות הפיננסית בתואר הראשון במוסד האקדמי הנ"ל; 2000-1997 - ראש החוג לראיית חשבון בטורו-קולג'.
ותק בתפקיד: שותף מנהל משנת 1995.
תפקידים בגופים ציבוריים: 2011-2013- יו"ר ועדת כספים בחברה הממשלתית "עמידר", החברה הלאומית לשיכון בישראל בע"מ, שהינה חברה ממשלתית לדיור ציבורי ונוסדה בשנת 1949; 2008-2011- יו"ר דירקטוריון חברת אשר”א – החברה הישראלית לביטוח יצוא בע"מ. החברה נוסדה בשנת 1957 ובבעלות ממשלתית מלאה, והיא מסייעת ליצואנים הישראלים ומבטחת אשראי והשקעות בעסקאות יצוא לטווח בינוני וארוך.
השכלה: 1994- קבלת רישיון רו"ח; 1992- תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית בירושלים; 1993- שנת השלמה בראיית חשבון באוניברסיטה העברית
חבר בארגונים: חברות בוועדה לקביעת תקנים חשבונאיים ממשלתיים רו"ח עובד בן דוד שימש כחבר בוועדה לתקינה חשבונאית ממשלתית. כמו כן , היה חבר בצוות אד-הוק לקביעת התקנים החשבונאיים הממשלתיים הבאים: 1. תקן 14- חכירות. 2. תקן 19- הפרשות והתחייבויות תלויות.
פעילות למען הקהילה: חבר בעמותת סלע- עמותה המסייעת למשפחות נזקקות בסלי מזון.
שפות: עברית- שפת אם, אנגלית- שליטה מלאה

מהו המהלך המשמעותי שהובלת לאחרונה?
מיזוג שני המשרדים, משרד בן דוד ושות' ומשרד שלוי קופ. שני משרדים המשלימים אחד את השני.
בנוסף, מעבר המשרד המאוחד למשרד חדש גדול ומרווח בגבעת שאול בירושלים בבעלות הפירמה.

מהן החזקות המשמעותיות של החברה בעינייך ?
כוח אדם ברמה הגבוהה ביותר. שירותיות, מתן יחס אישי ללקוח תוך מעורבות השותפים והצוות הבכיר.
הפירמה רואה את הלקוח במרכז ונותנת לו מעטפת שירותים עם ערך מוסף, כמו ייעוץ בגיוס אשראי, מערכות מידע ממוחשבות, מערכות שכר וכו'.

מהם המהלכים המרכזיים שנעשו לאחרונה ויובילו להתחזקות החברה בשנים הקרובות?
התמקצעות בלקוחות Middle Market, בעלי מחזור 25-200 מלש"ח.
הפירמה כיום יודעת לתת מעטפת ללקוחות הנ"ל, הן מבחינת ביקורת דוחות כספיים והן מבחינת שדרוג מערכות המחשוב שלהם למערכות ERP. גיוס אשראי ללקוחות מהמערכת הבנקאית והחוץ בנקאית ועוד מקומות נוספים, בהתאם לעניין.

מהם האתגרים המרכזיים של החברה בשנים הקרובות?
הרחבת השירותים הניתנים ללקוח, מעבר לשירותים הקלאסיים המסורתיים. שירותים נלווים משלימים התואמים את המציאות החדשה

מהן המלצותיך למנהל בתחילת דרכו?
לחלום. להעז ולא לפחד. לייצר אמינות עקבית כך שלקוחות, קולגות, עובדים ושותפים ידעו תמיד שאפשר לסמוך על המילה שלך.

מה חשוב לזכור גם בזמנים קשים?
לראות תמיד את התמונה הכוללת. לדעת תמיד לאן פניך מועדות. ולזכור שהשוק תמיד מתנהל בגלים.