יובל הורן
יובל הורן

הורן יובל

שותף מייסד

הורן ושות' משרד עורכי דין
היי-טק, מיזוגים ורכישות, קניין רוחני ושוק ההון
שנת לידה: 1967
אימייל: yhorn@hornlaw.co.il
תחומי התמחות: מימון חברות, עסקאות טכנולוגיה, מיזוגים ורכישות.
תפקיד: שותף מייסד
תפקידים קודמים: שותף, ברץ, הורן ושות’ (2004-2009); עו”ד ושותף במשרדי עו”ד (1993-2004); יועץ משפטי לשכת הרמטכ”ל (1991-1993); עוזר התובע הצבאי הראשי (1988-1991).
ותק בתפקיד: 6 שנים (ותק במקצוע 26 שנים).
תפקידים בגופים ציבוריים: חבר (יועץ משפטי) ועדת הלסינקי, מרכז רפואי שיבא, תל השומר.
השכלה: LL.M אוניברסיטת תל-אביב 1992; LL.B אוניברסיטת תל-אביב 1988.
חבר בארגונים: International Bar Association – (Co-Chair, Technologyy Law Committee); נציג ישראל ב- Biolegis (ארגון של משרדי עו"ד מובילים באירופה בליווי חברות מתחום מדעי החיים).
פעילות למען הקהילה: חבר (יועץ משפטי) ועדת הלסינקי, מרכז רפואי שיבא, תל השומר.
דרגה צבאית: רס”ן
שפות: עברית, אנגלית, צרפתית

מהו המהלך המשמעותי שהובלת לאחרונה?

ב-2015 הנפקה פרטית של Taboola.com Ltd בהיקף של מעל 100 מיליון דולר, מכירת Ccam Biotherapeutics לMerck תמורת 605 מיליון דולר, הקמת קרן פונטיפקס 4.

מהן החזקות המשמעותיות של החברה בעינייך ?

על אף גודלו, המשרד נותן שירות ברמה של כל אחד מן המשרדים הגדולים בישראל מבחינת איכות העבודה וסוג העסקאות. אנו עושים זאת באמצעות התמקדות אך ורק בחברות טכנולוגיה והכרת צרכיהן. את מרבית לקוחותינו אנו מלווים כבר בשלב הקמת החברה, כאשר הצוות המלווה עובד עם הלקוח במשך שנים ארוכות. על כן יש לנו היכרות טובה של העסק, הלקוח והשוק הרלוונטי אשר מאפשרים לנו להציע פתרונות יצירתיים לבעיות מורכבות, ולסייע ליזמים בתחילת דרכם וגם למנהלים ותיקים יותר בניווט בעסקאות מורכבות.

מהם המהלכים המרכזיים שנעשו לאחרונה ויובילו להתחזקות החברה בשנים הקרובות?

צירפנו כשותפים מספר עורכי דין אשר צמחו במשרד ב-2015 את רועי ריבון ואוהד ממן, וב-2016 את אורלי שטרנפלד. כמו כן, קיבלנו הכרה בינלאומית- הן כעורכי דין מובילים בתחומי ההתמחות שלנו והן במינוי שלי כיושב ראש ועדת דיני טכנולוגיה של הIBA . במסגרת זו אני שותף לארגון מספר כנסים בינלאומיים אשר הגדילו אף הם את החשיפה של המשרד מחוץ לישראל.

מהם האתגרים המרכזיים של החברה בשנים הקרובות?

אנו ניצבים תמיד בפני האתגר להוכיח את רמת הניתוח המשפטי ואיכות וזמן השירות הניתן ללקוח. הלקוחות שלנו הינם כאלה היכולים לבחור במשרדים הגדולים אולם בוחרים לעבוד איתנו.

מהן המלצותיך למנהל בתחילת דרכו?

לכל אדם בארגון יש מה לתרום לו, בלא קשר לבכירותו או לותקו. על כן חשוב להקשיב. כמו כן, במשרד עורכי דין, ניהול מחייב עבודה אישית על עסקאות וסיוע מקצועי נמשך. השמירה על רמת העבודה של המשרד (ולא רק על היקף העבודה) היא חיונית.

מה חשוב לזכור גם בזמנים קשים?

אנחנו יועצים. עלינו לסייע ללקוח כמיטב יכולתנו. לא תמיד יקבל את העצה, אך אם הקפדנו ליעץ באופן מקצועי ובזמן, וניסינו לשכנעו, מותר לו – הוא הלקוח.