המשביר 365 בע"מ

הפעלת רשת בתי כלבו

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 2003
תחום: משרד עו"ד ש. פרידמן ושו"ת משרד רו"ח Deloitte בריטמן אלמגור זהר
כתובת: רח' הצורן 4, א.ת. פולג, נתניה
טלפון: 09-8926711
פקס: 09-8926696
דוא"ל: club365@m365mail.co.il
אתר החברה: http://www.club-365.co.il
אייקון הנהלה

מנהלים

  • רמי שביט, המשביר 365 בע"מ

    רמי שביט

    מנכ"ל הקבוצה

    המשביר 365 בע"מ

מנהלים בכירים

    דבורה יצחקי יו"ר דירקטוריון
    ניסים חסן משנה למנכ"ל תפעול ומכירות
    ענת יונה סמנכ"ל כספים
    רונן לביב סמנכ"ל מועדון club365
    איברהים מגזל סמנכ"ל סחר ושיווק
    איציק פאר סמנכ"ל מערכות מידע
    עו"ד שירלי קוק יועצת משפטי
    אמיר ברונפלד פיתוח עיסקי
    סיגל כהן מנהלת אגף שיווק
    ליאור גביש מנהלת תחום דיגיטאל וחדשנות
    מיכל אבני מנהלת מחלקה כלכלית ובקרה
אייקון אודות

אודות המשביר 365 בע"מ

המשביר לצרכן ישראל בע"מ נוסד בשנת 1947 והחל להפעיל את רשת בתי הכל-בו המשביר לצרכן. בשנת 2003 נרכשה פעילות המשביר הישן על-ידי קבוצת שביט (2003) בע"מ. החברה הינה חברה ציבורית.

המשביר בתי כל-בו בע"מ

המשביר בתי כל-בו מפעילה את רשת חנויות הכל-בו היחידה בישראל ונמנית על החברות המובילות בתחום המסחר הקמעונאי בישראל. לרשת 37 סניפים בפריסה עצמאית, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים ובעלי שטח מסחרי כולל של כ-100 אלף מ"ר.
הפדיון הכולל של החברה בשנת 2018 הסתכם בכ-1 מיליארד ₪, וזאת בזכות כוח עבודה מיומן המונה כ-3,500 עובדים ודיילי מכירה.
הרשת מספקת תמהיל רחב של מוצרים איכותיים בתחומי הקוסמטיקה, אופנת נשים, גברים וילדים, הלבשה תחתונה, הנעלה, עולם הבית, ספורט, מוצרי חשמל ותכשיטים. הרשת מציעה ללקוחותיה מותגים בינלאומיים לצד תוצרת מקומית איכותית וחוויית קנייה באווירה של בית כל-בו.
בשנת 2018-2019 הרחיבה הרשת את מגוון מותגי האופנה הבינלאומיים שלה, בתחום אופנת הנשים מציעה הרשת בבלעדיות את: Punt Roma, Morgan ,Promod ועוד ובתחום אופנת הגברים מציעה, לצד מותגים ישראליים כגון: Bagir, Polo Beverly Hills, E.V.G, F.V., Levis
בתחום אופנת הילדים מציעה הרשת בבלעדיות 2 חברות בינלאומית: מותג צרפתי Okaidi ומותג איטלקי OVS.
בתחום ההנעלה מציעה הרשת מגוון מותגים רחב ביניהם:
Lady Comfort, Rockfort, Geox, Fly Foot, HushPuppis, Caterpillar, Blundstone.
בתחום אופנת הבית הורחבה הקטגוריה והשנה נוספו מותגים חדשים בינלאומיים בתחום הטקסטיל לבית: STEVE MADDEN ,REPLAY בבלעדיות ברשת, לצד כיתן, ורדינון, ארליטקס והום סטייל.
בתחום התיקים והמזוודות הורחבה המחלקה ונוספו מותגים חדשים:
GUESS, Celin Dion, Nine West, Replay בתחום המזוודות בבלעדיות למשביר National Geographic, Caterpiller, Samsonite, Slazenger, Jeep, Swiss Delsey, Echolac.
הרשת סימנה את תחום הספורט כאסטרטגי לפעילותה והרחיבה את שטחי המסחר של המחלקות באופן משמעותי תוך הכנסת מגוון מלא של מותגים מובילים בתחום כגון: Adidas, Nike, Under Armour Brooks, New Balance, Puma, Diadora, Arena Saucony Skechers, Kappa, FILA והיא כיום מובילה הן בתחום ההנעלה והן בתחום ביגוד הספורט לצד מוצרים משלימים כגון: אביזרי ספורט, תיקים, כובעים, משקולות, גרבי ספורט, מגוון רחב של בקבוקי ספורט, דילגיות, כפפות לספורט, משקפות ועוד.
בשנת 2019, הרשת יוצאת במהלך שיווקי שאוסף את התמורות שחלו בהצעת הערך - העשרת מחלקות האופנה, הספורט והילדים וממנפת אותן באמצעות חיבור לאושיית האופנה דורין אטיאס.
דורין אטיאס, סטייליסטית מובילה, כוכבת טלוויזיה ומעצבת אופנה בעלת פינה בתוכנית הבידור "גיא פינס" ובעלת מותג הפרימיום PETITE DORIS חוברת למשביר כפרזנטורית המסייעת בקניינות ובבחירת הקולקציות והמותגים מהעולם.
החיבור לדורין אטיאס הינו חיבור אסטרטגי שנועד לתת קרדיביליות משמעותית שעובר המשביר והפיכתו לרשת כלבו אופנה רלוונטית לסוגי קהלים שונים.
דורין אטיאס לוקחת חלק בבחירת הפריטים שיושמו בחזית התקשור ושיובלטו בחנויות. מעבר להיותה פנים חדשות של המותג היא מהווה מקור השראה לבחירות הקניינות במחלקות השונות. דורין תוביל את הקמפיין תחת הסלוגן "משהו חדש קורה במשביר".

CLUB 365

מועדון הלקוחות club365 שהוקם בשנת 2013.
הנכס העיקרי של החברה הוא מאגר המידע של חברי מועדון club365, אשר מונה כ-700,000 אלף בתי אב ומעל מיליון מחזיקי כרטיס. מועדון הלקוחות club365 נחשב למוביל בתחומו בישראל, ומציע לחברים בו מגוון של הטבות במכלול תחומי הפעילות של הרשת 365 ימים בשנה.
פירוט נוסף ניתן לראות באתר: www.Mashibir.co.il

מועדון 365 פיננסים

בבעלות משותפת של המשביר 365 ויינות ביתן החזקות. החברה מהווה את הזרוע הפיננסית של המשביר 365, ומטרתה קידום ופיתוח פלטפורמות לשיווק מוצרים פיננסים לחברי מועדון 365, תוך שימוש ברצפות המכירה הקמעונאיות של הקואליציה ובסיס הנתונים של מועדון 365. מועדון האשראי המאוחד מונה כיום כ-300 אלף כרטיסים, ומזכה את מחזיקי כרטיסי האשראי 365 Family בתוכנית נאמנות הצוברת 3% cash-back בכל קניה ברשתות הקואליציה: משביר לצרכן, יינות ביתן, מגה בעיר, קשרי תעופה, צומת ספרים ועוד, וזאת בנוסף על ההנחות הקיימות.

בנוסף אולי יעניין אותך