חן, יערי, רוזן-עוזר ושות'

ליטיגציה פלילית (צווארון לבן), אזרחית ומינהלית

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 2010 (2002)
תחום: ליטיגציה פלילית (צווארון לבן), אזרחית ומינהלית
כתובת: רח’ ויצמן 2, מגדל אמות השקעות,
תל אביב 6423902
טלפון: 03-6932077
פקס: 03-6932082
דוא"ל: office@cylaw.co.il
אתר החברה: http://www.cylaw.co.il
אייקון הנהלה

מנהלים

  • ז’ק חן, חן, יערי, רוזן-עוזר ושות'

    ז’ק חן

    שותף

    חן, יערי, רוזן-עוזר ושות'

    לפרופיל המלא

    ז’ק חן
  • יצחק יערי, חן, יערי, רוזן-עוזר ושות'

    יצחק יערי

    שותף

    חן, יערי, רוזן-עוזר ושות'

    לפרופיל המלא

    יצחק יערי
  • מיכל רוזן-עוזר, חן, יערי, רוזן-עוזר ושות'

    מיכל רוזן-עוזר

    שותפה

    חן, יערי, רוזן-עוזר ושות'

    לפרופיל המלא

    מיכל רוזן-עוזר
אייקון אודות

אודות חן, יערי, רוזן-עוזר ושות'

משרד עורכי הדין חן, יערי, רוזן-עוזר ושות' עומד בשורה הראשונה של המשרדים המוערכים ביותר בישראל והוא חוד החנית בייצוג בהליכים משפטיים בעלי פרופיל משפטי גבוה.
עורכי הדין ז'ק חן ויצחק יערי שותפים מאז 2002, ובשנת 2013 הצטרפה אליהם עו"ד מיכל רוזן-עוזר.
ז'ק חן ומיכל רוזן-עוזר הם יוצאי פרקליטות המדינה: חן שימש כסגן בכיר לפרקליט המדינה והתמחה בעבירות כלכליות. רוזן-עוזר כיהנה כממונה על עבירות כלכליות בפרקליטות המדינה, והתמחתה בניהול תיקים כלכליים מורכבים. יצחק יערי עבד במשך עשור באחת ממחלקות הליטיגציה הגדולות בישראל, ומאז 2002 מנהל את מחלקת הליטיגציה האזרחית במשרד.
עברם המקצועי הבכיר של השותפים בשירות הציבורי, והיותם עתירי ניסיון כעורכי דין פרטיים, מקנה להם פרספקטיבה רחבה וייחודית, כולל את זו של "הצד שכנגד", באופן שמעניקה להם ראיה אסטרטגית חדה ותכנון מיטבי למול מורכבות הסיטואציה של כל לקוח ולקוח.
השותפים במשרד מופיעים דרך קבע בכנסים מקצועיים, מרצים באקדמיה ומעבירים השתלמויות בפני שופטים ועורכי דין. 

חזון משפטי

משרד העוסק בליטיגציה, ובליטיגציה בלבד, עוסק בראש ובראשונה בניהול משברים.
לקוחות המשרד מגיעים אליו, על פי רוב, בשעתם הקשה: לאחר פתיחת חקירה פלילית, לפני הגשת כתב אישום, לאחר קבלת כתב תביעה או עם פרוץ משבר עסקי קשה. מרגע שרגלם דורכת בחן, יערי, רוזן-עוזר ושות', הם זוכים למעטפת צמודה, זמינה בכל שעה ומקצועית לעילא של עורכי דין מצטיינים, שמגנה עליהם ועוזרת להם לצלוח את המשבר תוך צמצום מקסימאלי של הנזק, והכל ברגישות ובדיסקרטיות המירבית.
חזונו של המשרד הוא במציאת פתרונות יצירתיים ומיטביים עבור הלקוח, בעמידה איתנה לצידו, בתכנון אסטרטגיה משפטית ובלחימה על זכויותיו. מתוך אותה הבנה כי כל תיק הינו עולם ומלואו בעבור הלקוח, מוטלים הטיפול והאחריות המלאה לכל תיקי המשרד על השותפים. הגם שהתיקים מתנהלים בצוותים הכוללים עורכי דין בעלי ותק שונה, הטיפול בתיקים, הייצוג בפני בתי המשפט ובפני גורמים חיצוניים, נעשה באופן אישי על ידי עורך דין ותיק ובאחריות ישירה של שותף אחראי. 

מחלקת הצווארון הלבן

מחלקת הצווארון הלבן במשרד חן, יערי, רוזן-עוזר נהנית ממוניטין אישי ומקצועי רב. לאורך השנים הובילה המחלקה את הייצוג בפרשיות משפטיות מורכבות ובעלות פרופיל ציבורי גבוה, אשר עמדו לא אחת בראש סדר היום בישראל.
בתחום הפלילי מתמחה המשרד בענפים הכוללים הלבנת הון על כל היבטיה; עבירות ניירות ערך; הגבלים עסקיים; ייצוג בהליכים הפליליים והאזרחיים (כולל חילוטים); דיני סייבר; עבירות מנהלים בתאגיד; תיקי מרמה על כל גווניהם וכן עבירות גרם מוות ברשלנות.
המשרד מייצג גם אישי ציבור, החל מן המערכת המשפטית עצמה ועד לצמרת הממשלה בעבירות המיוחדות לאישי ציבור כגון: שוחד, עבירות מתחום טוהר המידות, מרמה והפרת אמונים. המשרד מייצג עובדי ציבור גם בתחום המשמעתי. בנוסף מייצגת המחלקה תאגידים זרים ורב-לאומיים, חברות ממשלתיות וחברות ציבוריות.
למשרד יתרון בולט בהיכרות המעמיקה עם מערכות אכיפת החוק והתביעה הכללית, ועם דרך החשיבה וקבלת ההחלטות במערכות אלה.
המשרד מייצג את לקוחותיו בכל ההליכים הנובעים מחקירות פליליות וכרוכים בהם. החל מליווי נחקרים לפני ואחרי חקירות; במגעים עם רשויות התביעה לרבות בשימועים; בהליכים מול רשויות שונות, כגון: מבקר המדינה, ועדות חקירה ממלכתיות, משרדי ממשלה, נציבות שירות המדינה, בתי דין למשמעת ועוד; וכמובן בייצוג בבתי המשפט, על ערכאותיהם השונות.

מחלקת ליטיגציה אזרחית, תובענות יצוגיות ומשפט מנהלי

מחלקת ליטיגציה אזרחית, תובענות יצוגיות ומשפט מנהלי בראשות עו"ד יצחק יערי, מנהלת פרקטיקת ליטיגציה מורכבת בקשת רחבה של תחומי המשפט האזרחי.
בין היתר מתמחה המשרד בייצוג בסכסוכים מסחריים וחוזיים עתירי ממון ומרובי תובעים ונתבעים; דיני חברות; ייצוג תובעים בתובענות יצוגיות בהיקפים של מיליארדי שקלים; דיני בנקאות (עו"ד יערי, העומד בראש המחלקה אף כתב - בשיתוף עם עו"ד דורון תמיר - את הספר "דיני שטרות בפסיקת בתי המשפט" (הוצאת נבו), אשר ראה אור בשלוש מהדורות); איכות סביבה; מכרזים ותשתיות; וכיו"ב.
כמו כן מתמחה המחלקה בייצוג בעתירות לבג"ץ ובעתירות מנהליות. איכותה של המחלקה האזרחית באה לידי ביטוי, בין היתר, ביכולות ההופעה בפועל ובניהול חקירות, הוכחות ודיונים בפני ערכאות שיפוטיות, ובהליכי גישור ובוררויות. 

לקוחות המשרד

מלבד לקוחות פרטיים רבים מצמרת המגזר העסקי, הציבורי והפרטי, אילי הון ותושבי חוץ ובכירים ממדינות זרות בעלי זיקה לישראל, נמנים עם לקוחות המשרד חברות פרטיות וציבוריות מהגדולות ביותר במשק, ישראליות וזרות, חברות ממשלתיות וגופים מוסדיים מוכרים. 

תרומה לקהילה

השותפים בחן יערי רוזן-עוזר ושות' מקפידים, בין לקוחות המשרד, לכלול דרך קבע גם כאלה שידם אינה משגת לשכור שירותים משפטיים איכותיים. המשרד ייצג לקוחות במסגרת תכנית "שכר מצווה" של לשכת עורכי הדין. עורך הדין ז'ק חן אף כיהן בהתנדבות כנציג לשכת עורכי הדין בוועדה הסטטוטורית של הסנגוריה הציבורית אשר בראשה עומד שר המשפטים.
כמו כן, כיהן כחבר בוועד המנהל של עמותת טבקה, עמותה המסייעת להשתלבות עולי אתיופיה בחברה הישראלית ופועלת לשמירה על זכויות העולים.

שירות מילואים

עורך הדין ז'ק חן משמש במילואים כסנגור בפרקליטות הצבאית. 

בנוסף אולי יעניין אותך

  • אוטונומיה של המערכת הזוגית על פי בג"ץ ב–2018 – האם אנו חופשיים לחיות על פי אמונתנו?

    זה לא פעם ראשונה שערכאות שיפוטיות מתמודדות עם שאלת הבגידה כגורם משפיע על אופן חלוקת הנכסים בין בני זוג. למעשה בכל פעם שמגיע לקוח פגוע ונבגד הוא מסביר שמגיע לו פיצוי על כך.

    אוטונומיה של המערכת הזוגית על פי בג"ץ ב–2018 – האם אנו חופשיים לחיות על פי אמונתנו?

  • חיוב סבים במזונות נכדיהם

    התגלמותה של שיטה סוציאלית תקינה, או חתירה תחת עקרון הצדק הפואטי?

    חיוב סבים במזונות נכדיהם

  • הסדרת פעילות הברוקר–דילר: החוליה החסרה במעטפת ההגנה על המשקיעים

    בעקבות קריסת ברוקרים בתחילת השנה, יזמה רשות ניירות ערך הצעת חוק להסדרת פעילות הברוקר-דילר. ההצעה תגביר את ההגנה על משקיעים ותתרום לעידוד ופיתוח התחום, תוך יצירת הרמוניה חקיקתית בין ישראל לעולם

    הסדרת פעילות הברוקר–דילר: החוליה החסרה במעטפת ההגנה על המשקיעים

  • כיצד יצרה ״פעילים״ WinWin באמצעות בניית צוות שירות לקוחות ייחודי שהגיל הממוצע בו הוא 67?

    אם פתחתם עיתונות כלכלית בשנתיים האחרונות, כנראה שקראתם עשרות כתבות על ״המילניאלס״ - העובדים הצעירים, בני שנות ה-2000 והכישורים הרבים שלהם המחלחלים לשוק העבודה. אך בחברת ההשקעות ״פעילים״ החליטו להסתכל גם על היתרונות של בני הגיל השלישי ולהשתמש בהם כדי ליצור תועלת עצומה לחברה. בדרך, הם גילו שורה של כישורים שרלוונטיים יותר מתמיד למגוון חברות במשק. האם חברות נוספות יכולות ללמוד מזה? נראה שכן

    כיצד יצרה ״פעילים״ WinWin באמצעות בניית צוות שירות לקוחות ייחודי שהגיל הממוצע בו הוא 67?