יינות ביתן

רשת קמעונאות מזון

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1995
תחום: רשת קמעונאות מזון
כתובת: עמק האלה 250, מודיעין
טלפון: 08-9199999
פקס: 08-9199995
אימייל: yenotbitan@ybitan.co.il
אתר החברה: http://www.ybitan.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים בחברה

  • נחום ביתן

    נחום ביתן

    מנכ"ל

    יינות ביתן

  • נורית ביתן

    נורית ביתן

    מנהלת

    יינות ביתן

אייקון אודות

אודות יינות ביתן

חברת יינות ביתן, כולל חברות הבנות שלה, הינה רשת מזון קמעונאית בעלת 70 סניפים בפריסה ארצית. חנויות הרשת משתרעות על שטח מסחרי נטו של כ-82 אלף מ"ר. הרשת שמה לה למטרה לספק מוצרי מזון, חומרי ניקוי, כלי בית ועוד שלל מוצרים במחירים זולים לציבור הרחב, תוך שמירה על איכות וסטנדרטים גבוהים, כבוד לעובדים ותרומה משמעותית לקהילה.

 

החברה הוקמה בשנת 1995 על ידי נחום ונורית ביתן, שהחליטו ללכת בעקבות חלומם הפרטי ולהפוך את חנות היינות הקטנה שבבעלותם (מכאן גם השם) לרשת משגשגת ומתפתחת. ערך המשפחתיות והיחס החם של נחום ונורית חילחל אט אט בכל רובדי החברה והפך לנכס אסטרטגי בפיתוחה של הרשת.

 

בחודש פברואר 2013 רכשה יינות ביתן את רשת מחסני כמעט חינם ועם השלמת העסקה יינות ביתן הפכה לרשת הקמעונאית השלישית בהיקף החנויות בגודלה בארץ.

רשת יינות ביתן הינה בראש וראשונה רשת דיסקואנט אשר מספקת לקהל לקוחותיה סל קניות תחרותי.

ההקפדה על המחירים הנמוכים אינה באה על חשבון איכות, טיב ושירות. הרשת מציעה ללקוחותיה מוצרים כשרים (כולל הכשרים מיוחדים), טריים, איכותיים ובמחירים נמוכים, כשהכול מלווה בשירות אדיב שמעניקים כ-5,500 עובדי הרשת. רשת יינות ביתן פועלת בשני פורמטים עיקריים: סניפים גדולים וסניפים שכונתיים. בשני הפורמטים הרשת שומרת על עקרונותיה המסחריים ומציעה לקהל לקוחותיה סל קניות תחרותי.

 

מקצועיות

מחלקות הקצביות והדגים של הרשת מתמחות במוצרי בשר ודגים באיכות הגבוהה ביותר. בסניפים השונים ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים כולל מוצרי בשר טרי, בשר מיושן, דגי ים ובריכה טריים. בנוסף, בכל קצביה/דגים פועל צוות המפקח על פעילות המחלקה והמוצרים, כך שכל מוצר נבדק בקפידה מבחינת הטיב והטריות ונמצאת תחת פיקוח וטרינרי.

רשת יינות ביתן הינה מהמובילות בארץ בתחום הדגים הטריים. הרשת מובילה הן במגוון רחב של דגים הכולל דגי ים ודגי בריכה והן בהיקפי המכירה.

במחלקות הפירות והירקות החברה קונה ישירות מהחקלאי. המשמעות היא בדיקה ובחירה קפדנית של הירקות והפירות טרם הגעתם לסניפים, באופן המבטיח שהמוצרים המובחרים ביותר יגיעו לחנויות הרשת ולצרכנים ויהיו איכותיים וטריים.

 

רשת יינות ביתן אינה שוקטת על שמריה וממשיכה להתפתח במגוון תחומים:

מועדון לקוחות - בשלהי 2014 הקימה הרשת את מועדון הלקוחות Family card בשיתוף עם חברת ויזה כאל. בתחילת 2015, נחתם הסכם שת"פ עם מועדון 365 והרשת רכשה 50% מהבעלות על המועדון. המועדון המשותף מונה כהיום 185,000 חברים ומעניק את סט ההטבות הרחב ביותר בישראל..

 

מכירות באינטרנט - ערוץ מכירות נוסף שאותו הרשת מפתחת הינו מכירות אונליין. ערוץ אשר מתפתח בצעדי ענק בישראל. לטובת התחום, הקימה הרשת כ-10 מתחמי מכירות דרך האינטרנט בפריסה מחיפה והקריות שבצפון ועד אשקלון שבדרום. הרשת משתמשת בפלטפורמה הקיימת של אתר המכירות Mysupermarket.

 

סניפי שוק - במהלך אפריל 2015, פתחה רשת יינות ביתן סניף ייחודי בישראל. הסניף משלב את חווית השוק עם חווית הסופרמרקט. הסניף החדש הוקם בשוק הסיטונאי ברחובות. הסניף משתרע על פני שטח של כ-5,000 מ"ר ומעניק חוויה יוצאת דופן הכוללת נראות ייחודית, מגוון רחב, מחלקות יין ותבלינים מפותחות, פירות וירקות אשר נמכרים בדומה למכירה בשוק ומופעלים ע"י "בסטיונרים" אשר משרתים את קהל הלקוחות, דוכן מיץ סחוט, דוכן גלידות ודוכן מתוקים, בית מאפה הכולל אפיה בטבון בתוך הסניף, מסעדה ובית קפה. במהלך 2015 הרשת השיקה עוד מספר סניפים בפורמט הנ"ל, ושוקדת בהקמת עוד סניפי שוק נוספים.

 

מדיניות הדלת הפתוחה

חברת יינות ביתן מנהיגה מדיניות של דלת פתוחה עבור עובדים ולקוחות כאחד. פרט להיותה קשובה לרחשי ליבם של לקוחותיה, החברה קשובה גם לצורכי עובדיה, במטרה להבטיח שאלה יגיעו לעבודה מאושרים ומסופקים. קשרי חברת יינות ביתן עם הספקים שלה מבוססים על אמון ותקשורת פתוחה, לתועלת שני הצדדים.

 

מחויבות לעובדים

הרשת פועלת ליצירת תנאי עבודה נאותים לעובדיה, אשר מרביתם הינם עובדי החברה. כמו כן מקפידה החברה לקיים השתלמויות ופעילויות תרבות מגוונות לרווחת העובדים.

 

מחויבות לקהילה

כחלק בלתי נפרד מתפיסת העולם של בעלי הרשת עומד הצורך לחזק את הקשר עם הקהילה ובמיוחד במקומות בהם ממוקמים סניפי הרשת. מדי שנה תורמת החברה סכומים ניכרים לטובת פעילויות לנזקקים ולעמותות שונות ואף מסייעת לעמותות המספקות סלי מזון לנצרכים.

 

הרשת מחלקת מדי יום מאות כריכים לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. כמו כן, החל משנת 2010 החלה החברה בהעסקת עשרות עובדים בעלי מוגבלויות כעובדים מן השורה ברחבי הרשת. הפרויקט נעשה בשיתוף עם המרכז הישראלי לתעסוקה, בתיאום עם משרד התמ"ת.

 

פעילויות בתחום הנדל"ן

החברה מנהלת פעילות גם בתחום הנדל"ן באמצעות חברת ב. ביתן נכסים (2001) בע"מ, חברת השקעות בנדל"ן, שבבעלותה נכסים מסחריים להשכרה בכל חלקי הארץ.

 

תוכניות לעתיד

רשת יינות ביתן תמשיך לפעול בכל הערוצים הקיימים כיום, לפתח את מועדון הלקוחות, הרחבת קונספט של חנויות שוק ופתיחת סניפים חדשים בהתאם להזדמנויות הקיימות בשוק.

 

בנוסף אולי יעניין אותך

  • האם מרכז קניות הינו איגוד מקרקעין ?

    סיווג של חברה בעלת קניון כאיגוד מקרקעין הינו בעל השלכות מס מרחיקות לכת

    האם מרכז קניות הינו איגוד מקרקעין ?

  • הצמיחה הטכנולוגית הבאה תבוא מהנגב

    בנגב צומח היום אקו-סיסטם טכנולוגי חזק ומשמעותי בו מעורבים האקדמיה, התעשייה וצה"ל, אשר לצד חממות, מאיצים וחללי עבודה, יוצרים את התשתית לביסוסה של קהילה טכנולוגית בנגב, על-פי מודל עמק הסיליקון בארה"ב

    הצמיחה הטכנולוגית הבאה תבוא מהנגב

  • לשלב היי–טק בלאו–טק

    שילוב ההיי-טק בתעשייה המסורתית בישראל, שסובלת מפריון נמוך, תבטיח הזרמת טכנולוגיות חדשות לתעשייה ועשויה להעניק לה תנופה ויתרון בשווקים הגלובליים

    לשלב היי–טק בלאו–טק

  • חשיבותה של האסטרטגיה בתכנון סביבות עבודה

    שיטת WORKPLACE STRATEGY צוברת תאוצה בקרב ארגונים בעולם ומתייחסת לשינוי פנימי עמוק בארגון, תוך הסתכלות גלובלית והבנת היעדים האסטרטגיים שלו לטווח הרחוק. באמצעותה ניתן לתכנן סביבת עבודה אידיאלית, המותאמת לצרכי הארגון ועובדיו וכן, לאופי הפעילות העסקית ולמינוף הצלחתה

    חשיבותה של האסטרטגיה בתכנון סביבות עבודה