יינות ביתן

רשת קמעונאות מזון

תמונה ראשית יינות ביתן
אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1995
תחום: רשת קמעונאות מזון
כתובת: שד' נים 2, קניון עזריאלי ראשונים, ראשון לציון
טלפון: 08-9199999
פקס: 08-9199995
אימייל: yenotbitan@ybitan.co.il
אתר החברה: http://www.ybitan.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • נחום ביתן, יינות ביתן

    נחום ביתן

    מנכ"ל

    יינות ביתן

  • נורית ביתן, יינות ביתן

    נורית ביתן

    מנהלת

    יינות ביתן

אייקון אודות

אודות יינות ביתן

חברת יינות ביתן, כולל חברות הבנות שלה, הינה רשת מזון קמעונאית בעלת 185 סניפים בפריסה ארצית. חנויות הרשת משתרעות על שטח מסחרי נטו של כ-170 אלף מ"ר. הרשת שמה לה למטרה לספק מוצרי מזון, חומרי ניקוי, כלי בית ועוד שלל מוצרים במחירים הוגנים לציבור הרחב, תוך שמירה על איכות וסטנדרטים גבוהים, כבוד לעובדים ותרומה משמעותית לקהילה. החברה הוקמה בשנת 1995 על ידי נחום ונורית ביתן, שהחליטו ללכת בעקבות חלומם הפרטי ולהפוך את חנות היינות הקטנה שבבעלותם (מכאן גם השם) לרשת משגשגת ומתפתחת. ערך המשפחתיות והיחס החם של נחום ונורית חילחל אט אט בכל רובדי החברה והפך לנכס אסטרטגי בפיתוחה של הרשת. במהלך 2016 רכשה יינות ביתן את רשת מגה בעיר. עם השלמת העסקה, הפכה יינות ביתן לרשת הקמעונאית השנייה בגדולה בארץ. בהמשך, השיקה הקבוצה רשת חרדית חדשה "שוק מהדרין". ההחלטה של יינות ביתן להיכנס למגזר החרדי נובעת מרצון להתמקצעות בקהלי יעד ייעודיים.

רשת יינות ביתן פועלת בארבעה פורמטים עיקריים: סניפי שוק יינות ביתן, סניפים גדולים של מותג יינות ביתן, סניפים שכונתיים של המותגים יינות ביתן ומגה בעיר וסניפים חרדיים תחת המותג שוק מהדרין.

מקצועיות

מחלקות הקצביות והדגים של הרשת מתמחות במוצרי בשר ודגים באיכות הגבוהה ביותר. בסניפים השונים ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים כולל מוצרי בשר טרי, דגי ים ובריכה טריים. בנוסף, בכל קצביה/דגים פועל צוות המפקח על פעילות המחלקה והמוצרים, כך שכל מוצר נבדק בקפידה מבחינת הטיב והטריות ונמצאת תחת פיקוח וטרינרי.

רשת יינות ביתן הינה מהמובילות בארץ בתחום הדגים הטריים. הרשת מובילה הן במגוון רחב של דגים הכולל דגי ים ודגי בריכה והן בהיקפי המכירה.

במחלקות הפירות והירקות החברה קונה ישירות מהחקלאי. המשמעות היא בדיקה ובחירה קפדנית של הירקות והפירות טרם הגעתם לסניפים, באופן המבטיח שהמוצרים המובחרים ביותר יגיעו לחנויות הרשת ולצרכנים ויהיו איכותיים וטריים.

רשת יינות ביתן אינה שוקטת על שמריה וממשיכה להתפתח במגוון תחומים:

מועדון לקוחות - בשלהי 2014 הקימה הרשת את מועדון הלקוחות Family card בשיתוף עם חברת ויזה כאל. בתחילת 2015, נחתם הסכם שת"פ עם מועדון 365 והרשת רכשה 50% מהבעלות על המועדון. המועדון המשותף מונה כהיום 205,000 חברים ומעניק את סט ההטבות הרחב ביותר בישראל.

מכירות באינטרנט - ערוץ מכירות נוסף שאותו הרשת מפתחת הינו מכירות אונליין. ערוץ אשר מתפתח בצעדי ענק בישראל. לטובת התחום, הרשת מפעילה 2 אתרי מכירות.  אתר אחד תחת המותג מגה באינטרנט ואתר סחר שני תחת המותג יינות ביתן באינטרנט.

סניפי שוק - במהלך אפריל 2015, פתחה רשת יינות ביתן סניף ייחודי בישראל. הסניף משלב את חווית השוק עם חווית הסופרמרקט. הסניף החדש הוקם בשוק הסיטונאי ברחובות. הסניף משתרע על פני שטח של כ-5,000 מ"ר ומעניק חוויה יוצאת דופן הכוללת נראות ייחודית, מגוון רחב, מחלקות יין ותבלינים מפותחות, פירות וירקות אשר נמכרים בדומה למכירה בשוק ומופעלים ע"י "בסטיונרים" אשר משרתים את קהל הלקוחות, דוכן מיץ סחוט, דוכן גלידות ודוכן מתוקים, בית מאפה הכולל אפיה בטבון בתוך הסניף, מסעדה ובית קפה. בכיום, הפורמט מונה 5 סניפים וצפוח להתרחב עוד במהלך 2017.

רשת "שוק מהדרין" - בתחילת 2017 השיקה הקבוצה רשת חרדית חדשה בישראל.

הרשת החדשה תמנה כ-17 סניפים שהוסבו מסניפים של רשת יינות ביתן ורשת זול בשפע שנרכשו ע"י יינות ביתן בשנה החולפת. הסניפים נמצאים בשכונות ואזורים בהם יש ריכוזים גדולים של אוכלוסייה חרדית. צעד זה נעשה במחשבה להתאים את הרשת הנ"ל לקהל החרדי גם במאפייני הצריכה ולא רק בכשרויות המוצרים עצמם. ההחלטה של יינות ביתן להיכנס למגזר החרדי נובעת מרצון להתמקצעות בקהלי יעד ייעודיים.

מדיניות הדלת הפתוחה

חברת יינות ביתן מנהיגה מדיניות של דלת פתוחה עבור עובדים ולקוחות כאחד. פרט להיותה קשובה לרחשי ליבם של לקוחותיה, החברה קשובה גם לצורכי עובדיה, במטרה להבטיח שאלה יגיעו לעבודה מאושרים ומסופקים. קשרי חברת יינות ביתן עם הספקים שלה מבוססים על אמון ותקשורת פתוחה, לתועלת שני הצדדים.

מחויבות לעובדים

הרשת פועלת ליצירת תנאי עבודה נאותים לעובדיה, אשר מרביתם הינם עובדי החברה. כמו כן מקפידה החברה לקיים השתלמויות ופעילויות תרבות מגוונות לרווחת העובדים.

מחויבות לקהילה

כחלק בלתי נפרד מתפיסת העולם של בעלי הרשת עומד הצורך לחזק את הקשר עם הקהילה ובמיוחד במקומות בהם ממוקמים סניפי הרשת. מדי שנה תורמת החברה סכומים ניכרים לטובת פעילויות לנזקקים ולעמותות שונות ואף מסייעת לעמותות המספקות סלי מזון לנצרכים. הרשת מחלקת מדי יום מאות כריכים לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. כמו כן, החל משנת 2010 החלה החברה בהעסקת עשרות עובדים בעלי מוגבלויות כעובדים מן השורה ברחבי הרשת. הפרויקט נעשה בשיתוף עם המרכז הישראלי לתעסוקה, בתיאום עם משרד התמ"ת.

פעילויות בתחום הנדל"ן

מנהלת פעילות גם בתחום הנדל"ן באמצעות חברת ב. ביתן נכסים (2001) בע"מ, חברת השקעות בנדל"ן, שבבעלותה נכסים מסחריים להשכרה בכל חלקי הארץ.

תוכניות לעתיד

קבוצת יינות ביתן תמשיך לפעול בכל הערוצים הקיימים כיום, לפתח את מועדון הלקוחות, הרחבת קונספט של חנויות שוק ופתיחת סניפים חדשים בהתאם להזדמנויות הקיימות בשוק.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • האם מ'עילה בת עוולה' תצמח זכות תביעה?

    מה יקרה כאשר רוצח שכיר יגיש תביעה כנגד מי ששכר את שירותיו, לשלם לו את תמורת שירותיו על פי החוזה שביניהם? מה יקרה כאשר נערת ליווי תתבע את מי שסירסר בשירותיה, לשלם לה כספים שהתקבלו עבור שירותיה אותם הוא נמנע מלשלם לה?

    האם מ'עילה בת עוולה' תצמח זכות תביעה?

  • DUN'S 100 2017 – דירוג ענף הרכב

    דירוג DUN'S 100 של ענף הרכב הישראלי בשנת 2016 משקף את אחת השנים החזקות בענף, שבה נרשם זינוק בהיקף ההכנסות, כמו גם בהשפעה של השחקנים הגדולים בתחום יבוא הרכב

    DUN'S 100 2017 – דירוג ענף הרכב

  • פרקליטי "הדור החדש"

    כיצד היה ניתן למנוע את כשל ההגנה בתיק האונס המפורסם של ארצות הברית?

    פרקליטי "הדור החדש"

  • מצב השוק: מדוע שטחי המשרדים הקטנים הם הנדל"ן המניב החדש

    מצב השוק: מדוע שטחי המשרדים הקטנים הם הנדל"ן המניב החדש