כפיר שיווק אריזות

שיווק אריזות

אייקון פרופיל

פרופיל חברה

שנת הקמה: 1998
תחום: שיווק אריזות
כתובת: אזור התעשייה כוכב יאיר - צור יגאל
טלפון: 6906*
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: http://www.kfirpacking.com
אייקון הנהלה

מנהלים

  • כפיר אג'י

    כפיר אג'י

    מייסד ובעלים

    כפיר שיווק אריזות

  • מדלן אג'י

    מדלן אג'י

    סמנכ"לית כספים ואדמיניסטרציה

    כפיר שיווק אריזות

  • אורי חסון

    אורי חסון

    סמנכ"ל מכירות

    כפיר שיווק אריזות

  • שלומי פרץ

    שלומי פרץ

    סמנכ"ל תפעול והפצה

    כפיר שיווק אריזות

  • שחר סנדרוסי

    שחר סנדרוסי

    מנהל רכש

    כפיר שיווק אריזות

אייקון אודות

אודות כפיר שיווק אריזות

כפיר שיווק אריזות נמנית על אחת מחברות הצמרת בישראל בענף שיווק אריזות הקרטון, הנייר והפלסטיק. החברה הוקמה בשנת 1998 על ידי המייסד ובעל המניות כפיר אג'י ובגלגולה הראשון שיווקה החברה מוצרי ניילון בלבד.
במרוצת השנים הלכה החברה והתפתחה תוך שהיא מגדילה את מגוון האריזות אותן היא מייבאת וכן את היקף לקוחותיה.

את זינוקה הגדול ביותר רשמה החברה עם התאוצה הגדולה בתחום משלוחי האוכל וה-TAKE AWAY בישראל. נוכח תהליך זה, ותהליכים קודמים אותם ביצעה הפכה כפיר שיווק אריזות לפקטור משמעותי בהצלחתם של עסקים רבים, שהפנימו כי איכות ונראות אריזת המזון המגיעה לצרכן הסופי משפיעה על החוויה הקולינרית כולה.

נכון להיום משווקת כפיר שיווק אריזות מגוון רחב מאוד של מוצרים למסעדות, בתי קפה, מאפיות, בתי מלון, מעדניות, סופרמרקטים וכיו"ב, זאת לרבות כוסות (חם-קר), צלחות, קערות, אריזות take away, סכו"ם, שקיות, מגשים, מיכלים וגביעים, חומרי ניקוי, תבניות, ומוצרים משלימים.
חלק ממוצרי החברה מיובאים מחו"ל וחלקם מיוצרים על ידי מפעלי כחול - לבן בישראל.

ערכי הפעילות

החברה חרטה על דגלה לפעול לאורם של ארבעה עקרונות פעילות מובילים - עיקרון הערך האישי המתבטא במענה אנושי נגיש, מהיר וזמין לכל לקוח; עיקרון המקצועיות המתבטא ביכולתו של כל סוכן לאפיין את צרכי הלקוח ולספק לו סל מוצרי מלא; עיקרון ה - ONE STOP SHOP - אספקת סל מלא ללקוח, לרבות יצירת פתרונות נקודתיים בהתאם לאפיוני הלקוח; ועיקרון החדשנות הטכנולוגית – החברה בעלת מובילות טכנולוגית ועושה שימוש במערכות מידע מתקדמות כגון ERP (מערכת ניהול ארגוני), אפליקציה מתקדמת להזמנת מוצרים פשוטה בממשק נוח ומהיר, וכיו"ב.

כפיר גרין - האריזות הירוקות ששומרות על הסביבה

מוצרי Sabert
כפיר שיווק אריזות חברה בתאגיד המחזור "תמיר". בשנים האחרונות פתחה החברה ליין חדש של פתרונות אריזה למזון ו- take away (BePulp) המבוססים על מוצרי המותג Sabert - מוצרים אורגניים ממקור צמחי (עיסת סוכר) המשלבים עיצוב בר-קיימא עם ביצועים יוצאים מן הכלל. האריזות הירוקות של Sabert עשויות משאריות סיבים, חומר טבעי ומתחדש.
החברה עושה שימוש ב-PET ממוחזר, ממיינת 100% מפסולת הייצור שלה, משתמשת באנרגיה ירוקה ומשקיעה במכשירי ייצור שמשתמשים בפחות אנרגיה. מוצרי Sabert המשווקים בישראל בבלעדיות על ידי כפיר שיווק אריזות מציגים את רמת הביצועים הגבוהה ביותר בשוק – המכלים נוחים וקשיחים ומגיעים עם מכסים תואמים הנסגרים בנוחות ומקלים על הכנת מזון מראש ושינועו ללא חשש מנזילות.

מוצרי THEPACK
נוסף על מוצרי Sabert וכחלק ממעברה ההדרגתי של החברה לאריזות ירוקות וידידותיות לסביבה, הפכה כפיר שיווק אריזות למשווקת הבלעדית בישראל של מוצרי THEPACK – אריזות קרטון מתכלות העשויות מקרטון גלי, בטכנולוגיית ננו-מיקרו, העוזרת לשמירה על עמידות והופכת את האריזה לחזקה יותר וקלה יותר. יתירה מכך, מוצרי THEPACK הם מבודדי חום, כך שהטמפרטורה הפנימית נשמרת לאורך זמן רב יותר.
כמו כן המוצרים בעלי בטנה חסינת שומן שעמידה בפני רטיבות ואף ניתנים לחימום במיקרו.

מרכז לוגיסטי מתקדם באזור התעשייה כוכב יאיר - צור יגאל

מרכזה הלוגיסטי של החברה ממוקם באזור התעשייה כוכב יאיר - צור יגאל ומשתרע על שטח של 4,000 מ"ר, מתוכם מרכז תפעול של 2,000 מ"ר, מחסן הפצה ראשי של 1,500 מ"ר וכן מחסנים המהווים תחנות ביניים.
החברה מעסיקה כ-30 עובדים, רבים מהם סוכני שטח, והיא בעלת צי הפצה עצמאי מצפון ועד דרום.

פתרונות יצירתיים במחירים תחרותיים

כפיר שיווק מתמחה בהתאמת אריזות מנייר ופלסטיק לכל תעשיית המזון, תוך ביצוע הליכי מחקר ופיתוח שוטפים במסגרתם מתכננת החברה מוצרי מדף חדשים לצד פתרונות נקודתיים לכל לקוח וצרכיו. כל ההליך נעשה תוך דגש על איכות בלתי מתפשרת ומחירים אטרקטיביים.
החברה מספקת ללקוחות פתרונות יצירתיים ונוחים במחירים תחרותיים, הכוללים אריזות מעוצבות באופן פונקציונלי ששומרות על איכות המשקאות והמזון, מיתוג אריזות נייר ופלסטיק עם הלוגו של העסק, שירותי אספקה ואחסון שוטפים ויעילים, וליווי והדרכה ללקוחות חדשים.
דוגמא טובה ליצירתיות של החברה היא זיהוי הצורך ופיתוחו של סגמנט חדש בליין המוצרים שלה – מוצרים עם הוכחת סגירה ואטימה.

חדשנות כערך מוביל

כפיר שיווק ואריזות מקפידה להיות עם יד על הדופק ולהתעדכן באופן שוטף בכלל החידושים העולמיים בתחום אריזות המזון.
בנוסף, החברה עושה שימוש במערכות ניהול מלאי חדשניות שמבטיחות אפקטיביות, סדר ודיוק, ולקוחותיה נהנים משליטה מלאה על מערכי השלמת חוסרי האריזות בלחיצת כפתור פשוטה ובכל רגע נתון.

בנוסף אולי יעניין אותך