לאומי קארד בע"מ

שירותים פיננסיים

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 2000
תחום: שירותים פיננסיים
כתובת: רח' בן גוריון 11, בני ברק 5126015
טלפון: 03-6177676
פקס: 03-6177980
אתר החברה: http://www.leumi-card.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
Youtube: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים בחברה

  • רון  פאינרו

    רון פאינרו

    מנכ"ל

    לאומי קארד בע"מ

בעלי תפקידים נוספים

    ורדית גונדטר סמנכ"ל, מנהלת אגף לקוחות פרטיים ושיווק
    גלעד קהת סמנכ"ל, מנהל אגף משאבי אנוש ומטה
    ניר נוסבאום סמנכ"ל, מנהל אגף לקוחות עסקיים
    לאה שוורץ סמנכ"ל, מנהלת אגף כספים וחשבות, חשבונאית ראשית
    אוהד מימון סמנכ"ל, מנהל אגף פיתוח עסקי ואסטרטגיה
    אורי תמיר סמנכ"ל, מנהל אגף שירות ותפעול
    תמר בר-נוי גוטלין סמנכ"ל, מנהלת אגף אשראי
    תומר אלקובי סמנכ"ל, מנהל סיכונים ראשי
    מאיר אהרוני סמנכ"ל, מנהל אגף מערכות מידע
אייקון אודות

אודות לאומי קארד בע"מ

בעלות: 80% בנק לאומי לישראל בע"מ; 20% קבוצת עזריאלי בע"מ

לאומי קארד היא מחברות האשראי הגדולות, המובילות והחדשניות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של שירותי הנפקה, סליקה ופתרונות תשלום ואשראי. לאומי קארד הנפיקה למעלה מ-2.4 מיליון כרטיסים מהמותגים ויזה ומאסטרקארד ומספקת שירותי סליקה עבור כ-40 אלף בתי עסק. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים פיננסיים, לרבות: הלוואות, פתרונות אשראי ואפשרויות תשלום גמישות וניכיונות.

לאומי קארד במגזר הפרטי

שירותים ומוצרים חדשניים מסוגם - לאומי קארד משקיעה רבות בפיתוח עסקי, שמטרתו להרחיב את מגוון המוצרים החדשניים והשירותים הדיגיטליים אותם היא מציעה ללקוחותיה באתר האינטרנט ובאפליקציית הארנק הדיגיטלי. שירותי הדיגיטל המתקדמים של לאומי קארד מאפשרים קבלת מידע שוטף על הפעולות ומצב החשבון, רכישת הטבות, העברה וקבלת כספים ועוד. החברה מציעה לחברים בעמוד הפייסבוק שלה הטבות ומבצעים ייחודיים, לצד שירות לקוחות יעיל ומהיר. בין השירותים הדיגיטליים של החברה ניתן למצוא את האזור האישי, המאפשר ללקוח ביצוע פעולות וקבלת מידע במגוון נושאים, וכן פירוט חיובים ומכתבים למייל, מידע על עסקאות ב-SMS לנייד, עדכונים על הטבות חדשות במייל וב- SMS, צ'אט עם נציג שירות אנושי וזירת הטבות דיגיטלית ייחודית.

פתרונות אשראי מותאמים ללקוח - לאומי קארד מציעה מגוון רחב של שירותים ופתרונות פיננסיים המותאמים ללקוח על פי דרישותיו ויכולתו הכלכלית. פתרונות האשראי מאפשרים ללקוחות החברה גמישות באמצעות בחירת גובה התשלום החודשי (הניתן לשינוי), ובחירת מועד תחילת תשלום ההלוואה.

מגוון כרטיסים מבית ויזה ומאסטרקארד - לאומי קארד מנפיקה ומתפעלת מגוון כרטיסי אשראי המאפשרים ניהול חכם ומותאם אישית לצרכי הלקוח. כרטיסי לאומי קארד מתחלקים לשני סוגים:

1. כרטיסים בנקאיים – אותם היא מנפיקה בשיתוף בנק לאומי ללקוחותיו.
2. כרטיסים חוץ בנקאיים – אותם היא מנפיקה ללקוחות כל הבנקים, רובם בשיתוף פעולה עם גורמים חיצוניים.

הכרטיסים המונפקים על ידי לאומי קארד מסווגים באופן נוסף:

כרטיסי חיוב נדחה – כל העסקות שהלקוח מבצע בכרטיס נדחות למועד החיוב לפי בחירתו (2, 10, 15 בחודש).
• כרטיסי אשראי מתגלגל - הלקוח בוחר בסכום החודשי בו הוא מעוניין להיות מחויב, ויתרת חובו נדחית לחודש הבא וצוברת ריבית.
כרטיס נטען – הסכום שניתן לבצע באמצעותו פעולות בכרטיס זה נטען בכרטיס מראש.

לאומי קארד מציעה את כרטיסי מועדוני הלקוחות המובילים בישראל, כגון: כרטיס אשראי בהצדעה, כרטיס אשראי שופרסל, כרטיס אשראי מולטי עזריאלי וכרטיס אשראי מגה ספורט enjoy.

תכנית הטבות שהטביעה חותם - לאומי קארד מעניקה עולם הטבות מגוון ואטרקטיבי, המייצר עבור לקוחותיה ערך מוסף. תוכנית הפינוקים שלה הפכה לסימן ההיכר של החברה. לקוחות החברה נהנים ממגוון של מאות הטבות 1+1 בתחומי הבילוי והפנאי (סרטים, אטרקציות, ארוחות בוקר, מופעים והצגות), ומהטבות ומבצעים חודשיים ברשתות מובילות. במסגרת שירות "לאומי קארד Pay-Back" מקבלים לקוחות החברה החזרים כספיים לכרטיס האשראי על קניות באתרים מובילים באינטרנט. בנוסף, נהנים לקוחות לאומי קארד מ"הנחות פלוס" - הנחות קבועות במועד החיוב בגובה של עד 12% באלפי בתי עסק ברחבי הארץ.

מצוינות בשירות - לאומי קארד מציבה בראש סדר העדיפויות שלה את התפישה לפיה הלקוח קודם לכל. בין אם באמצעות שירות קשוב וענייני ובין אם בעזרת חבילת מוצרי אשראי ופתרונות תשלום המותאמים לפרופיל הלקוח. הגישה ממוקדת הלקוח מעניקה ללקוחות החברה יתרון ברור, במיוחד בעולם האשראי, בו ישנה חשיבות עליונה לצרכיו האישיים של מחזיק הכרטיס. בחברה פועל מערך שירות לקוחות איכותי וקפדני המאופיין בסטנדרט שירות גבוה ביותר, ומדורג מדי שנה במקומות הראשונים בסקרי שביעות רצון של לקוחות בקטגוריית כרטיסי אשראי ובכלל. שיעור נאמנות לקוחות החברה הוא הגבוה ביותר בענף כרטיסי האשראי.

לאומי קארד במגזר העסקי

לאומי קארד היא מהמובילות בשוק הסליקה בישראל. בשנים האחרונות רשמה החברה את הצמיחה המרשימה ביותר מבין חברות האשראי בארץ. החברה פועלת במטרה להרחיב את מגוון ואיכות השירות והמידע לבתי העסק באמצעות האינטרנט והסמארטפון. כ-40 אלף בתי עסק נהנים כיום משירותי הסליקה של לאומי קארד, הרואה חשיבות בצורך לקדם עסקים ומציעה מגוון פתרונות מתקדמים לבתי העסק.

פתרונות סליקה מותאמים לעסק

• שירותי סליקה - למותגי ויזה, מסטרקארד, ישראכרט ו-UnionPay.
• חבילותSMART – שירותי סליקה, זיכוי מיידי ומסוף מתקדם בתשלום חודשי קבוע וידוע מראש.
• ניכיון תשלומים - מגוון מסלולי הקדמת תשלומים מותאמים לצרכי העסק.
• סליקה באתרי אינטרנט כולל עמוד תשלום בכרטיס אשראי.
• סליקה מכל סמארטפון, טאבלט או מחשב.
• פתרונות לסליקה בינלאומית.

פתרונות אשראי עסקי

כרטיס רכש – מאפשר לחברות גדולות לשלם באמצעותו את כל הוצאות העסק, ומעניק לחברות החזר כספי קבוע על עסקות • כרטיס אשראי עסקי - מעניק לבעל העסק שלל הטבות ופתרונות המותאמים במיוחד לניהול העסק, ושליטה מלאה על ההוצאות • הלוואות לעסקים - הלוואה עסקית לכל מטרה בהתאמה אישית.

כלים דיגיטליים לניהול, שיווק ופרסום בית העסק
• קבלת מידע וביצוע פעולות 24/7 –צפייה וביצוע פעולות באתר האינטרנט ובאפליקציה לעסקים.
• Biz Manager – פורטל דוחות המציג פילוחים וניתוחים חכמים המסייעים לבתי העסק לקבל החלטות עסקיות.
• שירות אישי ומתקדם - מוקד שירות לקוחות מקצועי למגזר העסקי, צ'אט אונליין עם נציג שירות עסקי באתר ובאפליקציה, קבלת מידע עסקי לנייד בהודעות SMS.
• כלים לפרסום ושיווק - אפליקציית נאמנות לניהול ושימור לקוחות, חבילת פרסום להגדלת החשיפה לעסק ותוכנית הטבות לעסקים.

עוד על החברה

העובד במרכז - במשרדי החברה הראשיים בבני ברק מועסקים למעלה מ-1,600 עובדים. ההון והידע האנושי האיכותי המניע את החברה הינו נכס חשוב ללאומי קארד. בחברה רואים בהשקעה בעובדים את היסוד להצלחת החברה, ועובדיה נהנים מהטבות ומפעילויות רווחה. בשנת 2016 דורגה לאומי קארד במקום ה-25 בדירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן של חברת CofaceBdi.

מחויבות לקהילה ולסביבה ואחריות תאגידית - לאומי קארד רואה את עצמה מחויבת להשקיע בקהילה ולעודד מעורבות של עובדיה בעשייה התנדבותית. החברה מתמקדת בהשקעה בקידום וטיפוח דור העתיד, ונרתמת גם לסייע בשילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה. לאומי קארד פועלת גם למען איכות הסביבה, ומעודדת את לקוחותיה לקבל את דפי הפירוט החודשיים באינטרנט. לאומי קארד מדורגת בדירוג פלטינה פלוס בדירוג "מעלה" לאחריות תאגידית. לחברה יש את תו התקן הסביבתי הבינלאומי המוביל בעולם ISO 14001 המיוצג בארץ ע"י מכון התקנים.

 

בנוסף אולי יעניין אותך

  • קבלנות בניין למביני עניין

    אלו ימים קשים לכל תחום קבלנות הביצוע בארץ, נפילות חברות הביצוע כמו STR, אורתם, לנדאו, שרגאוי נראות כתחום בעייתי שכל קבלני הביצוע נופלים שדודים זה אחר זה.

    קבלנות בניין למביני עניין

  • נפילתה של אימפריית האפליקציות

    כשאפל פתחה את חנות האפליקציות שלה ב- 2008, מעטים הבינו את ההשלכות שיהיו לה על המין האנושי. היכולות החדשות של הטלפון החכם, ששימש אותנו עד לאותו הרגע בעיקר לשיחות והודעות סמס, פתחו לכולנו פארק שעשועים של מידע, שימושיות והנאה. את פארק השעשועים מילאו בקצב הולך ומתגבר, אפליקציות שונות מכל תחומי החיים

    נפילתה של אימפריית האפליקציות

  • ישראל יכולה להפוך למובילה עולמית בפיתוח פתרונות מתקדמים לבעיית הזדקנות האוכלוסייה

    המילניום השני מוביל את האנושות להתמודדות עם שלל אתגרים, שרבים מהם נובעים מגורם מרכזי אחד – אוכלוסיית העולם מזדקנת.

    ישראל יכולה להפוך למובילה עולמית בפיתוח פתרונות מתקדמים לבעיית הזדקנות האוכלוסייה

  • על מגמות שנת 2016 בתעשיית ההון סיכון הישראלית

    שנת 2016 מסתמנת כאחת השנים הברוכות שידע ההיי-טק הישראלי בשני העשורים האחרונים. הברכה המשתקפת בהיקפי הכספים העצומים שהושקעו בחברות טכנולוגיה מקומיות, מביאה עמה שינוי בחלק מהלכי הרוח להם הורגלנו בעסקאות הון סיכון מקומיות. היא גם מסייעת להגברת השפעתן של מגמות המאפיינות את שוק הון הסיכון האמריקאי על השוק הישראלי.

    על מגמות שנת 2016 בתעשיית ההון סיכון הישראלית