ראסל ד מאיר, לבנת מאיר ושות' – עורכי דין
ראסל ד מאיר

ראסל ד מאיר

שותף בכיר מייסד

לבנת מאיר ושות' – עורכי דין
דיני עבודה, דיני מקרקעין, דיני חברות, טיפול בגיל השלישי וקניין רוחני
שנת לידה: 1957
דוא"ל: mayer@LMF.co.il
תפקיד: שותף בכיר מייסד
ותק בתפקיד: 21 שנים במשרדנו (38+ כעו"ד)
השכלה: תואר שני: משפטים J.D. Cardozo School of Law of Yeshiva University, ארה"ב 1981; תואר ראשון: פסיכולוגיה B.A. Queens College, ארה"ב 1978
חבר בארגונים: לשכת עורכי דין בישראל; לשכת עורכי דין בניו יורק, ארה"ב
פעילות למען הקהילה: רס"ר מיוחד כמתנדב במשטרה; מייסד ומנהל קבוצה בפייסבוק הנקראת "”ASK AN ISRAELI LAWYER עם מעל 10,000 חברים; מרצה בנושאים משפטיים ב-AACI ובארגון "נפש בנפש"; לשעבר דיין בית דין משמעתי של לשכת עורכי דין; לשעבר מתנדב במד"א
שפות: אנגלית ועברית

מהן החזקות המשמעותיות של החברה בעינייך?
החוזק במשרדנו הוא היכולת לשלב ייצוג של לקוחות בינלואמיים בענפי המשפט השונים, בעיקר בשל העובדה כי במשרדנו עובדים מגוון רחב של עו"ד בעלי היכולת והאפשרות לתת מענה ללקוחות מכל רחבי הגלובוס.  העובדה כי יש לי ניסיון קודם בעבודה בארה"ב כעו"ד, מקנה לי את האפשרות לטפל ולהכיר בעניינים שונים עבור לקוחות, לדוגמא, לטפל עבור לקוח בענייני עזבונות גם בחו"ל וגם בארץ במקביל.

מהם המהלכים המרכזיים שנעשו לאחרונה ויובילו להתחזקות החברה בשנים הקרובות?
משרדנו עוסק בתקופה האחרונה בתחום ההתחדשות העירונית, וליווי רחב של עסקאות גדולות לבנייה רוויה, ליווי פרויקטים במגוון רחב של היבטים, אלו הם דברים אשר יובילו את המשרד לגדול ולהתפתח, בעיקר בשל נפח עבודה שילך ויגדל עם הזמן.
מעבר לזה, עברנו הכשרה מיוחדת לעסוק וללוות לקוחות בכל הקשור בחתימה על יפויי הכוח המתמשך. זהו כלי חדש שנכנס לתוקף לאחרונה ויש בו כדי לסייע לאנשים לקבל החלטות עצמאיות על גופם ו/או רכושם ליום בו לא יהיה באפשרותם לעשות כן. מיותר לציין כי כלי זה מקנה לאנשים את הוודאות ואת היכולת העצמית שלהם להחליט מה ייעשה בגופם ו/או רכושם. אנו מאמינים כי תחום זה ילך ויתפתח במשרדנו, שכן הבשורה בתחום זה מופצת בקרב הציבור, אנו בהחלט רואים מגמת עלייה בביקוש לבצע הליך זה, מאז כניסתו של החוק לתוקף.

מהם האתגרים המרכזיים של החברה בשנים הקרובות?
המשרד תמיד מנסה להתפתח ולספק שירותים משפטיים ללקוחותיו בתחומים הרלוונטיים אליהם. לדוגמה, המשרד הוקם עם דגש על התמחות בחברות וקניין רוחני, אך לאורך השנים, השוק חווה מיתון, והמשרד היה חייב להתמודד עם הצרכים המשתנים והתחיל לספק שירותים בקשר לדיני ירושות. מאז, צוואות וירושות וטיפול נלווה בתיקים קשורים הפכו להיות תחום מרכזי בפעילות המשרד. עם כל אתגר שכזה, המשרד ישתנה, יתמודד וימשיך להיות דינמי.

מהן המלצותיך למנהל בתחילת דרכו?
המלצתי היא כי יש להתאזר בסבלנות רבה ולהבין כי יש קצב שונה בעסקים ובדברים, והוא שונה לרוב ממה שקורה בתכניות שלנו. עם התמדה והשקעה ניתן להגיע רחוק.
בנוסף, משרדנו דוגל מאוד בלימוד והקניית כלים למתמחים ועורכי הדין הצעירים, ואם יש מנהל חדש שיבחר להעסיק מתמחה או עורך דין צעיר, חשוב לדעת להאציל סמכויות תוך הקניית כלים לביצוע המשימה בצורה הטובה ביותר.

מה חשוב לזכור גם בזמנים קשים?
גם כשהמציאות שונה מהתכנית המקורית שלנו, חשוב לדעת כי מחשבה מחוץ לקופסא והיכולת בגמישות מחשבתית תוך לקיחת נשימה ארוכה ואורך רוח, מובילים תמיד מעלה.