לוריאל ישראל בע"מ

ייצור, יבוא, יצוא, שיווק והפצה של מוצרי קוסמטיקה

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1959
תחום: ייצור, יבוא, יצוא, שיווק והפצה של מוצרי קוסמטיקה
כתובת: רח' הצורן 4א', א.ת. החדש, נתניה 4250604
טלפון: 09-8928202
פקס: 09-8928311
אימייל: info@il.loreal.com
אתר החברה: http://www.loreal.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
Twitter: לחץ לצפייה
Linkedin: לחץ לצפייה
Youtube: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים בחברה

  • אלי שגיב

    אלי שגיב

    מנכ”ל

    לוריאל ישראל בע"מ

    לפרופיל המלא

    אלי שגיב

בעלי תפקידים נוספים

    גד פרופר יו"ר מועצת המנהלים
אייקון אודות

אודות לוריאל ישראל בע"מ

לוריאל ישראל, חברה בת של קונצרן הקוסמטיקה המוביל בעולם, חברת L'Oréal S.A. העולמית. מתמחה בייצור, ייבוא, ייצוא, שיווק ומשווקת בישראל 18 מותגים בינלאומיים, בהם: לוריאל פריז, לנקום, איב סן לורן, ראלף לורן, ג'ורג'יו ארמני, קשארל, דיזל, גרנייה, מייבלין ניו יורק, וישי, לה רוש פוזה, אססי, קרסטס, לוריאל פרופסיונל, מטריקס, ויקטור & רולף, קיל'ס ופלומה פיקסו. בשנת 2015 הסתכם מחזור המכירות של החברה בישראל ב-487 מיליוני שקלים .

לוריאל ישראל נרכשה על ידי לוריאל העולמית בין השנים 1994-1999 וכיום, 93% מהמניות בבעלות לוריאל העולמית ו-7% בבעלות של משקיעים פרטיים, גד ודן פרופר. ביוני 2015 התמנה אלי שגיב למנכ"ל החברה בישראל. כיום מעסיקה החברה 1105 עובדים (קבועים ומיקור חוץ), מתוכם כ–85% נשים, ב-3 אתרים: נתניה, קיסריה ומגדל העמק. חברי הנהלת החברה הם: אלי שגיב, גדית עמר-מלכי, קובי אזולאי, עמוס פם, אילן נפתלי, ברונו קאבורג, קרול אברג'יל, דרור סומך, שלמה גרובר, חגי ניניו, דורית וידבסקי, אוליבייה לגרוס .

לוריאל העולמית – 107 שנות מצוינות ויופי

לוריאל העולמית הוקמה בצרפת בשנת 1909. כיום, לוריאל היא סיפור הצלחה של קונצרן הקוסמטיקה הגדול בעולם, הפועל ב-140 מדינות ומעסיק כ-82,900 עובדים. מחזור המכירות העולמי לשנת 2015 עמד על 25.3 מיליארד אירו. החברה משווקת 32 מותגי טיפוח לשיער, איפור, בשמים, מוצרים להגנה מהשמש, טיפוח, הזנה ושמירה על העור ועוד, ב-44 מפעליה ברחבי העולם, ובהם המפעל הישראלי במגדל העמק, המייצא ל-32 מדינות ברחבי העולם .

חדשנות, איכות הסביבה ותרומה לקהילה

לוריאל שמה לנגד עיניה את ערכי החדשנות, איכות הסביבה והתרומה לקהילה בכל פעילויותיה. החברה, נמצאת בחוד החנית של השוק העולמי מבחינת החדשנות, מעסיקה אלפי עובדים מדיסציפלינות מדעיות שונות במערך המחקר והפיתוח שלה. ב- 2015 השקיעה החברה 794 מיליון אירו במחקר ופיתוח (3.1% ממחזור המכירות). מידי שנה רושמת לוריאל מאות פטנטים (ב- 2015 נרשמו 497 פטנטים) ומפתחת אלפי נוסחאות המביאות לייצור מוצרים המעניקים תשובה לכל אישה .

בלוריאל מייחסים חשיבות רבה לממשל תאגידי נאות, איכות הסביבה ותרומה לקהילה. החברה נבחרה למובילת הענף שלה בתחום הממשל התאגידי וההתנהלות האתית על ידי סוכנויות דירוג מובילות בעולם. החברה מקפידה על פרסום רב-תרבותי, העסקה הוגנת ותנאי עבודה הולמים (גם במפעלי הספקים), פיתוח והעשרת עובדים, ובטיחות המוצרים. לוריאל מקפידה לפעול כחברה ירוקה, וזכתה להכרה נרחבת כאחת מהחברות בנות הקיימא ביותר בעולם. לוריאל צמצמה את פליטות הפחמן, צריכת המים והאנרגיה וייצור הפסולת שלה בלמעלה מ–20% בשנים האחרונות. החל ממרץ 2013 קונצרן לוריאל בעולם כולו, נמנע מביצוע בדיקות של מוצרים או מרכיביהם על בעלי חיים ואף אינו מסמיך גורמים אחרים לעשות כך. חריגה ממדיניות זו עשויה להתקיים רק בעקבות דרישה מפורשת מהרשויות מסיבות של בטיחות או חובה רגולטורית. מחקרי החברה הובילו בשנות ה–80 לפיתוח ה –Episkin, עור מלאכותי, המשמש חלופה לניסויים בבעלי חיים. לוריאל רואה את התרומה לקהילה כערך מהותי בפעילויותיה ומפעילה מגוון תוכניות תרומה ופילנתרופיה, בהן - "להיראות טוב ולהרגיש טוב יותר", תוכנית סיוע לנפגעות סרטן השד, "מעצבי שיער נגד איידס" ועוד .

לוריאל ישראל – השיק הצרפתי בישראל

לחברה 4 חטיבות עסקיות, מפעל, מרכז לוגיסטי ושירותים משותפים. המודל העסקי של לוריאל ישראל מבוסס על בניית מותגים רבי עוצמה עם התמחות בכל אחד מערוצי ההפצה (רשתות שיווק קמעונאיות, רשתות פארם, בתי כולבו, בתי מרקחת, מספרות וחנויות עצמאיות ).

בשוק ההפצה הרחבה, פועלת חטיבת מוצרי הצריכה עם מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה חדשניים ונגישים למגוון רחב של צרכנים באמצעות המותגים לוריאל פריז, מייבלין ניו יורק, גרנייה ואססי .

בשוק היוקרה, משווקת חטיבת מוצרי היוקרה מותגי קוסמטיקה, בישום ומותגי מעצבי על מובילים כדוגמת: לנקום, איב סן לורן, קיל'ס, ג'ורג'יו ארמני, קשארל, ראלף לורן, דיזל, פלומה פיקסו וויקטור אנד רולף .

בשוק המקצועי משווקת חטיבת המוצרים המקצועיים למספרות ומכוני היופי את המותגים לוריאל פרופסיונל, קרסטס, מטריקס ואססי פרופסיונל. בישראל חטיבת המוצרים המקצועיים היא השותף של מעצבי השיער, בעודה מציעה את המוצרים בעלי הטכנולוגיה הטובה ביותר והדרכות מקצועיות באקדמיית לוריאל בתל-אביב .

חטיבת מוצרי הדרמו-קוסמטיקה משווקת את המותגים וישי ולה רוש פוזה לבתי מרקחת פרטיים וצועדת יד ביד עם הדרמטולוגים והרוקחים. בנוסף מעניקה לרוקחים ידע מקצועי ובמקביל נראות עדכנית ומודרנית בנקודות המכירה. בימים אלה, החלה החברה לשווק את מוצרי לה רוש-פוזה גם בבתי המרקחת של קופות החולים (מאוחדת, מכבי ולאומית ).

לחברה מפעל במגדל העמק, המייצר מוצרי טיפוח, שיער ומוצרים להגנה מפני השמש המיוצאים בעיקר לאירופה וצפון אמריקה. המפעל הוכר כמפעל מאושר ונהנה מההטבות מס המגיעות לו במסגרת תוכניות ההשקעה. לחברה גם מרכז לוגיסטי בקיסריה המאפשר ניהול שרשרת האספקה ובקרת מלאי. משרדי הנהלה, שיווק ומטה החברה ממוקמים בנתניה .

אחריות תאגידית

לוריאל ישראל רואה באחריות תאגידית חברתית מרכיב מרכזי באסטרטגיה הארגונית של החברה, וחרטה על דגלה להעניק לקהילה בה היא פועלת באמצעות פרויקטים שונים ביניהם :

שותפות לוריאל-אונסקו "למען נשים במדע" - פרויקט עולמי הנועד להכיר בתרומתן של מדעניות לקדמה המדעית ולעודד שיתוף נשים במחקר מדעי. 5 מדעניות ישראליות זכו בפרסים במסגרת פרויקט זה, וביניהן פרופ' עדה יונת ממכון ויצמן, אשר זכתה בפרס "נובל" לכימיה לשנת 2009. החל משנת 2009 מיושם הפרויקט העולמי גם בישראל. במסגרת הפרויקט מוענקות לשתי מדעניות ישראליות מלגות בסך 50,000 ש"ח כל אחת מדי שנה, המעניקות הזדמנות מקצועית וחשיפה למדעניות ישראליות צעירות להציג את ההישגים שלהן .

פרויקט "אמץ לך אח/אחות-לוריאל" – במסגרתו מוענקות מלגות לימודים ל–30 סטודנטים ממכללת נתניה המשמשים חונכים ואחים בוגרים לתלמידי בית הספר "מורשת זבולון" ממוצא אתיופי, בנתניה. פרויקט מרגש זה זוכה להצלחה רבה, הודות לשיפור הציונים וההעשרה לה זוכים תלמידי בית הספר .

פרויקט Citizen Day - מידי שנה, ביום האזרחות הטובה נרתמים עשרות עובדי לוריאל ישראל לתרומה ותמיכה בקהילה. ביום האזרחות הטובה 2016 טיפלו העובדים במספר פרויקטים וביניהם: שיפוץ מגורי ילדים ונוער בפנימיית "בית הבוגר" בנווה הדסה, ב"מפתן פסגות" ובבית הספר "יוספטל גיורא" במגדל העמק, שיפוץ וגינון "בית חם לנערה" בפרדס חנה, קיום יום שכולו יופי למען נשים ונערות במעון לנשים מוכות, ויום הדרכה, טיפול ואהבה לנערות ונשים בעלות צרכים מיוחדים ב"אוהל שרה" בבני ברק .

לוריאל ישראל מכירה בחשיבות האחריות המוטלת על כתפיה כחברת הקוסמטיקה המובילה בישראל, ותמשיך לפעול גם בעתיד לקידומן של נשים במדע, אוכלוסיות מוחלשות ואיכות הסביבה, בכדי להמשיך להוות כח מניע לתרומה לקהילה ולשמירה על איכות הסביבה .

תמונת חברה

בנוסף אולי יעניין אותך

  • מתן שוחד לעובד ציבור זר – כבר לא הוצאה מוכרת

    בעבר, בין ההוצאות אותן יכלו חברות ואנשי עסקים לנכות כהוצאה מוכרת לעניין מס הכנסה, נכללו גם "תמריצים" כלכליים שניתנו לעובדי ציבור במדינות הזרות בהן פעלו. הכוונה בביטוי "תמריצים" היא בשוחד שניתן לאותם עובדי ציבור זרים לצורך קידום הפרויקטים של התאגידים המשחדים

    מתן שוחד לעובד ציבור זר – כבר לא הוצאה מוכרת

  • נפילתה של אימפריית האפליקציות

    כשאפל פתחה את חנות האפליקציות שלה ב- 2008, מעטים הבינו את ההשלכות שיהיו לה על המין האנושי. היכולות החדשות של הטלפון החכם, ששימש אותנו עד לאותו הרגע בעיקר לשיחות והודעות סמס, פתחו לכולנו פארק שעשועים של מידע, שימושיות והנאה. את פארק השעשועים מילאו בקצב הולך ומתגבר, אפליקציות שונות מכל תחומי החיים

    נפילתה של אימפריית האפליקציות

  • האם חוק הירושה מתאים גם לי?

    במדינת ישראל לא כדאי לדבר על צוואות. זה פשוט טאבו מוחלט ואבוי למי שיעז להעלות את הנושא.

    האם חוק הירושה מתאים גם לי?

  • היטל בלי השבחה

    סירובן של ועדות ערר לפיצויים והיטלי השבחה לבחון את הצורך בהקלה שבגינה נגבה היטל השבחה מביא לתוצאה לא ראויה ולא נכונה, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה משפטית

    היטל בלי השבחה