נוטראפיק

פתרון מחולל שינוי בתחום ניהול התנועה

נוטראפיק
אייקון פרופיל

פרופיל חברה

שנת הקמה: 2017
תחום: פתרון מחולל שינוי בתחום ניהול התנועה
כתובת: רח' יגאל אלון 53, תל אביב
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: https://www.notraffic.tech
Facebook: לחץ לצפייה
Twitter: לחץ לצפייה
Linkedin: לחץ לצפייה
Youtube: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • טל  קרייזלר

    טל קרייזלר

    מייסד שותף ומנכ"ל

    נוטראפיק

  • אוריאל כץ

    אוריאל כץ

    מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיה

    נוטראפיק

  • אור סלע

    אור סלע

    מייסד שותף וסמנכ"ל אסטרטגיה

    נוטראפיק

  • ליאורה כץ הירשלר

    ליאורה כץ הירשלר

    CPO

    נוטראפיק

  • נורמן טוטנאוור

    נורמן טוטנאוור

    CBO

    נוטראפיק

  • גלעד רוזן

    גלעד רוזן

    CFO

    נוטראפיק

  • הדס רוזן

    הדס רוזן

    סמנכ"ל שיווק

    נוטראפיק

  • מני רייף

    מני רייף

    סמנכ"ל מוצר

    נוטראפיק

  • אלון וייס

    אלון וייס

    סמנכ"ל שרשרת אספקה

    נוטראפיק

  • אייל גולן

    אייל גולן

    סמנכ"ל מחקר ופיתוח

    נוטראפיק

  • נייט  טומאסי

    נייט טומאסי

    סמנכ"ל תפעול

    נוטראפיק

  • טום  קופר

    טום קופר

    סמנכ"ל מכירות, מגזר עסקי

    נוטראפיק

אייקון אודות

אודות נוטראפיק

נוטראפיק היא חברה שפיתחה פתרון חדשני ופורץ דרך בתחום ניהול התנועה. הפלטפורמה של החברה מבוססת על בינה מלאכותית והופכת את מערך הרמזורים לרשת דיגיטלית, המנהלת באופן אוטונומי את התנועה בערים.
הטכנולוגיה של נוטראפיק מאפשרת למקסם את זרימת התנועה, לשפר את הבטיחות בדרכים ולצמצם פליטות מזהמים, תוך שילוב פתרונות תחבורה מתקדמים כמו תיעדוף תחבורה ציבורית, רכבי חירום והולכי רגל, וכן חיבור לרכבים מחוברים ואוטונומיים. הפלטפורמה של נוטראפיק מחברת בין כל השחקנים במרחב התחבורה – כלי רכב פרטיים, תחבורה ציבורית, מערכות רמזורים, הולכי רגל ורוכבי אופניים – ומאפשרת ניהול תחבורה אורבנית מיטבי.
נוטראפיק נוסדה בשנת 2017 על ידי טל קרייזלר (CEO), אוריאל כץ (CTO) ואור סלע (CSO). החברה דורגה בין 50 הסטארטאפים המבטיחים לשנת 2024 על ידי "כלכליסט". החברה מעסיקה כ-140 עובדים, כ-80 מתוכם במטה החברה בתל אביב, והשאר במשרדים בארצות הברית, כולל במשרדי החברה בקנזס.
נוטראפיק פועלת בשוק מערכות התנועה החכמות, אשר נמצא בצמיחה משמעותית וצפוי להגיע לשווי של 80 מיליארד דולר עד 2027. החברה הקימה הסכמי הפצה ושותפויות אסטרטגיות ברחבי ארצות הברית וקנדה. החברה פועלת כיום ביותר מ-30 מדינות בארה"ב וקנדה ומשתפת פעולה עם מאות מחלקות תחבורה כולל בפניקס אריזונה, יוסטון טקסס, מיאמי פלורידה וטורונטו בקנדה.
החברה גייסה עד כה כ-75 מיליון דולר ממשקיעים כגון: G&M, Lool ventures, Grove Ventures, VNV Global, UMC Capital, Vektor, Partners, Next Gear Ventures, North First Ventures, מיטב דש ו-TMG. הגיוס האחרון, שעמד על 50 מיליון דולר, משמש להאצת מחקר ופיתוח והרחבת הפעילות הבינלאומית. לחברה שותפויות אסטרטגיות עם כמה מחברות הטכנולוגיה והתשתית הגדולות בעולם, ביניהן Qualcomm ו-NVIDIA.
בצפון אמריקה קיימת התמקדות בשדרוג מערכות תשתיות תחבורה, עם דגש על טכנולוגיות המפחיתות תאונות דרכים וצמצום פליטות CO2. פתרונות נוטראפיק תורמים להפחתת פליטות בזכות קיצור זמן ההמתנה ברמזורים, מה שמקנה יתרון מובהק ללקוחות החברה גם בתחום איכות הסביבה.
הפלטפורמה של נוטראפיק, המנהלת את מערך הרמזורים בערים באופן אוטונומי, מציעה גם מרקט פלייס ייחודי של אפליקציות ושירותי תחבורה. לדוגמה, אפליקציית האופטימיזציה של התנועה, אשר מבצעת התאמות בזמן אמת לרשת הרמזורים ומביאה לשיפור זרימת התנועה, צמצום גודש בכבישים ושיפור הבטיחות. דוגמא נוספת הן אפליקציות אשר מתעדפות ומאפשרות 'גל ירוק' בזמן אמת לרכבי חירום. דוגמה להצלחת הפלטפורמה ניתן לראות בעיר טוסון שבאריזונה, שם הטכנולוגיה הפחיתה את הגודש בפנייה שמאלה בכ-800 מטר, וצמצמה ביותר מ-25% את זמני ההמתנה ברמזורים. בעיר פניקס, יישום הטכנולוגיה הוביל לירידה של 70% במספר כלי הרכב שעוברים באור אדום, ובכך תרם לשיפור משמעותי ברמת הבטיחות בדרכים. דוגמה נוספת מגיעה ממחוז בריטיש קולומביה שבקנדה, שם נוטראפיק הצליחה לקצר ב-50% את זמן ההמתנה ברמזור עבור הולכי הרגל, מבלי לפגוע בזרימת התנועה של כלי הרכב.
נוטראפיק רואה בעובדיה את ההון האנושי שמוביל את פעילות החברה. העובדים מהווים חלק אינטגרלי בכל שלבי הפיתוח, מהתכנון ועד ההטמעה בשטח, ומשולבים בתהליכי החדשנות והשותפויות האסטרטגיות.
נוטראפיק מציעה לעובדיה מודל עבודה היברידי, מתוך אמון מלא ורצון להעניק להם גמישות מרבית, הן מבחינת שעות העבודה והן מבחינת מיקום. החברה שואפת לאפשר לעובדיה לאזן בין עבודה לחיים אישיים תוך שמירה על פרודוקטיביות והצטיינות. כל עובד ועובדת בחברה מהווים שחקני מפתח בתחומם, והחברה שמה דגש על העצמה אישית, עבודת צוות ופיתוח מקצועי מתמשך.
החברה רואה בתרומה לקהילה ערך עליון ופועלת רבות למען החברה. לדוגמה, עובדי החברה התנדבו בקטיף לסיוע לחקלאים שנפגעו ממחסור בכוח אדם, ואף הפכו את מטה החברה למרכז תרומות מוצרים. בנוסף, נוטראפיק מעודדת את עובדיה לתרום לקהילה, הן כספית והן באמצעות שעות התנדבות. כחלק ממחויבותה לשוויון מגדרי ולצמצום הפערים בחברה בישראל, נוטראפיק מקיימת פעילויות שמטרתן לקדם תלמידות מהפריפריה ללימודים ריאליים, מתוך מטרה להבטיח ייצוג שוויוני יותר בשוק העבודה בעתיד. בנוסף, החברה משתפת פעולה עם ארגונים כמו "אטלס ג'וניור" כדי להמשיך ולחזק יוזמות אלו.

בנוסף אולי יעניין אותך