נמוגו טכנולוגיות בע"מ

חברת סטארט אפ

נמוגו טכנולוגיות בע"מ
אייקון פרופיל

פרטי התקשרות

שנת הקמה: 2014
תחום: חברת סטארט אפ
כתובת: הסדנאות 8, הרצליה
טלפון: 077-2201337
אתר החברה: httpS://www.namogoo.com
אייקון הנהלה

מנהלים

  • חמי כץ

    חמי כץ

    CEO & Co Founder

    נמוגו טכנולוגיות בע"מ

  • אהד גרינשפן

    אהד גרינשפן

    CTO & Co Founder

    נמוגו טכנולוגיות בע"מ

  • דרור רסקין

    דרור רסקין

    Chief Finance Officer

    נמוגו טכנולוגיות בע"מ

  • דנה פרידמן

    דנה פרידמן

    SVP People

    נמוגו טכנולוגיות בע"מ

  • עינת  עציוני

    עינת עציוני

    Chief Marketing Officer

    נמוגו טכנולוגיות בע"מ

אייקון אודות

אודות נמוגו טכנולוגיות בע"מ

 

נמוגו (Namogoo) נוסדה בשנת 2014 על ידי אהד גרינשפן וחמי כץ. פלטפורמת רציפות המסע  הדיגיטלי שפיתחה מפלסת את הנתיב לרכישה באתרי מסחר אלקטרוני על ידי התאמה של כל מסע לכל לקוח. היא מטרפדת ניסיונות חטיפה של לקוחות הניצבים כמכשולים במסעם באתרי מסחר אלקטרוני, חנויות מקוונות, אתרי פיננסים וביטוח ועוד. כן מספקת נמוגו את הפתרון האפקטיבי ביותר למתן הטבות על בסיס זיהוי כוונות הלקוח תוך התאמה ליעדים העסקיים של החברה.      

לחברה משרדים בישראל (הרצליה) בארה"ב (ניו יורק ובוסטון) ואנגליה (לונדון) וכדי לתמוך בצמיחתה בקרב לקוחות קיימים וחדשים, היא הכפילה את מצבת העובדים בארה"ב ובישראל ומעסיקה כיום למעלה מ-150 עובדים. שם החברה 'נמוגו' משקף דבר מה שנעלם ומתאר את יכולות  המוצר הראשון של החברה למניעת חטיפת הלקוח (Customer Hijacking Prevention) פתרון המזהה וחוסם הזרקת מודעות בלתי מורשות בדפדפני הלקוחות. רבות מהמודעות הללו מקדמות  מוצרים ושירותים של מתחרים, מסיטות את המבקרים הרחק מהאתר ומקצרות את מסעם.

המוצר החדש ביותר של נמוגו למתן הטבות על בסיס זיהוי כוונות הלקוח (Intent-Based Promotions) מציג את ההטבה האפקטיבית ביותר לכל ביקור באתר. מנוע ההטבות מנתח בזמן אמת את אותות הנתונים הייחודיים של כל לקוח ואת התנהגותו באתר, משקלל אותם עם היעדים העסקיים וממליץ ברגע הנכון על ההטבה האופטימלית שגם תשמור על שולי הרווח של החברה.           

מגינה על חוויית הלקוח ועל המסע הדיגיטלי שבנו הקמעונאים כדי להגדיל את ההכנסות המקוונות של אתרי מסחר אלקטרוני ומותגים ברחבי העולם

נמוגו מסייעת למותגים מהגדולים בעולם להבטיח שחוויית הקניות המקוונת שתכננו תיחווה על ידי הלקוחות  ללא כל הפרעה ותאפשר להם להגדיל את ההכנסות המקוונות ולשפר מדדים עסקיים נוספים. הפתרון הייחודי של נמוגו למניעת חטיפת הלקוח במהלך מסעו מזהה וחוסם הזרקת מודעות בלתי מורשות שרצות בדפדפני הלקוח במהלך ביקורו באתרי מסחר אלקטרוני. הפתרון למתן הטבות על בסיס זיהוי כוונות רותם יכולות בינה מלאכותית כדי לבצע באופן אוטונומי התאמה בין כל מסע לבין הכוונות של כל לקוח בזמן אמת ולהציע את ההטבות שיגרמו לרכישה בסבירות הגבוהה ביותר. 

רמה חדשה של יעילות ושליטה מקסימלית על השקעות הדיגיטל של חברות 

פלטפורמת למידת המכונה של נמוגו מנטרת מידי שבוע למעלה מ-2 מיליארד אינטראקציות של לקוחות באתרי מסחר ומבטיחה שחברות יפיקו ערך מקסימלי מהשקעות הדיגיטל שלהן. הטמעת הטכנולוגיה של נמוגו היא רציפה וחלקה וניתנת לביצוע על ידי צוותי הדיגיטל/המסחר המקוון של החברה באמצעות פתרונות סטנדרטיים לניהול תגים. ההתקנה והתחזוקה אינם דורשים כל משאבי פיתוח, IT או אבטחה.

החברה מספקת שירותים ליותר מ-1000 לקוחות בינלאומיים גדולים ולמותגים מובילים בארה"ב, אירופה ובדרום אמריקה וביניהם: Asics, Lenovo, Samsonite, Upwork, Saks Fifth Avenue, Office Depot, Tumi, Dollar Shave Club, Teva. עד היום פתרונות נמוגו הניבו ללקוחותיה תוספת הכנסות מצטברת בהיקף של 5 מיליארד דולר.   

סטארט-אפ בינלאומי מבטיח

בשנת 2018 נמוגו נכללה ברשימת החברות המגניבות של גרטנר (Cool Vendor) וברשימת הסטארט-אפים המבטיחים של CNBC. נוסף לכך, החברה נבחרה בשנת 2017 לרשימת הסטארט-אפים המבטיחים של העיר בוסטון על ידי המגזין היוקרתי Built in Boston. בשנת 2019 ו-2020 נבחרה נמוגו להיות בשלושת המקומות הראשונים של מקומות העבודה הטובים ביותר בישראל של דאן אנד ברדסטריט.

עד היום גייסה נמוגו 89 מיליון דולר ממשקיעים חיצוניים, המעידים על האמון הרב של משקיעים בפלטפורמות החברה.

מייסדי החברה

חמי כץ, מייסד משותף ומנכ"ל
לחמי 18 שנות ניסיון במסחר אלקטרוני, אבטחה, קניות מקוונות ובעולם הפרסום. בשנת 2013 הוא ייסד את הסטארט-אפ Seapai שאף הוא היה פעיל בעולם הקניות המקוונות וכן את הסטארט-אפ Reissod (בשניהם כמייסד משותף). חמי שימש במשך 4 שנים כמנכ"ל חברת הפרסום DoubleVerify.

אוהד גרינשפן, מייסד משותף ו-CTO 
אוהד הוא יזם סדרתי שצבר ניסיון עשיר בבניית טכנולוגיות חדישות ובעל רקע מקיף בטכנולוגיות מתקדמות כמו ביג דאטה, למידה חישובית אבטחת מידע ומסחר אלקטרוני. תואר ה-Ph.D שלו ועבודתו במעבדות המחקר של יבמ תרמו רבות לידע שלו בתחומים הללו. אוהד שרת ביחידת המודיעין הצבאי 8200 כקצין בפרויקט תלפיות. בשנת 2010 הוא ייסד את Fashioholic, סטארט-אפ בתחום המשחקים הרציניים, משחקים שמניבים ערך עסקי באמצעות עוצמת המשחק.

נותנים קדימות לעובדים

החברה דוגלת בטיפוח המשאב האנושי בישראל ובמשרדיה בחו"ל ועובדיה מקבלים תנאי העסקה והטבות מעולים. העובדים נהנים גם משקיפות מלאה של המנהלים בכל הנוגע למגמות והתפתחויות בכיווני הפעולה של החברה, תוצאות עסקיות ועוד. נוסף לכך, החברה חותרת להבטיח גיוון תעסוקתי במקום העבודה ולהעמיק את השוויון המגדרי וכיום נשים מהוות 40% ממצבת העובדים בכל הרמות, החל מתפקידים ברמה התחלתית ועד להנהלה הבכירה, כולל שתי נשים בצוות הנהלת החברה מתוך חמישה.   

בנוסף אולי יעניין אותך