נמוגו טכנולוגיות בע"מ

חברת סטארט אפ

נמוגו טכנולוגיות בע"מ
אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 2014
תחום: חברת סטארט אפ
כתובת: הסדנאות 8, הרצליה
טלפון: 077-2201337
אתר החברה: httpS://www.namogoo.com
אייקון הנהלה

מנהלים

  • חמי כץ

    חמי כץ

    CEO & Co Founder

    נמוגו טכנולוגיות בע"מ

  • אהד גרינשפן

    אהד גרינשפן

    CTO & Co Founder

    נמוגו טכנולוגיות בע"מ

  • דרור רסקין

    דרור רסקין

    Chief Finance Officer

    נמוגו טכנולוגיות בע"מ

  • קרן הלפרין

    קרן הלפרין

    Chief People Officer

    נמוגו טכנולוגיות בע"מ

  • ליז  ריצקובן

    ליז ריצקובן

    Chief Revenue Officer

    נמוגו טכנולוגיות בע"מ

  • עינת  עציוני

    עינת עציוני

    Chief Marketing Officer

    נמוגו טכנולוגיות בע"מ

  • אלון  רוזנברג

    אלון רוזנברג

    SVP Costumer Success

    נמוגו טכנולוגיות בע"מ

אייקון אודות

אודות נמוגו טכנולוגיות בע"מ

חברת  הסטארט אפ Namogoo הוקמה בשנת 2014 על ידי אהד גרינשפן וחמי כץ והיא עוסקת בפיתוח פלטפורמות המאפשרות להפחית מקרים של גניבת תעבורת גולשים מאתרי רשת מעולמות הסחר המקוון, המרקטפלייס, הפיננסים והביטוח.

משרדי החברה ממוקמים בישראל (הרצליה) בארצות הברית (ניו יורק ובוסטון) ובאנגליה (לונדון) ובשל הצמיחה המואצת שלה וכדי לתמוך בלקוחות הוותיקים והחדשים שלה, הכפילה החברה בישראל ובארה"ב את מצבת כוח האדם שלה והיא עומדת כעת על למעלה מ-100 עובדים. שמה של החברה נובע מהמילה העברית "נמוגו" שמשמעותו נעלמו והוא מתכתב עם המוצר העיקרי של החברה המונע "חטיפת" לקוחות  מאתרים שונים, בעיקר אתרי קניות און ליין, באמצעות שתילת קוד זדוני במחשביהם של המשתמשים. אלו נחשפים תוך כדי הגלישה באתר למודעות והפניות לרכישת מוצרים מאתרים חיצוניים ונוטשים בעקבות כך את האתר אליו נכנסו מלכתחילה.

שימור חווית לקוח והגנה על פרטיות המשתמשים

Namogoo עוזרת למותגים הגדולים בעולם לשמר את חווית הלקוח ולהגן על פרטיות המשתמשים, מה שמאפשר שיפור בחוויית הלקוח ובמדדים העסקיים. פלטפורמת ה-Client Side אותה פיתחה החברה מסייעת לחברות להשיג שליטה ושיפור בחוויית הגלישה של הלקוח, כאשר הדבר מתבצע באמצעות מניעה של פרסומות לא מורשות אליהן נחשף צרכן הקצה בזמן הביקור באתרים. הדבר גם מתבצע על ידי חשיפה ומניעה של כל הסכנות האפשריות לפגיעה בפרטיות הצרכנים הנובעות משירותי צד שלישי המוטמעים באתר.

דור חדש של יעילות ושליטה מקסימלית על אתרים

הטכנולוגיה של החברה מנטרת למעלה ממיליארד Web Sessions על בסיס שבועי ועל-ידי שימוש ב-Machine Learning, מה שמאפשר לחברות דור חדש של  יעילות ושליטה על כל האתרים והאפליקציות תחת האקו סיסטם הדיגיטלי שלהם, כמו גם חווית משתמש מצוינת ושיפור בביצועים העסקיים. פלטפורמת החברה ידידותית מאוד למשתמש והחברה עובדת בעיקר מול אנשי הדיגיטל והשיווק של לקוחותיה. החברה מעניקה שירות למעל 100 לקוחות בינלאומיים גדולים עם יותר מ-300 מותגים מובילים מארה"ב, אירופה ודרום אמריקה, ועל אלו ניתן למנות את: Asics Lenovo ,Samsonite Upwork סאקס פיפט אווניו, office depot ,Tumi ,Dollar Shave Club ,Teva ועוד עשרות מותגים מובילים. החל מהקמת החברה ב-2014 ועד היום, ייצרה Namogoo עבור לקוחותיה הכנסות נוספות של למעלה מ-1.5 מיליארד דולר.

סטארט אפ בינלאומי מבטיח

בשנת 2018 נכנסה Namogoo לרשימת Cool Vendor של Gartner וברשימת הסטארטאפים המבטיחים של CNBC 2018. בנוסף, החברה נבחרה על ידי המגזין היוקרתי BUILTINBOSTON לרשימת 50 הסטרטאפים המבטיחים ל-2017 בבוסטון. בשנת 2019 נבחרה נמוגו על ידי חברת הייעוץ D&B לחברת הסטארט-אפ הטובה ביותר לעבודה בישראל. עד היום גייסה החברה 69 מיליון דולר ממשקיעים חיצוניים, סכום המבטא את האמון הרב אותו רוחשים המשקיעים לפלטפורמות החברה. 

מייסדי החברה

חמי כץ, מייסד משותף ומנכ"ל החברה
חמי בעל ניסיון של 17 שנים בעולם האבטחה, רכישות האונליין והפרסום. הוא הקים בשנת 2013 את Seapai אשר עסקה גם כן בעולם רכישות האונליין וגם את Reissod. בשתיהן היה מייסד משותף. חמי כיהן בנוסף במשך 4 שנים כמנכ"ל חברת DoubleVerify אשר עוסקת בתחום הפרסום.

אהד גרינשפן, מייסד שותף ו-CTO החברה
יזם סדרתי עם רקע עשיר בבניית טכנולוגיות חדשניות. אהד מגיע עם רקע עשיר בטכנולוגיות מתקדמות של ביג דאטה, למידה חישובית, אבטחת מידע ומסחר אלקטרוני. הדוקטורט שלו ופעילותו במעבדות המחקר של IBM, תרמו רבות לידע שלו בנושאים הללו. אהד הוא בוגר יחידת המודיעין של צה"ל 8200 שם שירת כקצין במסלול חמ״ן תלפיות. ב-2010, הקים גרינשפן את Fashioholic, חברת סטארטאפ בתחום ה-Serious Games, משחקים אשר מטרתם לייצר ערך עסקי באמצעות שימוש בכוחם של משחקים. ב-2014, הקים אהד יחד עם חמי כץ את Namogoo.

שמים את העובד במרכז

החברה מאמינה מאוד בטיפוח ההון האנושי שלה בישראל ובשלוחות בחו"ל, ועובדיה זוכים להטבות ותנאים מועדפים. כמו כן העובדים זוכים לשקיפות מלאה מצד קברניטי החברה אודות המגמות והפיתוחים אליהם מכוונת החברה, התוצאות הכספיות וכיו"ב.  החברה שמה כמו כן דגש רב על המגוון האנושי בקרב עובדיה והדבר מתבטא במיוחד באחוז הנשים הגבוה המועסק בחברה (כ-40 אחוזים) מרמת העובדים הזוטרים ועד שדרת ההנהלה.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • הגשר אל עולם ההשקעות – מלווה בסוד אל עולם ההלוואות והמשכנתאות

    בחודש דצמבר 2020 החליט בנק ישראל להטיב את המגבלה בנוגע לריבית הפריים. כלומר, ניתן לקחת עד שני שליש מהמשכנתא בריבית צמודה לריבית הפריים, ואת השאר הנותרים ניתן לקחת במגוון מסלולים שתבחרו, האם זו הזדמנות או הזהרה?

    הגשר אל עולם ההשקעות – מלווה בסוד אל עולם ההלוואות והמשכנתאות

  • גישורים – חובת ההתחדשות

    הצגת פרקטיקה גישורית המיישמת גישה מעודכנת להתנהלות הליכי הגישור בכלל ובתיקי נזיקין בפרט

    גישורים – חובת ההתחדשות

  • מאחורי הקלעים של דירוג DUN'S 100 שנת 2021 לנישות עורכי הדין

    רגע לפני פרסום דירוג משרדי עורכי הדין של DUN'S 100 לפי תחומי התמחות, דירוג המכונה 'דירוג הנישות', מספרת שילה זברו וייס המשמשת כמנהלת מחלקת DUN'S 100 על אופן הדירוג והשפעתו הרבה על הענף.

    מאחורי הקלעים של דירוג DUN'S 100 שנת 2021 לנישות עורכי הדין

  • מחפשים את האיזון

    האם לעבוד מהבית או מהמשרד? האם יש להמשיך את השימוש בטכנולוגיות לטובת קידום הליכים משפטיים ועל חשבון המפגש הבין אישי? האם תקנות סדר הדין האזרחי החדשות יועילו או יזיקו למערכת המשפט? כיצד צריכה לנהוג המערכת על רקע ההתקפות החוזרות ונשנות עליה מצד גורמים פוליטיים? ענף המשפט נחשב כשמרן ועורכי הדין אינם אוהבים זעזועים ושינויים חדים, אולם השנה החולפת הייתה מלאה בהם. השבוע נפגשו בכירי עורכי הדין בישראל למפגש פורום בכירי ענף המשפט של DUN’S 100 בכדי להיחשף לדירוג של המשרדים המובילים בישראל, וגם כדי להבין לאן צועד הענף במציאות החדשה שנוצרה, ועודנה נוצרת, בעקבות תהליכים משמעותיים שהשפיעו על עולם המשפט בשנה האחרונה

    מחפשים את האיזון