סינאל מלל פייוויי

פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, נוכחות ומשאבי אנוש, הפקת שכר, סליקה פנסיונית וניהול מערכי אבטחה ארגונית

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1991
תחום: פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, נוכחות ומשאבי אנוש, הפקת שכר, סליקה פנסיונית וניהול מערכי אבטחה ארגונית
כתובת: הנהלה, שיווק, מרכז פיתוח:
רח' המדע 2, בית סינאל
יקנעם עלית 2066719
טלפון: 04-9596777
פקס: 04-9890484
www.synel.com info@synel.com
שירות לקוחות ומכירות ישראל:
רח' התדהר 3, בית המילניום,
א.ת רעננה 4366505
טלפון: 09-7750428
פקס: 09-7447742
www.synel.co.il market@synel.co.il
מערכי אבטחה וביטחון:
ANTECO מבית SYNEL SECURITY
רח' משה אביב 6, אור יהודה 6037128
טלפון: 03-7354000
פקס: 03-6346366
info@anteco.co.il
www.anteco-security.co.il
טלפון: 04-9596777
פקס: 04-9890484
דוא"ל: info@synel.com
אתר החברה: http://www.synel.com
אייקון הנהלה

מנהלים

  • גבי  בוגנים, סינאל מלל פייוויי

    גבי בוגנים

    מנכ"ל

    סינאל מלל פייוויי

  • ארז  בוגנים, סינאל מלל פייוויי

    ארז בוגנים

    משנה וממלא מקום מנכ"ל

    סינאל מלל פייוויי

    לפרופיל המלא

    ארז בוגנים
אייקון אודות

אודות סינאל מלל פייוויי

סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי באמצעות הפקה ועיבוד שכר העובד, ניהול זמן ונוכחות, סליקת כספי פנסיה בעבור המעביד וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים. כמו כן, מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים בתחום דיני העבודה והשכר המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית לארגון.

סינאל החלה את דרכה בשנת 1991, כאשר מנכ"ל החברה גבי בוגנים הוביל מהלך של מיזוג סינרגטי בין חברות תוכנה ליצירת החברה הנוכחית. תחת הנהגתו של בוגנים, החברה צמחה מחברה קטנה ופורצת דרך בתחום ניהול זמן ונוכחות העובד בצורה ממוכנת לקבוצת חברות טכנולוגיה מגוונת ובעלת נוכחות בינלאומית, המרחיבה בהתמדה את היקפי ותחומי פעילותה. סינאל מובילה כיום במגוון מגזרים בתחום פתרונות התוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון. מערכותיה מותקנות בעשרות אלפי ארגונים ברחבי העולם, כאשר יותר מ–2 מיליון מהעובדים במשק הישראלי פוגשים ומשתמשים לפחות פעמיים ביום במערכות פרי פיתוחה.

בשנת 2000 הונפקה החברה בבורסה של ת"א, ובראשית שנת 2012 הצטרף לסגל ההנהלה עו"ד ארז בוגנים, משנה וממלא מקום מנכ"ל, סמנכ"ל שיווק ואחראי שווקי חו"ל. במהלך השנים 2000–2012 וטרם הצטרפותו לתפקידו הנוכחי בקבוצת סינאל ליווה ארז בוגנים באופן אישי את קבוצת סינאל במתן ייעוץ עסקי ומשפטי ביישום עסקאות, מיזוגים ורכישות שביצעו סינאל וחברות הבת בתחומי הטכנולוגיה והנדל"ן בארץ ובעולם. כיום מוביל ארז בוגנים כמשנה וממלא מקום מנכ"ל את ניהול עסקי החברה בארץ ובעולם לצד גבי בוגנים יחד עם הנהלת החברה. בד בבד מוביל ארז בוגנים את הפיתוח העסקי, השיווק הבינלאומי ואת השיווק בישראל, תוך המשך חיזוק הפעילויות הקיימות והתגוונות לתחומים אסטרטגיים חדשים, הן באמצעות צמיחה אורגנית והן באמצעות רכישות. החברה מתבססת על הידע, הניסיון ויכולות הליבה שלה כדי לפתח ולהציע ללקוחותיה שירותים ומוצרים מקיפים, אינטואיטיביים וגמישים המספקים פתרונות יעילים וחסכוניים לניהול המשאב האנושי בארגון תוך דגש על חוויית משתמש ייחודית ללקוח.

סינאל מלל פייוויי פעילה בשלושה מוקדים בישראל, כמו גם במספר מוקדים בעולם. הנהלת החברה, המחקר והפיתוח, הפיתוח העסקי והשיווק, הכספים והפרוייקטים ממוקמים ביקנעם. זרוע מכירות ישראל ושירות הלקוחות ממוקמים ברעננה וזרוע ניהול מערכי האבטחה סינאל סקיוריטי ממוקמת ביקנעם ובאור יהודה. החברה פועלת בכ–34 מדינות באמצעות החברה הבת בלונדון, אנגליה –  Synel UK והחברה הבת בפיניקס, אריזונה – Synel Americas. אלה מקנות לה זמינות גבוהה במתן שירות ללקוח בשפות שונות ובאזורי זמן שונים. החברה אף מפעילה סוכנים ושותפים עסקיים המייצגים אותה ביבשות דרום אמריקה, אסיה, אירופה ואפריקה.

סינאל מלל פייוויי פועלת כחברה רב לאומית תחת תקנים בינלאומיים והיא מוסמכת לתקן ISO 9001. מוצרי החומרה של החברה נושאים תווי תקן של UL ,TUV ו–CE. כמו כן, החברה הינה שותפה טכנולוגית של ORACLE, והוסמכה כ–Microsoft Gold Partner.

במישור הטכנולוגי החברה מצוידת ביכולות פיתוח נרחבות ובידע מעמיק, המאפשרים לה לפתח מערכות מורכבות ואמינות המתממשקות עם מגוון רחב של תוכנות וטכנולוגיות ארגוניות. במישור הארגוני, החברה מצוידת בהבנה, ידע ויכולות מחקר של תהליכים ארגוניים מורכבים ודרישות משאבי אנוש ייחודיות. אלה מאפשרים לסינאל לבצע ניתוח מדויק של צרכי הלקוח, התאמה אופטימלית של המערכות לצרכיו והתקנה והטמעה מוצלחות גם בהיבט משתמש הקצה.

במישור הרגולטורי, לחברה יש ניסיון, ידע והיכרות עם דרישות וגופי הרגולציה השונים, המהווים גורם הכרחי ליצירת מערכות ארגוניות העומדות בתקנים ומתאימות את ההתנהלות הארגונית לדרישות החוק ועקרונות החשבונאות. סינאל אף זכתה במכרז החשב הכללי בישראל להתקנת מסופי דיווח נוכחות ותוכנה בכל משרדי הממשלה וביחידות הסמך שלהם. מתוך הבנת הצרכים של ארגונים עסקיים וציבוריים, החברה פועלת יום יום, שעה שעה, על מנת לספק ללקוחותיה ולמפיציה מעטפת של 360 מעלות בתחום ניהול ההון האנושי וניהול מערכי אבטחה פיזיים בארגון באמצעות שירות איכותי, אמין ומקצועי 365 ימים בשנה. סינאל הינה החברה היחידה בישראל בתחום ניהול ותפעול ממוחשב ודיגיטלי של המשאב האנושי בארגון אשר כתוצאה מנסיונה בפעילותה הבינלאומית ובשוק הצפון אמריקאי, בפרט באמצעות חברות הבת בלונדון, אנגליה ובפניקס אריזונה ורשת מפיציה העולמית , מנגישה ומספקת לשוק המקומי בישראל יכולות וניסיון ייחודיים ובכך מקדימה את זמנה בכ–4 שנים לעומת המתחרים. ההיסטוריה הוכיחה כי ההתפתחות הטכנולוגית בארה"ב נוכח דרישות השוק בתחום ניהול המשאב האנושי בארגון מגיעה ומועתקת לישראל בין 3 ל-4 שנים אחרי התהוותה בארה"ב. בתוך כך, ניתן לראות יישום טכנולוגי על ידי סינאל וקידום של נושאי ה-Employee Experience (EX) וה– Employee Engagement בישראל על בסיס נסיונה בארה"ב.

תחומי פעילות

ניהול המשאב האנושי בארגון – סינאל מספקת פתרונות כוללים לניהול מחזור חיי העובד בארגון, החל משלב הראיונות והקליטה, דרך הניהול היומיומי בארגון (בקרת כניסה וניהול נוכחות, ארוחות, הטבות, סידור עבודה וכו'), ניהול הוותק וההכשרות, ניהול והפקת תלושי שכר וכן סליקת כספי העובד לתוכניות פנסיה, השקעה וחסכון כל חודש בעבור המעסיק. הפתרון מוצע דרך תוכנת הדגל של החברה, "הרמוני" – מערכת הוליסטית וגמישה בעלת בסיס נתונים אחד (המספק ללקוח יכולת בחירה מודולרית בהתאם לאופי הארגון וצרכיו המשתנים). המערכת יכולה לפעול בענן, על שרתי הלקוח או באופן היברידי, תוך מענה להמשכיות, לשרידות עסקית ולאבטחת מידע והיא מתממשקת עם מגוון רחב של מערכות וטכנולוגיות.

ניהול בטיחות ואבטחה פיזית – פתרונות החברה בתחום משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות לאיסוף נתונים ולכריית מידע כדי לרכז ולנהל את הקלט ממכשירי בקרה ואזעקה כגון: בקרי כניסה, מצלמות במעגל סגור, גדרות חיות, אזעקות, מערכות גילוי אש וגלאי עשן. הפתרונות מאפשרים למנהלים ולקציני ביטחון לזהות, למנוע ולהגיב בזמן אמת למגוון אירועים כגון: גניבות, שריפות, פריצות, תקלות קריטיות. כל זאת, תוך הצלת חיי אדם ומניעת פשיעה פנים וחוץ ארגונית באמצעות אנליטיקה חכמה של אירועים.

ניהול מבקרים בארגון – החברה מסייעת לארגונים גדולים ורגישים להתמודד בהצלחה עם איומי ריגול תעשייתי, גישה בלתי מורשית, גניבות וחשיפת מידע ארגוני ובטחוני. זאת, תוך התנהלות יומיומית תקינה מול קבלנים, ספקים, עובדי חוץ ומבקרים אחרים בארגון, באמצעות ניהול חכם של הרשאות גישה וכניסה לעובדים ומבקרים במגוון ממשקים, לרבות זיהוי ביומטרי, זיהוי פנים, כרטיסים חכמים, כרטיסי קרבה, זיהוי רכבים ועוד.

סליקה פנסיונית – היכרותה המעמיקה של סינאל עם תחום רגולציית השכר על שחקניו הרבים אפשרה לה לספק ללקוחותיה בארץ מענה איכותי ומתקדם לאור השינויים הרגולטוריים שיושמו בראשית שנת 2016 בתחום סליקת כספי הפנסיה, החיסכון וההשקעה של העובד בארגון בעבור המעביד. החברה מספקת למעסיקים מערכת יעילה וחסכונית, המתממשקת עם המערכות השונות של כל 131 גופי הפנסיה, החיסכון וההשקעה במדינת ישראל ומאפשרת לה לבצע דרכה את הסליקה הפנסיונית בסוף כל חודש של העובד בארגון בעבור המעביד, ביקורת נתונים, תיקונים, היזונים חוזרים וכיו"ב בעבור עובדיהם כמתחייב בחוק – פתרון מקיף ומאובטח התואם את דרישות הרגולציה. הפתרון המלא והמוניטין של החברה אפשרו לה להשיג נתח שוק משמעותי בתחום זה בישראל תוך זמן קצר ביותר.

סינאל אקדמי – החברה ממנפת את הידע המקצועי, מערך ההדרכה ונוכחות השוק שלה כדי לבצע הכשרות שוטפות (ימי עיון לחשבי שכר) וקורסי הסמכה לתעודת חשב שכר לציבור הרחב והן למנהלי מדור שכר, כספים וכיו"ב, המספקים לבוגריהם, בנוסף לידע חשבונאי וטכני, גם ידע מעשי בשימוש בתוכנת "הרמוני שכר", שהינו בעל ערך רב בשוק התעסוקה לנוכח תפוצתה הנרחבת. האקדמיה של סינאל הינה מוסד לימודים מפוקח ומוסמך על ידי לשכת רואי חשבון בישראל ומשרד התמ"ת להעניק תעודת חשב שכר בכיר ולהעביר את השתלמויות הגמל השנתיות הנדרשות בתחום. הקורסים וההדרכות מתבצעים בשיתוף עם רואי חשבון, עורכי דין ואנשי אקדמיה מהמובילים בתחום דיני העבודה והפיננסים בישראל.

מסוף סינרג'י – דור העתיד של מסופי הנוכחות פרי פיתוחה של סינאל מתבסס על פלטפורמת חומרה – תוכנה מתקדמת ואינטואיטיבית אשר מטשטשת את הגבולות בין סביבת הארגון הפיזית ובין עולמו המקצועי והווירטואלי של העובד. פלטפורמה עתידנית זו מאפשרת גישה מאובטחת לנתונים, מעודדת מעורבות עובדים (Employee Engagement) בסביבת הארגון, ומשפרת את הבקרה הניהולית ומחזקת את ההזדהות הארגונית של העובדים והמנהלים. הפלטפורמה מאפשרת לארגון להפעיל את תפיסת חוויית העובד (Employee Experience - EX) – תפיסה שסינאל נושאת את דגלה בשוק הישראלי. מוצרי הדגל של החברה בתחום זה הינם מסוף ה"סינרג'י טאצ'" – מסוף נוכחות חכם המביא את החדשנות וההייטק למסך מגע איכותי של 10 אינצ' המבוסס על אפליקציית הנוכחות, "הרמוני סמארט" של סינאל. מוצר הדגל הנוסף הינו מסוף ה"סינרג'י X" – קשיח וחזק עם מסך מגע עתידני ועדין.

דורסל – חברה בת של סינאל, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, משמשת כזרוע הנדל"ן של החברה ומתמקדת בנכסי נדל"ן משרדי/מסחרי/לוגיסטי מניבים. הודות לניהול מדויק וזהיר, החברה נהנית משיעורי תפוסה גבוהים, דיירים איכותיים, רווחיות ואיתנות. חברת הדירוג מעלות S&P אישרה מחדש את דירוג האג"ח של החברה ברמת “A-“ עם תחזית דירוג יציבה. לחברה 9 נכסים מניבים בפריסה ארצית, בשטח כולל של כ-100,000 מ"ר.

אנטקו – אנטקו היא חברת בת בקבוצת סינאל המהווה חלק מפעילות סינאל סקיוריטי – זרוע ניהול מערכי האבטחה הפיזיים בארגון של קבוצת סינאל. אנטקו עוסקת ביבוא, שיווק ותמיכה במערכות מתח נמוך, כדוגמת טלוויזיה במעגל סגור, בקרות כניסה, אינטרקום, מערכות כריזה, רכזות גילוי וכיבוי אש, סבסבות וקרוסלות מאובטחות לכניסה לארגונים. אנטקו הינה יבואנית של מותגים מובילים כגון: Samsung ,Kedacom וכן יבואנית בלעדית של מותגי העל:  Fermax ,Dahua Teletek ,Bentel. התמחותה העיקרית של אנטקו היא מערכות הקלטה דיגיטליות ומערכות ניהול וידיאו לצד מערכות גילוי אש ועשן מתקדמות.
קבוצת סינאל מלל פייוויי חרתה על דגלה חדשנות מתמדת. כיום אחד משלושה ארגונים בישראל משתמש בסינאל, הטכנולוגיות המתקדמות והנפוצות ביותר של סינאל בישראל ובעולם כוללות:

"הרמוני חישוב שכר" – תוכנת חישוב השכר, "הרמוני" היא תוכנה פופולרית הנפוצה כיום  אצל רבים מהארגונים הבינוניים והגדולים במשק הישראלי. התוכנה מעניקה מענה מגוון ומקיף באמצעי קליטה, דיווח, בקרה וניהול בזמן אמת של המשאב האנושי בארגון לכל הדרגים ומקבלי ההחלטות בארגון. תוכנת חישוב השכר, "הרמוני" מיועדת לעבודה שוטפת של חשבי השכר בארגון ומאפשרת להם לשלוט בצורה הטובה ביותר בכל הפרמטרים המורכבים המלווים את חישוב השכר על היבטם המשפטי, המעשי והפיננסי.

"הרמוני משאבי אנוש" – מערכת "הרמוני שכר" כוללת בתוכה גם מודול משאבי אנוש ותיק מידע אישי לכל עובד. מודול משאבי האנוש כולל בין היתר ניהול אירועי עובדים עדכניים והיסטוריים, איכותיים, כמותיים וכספיים במגוון צורות כגון מכתבים, טפסים, מסמכים סרוקים, וקבצי אופיס שונים. תיק המידע האישי לכל עובד כולל בתוכו אירועים עדכניים לרבות מכתבים, טפסים, מסמכים סרוקים וממשקים מובנים לאופיס, ניהול קורסים, השתלמויות והדרכות, חוות דעת, ראיונות ועוד, אגירה מלאה של אירועים ודיווחים היסטוריים. באמצעות מנוע החיפוש של המערכת ניתן לבצע שליפת מידע היסטורי בקלות ובמהירות אודות העובד, ובכללם אירועים אישיים בתחומי התעסוקה, השתייכות ארגונית, תנאי העסקה כגון: מקצועות, תפקידים, קידום, השכלה, תנאי שכר, בונוסים, רווחה ושפות. מודול משאבי אנוש כולל בתוכו גם עץ היררכיה אירגונית הכולל תקן מצבת עובדים ובקרה על סעיפים תקציביים.

"הרמוני נוכחות" – כלי עבודה מקיף ומגוון המאפשר דיוק ויעילות בניהול נתוני זמן נוכחות/היעדרות העובדים בארגון והעברתם למודול עיבוד שכר "הרמוני שכר". המערכת אוספת את כל דיווחי הנוכחות, בהתאם להסכמי עבודה קבועים או מזדמנים ומחשבת ומעבדת את שעות העבודה בהתאם להסכמים ולתנאי העבודה לצורך תשלום השכר. המערכת אף מאפשרת לעובדים לדווח על ניידות בין מחלקות במהלך יום עבודה ולחשב עלויות עבודה לפי סעיפים תקציביים ועוד.

"הרמוני חיוב לקוחות" – מודול חיוב הלקוחות מאפשר למשתמשי "הרמוני נוכחות" להגדיר ולנהל את שעות העבודה לחיוב ללקוח בדומה לדרך שבה מנהלים ומנתחים את השעות לתשלום לעובד. אלגוריתם השיבוץ החכם של המערכת מבוסס על אופטימיזציה של אילוצים, תוך התחשבות בדרישות מצד החברה והלקוח ומאפשר למקסם את משאבי כוח האדם הקיימים, תוך השגת שביעות רצון גבוהה מצד העובדים ולקוחות הארגון גם יחד. חיוב הלקוח/הפרויקט על ידי הארגון מתבצע באופן ישיר לרווחיות שנקבעה ביחס לשימוש בכוח האדם בפרויקט אצל לקוח הארגון. עניין זה חיוני ללקוחות סינאל המבצעות פרוייקטים אצל צדדים שלישיים, ארגונים כגון חברות שמירת, ניקיון, כח אדם וכיו"ב.

"הרמוני ענן" – בהמשך ל"הרמוני נוכחות", תוכנת "הרמוני ענן" לניהול נוכחות העובדים בסביבת הענן מאפשרת צפייה בנוכחות העובדים ובביצוע משימותיהם באמצעות האינטרנט בצורה נגישה ופשוטה. התוכנה מאפשרת דיווח, ניהול ובקרה של שעות העבודה ושעות ההיעדרות של העובדים בחברה, בין אם מדובר בעובדי משרד או בעובדים הנמצאים בשטח. טכנולוגיית הענן מאפשרת לעובדים לשלוח דיווחי נוכחות מכל מקום ובכל עת. התוכנה מעניקה פתרון יעיל ביותר לניהול העובדים בכל סוג וגודל של ארגון. מכיוון שהתשלום החודשי מתבצע לפי מספר העובדים שדיווחו בפועל באותו חודש באמצעות התוכנה, חברות קטנות ובינוניות יכולות לחסוך באמצעות כלי זה עלויות רבות.

"הרמוני אבטחה" – מערכת זו כוללת מודול בקרת כניסות וניהול מערכי אבטחה המאפשרים את התאמתה למגוון רחב של לקוחות. המערכת מאפשרת להגביל בזמן אמת גישה לאזורים המותאמים לימי עבודה וחופשה בהתאם ללוח השנה. הבקרה הפיזית נעשית באמצעות בקרי כניסה תוצרת סינאל התומכים בטכנולוגיות מתקדמות רבות וכוללים זיהוי ביומטרי (פנים, אצבע ועוד) כמו גם תגי עובדים. מודול בקרת כניסה וניהול מערכי אבטחה הוא טכנולוגיה חדשנית המאפשרת בזמן אמת הגבלת גישה לאזורים ספציפיים, תמונה מלאה של כל גורם באזורים הגיאוגרפיים של הארגון, תוך ניתוח אירועים ונתונים לפי מיקום, תנועה וליקויים חשודים לצורך אבטחה ארגונית מיטבית מלאה.

"הרמוני פרויקטים" – מערכת זו מהווה עבור לקוחות החברה אמצעי חשוב לניהול עבודה בארגון ועשויה לייעל במידה רבה תהליכים וקבלת החלטות בעקבות הערכה נכונה ומושכלת המבוססת על נתונים הנאספים במישרין ע”י צוותי העובדים. מודול פרויקטים/סעיף תקציבי הינו כלי יעיל המאפשר שליטה, בקרה ומעקב אחר פרויקטים או סעיפים תקציביים, ובין היתר, ניהול תקציבים של חברות וארגונים מבוססי מענקי מדען (המדען הראשי/רשות החדשנות). מודול תמחור הפרויקטים של המערכת מאפשר שליטה וחישוב נכונים של שעות העבודה המושקעות על פי תקציב תמחירי או משימות.

"הרמוני סידור עבודה" – מודול סידור עבודה מהווה פתרון כלל ארגוני שבאמצעותו יכולים הלקוחות לחסוך מזמנם היקר בתכנון וסידור המשמרות ושיבוץ כוח האדם המתאים, המתבצעים כיום באופן ידני. המודול  מאפשר למנהלי העבודה לבצע סידור עבודה לכל שבוע כולל קבלת מידע במהלך הסידור לגבי כמות שעות שבועיות של העובד וכמות כוללת של כל המחלקה. במסגרת סידור העבודה ניתן לשבץ עובד לפרויקט ו/או סעיף תקציבי או לשייכו להסכם שונה ביום מסוים. המערכת אף מספקת דו"חות סידור עבודה וסידור מול ביצוע ברמת פרויקט או מחלקה.

מקבילות בעולם ל"הרמוני" – לפלטפורמת התוכנה "הרמוני" בישראל מקבילות באירופה ובארה"ב המוכרות כ–DayTrack לשווקי אמריקה הצפונית והלטינית תחת החברה הבת, Synel Americas וכ–Time Log Web לשוק EMEA תחת החברה הבת, Synel UK. התוכנות הן רב לשוניות ותומכות בעברית, צרפתית, ספרדית, אנגלית ושפות רבות אחרות.

אייקון מאמרים

מאמרים מאת סינאל מלל פייוויי

  • איך יתמודד שוק העבודה עם המהפכה שמחכה לו מעבר לפינה?

    איך יתמודד שוק העבודה עם המהפכה שמחכה לו מעבר לפינה?

    לדברי ארז בוגנים, מבעלי קבוצת סינאל הנסחרת בבורסה בתל-אביב, המספקת פתרונות מחשוב ארגוני לאלפי מעסיקים בעולם ואשר באמצעות מסופיה מדווחים בכל יום עשרות מיליוני עובדים ברחבי העולם: "זאת מהפכה שלא - תפרוץ ביום שמעבר לפינה, אלא מורגשת כבר כעת בכל תחומי ניהול המשאב האנושי"

    איך יתמודד שוק העבודה עם המהפכה שמחכה לו מעבר לפינה?

  • האם אתם מוכנים לכלכלת הפרילנס?

    האם אתם מוכנים לכלכלת הפרילנס?

    בשנים האחרונות מתחזקת התפישה כי פרילנסרים מספקים לחברות גם ידע עשיר וייחודי שעולה לעתים על אלה של עובדים במשרה מלאה

    האם אתם מוכנים לכלכלת הפרילנס?

בנוסף אולי יעניין אותך