סינאל מלל פייוויי

פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול כח אדם, נוכחות ומשאבי אנוש, הפקת שכר, סליקה פנסיונית וניהול מערכי אבטחה ארגונית

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1991
תחום: פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול כח אדם, נוכחות ומשאבי אנוש, הפקת שכר, סליקה פנסיונית וניהול מערכי אבטחה ארגונית
כתובת: הנהלה, שיווק, מרכז פיתוח:
רח' המדע 2, בית סינאל, יקנעם עלית 2066719
שירות לקוחות ומכירות ישראל:
רח' התדהר 3, בית המילניום, א.ת רעננה 4366505
טלפון: 09-7750428 פקס: 09-7447742
www.synel.co.il market@synel.co.il
מערכי אבטחה וביטחון:
ANTECO מבית SYNEL SECURITY
רח' משה אביב 6, אור יהודה 6037128
טלפון: 03-7354000 פקס: 03-6346366
info@anteco.co.il www.anteco-security.co.il
דורסל (ב.א.ז.) בע"מ
רח' המדע 2, ת.ד. 142 יוקנעם 2069202
טלפון: 04-9596766 פקס: 04-9596767
www.dorsel.co.il info@dorsel.co.il
טלפון: 04-9596777
פקס: 04-9890484
דוא"ל: info@synel.com
אתר החברה: http://www.synel.com
אייקון הנהלה

מנהלים

  • גבי  בוגנים, סינאל מלל פייוויי

    גבי בוגנים

    מייסד, מנכ"ל ונשיא הקבוצה

    סינאל מלל פייוויי

  • ארז  בוגנים, סינאל מלל פייוויי

    ארז בוגנים

    משנה למנכ"ל וסגן נשיא לפיתוח עסקי ושיווק ואחראי שווקי חו"ל

    סינאל מלל פייוויי

    לפרופיל המלא

    ארז בוגנים
אייקון אודות

אודות סינאל מלל פייוויי

סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים בתחום דיני העבודה והכספים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.

סינאל החלה את דרכה בשנת 1991, כאשר נשיא החברה, מר גבי בוגנים, הוביל מהלך של מיזוג סינרגטי בין חברות תוכנה ליצירת החברה הנוכחית. תחת הנהגתו של מר בוגנים החברה צמחה מחברה קטנה ופורצת דרך בתחום ניהול הנוכחות הממוכן לקבוצת חברות טכנולוגיה מגוונת בעלת נוכחות בינלאומית, תוך התרחבות מתמדת בהיקפי ובתחומי הפעילות, וכיום יש לה עמדות מובילות לרוחב תחום פתרונות התוכנה משולבי - חומרה לניהול סביבת הארגון ומשאבי האנוש, ומערכותיה מותקנות בעשרות אלפי ארגונים ברחבי העולם, כאשר אחוז ניכר מהעובדים בישראל מקבלים דוחות שכר חודשיים ומדווחים יום יום דרך מערכות פרי פיתוחה.

בשנת 2000 הונפקה החברה בבורסה של ת"א, ובראשית שנת 2012, הצטרף לסגל ההנהלה עו"ד ארז בוגנים, משנה למנכ"ל וסגן נשיא לפיתוח עסקי ושיווק ואחראי שווקי חו"ל.
במהלך השנים 2000 - 2012 וטרם הצטרפותו לתפקידו הנוכחי בקבוצת סינאל ליווה ארז בוגנים באופן אישי את קבוצת סינאל במתן ייעוץ עסקי ומשפטי ביישום עסקאות, מיזוגים ורכישות אשר ביצעה סינאל וחברות הבת בתחומי הטכנולוגיה והנדל"ן בארץ ובעולם.
כיום, מוביל ארז בוגנים את הפיתוח העסקי, השיווק הבינלאומי ואת השיווק בישראל, תוך המשך חיזוק הפעילויות הקיימות והתגוונות לתחומים אסטרטגיים חדשים, הן באמצעות צמיחה אורגנית והן באמצעות רכישות. החברה מתבססת על הידע, הניסיון ויכולות הליבה שלה בשלושה מישורים כדי לפתח ולהציע ללקוחותיה מוצרים מקיפים, אינטואיטיביים וגמישים המספקים פתרונות יעילים וחסכוניים.

במישור הטכנולוגי לחברה יש יכולות פיתוח נרחבות וידע מעמיק, המאפשרים לה לפתח מערכות מורכבות ואמינות המתממשקות עם מגוון רחב של תוכנות וטכנולוגיות ארגוניות ומיישמות את חזית הטכנולוגיה העדכנית.

במישור הארגוני, לחברה יש הבנה, ידע ויכולות מחקר של תהליכים ארגוניים מורכבים ודרישות משאבי אנוש ייחודיות, אשר מאפשרים לה לבצע ניתוח מדויק של צרכי הלקוח, התאמה אופטימלית של המערכות לצרכיו והתקנה והטמעה מוצלחות גם מהיבט משתמש הקצה. במישור הרגולטורי, לחברה יש את הניסיון, הידע וההיכרות עם דרישות וגופי הרגולציה השונים, המהווים גורם הכרחי ליצירת מערכות ארגוניות העומדות בתקנים ומתאימות את ההתנהלות הארגונית לדרישות החוק ועקרונות החשבונאות, ואף זכתה במכרז החשב הכללי להתקנת מסופי דיווח נוכחות ותוכנה בכל משרדי הממשלה ויחידות הסמך שלהן.

מתוך הבנת הצרכים של ארגונים עסקיים וציבוריים, החברה משקיעה יום יום, שעה שעה, על מנת לספק ללקוחותיה ולמפיציה מעטפת של 360 מעלות בתחום ניהול ההון האנושי וניהול מערכי אבטחה פיזיים בארגון באמצעות שירות איכותי, אמין ומקצועי 365 ימים בשנה. למטרה זו מפעילה החברה שלושה מוקדים בישראל (הנהלה ומטה, מחקר ופיתוח, פיתוח עסקי ושיווק ביקנעם, מכירות ישראל ושירות לקוחות ברעננה וניהול מערכי אבטחה באור יהודה) ומספר חברות בת בינלאומיות (אנגליה וארה"ב), המקנים זמינות גבוהה במתן שירות ללקוח הן מבחינת שפות ואזורי זמן שונים.

תחומי פעילות

ניהול המשאב האנושי בארגון - החברה מספקת פתרונות כוללים לניהול מחזור חיי העובד בארגון, החל משלב הראיונות והקליטה, דרך הניהול היומיומי בארגון (בקרת כניסה וניהול נוכחות, ארוחות, הטבות, סידור עבודה וכו'), ניהול הוותק וההכשרות, ניהול והפקת תלושי שכר וכן סליקת כספי העובד לתוכניות פנסיה, השקעה וחסכון כל חודש בעבור המעסיק. הפתרון מוצע דרך תוכנת הדגל של החברה – הרמוני – מערכת הוליסטית וגמישה בעלת בסיס נתונים אחד (תוך מתן, יכולת בחירה מודולרית ללקוח בהתאם לאופי הארגון וצרכיו המשתנים מעת לעת), המערכת יכולה לפעול בענן או על שרתי הלקוח או באופן היברידי תוך מתן מענה לנושאי המשכיות ושרידות עסקית ואבטחת מידע, ומתממשקת עם מגוון רחב של מערכות וטכנולוגיות.

ניהול בטיחות ואבטחה פיזית - פתרונות החברה בתחום משתמשים בטכנולוגיות איסוף נתונים וכריית מידע מתקדמות כדי לרכז ולנהל את הקלט ממכשירי בקרה ואזעקה כגון: בקרי כניסה, מצלמות במעגל סגור, גדרות חיות, אזעקות, מערכות גילוי אש וגלאי עשן, ולאפשר למנהלים וקציני ביטחון לזהות, למנוע ולהגיב בזמן אמת למגוון אירועים כגון: גניבות, שריפות, פריצות, תקלות קריטיות, תוך הצלת חיי אדם ומניעת פשיעה פנים וחוץ ארגונית באמצעות אנליטיקה חכמה של אירועים.

ניהול מבקרים בארגון - החברה מסייעת לארגונים גדולים ורגישים להתמודד בהצלחה עם איומי ריגול תעשייתי, גישה בלתי מורשית, גניבות וחשיפת מידע ארגוני ובטחוני, תוך התנהלות יומיומית תקינה מול קבלנים, ספקים, עובדי חוץ ומבקרים אחרים בארגון, באמצעות ניהול חכם של הרשאות גישה וכניסה לעובדים ומבקרים במגוון ממשקים, לרבות זיהוי ביומטרי, זיהוי פנים, כרטיסים חכמים, כרטיסי קרבה, זיהוי רכבים ועוד.

סליקה פנסיונית - היכרותה המעמיקה של החברה עם תחום רגולציית השכר על שחקניו הרבים אפשרה לה לתת ללקוחותיה בארץ מענה איכותי ומתקדם לאור השינויים הרגולטוריים האחרונים בתחום הפנסיה, החסכון וההשקעה ולהציע למעסיקים הצעה יעילה וחסכונית, המתממשקת עם המערכות השונות של כל גופי הפנסיה החסכון וההשקעה במדינת ישראל ומאפשרת להם לבצע דרכה את הסליקה הפנסיונית למוצרים פיננסיים, ביקורת נתונים, תיקונים, היזונים חוזרים וכיו"ב בעבור עובדיהם כמתחייב בחוק - פתרון מקיף, מאובטח ותואם את דרישות הרגולציה. הפתרון המקיף והמוניטין של החברה אפשרו לה להשיג נתח שוק משמעותי בתחום זה בישראל תוך זמן קצר ביותר.

Synel Academy - החברה ממנפת את הידע המקצועי, מערך ההדרכה ונוכחות השוק שלה כדי לבצע הכשרות שוטפות וקורסי הסמכה לתעודת חשב שכר לציבור הרחב והן למנהלי מדור שכר, כספים וכיו"ב. המספקים לבוגריהם, בנוסף על ידע חשבונאי וטכני, גם ידע מעשי בשימוש בתוכנת הרמוני שכר, שהינו בעל ערך רב בשוק התעסוקה נוכח תפוצתה הנרחבת. האקדמיה של סינאל הינה מוסד לימודים מפוקח, והינה מוכרת ומוסמכת על ידי לשכת רואי חשבון בישראל להעניק תעודת חשב שכר בכיר ולהעביר את השתלמויות הגמל השנתיות הנדרשות בתחום. הקורסים וההדרכות מתבצעים בשיתוף עם רואי חשבון, עו"ד ואנשי אקדמיה מהמובילים בתחום דיני העבודה והפיננסים בישראל.

Synel Touch - דור העתיד של מוצרי החברה, הנמצא כיום בשלבי פיתוח מתקדמים, מתבסס על פלטפורמת חומרה-תוכנה מתקדמת ואינטואיטיבית אשר מטשטשת את הגבולות בין סביבת הארגון הפיזית ובין עולמו המקצועי והוירטואלי של העובד. פלטפורמה עתידנית זו תאפשר גישה מאובטחת לנתונים, תעודד "Employee Engagement" בסביבת הארגון,  תשפר את הבקרה הניהולית ותחזק את ההזדהות הארגונית של העובדים והמנהלים.

דורסל - חברת בת של סינאל הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, משמשת כזרוע הנדל"ן של החברה, ומתמקדת בנכסי נדל"ן מסחרי מניבים. הודות לניהול מדויק וזהיר, החברה נהנית משיעורי תפוסה גבוהים, דיירים איכותיים, רווחיות ואיתנות, לאחרונה החליטה חברת הדירוג מעלות S&P לאשר מחדש את דירוג האג"ח של החברה ברמת "A-" עם תחזית דירוג יציבה. לחברה 11 נכסים מניבים בפריסה ארצית, בשטח כולל של כ–105,000 מ"ר.

בנוסף אולי יעניין אותך