סלקשיין – רשת אופנת לואו קוסט לכל המשפחה

רשת ארצית של חנויות לשיווק בגדים בסיסיים ואופנתיים לילדים, נשים וגברים, תוך הקפדה על איכות טובה, מחירים אטרקטיביים ביותר ושרות מעולה

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1996
תחום: רשת ארצית של חנויות לשיווק בגדים בסיסיים ואופנתיים לילדים, נשים וגברים, תוך הקפדה על איכות טובה, מחירים אטרקטיביים ביותר ושרות מעולה
כתובת: האורגים 3, באר שבע
טלפון: 1-599-599-997
פקס: 08-6286956
דוא"ל: selection@selection.co.il
אתר החברה: http://www.selection.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • יניב חדד, סלקשיין – רשת אופנת לואו קוסט לכל המשפחה

    יניב חדד

    בעלים ומנכ"ל

    סלקשיין – רשת אופנת לואו קוסט לכל המשפחה

    לפרופיל המלא

    יניב חדד

מנהלים בכירים

    אייל חדד בעלים ומנכ"ל
אייקון אודות

אודות סלקשיין – רשת אופנת לואו קוסט לכל המשפחה

סלקשיין – רשת אופנת לואו קוסט לכל המשפחה, חלוצה בקטגוריית בגדי הלואו קוסט (דיסקאונט) בישראל מונה כיום 22 סניפים בפריסה ארצית מאילת ועד בית שאן, כאשר כל החנויות מציעות מגוון רחב מאוד של בגדים נוחים לכל המשפחה.

הודות לעלויות תפעול נמוכות, הרשת שומרת על רמת מחירים שווה ונוחה לכל כיס. כחצי מכל חנות מוקדש לבגדי ילדים החל מתינוקות ועד גיל 18, כאשר תחום ההלבשה לבית הספר משמעותי מאוד.

החברה עובדת מול יבואנים שמספקים סחורה איכותית ומעודכנת, הכוללת גם מותגים בינלאומיים ידועים וגם מותג פרטי (Private Label). צוות העובדים בכל הסניפים נותן שרות אישי ומקצועי לקהל הלקוחות, ונראה כי הלקוחות שבעי רצון: סקר שנערך מראה כי 70% מהלקוחות הם לקוחות חוזרים, אחוז שנחשב גבוה במיוחד. 

תמהיל מוצרים מדויק

סוד ההצלחה של סלקשיין טמון בניסיון הנרחב וארוך השנים שלה בהבנת דרישות הלקוחות וביכולת להציע להם את המוצרים שהם מעוניינים לרכוש במחירים המתאימים להם. בפחות מ-500 ש"ח ניתן לקנות מלתחה עונתית לכל המשפחה שכוללת בגדי "בייסיק" שימושיים והלבשה תחתונה. בקיץ, מציעים חולצות קצרות, מכנסיים קצרים, חצאיות, בגדי ים לילדים וכפכפים. בחורף, חליפות פוטר נוחות לילדים, קפוצ'ונים, גופיות טרמיות לכל הגילאים, נעלי ספורט לילדים, אביזרים חורפיים ועוד.

בנוסף למותג הפרטי של סלקשיין, הרשת מציע מותגים בינלאומיים רבים כגון דיסני, דיאדורה, LA Gear, Avia ו-Havaianas. רוב הסחורה מיובאת מסין, והשאר מגיעה בעיקר מטורקיה, באנגלדש והודו. כאשר נוצר ביקוש מוגבר למותג או פריט מסוים, היבואנים יודעים לתת מענה מהיר ביותר ולספק כמויות גדולות של הפריט המבוקש תוך ימים ספורים, כך שהסחורה בסניפים תמיד מתאימה לביקוש.

בנוסף, סלקשיין מאמינה ביחסי גומלין בין לקוח וספק ועובדת בשיתוף פעולה מלא עם הספקים שלה.

המוטו של הרשת הוא לא לדרוס את הספק, אלא לגדול יחד איתו, בשיתוף פעולה. גישה זאת גורמת לספקים "לחזר" אחרי סלקשיין.

בגדי ילדים מהווים כ-50% ממכירות הרשת, גם מבחינת השטח בחנויות וגם מבחינת ההכנסות. לרשת מוניטין מצויין בתחום חולצות בית הספר, כאשר בכל חודש אוגוסט מתקיימות מכירות ערות של חולצות טריקו עם הדפסים של סמלי בתי ספר במחירים נוחים (כ-5 ש"ח לחולצה בלבד). בנוסף, ניתן למצוא מבחר עצום של פריטי לבוש אופנתיים, נוחים וזולים לגן ולבית הספר ובכלל. מבוגרים נהנים ממגוון גדול של בגדי בייסיק בכל המידות, כולל מידות גדולות, ובמחירים שווים לכל כיס. 

הוצאות תפעול נמוכות

המחירים הנמוכים שהרשת מציעה ללקוחותיה מתאפשרים בזכות צמצום הוצאות התפעול. כל הסניפים ממוקמים באזורים בהם שכר הדירה נמוך יחסית. הסניפים הראשונים היו באזור באר שבע, וחלק ניכר מ-22 הסניפים של הרשת נמצאים באזור הדרום, בין השאר בדימונה, ערד, נתיבות, שדרות ו-5 חנויות בבאר שבע. סניפים נוספים פזורים בערים ברחבי הארץ, כולל בעפולה, קרית גת, נס ציונה, מודיעין, אילת, בית שאן, בית שמש, אשדוד, אשקלון ועוד.

החנויות נמצאות במרכזים מסחריים ובאזורי תעשיה שנוחים לגישה ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית, ולרוב ניתן למצוא חניה בקלות. שטחי החנויות נעים בין 400 ל-1,100 מ"ר, ושמונה–תשע מהן נחשבות לגדולות במיוחד. כדי לשמור על עלויות נמוכות, מטה החברה צר ויעיל. הבעלים, האחים יניב ואייל חדד, מנהלים את החברה בעצמם ומעורבים בכל היבטי הניהול והפיתוח של הרשת. אייל אחראי על הקניינות ביחד עם קניינית החברה, ויניב מנהל את אזור הדרום ומסתובב בין כל הסניפים ברחבי הארץ. לכל חנות יש מנהל סניף שמנהל את החנות כיחידה נפרדת. 

פיתוח הרשת

לפני 21 שנים האחים יניב ואייל חדד פתחו חנות בגדים קטנה בקניון בבאר שבע בה מכרו בגדים נוחים במחירים עוד יותר נוחים. תוך שנתיים האחים החליטו לפתוח האנגר לבגדים בבאר שבע – קונספט שבימים ההם נחשב למהפכני, ושהפך להיות מאוד פופולרי. החברה התפתחה בקצב מתון עד שב-2008 נפתחו עשרה סניפים חדשים ברצף. בעשור האחרון נפתחו שש חנויות נוספות.

כיום ישנם 22 סניפים של סלקשיין בכל הארץ, עם יותר מ-300 עובדים ומחזור שנתי העומד על כ-100 מיליון ש"ח. השאיפה היא להמשיך להתרחב ולפתוח 2-3 סניפים חדשים כל שנה. בטווח הקרוב החברה מעוניינת בעיקר לפתוח סניפים בגליל ובירושלים. 

אסטרטגיה שיווקית

למרות שכל המחירים ברשת סלקשיין אטרקטיביים מאוד, החנויות מרבות להציע מבצעים מיוחדים שמוזילים את המוצרים אף יותר. בנוסף למחירים מיוחדים בסוף כל עונה, הלקוחות יודעים שלאורך כל השנה ניתן ליהנות ממבצעים מיוחדים, לדוגמה "פריט שני ב-1.90 ש"ח" או "4+2 על כל החנות" (על כל ארבעה פריטים שקונים מקבלים שניים נוספים בחינם). המבצעים דינמיים ומשתנים מדי יום.

בשנתיים האחרונות הרשת שינתה את אסטרטגיית הפרסום שלה. השינוי בא לידי ביטוי בהשקעה מאסיבית בדיגיטל ובסושיאל, לצד הפרסום המסורתי שכולל שלטי חוצות. הרשת מתחזקת עמוד פייסבוק פעיל בו מעל 100 אלף עוקבים. בעתיד הרשת מתכננת להיכנס גם לזירת המסחר האלקטרוני ולחולל מהפכה.

לסלקשיין מועדון חברים שיש בו כ-250,000 חברים. חברי המועדון מקבלים הודעות בעניין מבצעים מיוחדים והודעות אחרות. 

מודעות חברתית

החברה משלבת עובדים בעלי מוגבליות כבר זמן רב, והתחילה לעשות כך שנים רבות לפני חקיקת החוק המחייב זאת. יתרה מזו, סלקשיין אף שילבה בעל מוגבלויות בתור דוגמן בהפקת האופנה האחרונה, תוך רצון לחזק את העיקרון שכל בני האדם שווים.

אייקון פרסומים

פרסומים

אייקון מאמרים

מאמרים מאת סלקשיין – רשת אופנת לואו קוסט לכל המשפחה

בנוסף אולי יעניין אותך