קבוצת אליקים בן-ארי

הנדסה אזרחית, מחצבות, תובלה, איכות הסביבה, עבודות מסילת רכבת

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1970
תחום: הנדסה אזרחית, מחצבות, תובלה, איכות הסביבה, עבודות מסילת רכבת
כתובת: רח' ההדרים 6, אשדוד 7761303
טלפון: 08-8562552
פקס: 08-8561456
דוא"ל: Office@benari.co.il
אתר החברה: http://www.benari.co.il
אייקון הנהלה

מנהלים

  • דניאל בן-ארי, קבוצת אליקים בן-ארי

    דניאל בן-ארי

    בעלים ומנכ"ל הקבוצה

    קבוצת אליקים בן-ארי

מנהלים בכירים

    תומר קוקו בעלים
    רפאל אדרי משנה למנכ"ל
    ליאור טויזר סמנכ"ל כספים
אייקון אודות

אודות קבוצת אליקים בן-ארי

קבוצת אליקים בן-ארי נוסדה בשנת 1970 והיא מובילה בתחום ההנדסה האזרחית, התעשייה (מחצבות ואספלט ) ההובלה ואיכות הסביבה. פעילותה הסינרגטית של החברה (ייצור חומרי הגלם, השינוע והביצוע) מאפשרת לה להיות יעילה ובלתי תלויה במקורות חוץ, דבר שמקנה לה יתרון יחסי בתחומים שונים בהם היא עוסקת. החברה מעסיקה כוח אדם מיומן ואיכותי הכולל צוות גדול של מהנדסים ומנהלי עבודה בעלי ניסיון רב בתחום התשתיות. מרבית לקוחות החברה הם גופים ממשלתיים ומוסדות מהמובילים במשק, ביניהם: משרד הביטחון, החברה הלאומית לדרכים, רכבת ישראל, נתיבי אילון, חברת מקורות, רשות הנמלים, מפעלי ים המלח, קק"ל, המשרד לאיכות הסביבה ועוד. אל מול עיניה של חברת אליקים בן-ארי עומד בכל עת הרצון להשתלב בפרוייקטים הלאומיים של המדינה בתחומי התשתית, לרבות מכרזי BOT, ולהרחיב את פעילותה בתחומי התעשייה, עבודות מסילת רכבת וכן בתחום איכות הסביבה, תוך שמירה על מצוינות ואיכות מקסימלית. 

תחומי פעילות החברה:

הנדסה אזרחית

אליקים בן-ארי מתמחה בביצוע פרויקטים מורכבים בתחום ההנדסה האזרחית על ענפיה השונים. ניסיונה העשיר של החברה, ההקפדה על סטנדרטים גבוהים ביותר ועמידה בלוחות זמנים מאפשרים לחברה לבצע את הפרויקטים בצורה היעילה והאיכותית ביותר.
החברה מחזיקה בבעלותה בחברת בן-ארי תל רם פרוייקטים בע"מ, המהווה כיום חלק מקבוצת בן-ארי ומתמחה בעבודות גישור ובטונים מורכבים בהיקפים וסוגים שונים.

מפעלי תעשייה ומחצבות

מחצבת חוצה יהודה (אדורה) – המחצבה פעילה משנת 2000, ומכילה עתודות חומרי גלם באיכות גבוהה של כ-30 מיליון טון. לחברה היתרים למפעלי בטון, אספלט ואגו"מ בשטח המחצבה.
מחצבת מישור רותם – ב-2011 זכתה החברה במכרז של הפעלת מחצבת החול במישור רותם לתקופה של 12 שנה.
מפעל אספלט (AMMANN) - באפריל 2012 הקימה החברה את אורן בן-ארי אספלט בע"מ, המהווה חלק מקבוצת בן-ארי והעוסקת בייצור, פיזור ושיווק של מוצרי האספלט השונים. מפעל האספלט ממוקם במחצבת חוצה יהודה והוא נבנה ע"פ הסטנדרטים והטכנולוגיה המתקדמים ביותר כיום.
מפעל אספלט (AMMANN) - במאי 2016 הקימה החברה מפעל אספלט חדש נוסף הממוקם במחצבת הר שחר שבמשאבי שדה וזאת במסגרת הרחבת פעילות הייצור, פיזור ושיווק של מוצרי האספלט השונים.
מפעל חולות דקים מישור רותם – כחלק מהמענה לצורך הגובר של תעשיית מוצרי הבטון המתקדמים, מקימה חברת אליקים בן ארי מפעל לייצור חולות דקים במישור רותם.
מחצבת בזלת ברומניה Ben-Ari Negev Industrial Srl – בשנת 2008 הוקמה מחצבת בזלת ברומניה.

עבודות מסילת רכבת

בשנת 2016 זכתה החברה בשותפות עם חברה זרה בשלושה מכרזים ארוכי טווח עם רכבת ישראל חוזה לביצוע הנחת מסילת ברזל עליונה, חוזה לביצוע ריתוכי מסילה חשמליים וחוזה לביצוע ריתוכי מסילה תרמיים, בכל שטחי מדינת ישראל במסגרת מגזר פעילות זה הרחיבה החברה את פעילותה בתחום מסילות הרכבת, כך שהיא מבצעת היום גם את עבודות התשתית שנהגה החברה לבצע מזה עשרות שנים (רובד תחתון) וגם את עבודות הנחת פסי המסילה והריתוכים הן החשמליים והן התרמיים (רובד העליון).
יש לציין כי לצורך עמידה בתנאי המכרזים האלה, עמדה החברה בשורה של דרישות ברמה הגבוהה מהמקובל בפרויקטים מקומיים, המהוות גם חסם כניסה לתחום.
בנוסף, חתמה החברה על חוזה ארוך טווח לשינוע מטענים ברכבת, כולל הקמה ותפעול של מסוף מטענים בראש העין.

ציוד מכני הנדסי

אליקים בן-ארי מחזיקה בבעלותה צי של ציוד מכני הנדסי, המשמש לעבודה במחצבות ובפרויקטים בתחום ההנדסי, וכן למתן שירותים ללקוחות חיצוניים.
מוסכי שירות - בבעלות החברה מוסכים מורשים הנותנים מענה לצרכים העצמיים של החברה בלבד, בהם מוסך למשאיות ורכבים כבדים ומוסך לציוד מכני הנדסי. המוסכים ממוקמים על מקרקעין פרטי של החברה באזור התעשייה באשדוד.

תובלה

אליקים בן-ארי מחזיקה בבעלותה עשרות יחידות של משאיות להובלת חומרי מחצבה ופסולת ביתית המספקות שירותים הן לחטיבות הפנימיות בקבוצה והן ללקוחות חיצוניים על בסיס חוזים ארוכי טווח. שא עפר בע"מ, המהווה חלק מקבוצת בן-ארי, מחזיקה בבעלותה עשרות יחידות הובלה ומספקת שירותי הובלה שונים, לרבות שינוע חומרי מחצבה וחומרים מסוכנים.

איכות הסביבה

קבוצת בן-ארי מעמידה לנגד עיניה את חשיבות איכות הסביבה בכל עת, ומתווה את אופן פעילותה כדי לשמר ולקדם מטרה חשובה זו. החברה מפעילה מספר תחנות מעבר לפסולת ביתית, בהן תחנת מעבר חירייה (איגוד ערים אזור דן), הנחשבת לגדולה מסוגה בארץ. החברה מבצעת מיון ומחזור ראשוני של הפסולת באתר ומשנעת את הפסולת הלא ממוינת לאתרי הטמנה מורשים בדרום הארץ.
החל משנת 2016 החלה החברה לשנע מטעני חול ואשפה באמצעות רכבת מטענים בהיקף של אלפי טונות מידי יום ביומו. פעילות שינוי המטענים מבוצעת כיום בפעילות זו מפחיתה החברה באופן משמעותי את תנועת המשאיות הכבדות מכבישי הארץ.

פעילות למען הקהילה

חברת אליקים בן-ארי שמה לעצמה למטרה להיות מעורבת בחברה בתחומים שונים, ובמסגרת זאת תורמת לאגודות ונזקקים מדי שנה.

  • החברה הקימה לפני מס' שנים את בית הספר בטב"ע (בית ספר פרטי לילדים עם לקויות למידה), ומאז הקמתו, מסייעת לו באופן שוטף.
  • בשנת 2017 החלה החברה בשיתוף פעולה עם צוות פנימיית כפר הנוער "קדמה" במסגרתו מכשירה החברה על חשבונה מספר תלמידי כיתות יב', טרם גיוסם לצה"ל, בתחום הציוד ההנדסי ועבודות עפר וזאת במטרה לאפשר להם להשתלב בתחום ביחידות השונות בצה"ל ואח"כ לאור הניסיון שצברו להשתלב בשוק העבודה האזרחי.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • מבוא למשפחה אחרת

    טובת הילד כציר מרכזי

    מבוא למשפחה אחרת

  • "הנזק מהגודש בכבישים הוא כ – 40 מיליארד שקלים והוא מעיב על הצמיחה הפוטנציאלית בצריכה הפרטית, זו בעיה שחייבים לפתור"

    השבוע התקיים במשרדי דן אנד ברדסטריט פורום DUN'S 100 של בכירי ענף הרכב והתחבורה בישראל. כמדי שנה התאספו בכירי הענף לדיון פתוח על האתגרים העומדים בפני הענף ועל הפתרונות האפשריים. השיח התמקד בהתפתחויות הטכנולוגיות בתחום ובהשפעות שלהן על גורמי השלטון והרגולטורים, וכן על בעיית הגודש בכבישים והפתרונות האפשריים.

    "הנזק מהגודש בכבישים הוא כ – 40 מיליארד שקלים והוא מעיב על הצמיחה הפוטנציאלית בצריכה הפרטית, זו בעיה שחייבים לפתור"

  • הסכמים פוליטיים – ברכה לבטלה?

    בימים האחרונים עלתה לכותרות שאלת איוש תפקיד ראש האופוזיציה – האם תמונה ציפי לבני בהתאם להסכם בין מפלגת העבודה ו"התנועה" בראשות לבני, או שמא ימונה ח"כ משורות מפלגת העבודה. באחת מתוכנוית הבוקר התבטא עו"ד משה שחל, שר לשעבר ממפלגת העבודה, ואמר כי "הסכמים יש לכבד" והוא סבור כי חובה למנות את לבני, בשל ההתחייבות בהסכם.

    הסכמים פוליטיים – ברכה לבטלה?

  • גירושין: כיצד פסיקת מזונות משותפים מיושמת בשטח?

    לא מכבר פסק ביהמ"ש העליון כי הטלת מזונות על האב בשל מינו מהווה אפלייה על רקע מגדרי | בעקבות התקדים, עו"ד רות דיין מסבירה מהם הפרמטרים שיש להביא בחשבון בקביעת גובה התשלום לילדים

    גירושין: כיצד פסיקת מזונות משותפים מיושמת בשטח?