שופרסל בע"מ

רשתות שיווק קמעונאיות למוצרי מזון ומוצרי צריכה; פעילויות בתחום הנדל”ן המניב

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1958
תחום: רשתות שיווק קמעונאיות למוצרי מזון ומוצרי צריכה; פעילויות בתחום הנדל”ן המניב
כתובת: רח' שמוטקין 30, ראשון לציון 7536333
טלפון: 1-800-56-56-56
פקס: 03-9505817
דוא"ל: sherutk@shufersal.co.il
אתר החברה: http://www.shufersal.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • מאוריסיו  ביאור, שופרסל בע"מ

    מאוריסיו ביאור

    יו”ר מועצת המנהלים

    שופרסל בע"מ

  • איציק אברכהן, שופרסל בע"מ

    איציק אברכהן

    מנכ"ל

    שופרסל בע"מ

מנהלים בכירים

    אורי קילשטיין משנה למנכ"ל
    טליה הובר סמנכ"ל כספים
    דוד לרון סמנכ"ל תפעול ושרשרת אספקה
    צביקה פישהיימר סמנכ"ל משאבי אנוש ומערכות מידע
    ערן מאירי יועץ משפטי
    צבי ביידא סמנכ"ל לקוחות ושרות
    שרון גמבשו סמנכ"ל מו"פ ונכסים
אייקון אודות

אודות שופרסל בע"מ

קבוצת שופרסל הינה רשת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל. הקבוצה ממשיכה להתפתח ונערכת להכפלת הפעילות המקוונת עם בניית מרכזי ליקוט ושילוח אוטומטיים חדשניים. המותג הפרטי של הרשת הפך לאחד מחמשת ספקי המזון הגדולים בישראל. במקביל, מתמקדת הקבוצה בחוויית הקנייה האישית וממוקדת הלקוח ומתרחבת לעולמות נוספים באמצעות רשת הפארם Be, אתר התיירות שופרסל travel והפעילות בתחום הפיננסים. לקבוצה כ-380 סניפים בשטח של כ-533 אלף מ"ר מתוכם 290 סניפי שופרסל ו-82 סניפי BE, וכן 4 מרכזי שילוח לאונליין בשטח של 12 אלפי מ"ר בהם היא מעסיקה כ-15 אלף עובדים. בנוסף, שופרסל מתפעלת אתר קניות מקוון ואפליקציית קניות מתקדמת.  לאורך השנים ביססה שופרסל את מעמדה, כספקית מוצרי צריכה המובילה בישראל, הודות לחזון ואסטרטגיה המבקשים להביא תועלת וערך לקהליה השונים בחוויית קניה נוחה, מדויקת ומותאמת אישית. כל זאת בפריסה ארצית רחבה, הן במרכזי הערים והן מחוצה להן. הקבוצה פועלת ב-4 תחומי פעילות: תחום קמעונאות המזון, תחום הנדל"ן, תחום ניהול מועדון כרטיסי אשראי ותחום BE (פארם).

נתונים פיננסיים עדכניים

הקבוצה מגלגלת הכנסות של מעל ל-13 מיליארד שקל בשנה ומניותיה נסחרות במדד תל אביב 35 ומדד תל-דיב.

תחום קמעונאות המזון

שופרסל מפעילה מספר פורמטים קמעונאיים ותתי-רשתות: שופרסל דיל - רשת דיסקאונט הדוגלת במחירים זולים כל השנה, בשטח גדול ובמגוון רחב של מוצרים; שופרסל שלי - סניפים עירוניים ושכונתיים; שופרסל אקספרס - רשת חנויות נוחות עירוניות; Cash and Carry - עבור לקוחות מהמגזר העסקי והמוסדי; יש חסד - רשת ייעודית למשפחות גדולות ולקהל הדתי; green - רשת חנויות אורגניות.

שופרסל online – אתר הקניות והאפליקציה "שופרסל אונליין", משרתים מאות אלפי לקוחות בחודש והופכים את הפלטפורמה למובילה בישראל במכירת מוצרי מזון בחוויית קניה נוחה וזמינה ובמחירי דיסקאונט. על מנת לטפל במספר ההולך וגדל של לקוחות בשוק האונליין, מקימה שופרסל שני מרכזי ליקוט ושילוח אוטומטיים חדשים, במודיעין ובקדימה, שצפויים לעמוד בביקושים הגבוהים. המרכזים צפויים לטפל בלמעלה מ-120 אלף הזמנות בשבוע עד 2023. הטכנולוגיה הייחודית והמתקדמת המשולבת בהם תאפשר ליקוט אוטומטי מלא של המוצרים בתהליך ההזמנה.

מותג פרטי

רשת שופרסל מציעה ללקוחותיה כ-5,300 מוצרים תחת המותג הפרטי, המאופיינים כמוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים. מוצרים אלו נבחרים בקפידה על ידי מומחים, ועוברים בקרות איכות מחמירות. תחת מותג שופרסל ניתן למצוא מוצרים תחת כל הקטגוריות לרבות מכולת, מוצרי בשר, מוצרים קפואים ומצוננים, ירקות ופירות ומשקאות וכן בתחום הפארם, מוצרים לתינוקות וטיפוח הבית וכן מוצרים לבית. המותג הפרטי של שופרסל ממשיך לצמוח וכבר מהווה כ-25% ממכירות הרשת. בכך הפך מותג שופרסל לאחד מחמשת ספקי המזון הגדולים בישראל וממנועי הצמיחה המשמעותיים של הרשת.

מועדון הלקוחות

שופרסל דואגת לטפח את מועדון לקוחותיה, ולהעניק לחבריו תועלות ממשיות הנגזרות מהיכרות עם הרגלי הצריכה הספציפיים והפרסונליים. חברי המועדון נהנים מצבירת נקודות על כל קניה, מבצעים מותאמים אישית, דיוור אישי ובו קופוני הנחה, מבצעים ממוקדים ואירועים מיוחדים הנערכים בסניפים. מועדון הלקוחות של שופרסל הוא מהגדולים בישראל ומונה למעלה מ-1.8 מיליון חברים, מתוכם יותר מחצי מיליון מחזיקים בכרטיס האשראי של הרשת בשיתוף Cal, הזכאים למבצעים מיוחדים והטבות מותאמות אישית.

תחום הנדל"ן

פעילות אשר הוקמה מתוך מטרה לפתח ולהשביח נכסי נדל"ן, ובכך להציף ערך לחברה ולבעלי מניותיה ולאפשר מיקוד ניהולי בתחום הנדל"ן כתחום נפרד. שופרסל נדל"ן מפעילה שטחי נדל"ן מניב בהם סניפי הרשת במרכז, וסביבם שטחי מסחר המיועדים להשכרה כמו גם נכסי נדל"ן מניב שונים.  שווי נדל"ן להשקעה כ-2.4 מיליארד ₪.

שופרסל Travel

פעילות שהושקה ב-2019 בשיתוף חברת התיירות גוליבר, במטרה להעניק ללקוחות ערך מוסף ולאפשר להם לרכוש טיסות, חופשות וחבילות נופש במחירים משתלמים. שופרסל Travel פועלת באונליין בלבד, והבשורה הייחודית שהיא מספקת ללקוחותיה, מעבר למחיר, היא Cash Back - החזר כספי ברשת שופרסל לרוכשים ב-Travel.

תחום ניהול מועדון כרטיסי אשראי

החברה החליפה את מפעיל כרטיס האשראי שלה של חברת כאל. החברה גייסה בשנת 2018 כ-510 אלפי לקוחות והגיעה לכמות כרטיסים דומה לכרטיס עם המפעיל הקודם. הכרטיס החדש נותן ללקוחות הטבות גדולות לצד ערך משופר לחברה.

פארם

BE - רשת הפארם של שופרסל מציעה חוויית קנייה ותפיסה שונה ממתחרותיה. הרשת שמה לה למטרה להציע את המחירים המשתלמים ביותר עבור מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח של המותגים הטרנדיים בארץ ובחו"ל, וכן מציעה בבלעדיות בארץ מותגים כמו The BALM, Morgan's ,Chill ,Pretty ועוד. החוויה המבודלת באה לידי ביטוי בהיצע ובמגוון, בטיפולי יופי המוצעים בסניפים, וכן בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים. בין אלה ניתן למנות סרטוני How to לאיפור וטיפוח, מראות חכמות, טיפים לתוצאות מיטביות, וכן עמדות קופה בשירות עצמי לחיסכון בזמן. רשת Be כבר מונה 82 סניפים ומתעתדת להגיע לפריסה של 100 סניפים בתוך שלוש שנים. בנוסף, שופרסל מקדמת את החשיפה ל-Be בכל נכסיה הדיגיטליים.

פיתוח חווית לקוח

הרשת מיישמת תוכנית אסטרטגית רב שנתית שבמרכזה פיתוח חוויית הלקוח באמצעות חדשנות מוצרית, טכנולוגית ולוגיסטית; שדרוג שרשרת האספקה; ומהפכה בתחום שירות הלקוחות, בדגש על האונליין והסניפים. האתגר המרכזי של הרשת הוא להמשיך ולשרת את לקוחותיה בנוחות, במהירות ובכל מקום, תוך מינוף בסיס הדאטה העומד לרשותה, ופיתוח מתמיד של חוויית הלקוח. אתגר נוסף, הוא העמקת פעילותה בקטגוריות הפארם והנון-פוד (כל המוצרים והמצרכים שאינם מזון), שצפויות לצמוח משמעותית עם כניסתן של רשתות בינלאומיות לארץ.

חדשנות טכנולוגית

שופרסל הייתה הקמעונאית הראשונה בישראל שהכניסה לשימוש קופות עצמאיות, והיא מרחיבה את פריסתן בסניפים במטרה להקל על הלקוחות. השנה החלה הרשת בפיילוט בתל אביב להפעלת סניף ללא קופות. במסגרת הפיילוט, רושת הסניף במצלמות חכמות, המאפשרות ללקוחות לקחת מוצרים מהמדפים ולצאת מהחנות מבלי לעבור בקופה. הזיהוי והחיוב נעשים באופן אוטומטי באפליקציה. במקביל, הרשת החלה בפיילוט לניהול ומעקב אחר המלאי בסניפים בזמן אמת, באמצעות רובוט שסורק את המדפים.

תזונה ואורח חיים בריא

טרנד הבריאות העולמי, שתפס תאוצה בשנים האחרונות, והצורך לחיים מאוזנים יותר מתחברים לערכיו של מותג שופרסל green שממשיך לצמוח ולהתרחב בסניפי הרשת. לאור ההצלחה והפופולריות של מתחמי green בסניפי הרשת, הושקו השנה מגוון מוצרים אורגניים חדשים, מוצרים ללא תוספת סוכר ומוצרים ללא לקטוז וללא גלוטן.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • העברת נכסים וכספים מחו"ל לישראל בתקופת הקורונה

    הגל השני הכניס מדינה שלמה למצב מורכב הן בריאותית והן במישור העסקי כלכלי, ועל פי תחזיות המוסדות הפיננסים, לצערנו ההשלכות הכלכליות המשמעותיות עוד לפנינו. הדבר גורם לכך שרבבות ישראלים, נאלצים לממש עתודות נכסים או ממון ששמרו לעצמם כגיבוי בחו"ל, לקבל עזרה ממשפחותיהן בחו"ל

    העברת נכסים וכספים מחו"ל לישראל בתקופת הקורונה

  • הסכם גירושין מסייע למנוע חלוקת חברה

    במקום להיאבק בבתי משפט, מוטב להגיע להסכם גירושין, אשר ימנע חלוקת חברה, בהתאם לרצון הלקוח, תוך חלוקת נכסים חלופיים

    הסכם גירושין מסייע למנוע חלוקת חברה

  • יבשת ישנה עם אתגרים חדשים

    הקורונה הכתה בעוצמה באירופה הן ברמה הבריאותית והן ברמה הכלכלית. על רקע השאלות הקשות וחוסר הוודאות, עו"ד מפירמות בינלאומיות הפעילות בישראל מסבירים את הפעולות הממשלתיות שנעשו בכמה מהמדינות הבולטות ביבשת, ומפרטים על האתגרים וההזדמנויות שמשבר הקורונה יצר לתושבי היבשת ולישראלים בעלי אינטרס עסקי באירופה

    יבשת ישנה עם אתגרים חדשים

  • עתיד ירוק

    על רקע פרסום דירוג נישות עו"ד של DUN'S 100, עורך דין איתן האזרחי, מייסד ושותף במשרד עו"ד 'איתן האזרחי ושות', בראיון מיוחד על הקנאביס הרפואי. תחום הקנאביס הרפואי הוא אחד מהתחומים החדשים אשר נכנסו לדירוג DUN'S 100 של שנת 2020

    עתיד ירוק