עו"ד תומר בכר
ראש המשרד
שנת לידה: | 1974 |
דוא"ל: | [email protected] |
תפקיד: | ראש המשרד |
ותק בתפקיד: | למעלה מ-20 שנה |
תפקידים בגופים ציבוריים: | חבר לשעבר של ועדת שומה במסגרת ביטוח לאומי |
השכלה: | תואר ראשון במשפטים |
חבר בארגונים: | לשכת עורכי הדין, האגודה לזכויות החולה. |
פעילות למען הקהילה: | הרצאות וימי עיון. |
שפות: | עברית, אנגלית |
מהו המהלך המשמעותי שהובלת לאחרונה?
כמי שמנהל תיקים מורכבים ומסובכים ביותר בתחום הנזיקין והביטוח, לרבות בנושאים כגון רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה ותביעות ביטוח פרטיות, עסקתי לאחרונה בניהול תיק רשלנות רפואית מורכב ביותר ובו 3 ילדים שנותרו עם נכות של 100% לצמיתות בעקבות רשלנות רפואית בתקופת ההיריון של אימם. התיק הסתיים בסופו של דבר בפיצוי בשיעור משמעותי ביותר (מליוני שקלים) אשר תקבל המשפחה.
מהן החזקות המשמעותיות של המשרד בעינייך ?
אנו יודעים לתת פתרון מעשי, מהיר וחכם כמעט לכל בעיה אשר יכולה להתפתח ללקוחותינו בתחום הנזיקין והביטוח. אצלנו כל לקוח מקבל טיפול אישי מא' ועד ת'. אחת החזקות של משרדנו היא שהייצוג המשפטי שאנו נותנים ללקוחותינו מקיף את כל סוגי התביעות בתחום הנזיקין והביטוח. בצורה כזו, אנו מצליחים להשיג ללקוחותינו פיצויים בגין נזקי הגוף שנגרמו להם, לעיתים קרובות בסכומים גבוהים בהרבה מאלה שציפו להם ואף מוצאים עבורם מקורות פיצוי נוספים שלא חשבו עליהם לפני שהגיעו למשרדנו. הסנכרון בין כל התחומים מאפשר לנו למעשה להגיע למיצוי מקסימלי של זכויות לקוחותינו, היות ובהרבה מקרים, יש באפשרותם לתבוע פיצויים מיותר מגוף אחד במקביל.
מהם המהלכים המרכזיים שנעשו לאחרונה ויובילו להתחזקות המשרד בשנים הקרובות?
לאחרונה חיזקנו בצורה משמעותית את הנוכחות של משרדנו בעולם הדיגיטלי. אני מאמין שבסופו של דבר, אם נרצה או לא, הכל יתנהל שם. מדובר בפעילות רבה אשר למעשה מאפשרת לנו גישה וקיום אינטראקציות עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, בצורה נוחה ונגישה יותר, אשר מקלה באופן משמעותי על כל הצדדים ומאפשרת לנו לתת שירות טוב יותר ללקוחותינו.
מהם האתגרים המרכזיים של המשרד בשנים הקרובות?
לעשות שימוש רב יותר בעולם הדיגיטלי והפיכתו לכלי רב עוצמה הן מבחינת השירותים הניתנים ללקוחות קיימים של המשרד והן מבחינת השימוש בו עבור העברת מידע לציבור.
מהן המלצותיך למנהל בתחילת דרכו?
מנהל בתחילת דרכו צריך לדעת לאן הוא נכנס. הוא חייב לתכנן מראש ולהציב לעצמו יעדים ברורים. בחירת הצוות שעובד איתו הינה מהלך חשוב מאין כמוהו. אני בדעה שהצוות המקיף את המנהל חשוב לא פחות מהמנהל עצמו, כך שבעניין הזה, רצוי לא להתפשר. בימינו קשה יותר למצוא כוח אדם טוב, ואם כבר מצאת כזה, טפח אותו, דאג לקידומו ולהכשרתו ועשה כל מה שצריך על מנת להשאירו לצידך. לעומת זאת, כוח אדם שגייסת אך אינו עונה על ציפיותיך, דע לשחרר בהקדם האפשרי, לפני שיגרום לנזקים.
עולם העסקים הוא לא עולם פשוט. הוא הופך כל יום לקשה יותר. אך תמיד הטובים ביותר ימשיכו להתפתח ולשגשג.
בסופו של דבר מנהל טוב צריך לדעת לעשות את העבודה, אבל גם לדעת להנות ממנה. העבודה לא נגמרת כשיוצאים מהמשרד. היא ממשיכה ללוות את המנהל בכל מקום.
ואולי הטיפ הכי חשוב למנהל בתחילת דרכו הוא, לעולם אל תפסיק ללמוד. גם כשאתה חושב שאתה כבר יודע הכל. נצל כל רגע פנוי (ואם אין לך כאלה אז תדאג לכך שיהיו) ולמד דברים חדשים והרחב את הידע בנושאים שאתה כבר מכיר. מנהל מוביל דואג להתעדכן כל הזמן, ללמוד ולהשתפר. מי שמפסיק לעשות זאת, אפשר לדעתי להתחיל לחשב את קיצו כמנהל לאחור.
מה חשוב לזכור גם בזמנים קשים?
חשוב לזכור שבסופו של דבר, מי שלא טועה לא עושה. טעויות הן חלק מהחיים ואם למדת מהן את הלקח, אז לא הפסדת הכל. בזמנים קשים צריך לדעת להדק חגורות ולחשב מסלול מחדש. מנהל טוב יודע לתת פתרונות גם בזמנים קשים ולהוציא את החברה מהבוץ בצורה הטובה ביותר עם נזקים מינימאליים. בסופו של דבר, מנהל שפועל נכון, מצמצם את הסיכוי לנפילה וגם כשמגיעים זמנים קשים, כשהרוב מסביב יטבעו, הוא ידע להחזיק את הראש מעל המים עד חלוף הסערה.