Bizzabo

פלטפורמת ניהול כנסים פיזיים, וירטואליים והיברידיים

Bizzabo
אייקון פרופיל

פרטי התקשרות

שנת הקמה: 2011
תחום: פלטפורמת ניהול כנסים פיזיים, וירטואליים והיברידיים
כתובת: רח' האומנים 10, תל אביב
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: http://www.bizzabo.com
אייקון הנהלה

מנהלים

  • ערן בן שושן

    ערן בן שושן

    Co-Founder, CEO

    Bizzabo

  • בועז כץ

    בועז כץ

    Co-Founder, Chief Data Officer

    Bizzabo

  • אלון אלרואי

    אלון אלרואי

    Co-Founder. Chief Marketing Officer & Cheif Customers Officer

    Bizzabo

אייקון אודות

אודות Bizzabo

פלטפורמת ניהול האירועים ביזאבו (Bizzabo) הוקמה על ידי שלושת היזמים ערן בן-שושן, בועז כץ ואלון אלרואי, אשר הכירו כסטודנטים בתכנית Zell ליזמות במרכז הבינתחומי הרצליה. השלושה ביקשו לבנות פלטפורמה שתרכז את כל האלמנטים המרכזיים לכנס/אירוע פיזי מתוך מטרה לנצל את הפוטנציאל העצום החבוי באירועים עסקיים לבנייה של מערכות יחסים בין משתתפים ובין חברות.
Bizzabo החלה את דרכה כפלטפורמה המאפשרת לחברות וארגונים לתכנן ולהוציא לפועל אירועים פיזיים בצורה יעילה יותר תוך ניטור, ניתוח ותרגום האינטראקציות הדיגיטליות לכדי איסוף מידע מועיל. השימוש במוצר סייע ומסייע ללקוחות החברה לבנות אתרי כנסים, לנהל רישום משתתפים, לנהל קמפיינים שיווקיים וליצור רשתות חברתיות-עסקיות סביב האירועים, והחברה הלכה וצמחה עם עשרות לקוחות מכל רחבי העולם.

ממציאה את עצמה מחדש בעקבות משבר הקורונה

בעקבות מגפת הקורונה והסגרים והמגבלות החמורות אותם היא הביאה, נפגע קשות ענף האירועים העולמי, דבר שהעמיד את ביזאבו בפני אופק קודר. בהחלטה אמיצה החליטו ראשי החברה להפוך את הפלטפורמה שהתאימה עד אז לכנסים פיזיים בלבד לפלטפורמה לניהול כנסים וירטואליים והיברידיים (בנוסף לניהול כנסים פיזיים). ההחלטה הנועזת יושמה בשטח בזמן שיא של מספר חודשים בלבד והפכה את ביזאבו לשם דבר בתעשייה. המערכת החדשה מאפשרת אוטומציה ופרסונליזציה גם בעולם האירועים והכנסים הווירטואליים והיברידיים כך שהאירועים הופכים למדידים ואנשי השיווק יודעים האם החזירו את ההשקעה באירוע או האם למשל היקף המכירות גדל. היא כוללת פיצ'רים דוגמת בנית אתר, מערכות רישום וסליקה, ואפליקציה מיוחדת למשתתפי הכנס. הפידבקים החיוביים לטכנולוגיה ולחוויית המשתמש הביאו לחברה לקוחות ענק חדשים מכל העולם כגון אמזון, בלומברג, דאו ג'ונס וסימנס, והמהלך הזניק את החברה בצורה מטאורית, תוך שהיא מצליחה להשלים בסוף שנת 2020 סבב גיוס הון עצום בסך 138 מיליון דולר אשר הובל על ידי קרן אינסייט פרטנרס. הסבב השלים גיוסי הון בהיקף של 195 מיליון דולר עד כה.

רכישות והתרחבות

במהלך שנת 2021 רכשה ביזאבו 4 חברות סטארט אפ מבטיחות אותן הכניסה לשורותיה–x.ai האמריקאית, Whalebone השבדית, TeeVid ה-הישראלית וחברת Klik הקנדית. x.ai מפתחת כלי אוטומציה לתיאום פגישות, כולל מציאת לוחות זמנים מתאימים לקבוצות גדולות, שליחת תזכורות ואפשרות למעקב לפני פגישות, לצד ניהול ביטולים ובקשות לזימון מחדש. החברה השנייה, Whalebone, מאפשרת לקהל בכנסים וירטואליים להגיב בצורה אותנטית לתכנים, כמו במציאות. החברה פיתחה טכנולוגיות ״העצמת הקהל״ ו״ויזואליזציית קהל״, שמסייעות להפוך אירועים דיגיטליים ליותר אינטראקטיביים ואנושיים, דרך הוספת אפשרות למשל להביע תמיכה ועידוד לדובר. TeeVid מספקת פתרונות וידאו ליצירה, עריכה ושידור של כנסים וירטואליים והיברידיים, ול-Klik מוצר לבישה חכמה (Smart Wearables) שמטרתה להעצים את חוויית המשתתפים בכנסים פיזיים והיברידיים. הטכנולוגיה מוטמעת בחומרה בגודל של מטבע, מתחברת אל תגי השם ומאפשרת תקשורת דו כיוונית שלא מאפשרת רק לאסוף מידע על מיקום באי הכנס, אלא גם לבצע בקרת כניסה ״ללא מגע״, החלפת פרטי קשר, העברת משובים, איסוף פרטי קשר למציגים ועוד. בין לקוחותיה של קליק נמנות גם Airbnb ו-MIT. מטרתן של הרכישות היא לאפשר ללקוחות ביזאבו חווית אירועים מותאמת אישית המאפשרת למשתתפים ללמוד, לחלוק ידע וחשוב מכך לבנות קשרים בעלי משמעות.

תרבות ארגונית ייחודית

נכון להיום מעסיקה ביזאבו למעלה מ-290 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ובמשרדיה בניו יורק, לונדון וקייב. החברה אמנם צומחת כל העת ומגייסת הון אנושי חדש אך מקפידה לשמור על דנ"א של סטארט אפ משפחתי עם אווירה נעימה במיוחד בקרב העובדים והמנהלים. כלל העובדים בחברה נרתמים במלואם למען המטרה המשותפת ומתוך הזדהות עם המהפכה אותה עושה ביזאבו בענף הכנסים העולמי. בחברה נוצרה קהילת עבודה ייחודית המאפשרת לעובדים למצות את יכולותיהם ושאיפותיהם תוך התקדמות לתפקידי ניהול בדרגים שונים או לחילופין לעבור לתפקידים חדשים ומאתגרים יותר עבורם.

בנוסף אולי יעניין אותך