Connecteam

Connecteam
אייקון פרופיל

פרופיל חברה

כתובת: ארלוזורוב 111, תל אביב
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: https://connecteam.com
Facebook: לחץ לצפייה
Linkedin: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • אמיר נחמיה

    אמיר נחמיה

    מייסד ומנכ"ל

    Connecteam

    עוד על אמיר נחמיה

    אמיר נחמיה
  • דניאל נוריאל

    דניאל נוריאל

    מייסד ו- CTO

    Connecteam

    עוד על דניאל נוריאל

    דניאל נוריאל
  • יונתן נוריאל

    יונתן נוריאל

    מייסד ו- VP R&D

    Connecteam

  • שרי בן שמחון

    שרי בן שמחון

    Head of HR

    Connecteam

    עוד על שרי בן שמחון

    שרי בן שמחון
אייקון אודות

אודות Connecteam

חברת Connecteam היא חברת תוכנה המתמחה במתן פתרונות SaaS ייחודיים לארגונים ולחברות בכל הגדלים, המאפשרים תקשורת חדשנית המותאמת באופן אישי בין החברה לבין כל אחד ואחת מעובדיה, בדגש על העובדים שאינם נגישי מחשב או אלו נמצאים בשטח. ההבנה של האתגרים העומדים בפני מנהלים בארגונים שבהם מרבית העובדים אינם יושבים מול מחשב או נמצאים במיקומים שונים בשטח מהווה את הבסיס לפלטפורמה, ומעניקה ערך מוסף רב לארגון, לעובדים ולמנהלים.
בשנתיים וחצי האחרונות, קונקטים נמצאת בתנופת צמיחה אדירה מבחינת מספר לקוחותיה. בין השנים 2020-2022 זינקה החברה במאות אחוזים, בין 300-400 אחוז בשנה בכל שנה, בגידול החברה, הן מבחינת מספר לקוחותיה והן ומבחינת הכנסותיה. למעלה מ-25,000 חברות ברחבי העולם נעזרות בפלטפורמה, ממנה נהנים למעלה מ-500,000 אנשים בלמעלה מ-80 תעשיות שונות. קונקטים מבטיחה ללקוחותיה פלטפורמה בהתאמה אישית גבוהה עם היכולות המתקדמות ביותר בשוק לצד חוויית משתמש קלה ואינטואיטיבית, במיוחד לקהל היעד.

פונים לקהל יעד ייחודי, אך עצום

קונקטים היא חברה ייחודית המהווה את אחת הפלטפורמות היחידות שפונות במיוחד לשוק העובדים שאינם יושבים במשרד ליד מחשב, ולרוב גם ללא אימייל חברה או גישה לפורטל ארגוני.
השירותים שמציעה הפלטפורמה כוללים:
מגוון ערוצי תקשורת, שעון נוכחות מבוסס מיקום, יומן עבודה לניהול משמרות ופרויקטים, ניהול משימות, טפסים ותהליכים דיגיטליים, הדרכה ומרכז ידע ומאפשרים מתן פתרונות בעולם התקשורת הפנים ארגונית, כגון עדכונים עם אישורי קריאה, צ׳ט פנים ארגוני, שיתוף קבצים ותיבת הצעות, פתרונות בעולם משאבי האנוש, בהם סקרים אנונימיים, הוקרות והערכת עובדים ופתרונות בתחום הניהול והתפעול, כגון סטטוס ביצוע, דיווחי בטיחות וקריאות שירות.
בעוד שרוב פתרונות התוכנה כיום פונים לעובדים היושבים במשרד מול מחשב, קונקטים מציעה תוכנה לניהול כלל מערך העבודה באמצעות אפליקציה אחת בטלפון הנייד של העובדים והעובדות, לקרוב ל-80% משוק העבודה העולמי, המורכב מאנשים שאינם עובדים מול מחשב, בהם נהגים, מאבטחים, עובדים בתעשיית הבניה, מפעלים, עובדי ועובדות ריטייל, עובדי ועובדות מסעדות, עובדים בתחום הניקיון, האבטחה ושירותי הדרך. עובדים ועובדות אלו, שמעבר לעבודתם בשטח ללא מחשב, אף עובדים תוך תחלופה גבוהה בין מקומות עבודה, לא בהכרח רגילים להשתמש במערכות ארגוניות טכנולוגיות, ולמעשה רגילים לעשות דברים באופן ידני. הפלטפורמה של קונקטים מציעה את כל חווית העבודה של העובדים והעובדות באמצעות אייקון אחד על מסך הטלפון הנייד, מקצה לקצה.
הייחודיות של קונקטים היא בתפיסה: בעוד שרוב המערכות בעולם העבודה פועלות על גבי המחשב, אפליקציית המובייל אינה השלוחה הניידת של המחשב, אלא שירות ייחודי המכוון באופן ייעודי למובייל, בעזרת ממשק משתמש ייעודי למסך של טלפון נייד. העובדים והעובדות בחברות המהוות את לקוחותיה של קונקטים עומדים כיום על למעלה מחצי מיליון אנשים, שרובם המוחלט לא מקבלים טלפון מהעבודה, אלא עושים שימוש בטלפון הפרטי שלהם, ואינם מעוניינים להוסיף שש או שבע אפליקציות שונות עבור העבודה.

חווית עבודה מלאה במקום אחד

קונקטים מביאה את כלל עולם המערכות לניהול ולתקשורת עם עובדים ועובדות, מערכות פנים ארגוניות לעסקים קטנים, לעסקים בינוניים ולעסקים גדולים, דרך אייקון אחד במסך בלבד.
באמצעות אייקון זה, קונקטים מציעה את כלל השירותים הנדרשים לחברה בכל סדר גודל עבור ניהול העובדים והעובדות, החל מניהול הקליטה של עובדים חדשים, העברת מידע מהשטח למשרד בשניות ובכל נושא, הדרכת העובדים באמצעות יכולות למידה מתקדמות המאפשרת להכשיר עובדים ועובדות תוך צפייה בתכנים, סרטונים וטקסטים, ובאופן זה מאפשרת הפלטפורמה לעובדים ולעובדות לבצע את הלמידה הנדרשת עבור העבודה בכל מקום ובכל עת, ואף לענות על מבחנים. בנוסף, הפלטפורמה של קונקטים מספקת לעובדים ולעובדות את כל צרכיהם בעבודה היום יומית, כגון ספר טלפונים ארגוני של החברה, תוך התאמה אישית ברמה גבוהה, פיד ארגוני להודעות ההנהלה המחולק לפי קבוצות אוכלוסייה בו יכולים העובדים להגיב, ועדכון המנהלים והמנהלות בצפייה בהודעות.

הפרדה בין החיים לעבודה, הבעת הוקרה ותמריצים וירטואליים

קונקטים מאפשרת ניהול צ'ט ארגוני הכולל ניהול קבוצות, המנוהל על ידי החברה בלבד (וזאת, בניגוד לאפליקציות הודעות נפוצות), כך שניתן להשתיק את כלל האפליקציה בשעות המנוחה של העובדים והעובדות, לרבות עובדי ועובדות משמרות, ולהעניק להם הפרדה ברורה בין החיים לעבודה.
עם סיום ההתקשרות בין העובדים והעובדות למקום העבודה, החברה מסירה את העובדים מכלל האפליקציה. בנוסף, קונקטים מציעה פיצ'רים הכוללים את עולם תפעול העובדים והעובדות, כגון לוחות זמנים, תיחום גאוגרפי, שעון נוכחות תוך ציון מיקום ועוד.
הפלטפורמה מציעה אפשרויות רבות למעסיקים המאפשרות לוודא שהעובדים והעובדות אכן נמצאים במקום העבודה והגיעו למקום הנכון, ומאפשרת אף ניהול משימות והאצלת סמכויות. בנוסף, הפלטפורמה הייחודית של קונקטים מציעה שירותים בעולם משאבי האנוש, כגון הבעת הוקרה לעובדים ולעובדות באופן פומבי גם למי שלא נמצאים פיזית בחברה.
הפלטפורמה מאפשרת לשמח ולעודד את העובדים והעובדות, גם באמצעות מטבע וירטואלי שמעניק תמריצים ומאפשר לייצר מערכת תמריצים אוטומטית בתוך הפלטפורמה, המאפשרת לעובדים ולעובדות לממש את המטבעות הווירטואליים שהוענקו לו ישירות מהאפליקציה לגיפטכארדים שונים, בין היתר.

האנשים במרכז

כחברה ערכית, קונקטים חיה לאורם של סט ערכים המהווה נר לרגליה של החברה בכל פעילויותיה, בהם הערכת ההון האנושי של החברה כערך מוביל, ומתן משקל זהה לכלל העובדים והעובדות, היושבים כולם בחדרים משותפים, בין אם מדובר בהנהלת החברה או בעובדיה החדשים ביותר.
קונקטים בנויה במבנה של מספר קבוצות מוצר, כאשר כל קבוצת מוצר היא מעין חברה קטנה בפני עצמה, הכוללת חברי צוות מכלל המחלקות בחברה, כגון מחקר ופיתוח, מכירות, תמיכה, שיווק, ומשאבי אנוש, וזאת בכדי לבנות מוצרים באופן מיטבי, בדרך פעולה בה כל אחד ואחת הם בעלי השפעה, וכהזדמנות לכלל העובדות והעובדים ליצור ולהעניק ערך.
לכל העובדים והעובדות בחברה תחושת בעלות ובכירי החברה הם תמיד הראשונים לשמש דוגמה.

בנוסף אולי יעניין אותך