זיו גלסברג
זיו גלסברג

עו"ד ועו"פ גלסברג זיו

שותף

G&A גלסברג, אפלבאום ושות', עורכי דין ופטנטים
עריכת דין בתחומי קנין רוחני, פטנטים וליטיגציה
שנת לידה: 1981
דוא"ל: ziv@ga-adv.com
תחומי התמחות: פטנטים, קניין רוחני
תפקיד: שותף
תפקידים קודמים: חוקר במעבדות המחקר של (IBM (2001-2007; מתמחה תחת כבוד השופט א' א' לוי ז"ל בבית המשפט העליון (2007-2008); מרצה באקדמיה הצה"לית למקצועות המחשב וההגנה בסייבר (2002-היום).
ותק בתפקיד: 8 שנים
תפקידים בגופים ציבוריים: מ"מ יו"ר ועדת חברות, לשכת עורכי הדין, מחוז מרכז
השכלה: B.A. מדעי המחשב, האוניברסיטה הפתוחה (בהצטיינות) (1996-2000); LL.B משפטים, אוניברסיטת חיפה (בהצטיינות) (2003-2007); B.A. כלכלה, אוניברסיטת חיפה (בהצטיינות) (2003-2007).
חבר בארגונים: ECTA, AIPPI, INTA
פעילות למען הקהילה: מייסד וחבר ועד מנהל בעמותת אל-ספאם, העמותה למיגור דואר זבל בישראל
שפות: עברית, אנגלית
דרגה צבאית: רס"ר

מהו המהלך המשמעותי שהובלת לאחרונה?
הגדלת צוות המשרד, כך שנוכל לתת מענה לביקוש הגובר מצד לקוחותינו. בשנים האחרונות, הכפלנו את כמות העובדים במשרד, תוך שימת דגש על שימור האיכות המקצועית והאנושית. מדובר באתגר לא פשוט, אך אני שמח כבר להיווכח שההשקעה בכוח האדם משתלמת ונושאת פרי.

מהן החזקות המשמעותיות של החברה בעינייך ?
איכות משפטית מהמעלה הראשונה בשילוב הבנה טכנולוגית מעמיקה. תחומי הקניין הרוחני, ובמיוחד אלה הקשורים בעולם ההייטק והמיכשור הרפואי, דורשים שילוב של חשיבה משפטית ברמה גבוהה ושל תפיסה טכנולוגית נרחבת. לאורך השנים, גילינו שהשילוב הנדרש הזה הינו נדיר בשוק המקומי ולקוחותינו יודעם לזהות אותו ולהעריך אותו.

מהם המהלכים המרכזיים שנעשו לאחרונה ויובילו להתחזקות החברה בשנים הקרובות?
מעבר להשקעה בכוח האדם, אנחנו פועלים להרחבת מצבת הלקוחות הזרים שלנו. הגענו למסקנה שהשילוב של רמה משפטית גבוהה והבנה טכנולוגית מעמיקה הינו מצרך נדיר גם מחוץ לישראל, ואנחנו פועלים לגייס לקוחות זרים, גם אם אין להם אינטרסים כלשהם בישראל. כיום, אנחנו מנהלים תיקי קניין רוחני של מספר לא מבוטל של לקוחות זרים שכאלה, ואני צופה שהמגמה תתחזק.

מהם האתגרים המרכזיים של החברה בשנים הקרובות?
לשמר את חווית השירות הטובה של הלקוחות ולהנחיל תרבות אירגונית שמקדשת איכות ושירותיות. עם גידול המשרד ומצבת הלקוחות, יש מגבלה על יכולתם של השותפים לתת שירות אישי לכל אחד ואחד מהלקוחות כבעבר. הישענות על כוח האדם האיכותי שלנו צריכה להיעשות תוך כדי שהלקוחות עדיין מקבלים את אותה רמת שירות כבעבר, הן מבחינת הרמה המשפטית והטכנולוגית והן מהבחינה השירותית.

מהן המלצותיך למנהל בתחילת דרכו?
בחן את הנחות היסוד שלך לאור נתונים אמפיריים. בני אדם סובלים מהטיות פסיכולוגיות רבות, ומנהלים אינם חריגים. בדוק את עצמך ואת התוצאות של המהלכים שאתה מוביל, ואל תפחד להודות שטעית ולשנות.    

מה חשוב לזכור גם בזמנים קשים?
גם בזמנים קשים אסור להזניח את המשאב החשוב ביותר של כל חברה – המוניטין שלה. תמשיך לתת שירות ברמה גבוהה, גם אם המחיר הוא הפסד כספי בטווח הקצר. בטווח הארוך, מי שמתפשר על האיכות, לא יצמח.