KMT

שרותי ענן, טלפוניה, אינטגרציה, ואבטחת מידע.

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1998
תחום: שרותי ענן, טלפוניה, אינטגרציה, ואבטחת מידע.
כתובת: דרך מנחם בגין 154 (קומה 1),
בית קרדן, תל אביב, 6492107
טלפון: 03-6083588
פקס: 03-6083589
אימייל: sales@kmt.co.il
אתר החברה: http://www.KMT.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים בחברה

  • משה עזר

    משה עזר

    מנכ"ל

    KMT

    לפרופיל המלא

    משה עזר
  • ליאת אביב-בנימין

    ליאת אביב-בנימין

    סמנכ"ל כספים

    KMT

  • חיים עזר

    חיים עזר

    סמנכ"ל לוגיסטיקה

    KMT

  • סיגל שרירא

    סיגל שרירא

    סמנכ"ל שיווק

    KMT

  • דורון נגר

    דורון נגר

    סמנכ"ל טכנולוגיות

    KMT

אייקון אודות

אודות KMT

חברת KMT פועלת מזה כ-17 שנים, החל משנת 1998 כחברה מובילה בעולם ה ICT (טכנולוגיות תקשורת מידע) הישראלי והבין לאומי ומתמחה בפלטפורמת ענן, VoIP, שירותי מומחה, תמיכה טכנית, תכנון והקמה של תשתיות מחשוב לארגונים מובילים בארץ ובעולם. תפיסת העולם של החברה מבוססת על התאמת פתרונות חדשניים ופורצי דרך במטרה להגיש ללקוח מערך מחשוב אשר מותאם לצרכיו באופן מושלם.

 

KMT הנה מהחברות הראשונות בעולם שהציעה ללקוחותיה שירותי ענן מלאים הכוללים פלטפורמה כשירות (PaaS – Platform as a Service). החברה נבחרה ע"י מייקרוסופט העולמית כאחד משלושת הגופים הראשונים בעולם המספקים את שירותי Skype For Business בענן והיא גם הגוף הראשון בישראל העושה זאת. KMT מוכרזת כשותף אסטרטגי ע"י רוב יצרני החומרה והתוכנה המובילים בעולם וביניהם: EMC, CISCO, HP, IBM, DELL, Microsoft, VMware, F5, CheckPoint, Juniper ועוד.

 

KMT מונה כ-50 מומחים מוסמכים. הצוותים הטכנולוגיים כוללים מומחים מובילים בתחומי הענן, התשתית, טלפוניה, תקשורת, וירטואליזציה, אחסון, אבטחת מידע, בסיסי נתונים ותמיכה טכנית. החברה צברה משך שנים ידע ויכולות מחזית הטכנולוגיה, המאפשרים לה לתפקד כגוף מוביל בביצוע תהליכי תכנון ואינטגרציה מורכבים, תוך התמודדות עם אתגרים טכנולוגיים.

במשך שנות פעילותה צברה החברה מוניטין של מומחיות ברמה הגבוהה ביותר וביצעה פרויקטים גדולים ומורכבים בעולם ובישראל, עבור ארגונים עסקיים גדולים, מוסדיים וביטחוניים.

 

תחומי התמחות

מחשוב ענן - KMT הינה מחלוצות הטמעת מחשוב הענן בישראל ובעולם, בעלת מערך ענן פרטי אשר פרוש על פני 4 יבשות. שרותי הענן מאפשרים ניהול מידע ארגוני באמצעות הפלטפורמות האיכותיות ביותר בשוק. שרותי הענן נחשבים מהמאובטחים מסוגם, מביאים לחסכון משמעותי בעלויות התפעול השוטפות של מערכות המידע בארגון, תורמים לגמישות מירבית בהקצאת משאבים, שרידות מערכות, התאוששות מאסון והטמעת פתרונות חדשניים.

שרותי טלפוניה VoIPי- KMT מעניקה שירותי מרכזיה מנוהלים למגזר העסקי הכולל חברות בפרישה גלובלית. החברה בעלת רישיון נ.ס.ר ממשרד התקשורת הישראלי ומספקת שרותי טלפוניה מלאים בענן ובאתר הלקוח. השרות מוזיל עלויות באופן משמעותי, חוסך צורך בניהול שוטף ותחזוקה של מערך הטלפוניה בארגון, שומר על איכות השיחה ומבטיח שירות ברמה גבוהה מכל מקום בעולם. הפתרון כולל מרכזיות משוכללות ומאובטחות ברמת שרידות עליונה, בנק קווים בלתי מוגבל ותעריפים מיוחדים בשיחות לכל יעד.

Microsoft Skype for Businessי- KMT הנה הגוף הראשון בישראל אשר נבחר ע"י מייקרוסופט העולמית לספק שירותי Skype for Business מלאים בענן (ונמנה בין שלושה הגופים הראשונים בעולם). השירות כולל טלפוניה מכל מקום ומכל מכשיר, פגישות וירטואליות, שיחות ועידת ווידאו, הודעות מיידיות ועוד, השירות מאפשר למשתמשים להתקשר בבטחה בכל מקום שבו יש להם חיבור רשת ומסתגל באופן אוטומטי לתנאי הרשת.

תמיכה טכנית ב Outsourcingי- KMT מגישה שרותי ניהול מקיף של כל מערך המחשוב עבור ארגונים בישראל, צפון אמריקה, אירופה ואפריקה. החברה מייצגת בישראל חברות IT גלובליות אשר מספקות באמצעותה שירותי תמיכה למוקדים בישראל של החברות הגדולות בעולם. צוותי התמיכה כוללים מומחי תשתית, רשתות ותקשורת מחשבים, תקשורת נתונים, וירטואליזציה, אחסון, ענן, VoIP, אבטחת מידע, שרתים, תפעול Help Desk ותמיכה במשתמשים. צוותי התמיכה שעוברים מיון קפדני ע"י מומחי כ"א ומומחים מקצועיים, הנם בעלי הסמכות התמחות מקצועיות ותודעת שירות גבוהה. החברה מתאימה תכניות תמיכה בהתאם לצרכי הלקוח, החל משירותי Help Desk לתמיכה מרחוק Online בזמני תגובה קצרים, קבלת אחריות על מערך המחשוב במשרות חלקיות או בנק שעות, הצבת צוותי מומחים ואנשי תמיכה במשרה מלאה.

יעוץ, תכנון, פיתוח ואינטגרציה של פרויקטי מחשוב - KMT מובילה פרויקטים רחבי היקף של הקמת מערכות מחשוב כאשר נדרשות יכולות תכנון והטמעה מורכבות ושילוב של טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך. החברה מבצעת פרויקטים תוך הגשת פתרונות מקצה לקצה במודל Turn Key, משלב הייעוץ, אפיון הצרכים, בחירת הפתרון המיטבי ללקוח, תכנון, תמחור, רכש, אספקה, התקנה, הטמעה, הדרכה ותמיכה שוטפת.

 

פעילות בחו"ל

KMT מפעילה בארה"ב ובאפריקה מערך הכולל שרותי מומחה ושירותי ענן ייחודיים לחברות ישראליות ומקומיות. בנוסף מבצעת החברה פרויקטי מחשוב, תקשורת וטלפוניה במדינות נוספות ובהן – בריטניה, הולנד, ליבריה, גינאה, אנגולה, אוקראינה, וייטנאם ועוד.

 

פעילות למען הקהילה

KMT תורמת מחשבים לעמותת "כנפיים של קרמבו" - תנועת נוער לילדים עם צרכים מיוחדים, לעמותת "גדולים מהחיים" – סיוע לילדים חולי סרטן, לקרן לרווחת ניצולי השואה ולעמותה לילדים בסיכון.

 

פעילות עתידית

KMT משיקה תכנית השקעה אשר יעדיה הם הרחבה משמעותית של פעילותה העסקית בשוק הבינלאומי, תוך התמקדות בשווקי צפון אמריקה ואפריקה. החברה מרחיבה את תשתית הענן הגלובלית שבבעלותה ומתכננת להכפילה עד סוף שנת 2016. ההשקעה כוללת בנוסף תוספת משמעותית במגוון פתרונות הפרמיום, בתחומי אבטחת המידע והסייבר ההגנתי, שירותי הענן והטלפוניה המוצפנים.

 

 

 

 

בנוסף אולי יעניין אותך

  • אלו ענפים יצמחו במשק הישראלי בשנת 2017?

    לקראת סיום הרבעון הראשון של שנת 2017 ולאור ההתפתחויות המקומיות והגלובליות, פנתה מערכת DUN'S 100 לכמה מבכירי המנהלים במשק הישראלי כדי להעריך לאן מועדות פני המשק בהמשך השנה

    אלו ענפים יצמחו במשק הישראלי בשנת 2017?

  • משרד העתיד: "הבניין החכם"

    מחקר מ-2010 חשף כי אנשים העובדים בסביבה משרדית עם טמפרטורה של כ-25 מעלות צלזיוס מייצרים תפוקה של למעלה מפי שתיים ממקביליהם העובדים ב-21 מעלות

    משרד העתיד: "הבניין החכם"

  • DUN'S 100: מי הן זירות המסחר המובילות בשוק הישראלי?

    דירוג 100 Dun's של דן אנד ברדסטריט מדרג וממפה את זירות המסחר הממוחשב | במקום הראשון בדירוג המסתמך בעיקר על גודל וותק נמצאת חברת ATRADE

    DUN'S 100: מי הן זירות המסחר המובילות בשוק הישראלי?

  • סיכום שנת המס: מהמלחמה בהון השחור ועד חקירות הסלבס

    השנה שחלפה הייתה תזזיתית, היפר-אקטיבית ורוויה באירועי מס מבית היוצר של משה אשר ■ בכנס "פורום דנס 100 למיסוי" כינסנו 20 מומחים - והיה להם הרבה מה לומר

    סיכום שנת המס: מהמלחמה בהון השחור ועד חקירות הסלבס