Rami Levy Chain Stores Hashikma Marketing 2006 Ltd.

Marketing Food and Household Items

רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ
אייקון פרופיל

פרופיל חברה

שנת הקמה: 1976
תחום: שיווק מזון וניהול סופרמרקטים
כתובת: רח' צלע ההר 19, ליגד סנטר, מודיעין
טלפון: 076-8888686
פקס: 02-6339467
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: http://www.rami-levy.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • עדינה לוי

    עדינה לוי

    גזברית

    Rami Levy Chain Stores Hashikma Marketing 2006 Ltd.

  • עדינה לוי

    עדינה לוי

    גזברית

    Rami Levy Chain Stores Hashikma Marketing 2006 Ltd.

  • יפית  אטיאס

    יפית אטיאס

    סמנכ״לית שיווק

    Rami Levy Chain Stores Hashikma Marketing 2006 Ltd.

  • יפית  אטיאס

    יפית אטיאס

    סמנכ״לית שיווק

    Rami Levy Chain Stores Hashikma Marketing 2006 Ltd.

  • שמוליק לוי

    שמוליק לוי

    סמנכ״ל תפעול

    Rami Levy Chain Stores Hashikma Marketing 2006 Ltd.

  • שמוליק לוי

    שמוליק לוי

    סמנכ״ל תפעול

    Rami Levy Chain Stores Hashikma Marketing 2006 Ltd.

  • ענבל סיידוף בראשי

    ענבל סיידוף בראשי

    יועצת משפטית ומזכירת החברה

    Rami Levy Chain Stores Hashikma Marketing 2006 Ltd.

  • ענבל סיידוף בראשי

    ענבל סיידוף בראשי

    יועצת משפטית ומזכירת החברה

    Rami Levy Chain Stores Hashikma Marketing 2006 Ltd.

  • יוסי סבתו

    יוסי סבתו

    סמנכ״ל סחר

    Rami Levy Chain Stores Hashikma Marketing 2006 Ltd.

  • יוסי סבתו

    יוסי סבתו

    סמנכ״ל סחר

    Rami Levy Chain Stores Hashikma Marketing 2006 Ltd.

אייקון אודות

אודות רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

רשת רמי לוי שיווק השקמה" ממשיכה לבסס את מעמדה המוביל באמצעות הרחבת שירות האונליין, הרחבת הפעילות ברצפת המכירה, השקת אפליקצית ״הארנק הדיגיטלי של רמי לוי״ , פתיחת סניפים נוספים של ״רמי לוי בשכונה״ ופתיחת מרכז לוגיסטי וטכנולוגי חדיש במרכז הארץ, המבטיח שהמוצרים יגיעו ללקוח ברמת הטריות הגבוהה ביותר.

דרכה של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" החלה ב-1976, בחנות קטנה בשוק מחנה יהודה בירושלים. בעל החנות, רמי לוי, נהג להתלוות לקניות עם אמו בשוק. אז הבחין שלכל מוצר יש למעשה שני מחירים – מחיר קמעונאי גבוה לצרכנים, ומחיר סיטונאי נמוך, ממנו נהנים רק בתי העסק שרוכשים כמויות. לוי החליט לשנות את המצב לטובת הצרכנים, וקבע נוהל יוצא דופן בחנות הקטנה שהקים ברחוב השקמה שבפאתי השוק – מוצרים במחיר סיטונאי לצרכנים הפרטיים.

ההצלחה הייתה מהירה. ב-1981 פתח לוי חנות נוספת בשכונת רמות אלון בירושלים, וב-1992 נפתחה חנות הענק הראשונה של הרשת בשכונת תלפיות בעיר. בהמשך הרחיב לוי את פעילותו, והקים רשת של חנויות דיסקאונט גדולות. ב-2007 הונפקה החברה בבורסה.

כיום מפעילה הרשת 56 סניפים הפרוסים בין קריית שמונה בצפון לאילת בדרום, ו-3 סניפים נוספים צפויים להיפתח בשנה הקרובה. לוי, שממשיך לשמש כמנכ"ל והבעלים של הרשת, הכריז בעבר כי בעתיד תחליף אותו בכיסא המנכ"ל בתו, יפית.

הסביבה התחרותית

שוק קמעונאות המזון הישראלי מורכב כיום משלוש שחקניות גדולות ועוד עשרות רשתות קטנות ובינוניות. רשת "רמי לוי שיווק השקמה" היא אחת משלוש המובילות בשוק.

בשנים האחרונות נרשמה צמיחה משמעותית בזירת הסחר המקוונת של קמעונאיות המזון, בין השאר בזכות משאבים גדולים שמשקיעות השחקניות הגדולות בשדרוג חוויית הקנייה באתרים, ובשירות ובאיכות המוצרים המגיעים לבית הלקוח. צמיחה נרשמה גם בזירת מוצרי הפארם, אליה נכנסו בשנים האחרונות השחקניות הגדולות בענף.

האתגר השיווקי

שינוי גדול נרשם בשנים האחרונות בהעדפותיו של הצרכן הישראלי, שהפך למודע ומעורב יותר. בפני "רמי לוי שיווק השקמה" ניצב האתגר לשמור על נתח השוק והמיצוב המשמעותיים שהשיגה. זאת, תוך המשך מגמת ההתרחבות לתחומי פעילות נוספים, כמו גם למרכזי הערים.

לצד המחירים הזולים והמבצעים המעמיקים, הרשת מתפתחת, מתעדכנת ומשתכללת בכל הקשור לנראות סניפיה, הרחבת מגוון המוצרים (לרבות מוצרי פרימיום במחירי רמי לוי) והכשרת עובדיה למתן שירות ברמה הגבוה ביותר ללקוחותיה.

כחלק מהפעילות, השיק רמי לוי את רשת הסופרים השכונתיים "רמי לוי בשכונה", המשרתת את תושבי האזור ומביאה את בשורת המחיר המשתלם גם ללב הערים.

הפתרונות היצירתיים

"רמי לוי שיווק השקמה" המשיכה השנה להתמקד בביצור זירת המחיר ובהובלה של מהלכים משמעותיים הבונים אותה כמותג המועדף לצרכן. כמו כן, שידרגה הרשת משמעותית את אתר האון ליין, גם ברמת חוויית המשתמש וגם ברמה התפעולית וכל זאת תוך שמירה על סל הקניות הזול במדינה גם באינטרנט!

״הארנק הדיגיטלי הראשון! באפריל 2021 השיקה הרשת את אפליקצית ״הארנק הדיגיטלי של רמי לוי״ והוא מציע דרך חדשנית, נוחה ומהירה לתשלום, להנות מהטבות והנחות ולשלם בקלות בסניפי רמי לוי שיווק השקמה וברמי לוי באינטרנט. ״הארנק של רמי לוי״ הוא הראשון מסוגו בין רשתות השיווק בארץ, ״הארנק״ משתדרג ביכולות נוספות בכל עת (כגון תשלום ברשתות אחרות, תשלום למוסדות דוגמת עיריות ומוסדות חינוך).

הרחבת המותג הפרטי. המותג הפרטי של הרשת מונה למעלה מ-2,000 מוצרים בכל הקטגוריות, כאשר מדי חודש מתווספים עוד ועוד מוצרים. מוצרי המותג הפרטי נמכרים במחירים הנמוכים ב-15%-30% לעומת המותגים המתחרים, והרשת מתחייבת לכך שכל המוצרים יהיו באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק.

מרלו"ג פירות וירקות. הרשת מנהלת מרכז לוגיסטי וטכנולוגי חדיש, במיקום אסטרטגי במרכז הארץ. המרכז, המתפרש על פני 50 אלף מ״ר, מאפשר לרשת להשיג ייעול תפעולי מהמתקדמים בעולם. המרכז כולל מערכות קירור מתקדמות ופועל בשיטת ליקוט ממוחשבת ייחודית שפותחה באופן בלעדי לצורכי המרכז. הסחורות במרכז מאוחסנות לפי התקנים המחמירים בעולם, ושיטת ההפצה היעילה והמתקדמת כוללת צי משאיות מרווחות ומקוררות המבטיחות כי המוצרים יגיעו ללקוח ברמת הטריות הגבוהה ביותר.

התבססות בתחום הקניות באינטרנט. אתר הקניות המקוון של הרשת משרת בכל חודש מאות אלפי צרכנים, ולאחרונה הוא עבר תהליכי אופטימיזציה ופרסונליזציה ששיפרו את השירות והמשלוחים.

השנה, רמי לוי באינטרנט החלה להכניס למגוון המוצרים גם מוצרי ״נון-פוד״ כגון מוצרי חשמל, מוצרי נוי לבית וטקסטיל. במקביל, ברשת השיקו מהלך גדול ומתמשך של תוכן שיווקי בבית "האח הגדול".

במהלך העונה הפכה רשת רמי לוי את בית ״האח הגדול״ לסופר של ממש ואת הדיירים למוצרי המותג הפרטי.פעילויות דומות ואחרות נעשו במהלך כל העונה.

מנגישים את מועדון הלקוחות. במסגרת התחרות בין קמעונאיות המזון, כל מותג מתפעל מועדון לקוחות. ברשת רמי לוי המבצעים והמחירים הזולים הם נקודת המוצא. חברי המועדון נהנים מאתר הטבות מושקע ומגוון שמציע שלל הטבות בתחומים שונים. עד היום הצליחה הרשת לגייס מאות אלפי לקוחות, והמועדון זוכה להצלחה עצומה.

העמקה נוספת והמשמעותית ביותר מונגשת ללקוחות רמי לוי, המשלמים בכרטיס האשראי של הרשת ונהנים מאלפי מוצרים בהוזלה משמעותית מדי חודש.

דברים שלא ידעת על רמי לוי שיווק השקמה

הרשת מעסיקה יותר מ-9,000 עובדים.
בכל סניף של הרשת יש בית כנסת פעיל.
חברת התקשורת של רמי לוי משרתת כ-500 אלף מנויים.
הרשת מעסיקה אנשים בעלי מוגבלויות, ואף קיבלה אות הצטיינות בשל כך.
הרשת מספקת לעצמה את הפירות והירקות וכך חוסכת ללקוח את פערי התיווך הקיימים בענף.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • אסדרת רגולציה על בינה מלאכותית בישראל

    בזמן שמדינות רבות פועלות לאסדרת השימוש ב-AI והשוק הפרטי מקדם רגולציה עצמית, בישראל עדיין לא ננקטו צעדים משמעותיים בנושא. מדינת ישראל צריכה להקים תשתית רגולטורית מספקת להסדרת בינה מלאכותית, אחרת היא עלולה למצוא את עצמה בפער טכנולוגי וכלכלי בלתי ניתן לגישור

    אסדרת רגולציה על בינה מלאכותית בישראל

  • חדשנות ודיגיטציה בקידום משק המים הישראלי

    חברת המים משקיעה בחדשנות וטכנולוגיה כדי להפוך את משק המים ליעיל ומקצועי, כולל שת"פ עם בחברות הזנק לשכלול מערכות התפעול והאספקה. התוצאה: התמודדות טובה עם משבר האקלים והרחבת הפעילות בחו"ל

    חדשנות ודיגיטציה בקידום משק המים הישראלי

  • מהי הכרעה "לפי הספר" ומהו "הגרעין הקשה" בשיקול הדעת של ועדת המכרזים

    במקום שבו נטענות טענות סף, מן הראוי להכריע בהן תחילה ואין מקום להתערבות בגרעין הקשה של שיקול הדעת של ועדת המכרזים

    מהי הכרעה "לפי הספר" ומהו "הגרעין הקשה" בשיקול הדעת של ועדת המכרזים

  • הכירו את – ערן סלע

    הכירו את – ערן סלע