ויזל, רוקח, רווח - משרד עורכי דין ונוטריון

נדל"ן, בנקאות

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 2013
תחום: נדל"ן, בנקאות
כתובת: רח' כנרת 5, מגדל ב.ס.ר 3, (קומה 35), בני ברק 5126237
טלפון: 072-2222218
פקס: 072-2222219
דוא"ל: [email protected]
אייקון אודות

אודות ויזל, רוקח, רווח - משרד עורכי דין ונוטריון

ויזל, רוקח, רווח ושות' הינו משרד עורכי דין בוטיקי ומוביל המתמחה בתחום המסחרי, בדגש על נדל"ן ובנקאות. המשרד הוקם בשנת 2013 על ידי עורכות הדין פז רוקח טמבלר ולימור ויזל אליהן הצטרפה בהמשך השותפה השלישית, עו"ד אושרת רווח.
זרועו הנדל"נית של המשרד מנוהלת על ידי עוה"ד רוקח וויזל, והוא מייצג בעסקאות גדולות בהיקפן ומורכבותן. בין היתר מייצג המשרד יזמים ודיירים בפרויקטי התחדשות עירונית (תמ"א 38 ופינוי בינוי), עסקאות מכר, קבוצות רכישה, עסקאות קומבינציה, ליווי פרויקטים של נכסים מניבים, עסקאות של יזמות מסחרית ועוד. בזרועו הבנקאית, עליה אמונה השותפה עו"ד אושרת רווח, מייצג המשרד מוסדות וארגונים פיננסיים גדולים דוגמת בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, הראל חברה לביטוח ועוד. בשנים האחרונות נמצא המשרד בשלבי צמיחה והתפתחות מואצים.

השותפות

עו"ד פז רוקח, שותפה מייסדת
עו"ד רוקח בעלת וותק של כ-10 שנים בעריכת דין ומתמחה בתחום ההתחדשות העירונית מראשיתו תוך ייצוג יזמים ודיירים כאחד. היא בוגרת תואר ראשון במשפטים בהצטיינות, סיימה את בחינות הלשכה בהצטיינות, הרצתה בחברת ההכנה לבחינות הלשכה "מחשבות" ועבדה בעבר במשך חמש שנים בחברת ב.ס.ר המתמחה בקבוצות רכישה ושיווק נדל"ן. בנוסף בוגרת קורס דירקטורים של לשכת עורכי הדין וחברה בוועדת המקרקעין של הלשכה. שימשה כמרצה למשפטים בקריה האקדמית אונו וכיום מרצה בכנסים של התחדשות עירונית ומשמשת כיועצת במנהלת התחדשות עירונית.

עו"ד לימור ויזל, שותפה מייסדת
עו"ד ויזל בעלת וותק של כ-10 שנים בעריכת דין. היא בוגרת תואר ראשון במשפטים בהצטיינות, וכן תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב. את התמחותה עשתה במשרד קנטור אלחנני טל שמוזג בהמשך לפירמת מיתר. טרם כניסתה לעולם המשפטים עבדה כ-20 שנה בתחום הבנקאות, ובין היתר שימשה כמנהלת בכירה וכאחראית על ייעוץ, השקעות וליווי לקוחות בעלי עושר פיננסי גבוה בבנק לאומי. היא בעלת רישיון לייעוץ בניירות ערך ומכהנת כדירקטוריות בשתי חברות- רציו חיפושי נפט והום ביו גז העוסקת במחזור פסולת ליצירת אנרגיה. בנוסף בוגרת קורס דירקטורים של לשכת עורכי הדין וכן היא פעילה בחברה משפחתית המנהלת נכסי נדל"ן בהיקפים גדולים.

עו"ד אושרת רווח, שותפה
עורכת דין ונוטריון אושרת רווח הצטרפה למשרד לפני כחמש שנים, לאחר שנים רבות במשרדים מובילים בתחום הבנקאות, הגבייה המשפטית וההוצאה לפועל. היא בעלת וותק של למעלה מ-20 שנה בעריכת דין בדגש על תחום הבנקאות וכיום היא מנהלת את תחום הגבייה המשפטית במשרד, כשבין יתר לקוחותיה ניתן למנות את בנק לאומי, הפועלים וכן חברות ביטוח ושילוח בתחום הגבייה, כינוסי נכסים וההוצאה לפועל. בהשכלתה היא בוגרת המכללה האקדמית בנתניה.

על טהרת המין הנשי

המשרד מונה 8 עובדים, מתוכן 3 שותפות, והוא מושתת על טהרת המין הנשי. הצלחת המשרד בשילוב עובדה זו גורמת לו לבלוט בנוף עולם הנדל"ן (הגברי) בישראל. המשרד חרט על דגלו להעניק שירות יעיל ומקצועי ללא פשרות ללקוחותיו תוך מחשבה יצירתית והסתכלות מקרו בכל תיק במטרה להוציא את העסקה אל הפועל. הצוות הנשי של המשרד מאופיין בעבודת עומק יסודית ביותר בכל תיק תוך עבודה בהרמוניה מלאה כיחידה מגובשת ומובחרת. הצוות ניחן ביחס אכפתי, סימפטי וחם ללקוחות המתבטא בהושטת יד בנושאים ניהוליים או מסחריים שאינם משפטיים גרידא וזאת במטרה לסייע ללקוחות לקדם את הפרויקטים או העסקאות בהן נדרש ליוויו של המשרד. לצד ערכי האכפתיות החריצות והמסירות, המשרד קנה לו מוניטין כבעל ניסיון עשיר, בקיאות משפטית ברמה הגבוהה ביותר ובמתן שירות בלתי מתפשר עבור לקוחותיו. חוזקו של המשרד הינו בשילוב בין מקצועיות חסרת פשרות לראיה עסקית יצירתית ורחבה.

מחוללות עסקאות, מחברות בין אנשים

המשרד ידוע ברשת הקשרים הענפה שלו, ושלושת שותפותיו מצליחות לא אחת לקדם עסקאות תקועות, פרויקטים לא גמורים, משאים ומתנים שלא מבשילים לכדי עסקה מוגמרת, וכיו"ב. המענה ללקוחות ניתן 24/7 תוך עדכון מתמיד בכל שלב ושלב, והמשרד מחפש תמיד את הדרך היצירתית ביותר בכדי שהעסקה תקרום עור וגידים ונלחם על כל עסקה כאילו הייתה זו העסקה האחרונה. ראוי לציין כי עורכות הדין השותפות מעורבות בכל תיק ומכותבות לכל המיילים במשרד, כך שהלקוח יודע שהוא מקבל את השירות המקצועי מבעלות הניסיון הרב ביותר.

אייקון דירוגים

דירוגי חברה

בנוסף אולי יעניין אותך

  • "תקופת הקורונה אתגרה את מוקדי השירות של החברות הגדולות, אנחנו ראינו בתקופה הזאת הזדמנות להצטיין, ואני שמח שהצלחנו"

    כחודש לאחר זכיית קבוצת ח.י. במקום הראשון בקטגוריית 'השירות כשותף אסטרטגי בחברות מתחת ל 1000 עובדים', מסביר מני דהן, מנהל תחום חווית לקוח ודיגיטל בקבוצת ח.י., איך הופכים את לקוחות הקבוצה ללקוחות מרוצים וחוזרים, "הלקוח חייב להיות במרכז. בכל פעולה שנעשית במהלך מסע הלקוח, צריך לראות ולהבין אותו. לתפיסתי, הכלל החשוב ביותר בשירות לקוחות הוא שצריך לתת את הכי טוב שלך עבור הלקוח ולא בשביל לקבל בחזרה הוקרה, אלא כדי ליהנות מזה שאתה עושה טוב לאחר"

    "תקופת הקורונה אתגרה את מוקדי השירות של החברות הגדולות, אנחנו ראינו בתקופה הזאת הזדמנות להצטיין, ואני שמח שהצלחנו"

  • טיפול מונע בתשתית הרפואית בישראל

    תשתית הרפואה בישראל אינה מוגדרת כתשתית קריטית בהיבטי סייבר ומהווה מטרה מפתה למתקפות - הגיע הזמן לשנות את זה

    טיפול מונע בתשתית הרפואית בישראל

  • מה אפשר ללמוד מפרשת הגירושים של שולי ומיכל רנד?

    סיפור הגירושים המתוקשר של שולי ומיכל רנד חושף לציבור תופעה קיימת שעברה מהפך בעשור האחרון: סרבנות גט הפכה להיות נחלתן גם של נשים

    מה אפשר ללמוד מפרשת הגירושים של שולי ומיכל רנד?

  • יהלומים הם לנצח, מה לגבי משפחה?

    סכסוכי משפחה ויהלומים

    יהלומים הם לנצח, מה לגבי משפחה?