אבי גרודברג, קורן - גרודברג ושות', עורכי דין
אבי גרודברג

אבי גרודברג

שותף מנהל, ראש תחום מקרקעין ונדל"ן במשרד

קורן - גרודברג ושות', עורכי דין
מקרקעין ונדל"ן, מסחרי, טכנולוגיה והייטק, ליטיגציה
שנת לידה: 1967
דוא"ל: avig@kg-law.co.il
תפקיד: שותף מנהל, ראש תחום מקרקעין ונדל"ן במשרד
תפקידים קודמים: שותף
ותק בתפקיד: 26 שנים כעו"ד.
השכלה: מוסמך במשפט מסחרי LL.M (אוניברסיטת ת"א, 1998), בוגר במשפטים LL.B, בהצטיינות, (אוניברסיטת ת"א, 1993).
חבר בארגונים: לשכת עורכי הדין (מאז 1993).
פעילות למען הקהילה: ליווי עמותת "חיבורים" לגיוס מלגות לימודים אקדמיים ליוצאי אתיופיה. ליווי עמותת "גולני"; תיקי פרו-בונו.
שפות: עברית, אנגלית.

מהו המהלך המשמעותי שהובלת לאחרונה?
חיזוק המשרד בתחומי הליבה ופיתוח תחומי עיסוק חדשים.

מהן החזקות המשמעותיות של המשרד בעינייך ?
מקצוענות חסרת פשרות תוך ראייה עסקית רחבה וטיפול אישי ע"י שותפים ותיקים מתוך היכרות עמוקה והזדהות עם עסקי הלקוח וצרכיו, המאפשרת להתאים לכל עסקה את המתווה האופטימלי המתאים ללקוח, וכן מעורבות אקטיבית ויצירתית בכל שלבי מתן השירותים המשפטיים.

מהם המהלכים המרכזיים שנעשו לאחרונה ויובילו להתחזקות המשרד בשנים הקרובות?
פיתוח תחומי עיסוק חדשים במשרד כגון תחומי הסייבר וההתחדשות עירונית, העמקת הקשר עם לקוחות וגיוס לקוחות חדשים, הכנסת שותפים חדשים מבין עובדי המשרד, וחיזוק מקצועי של צוות עורכי הדין למתן שירות מקצועי, זמין ויעיל.   

מהם האתגרים המרכזיים של המשרד בשנים הקרובות?
שימור והרחבת מספר הלקוחות והדגשת ייחודיות המשרד בסביבה דינמית משתנה, המתבטאת בין היתר במספר הולך וגדל של מיזוגים בין משרדי עו"ד. שמירת ייחודיות המשרד במתן שירות אישי והיכרות עמוקה עם צורכי הלקוחות המשתנים מעת לעת, ובמתן מענה יצירתי תפור לצרכים אלו מחד ומתוך ראייה לעתיד מאידך.   

מהן המלצותיך למנהל בתחילת דרכו?
להבין היטב את צרכי הפירמה, יתרונותיה ומגבלותיה, ולאור זאת לתכנן את פעילות העסק, ללא "קיצורי דרך", עם מבט הצופה קדימה. הבנה זו הינה המפתח להתמודדות עם שינויים בשוק, למניעת תקלות מראש, ולמניעת הצורך ב"כיבוי שריפות" בדיעבד. אני ממליץ לכל מנהל לחשוב תמיד על העסקה הבאה וכיצד ניתן להביא לכדי ביטוי את חוזקות הפירמה מול כל לקוח ולקוח.

מה חשוב לזכור גם בזמנים קשים?
מתן שירות משפטי מקצועי ונכון הוא שירות משמעותי ובעל ערך ללקוחות, שפעמים רבות יכול לקבוע הצלחה או כישלון של עסק. מקצועיות ונאמנות כלפי הלקוחות גם בזמנים קשים עשויים להתברר בעתיד כהשקעה בעלת ערך.