אילן  שלומוביץ, שלומוביץ, סורקין ושות', חברת עורכי דין
אילן  שלומוביץ

אילן שלומוביץ

שותף מייסד

שלומוביץ, סורקין ושות', חברת עורכי דין
מקרקעין, התחדשות עירונית
שנת לידה: 1960
דוא"ל: [email protected]
תפקיד: שותף מייסד
תפקידים קודמים: בעלים של עסק בתחום עיצוב גינות מערכות השקייה ותחזוקה שותף במשרד שפר שלומוביץ
ותק בתפקיד: 26 שנים
תפקידים בגופים ציבוריים: יו"ר ועדת ערר ארנונה, חבר ועדת בחינה עיריית רעננה, חבר עמותת חברא קדישא ברעננה
השכלה: תואר ראשון בחינוך ולימודי ארץ ישראל אוני' בר אילן ותואר ראשון בלימודי משפטים במכללה למינהל
פעילות למען הקהילה: התנדבות סיוע לאוכלוסיות מוחלשות.
דרגה צבאית: רב סמל בכיר
שפות: אנגלית ועברית

מהו המהלך המשמעותי שהובלת לאחרונה?

הכנסת הדור הצעיר במשרד כשותפים מלאים ושווי זכויות במשרד. כאשר מחד נתתי לדור הצעיר אופק משמעותי,  מוטיבציה ועומק פעולות , דבר אשר מוריד ממני נושאים רבים וכבר הוכיח את עצמו ושינה את פני המשד

מהן החזקות המשמעותיות של החברה בעינייך ?

הדי אן איי של המשרד. משרד עם אווירה משפחתית תרתי משמע גם ביחסים הפנימיים שבין השותפים והחברים במשרד וגם ביחס ללקוחות משרד שמאופיין באכפתיות רבה האחד כלפי משנהו וכלפי לקוחות המשרד

מהם המהלכים המרכזיים שנעשו לאחרונה ויובילו להתחזקות החברה בשנים הקרובות?

נעשות במשרד פעולות משני מישורים מקבילים , האחד חיזוק הפאן המקצועי, תוך התעמקות, לימוד משותף, והקפדה על השתתפות בימי עיון, הרצאות ותכנית לימודים במשרד ובמישור השני פיתוח עסקי, בתחומי העיסוק של המשרד, חיזוק שיתוף פעולה עם גורמים אסטרטגיים בתחומים המשיקים למשרד ולפעילותו

מהם האתגרים המרכזיים של החברה בשנים הקרובות?

בטווח הקצר נפלה על מדינת ישראל ועל כל העולם כולו, מערכת אשר אף לא אחד יודע מבין וערוך לתוצאותיה, ויהיה על המשרד לבחון את הדרכים הפעולות והמהלכים תוך קריאת המפה  הכלכלית, והתאמת המשרד למציאות הכלכלית המשתנה והנזילה.

במישור ארוך הטוווח, המשרד רואה עצמו כמשרד מוביל בכל הנוגע והקשור בייצוג דיירים בתחום של התחדשות עירונית, ונוכח חוסר הוודאות בתחום זה, פיתוח כלים, לקידום תהליכים בתחום של התחדשות עירונית, והערכות לשינויים הצפויים בשנים הקרובות בעקבות השינויים בתחום זה

מהן המלצותיך למנהל בתחילת דרכו?

סוף מעשה במחשבה תחילה. מנהל טוב צריך להגדיר לעצמו את הדי אן איין שלו, של המשרד ולהתמקד בתחומים מקצועיים אותם הוא בוחר, לא להתפזר, לא לקחת כל תיק, לא למכור מחיר אלא איכות ולעמוד בה.  

מה חשוב לזכור גם בזמנים קשים?

להישאר בני אדם, לדאוג  ללקוחות גם כשאין להם את היכולת הכלכלית, לתכנון פיננסי נכון של התנהלות המשרד, כמאמר חז"ל cash is the king  וכשנערכים לימים קשים, היכולת להתמודד איתם הרבה יותר קלה.