כתבות נוספות
-
נדל"ן
הדיור הציבורי – מנטרה לפוליטיקאים או משימה לאומית?
חגי אדורם 20.01.20הדיור הציבורי – מנטרה לפוליטיקאים או משימה לאומית?
-
טכנולוגיה
"תקופת הקורונה אתגרה את מוקדי השירות של החברות הגדולות, אנחנו ראינו בתקופה הזאת הזדמנות להצטיין, ואני שמח שהצלחנו"
כחודש לאחר זכיית קבוצת ח.י. במקום הראשון בקטגוריית 'השירות כשותף אסטרטגי בחברות מתחת ל 1000 עובדים', מסביר מני דהן, מנהל תחום חווית לקוח ודיגיטל בקבוצת ח.י., איך הופכים את לקוחות הקבוצה ללקוחות מרוצים וחוזרים, "הלקוח חייב להיות במרכז. בכל פעולה שנעשית במהלך מסע הלקוח, צריך לראות ולהבין אותו. לתפיסתי, הכלל החשוב ביותר בשירות לקוחות הוא שצריך לתת את הכי טוב שלך עבור הלקוח ולא בשביל לקבל בחזרה הוקרה, אלא כדי ליהנות מזה שאתה עושה טוב לאחר"
מערכת Duns 100 27.12.20"תקופת הקורונה אתגרה את מוקדי השירות של החברות הגדולות, אנחנו ראינו בתקופה הזאת הזדמנות להצטיין, ואני שמח שהצלחנו"
-
DUN'S 100
D&B: מי היא באמת חברת הנדל"ן הגדולה בישראל?
דירוג הנדל"ן של D&B עפ"י מבחן הנכסים, ההכנסות וההון העצמי: גזית גלוב היא החברה הגדולה בישראל; את הצמיחה הגדולה ביותר בהיקף ההכנסות השיגה חברת ביג ■ עזריאלי מחוץ לדירוג מכיוון שהיא מגדירה עצמה כחברת החזקה
דרור מרמור 22.07.13D&B: מי היא באמת חברת הנדל"ן הגדולה בישראל?