יצחק אביבי
מייסד ויו"ר
תפקיד: | מייסד ויו"ר |
מהו המהלך המשמעותי שהובלת לאחרונה?
בעשור האחרון עברה חברת אביבי מטבחים, שבבעלותי ובניהולי, שינוי משמעותי במכלול תחומי עשייתה. בנינו שני מפעלי יצור, שמייצרים היום כ-600 מטבחים בחודש, ובסה"כ כ-7,000 מטבחים בכל שנה.
המטבחים שאנו מייצרים הינם מכל הרמות המבוקשות בשוק באיכות הגבוהה ביותר. אנו משרתים את לקוחותינו בתשומת לב ומתאימים את עצמנו לצרכיהם, החל מפרויקטים עממיים וכלה בלקוחות בעלי דרישות גבוהות במיוחד. לצורך כך הקמנו חמש תצוגות יוקרתיות ברחבי הארץ, כדי להעניק ללקוחות יכולת בחירה מגוונת בהתאם לצרכיהם, ע"י מעצבות ומעצבי המטבחים המובילים בישראל.
בתחום התפעולי שיפרה החברה את תהליכי היצור, המחשוב והמיכון במטרה להתייעל, להגדיל את יכולת התחרות, לעמוד ברמת הביקוש ולשפר את רמת השרות בבית הלקוח באופן תמידי.
מהן החזקות המשמעותיות של החברה בעינייך?
חוזקות החברה מתמקדות בהקפדה היתרה שלנו על איכות המוצרים ועל מתן שירות ראשון במעלה לשביעות רצונם המלאה של לקוחותינו.
מהם המהלכים המרכזיים שנעשו לאחרונה ויובילו להתחזקות החברה בשנים הקרובות?
המהלכים המרכזיים שאני מוביל הם בניית צוות ניהולי צעיר ונמרץ שמוביל את החברה לחוד החנית בתחומי הטכנולוגיה, החומרים, העיצוב והשיווק.
לאחרונה, החברה החלה לעסוק באופן מקצועי ומקיף במכירת מוצרים משלימים למטבחים כגון: משטחי שיש, חיפויי קיר ומוצרי חשמל, כמרכיב משמעותי במחזור המכירות והשלמת השרות ללקוחותינו.
מהם האתגרים המרכזיים של החברה בשנים הקרובות?
האתגר המרכזי של התחום בו אנו מתמחים הוא יצירת בידול מן המתחרים. אנו מתמודדים עם אתגר זה בהצלחה באמצעות המצוינות המקצועית של עובדינו והידע המקצועי הנרחב שלהם. לשם כך אנו בונים מערכי הכשרה ומשקיעים מאמצים רבים בכדי לייצר נבחרת שהיא מגובשת, מזדהה ומחויבת למטרות החברה.
מהן המלצותיך למנהל בתחילת דרכו?
מנהלים צעירים בדרך כלל נמרצים מאוד, ולעיתים מקבלים החלטות משמעותיות מבלי שבחנו את התמונה בכללותה, ולכן עלולים לטעות ואף לגרום לנזק משמעותי לחברה. לכן אני ממליץ למנהלים צעירים להקשיב, להתייעץ ולקבל החלטות רק לאחר שלמדו לעומק את התחומים שעליהם הם מופקדים.
מה חשוב לזכור גם בזמנים קשים?
במשך 40 שנות נסיוני עברתי תקופות כלכליות קשות וצלחתי אותן. השיעור שלי מאותן תקופות הוא הקפדה יתרה על גיבוי כלכלי, על זהירות רבה ועל אחריות בכספי לקוחות. בנוסף, בזמנים קשים חשוב לזכור תמיד לצפות לעתיד, לנסות לזהות ולחזות סיכונים מוקדם ככל האפשר והעיקר – צניעות ואחריות לאופק בטוח עבור החברה.