אבידן טלי, משרד עורכי דין

דיני משפחה, דיני ירושות וצוואות

אבידן טלי, משרד עורכי דין
אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 2010
תחום: דיני משפחה, דיני ירושות וצוואות
כתובת: רח' לינקולן 20, בית רובינשטיין, תל אביב
טלפון: 077-2060170
פקס: 077-2060172
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: http://www.tavidan-law.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • אבידן טלי, אבידן טלי, משרד עורכי דין

    עו"ד אבידן טלי

    מייסדת ובעלים

    אבידן טלי, משרד עורכי דין

אייקון אודות

אודות אבידן טלי, משרד עורכי דין

אבידן טלי, משרד עורכי דין, הינו משרד בוטיק המתמחה בתחום דיני משפחה, גירושין וירושה. המשרד עוסק בקשת הרחבה של המעמד האישי לרבות נישואין, גירושין, מזונות, הסכמי ממון, הסכמי משמורת, הסכמי מתנה, הסכמי טרום נישואין, חלוקת רכוש, סכסוכים עסקיים בתוך המשפחה, פירוק חברות משפחתיות, צוואות, ירושות, התנגדות לצוואות, אבהות, אימוץ, חטיפת ילדים, אלימות במשפחה ועוד.

כן עוסקת עו"ד אבידן בהעברת בעלות בין דורית בחברות משפחתיות על ידי בניית הסכמים ואמנות בתוך המשפחה דוגמת הסכמי ממון וצוואות המתכתבים עם תקנון החברה וכדומה.

עו"ד טלי אבידן, בעלת המשרד, פועלת בדיסקרטיות מלאה למען לקוחותיה ומלווה אותם בשעותיהם הקשות בכלל הערכאות השיפוטיות- בתי משפט לענייני משפחה, בתי דין רבניים, וכן בתי משפט השלום, מחוזי ועליון.

עו"ד טלי אבידן, בעלת המשרד

עו"ד אבידן התמחתה ומתמחה לאורך השנים בתחומי המעמד האישי, הירושה והמשפט האזרחי- מסחרי. השכלתה האקדמאית רחבה וכוללת תואר ראשון בחינוך ובספרות מאוניברסיטת תל אביב, תעודת הוראה ותואר ראשון במשפטים אותו סיימה בהצטיינות.
את התמחותה עשתה בבית המשפט לענייני המשפחה בחיפה אצל השופטת שושנה ברגר. לאחר מכן עבדה כעו"ד שכירה במשרד גדול בו עסקה בתחום האזרחי- מסחרי תוך שהיא מובילה תיקי פירוקי עמותות וחברות, ועוסקת בליטיגציה בנקאית עם הופעות יומיומיות בבתי המשפט. בהמשך עבדה עו"ד אבידן כשכירה במשרד אזרחי- מסחרי נוסף בו עסקה בתיקים מתחום דיני העבודה והקניין הרוחני. בשנת 2010 פתחה את משרדה העצמאי והודות לניסיונה העשיר בתחום האזרחי –מסחרי, לקוחותיה זוכים לשירות מעטפת משפטי מקיף בתיקי משפחה המערבים סוגיות כלכליות ומסחריות.

פותרת משברים משפחתיים


עו"ד אבידן חרטה על דגלה לעזור לאנשים, גברים ונשים כאחד, המצויים במשבר משפחתי תוך שהיא פותרת את המחלוקות ביניהם ומסייעת להם לצאת לדרך חדשה בצורה מיטבית עבורם, ועבור הילדים. טלי מביאה עימה ניסיון רב שעוזר לה להעניק לכל לקוח מיפוי מדויק של מצבו המשפטי ובכך למזער סיכונים ולקצר את התהליך. כאן המקום לציין כי עולם דיני המשפחה הוא עולם רחב ומגוון ביותר הכולל מעבר לסוגיות השגרתיות יותר של הסכמי גירושין ומשמורות גם מוטיבים מסחריים בולטים. אלו באים לידי ביטוי בין היתר בסכסוכים עסקיים בין אחים – סכסוכים מסחריים במהותם אשר נידונים בבתי המשפט לדיני המשפחה וההכרעה בהם ניתנת על פי אמות המידה הנהוגות בערכאה משפטית זו. הוא הדין לגבי סכסוכים משפחתיים הנוגעים לתיקי רכוש גדולים וכן סכסוכי גירושין במסגרתם מתפרקות חברות. ניסיונה העשיר של טלי בתחום האזרחי- מסחרי מהווה יתרון עצום בתיקים מעין אלו והיא מצליחה בכישרון רב לפתור משברים משפחתיים מורכבים ביותר.

שקיפות ויושרה כערכים עליונים


הלקוחות נמצאים בראש סדר העדיפויות של המשרד ועו"ד אבידן נלחמת עבורם ללא חת. יחד עם זאת, כשהתנאים מאפשרים זאת היא חותרת לפשרות אשר מקצרות את התהליך ומובילות את שני הצדדים לדרך חדשה תוך מזעור נזקים. שקיפות ויושרה מהווים ערכים עליונים במשרד לצד חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא – עו"ד אבידן מבהירה ללקוחות מהו מצבם המשפטי ומהם הסיכונים והסיכויים בתהליך. בכך היא מצליחה למנוע הסלמות של סכסוכים והלקוחות צועדים על קרקע בטוחה ויודעים למה לצפות.

פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח


היתרון הבולט של המשרד טמון ביכולתו לתפור עבור כל לקוח פיתרון המתאים למידותיו תוך שמירה על תקשורת צמודה עימו. כך, הלקוחות מקבלים את מספרה הנייד של עו"ד אבידן ויכולים להתייעץ עימה 24/7. עו"ד אבידן מכירה בעובדה כי האנשים הפונים אליה מגיעים אליה בתקופת משבר בחייהם ועל כן מעבר לסמכות המקצועית היא מהווה עבורם אוזן קשבת ברגעים הקשים ומפגינה רגישות רבה למצבם האישי.

נותנת גב איתן ללקוחות


עו"ד אבידן חשה כי יותר משהיא בחרה בתחום דיני המשפחה – התחום בחר בה.
היא מאמינה כי פעילותה נוגעת ממש בדיני נפשות והודות לאופייה החזק היא מהווה עבור הלקוחות סלע של יציבות ממנו הם יכולים לשאוב את הביטחון ולעבור את התהליך המורכב.

הישגים בולטים


במהלך העשור האחרון הצליח המשרד להביא לפסקי דין תקדימיים ולרשום הישגים משפטיים בולטים. להלן מספר תיקים על קצה המזלג:

האישה תשלם מזונות לבעלה
המשרד הצליח לגרום לכך שאישה תשלם מזונות לבעלה, למרות שהיא מצויה בהליך בהליך פשיטת רגל ואינה 'אמידה'. פסק הדין ניתן טרם מהפכת המזונות וכך הפך לפורץ דרך בתחומו.

ביטול הסכם גירושין
המשרד הצליח לבטל הסכם גירושין מפלה לאחר שהוכיח כי הבעל לא היה כשיר בעת החתימה. כתוצאה מביטול ההסכם בוטל גם תיק ההוצאה לפועל שעמד לחובתו של הבעל. מדובר על ניצחון בולט שכן עמדתם הגורפת של בתי המשפט היא להימנע מביטול הסכמי גירושין, מתוך מטרה לשמור על אמון הציבור במערכת המשפטית.

טרפוד חקירת רואה חשבון בתיק גירושין
המשרד ייצג לקוח בעל חברה בורסאית אשר התבקש במסגרת סכסוך גירושין לאפשר לרואה חשבון חוקר לבדוק את ספרי החברה. המשרד הצליח באמצעות כלים משפטיים, לגרום לבית המשפט לדחות את בקשת האישה למינוי רואה החשבון, והדבר הוביל לפשרה לשביעות רצון הלקוח.

קבלת מזונות מן העיזבון
המשרד ייצג ידועה בציבור שבן זוגה נפטר והדיר אותה מצוואתו. במסגרת ההליך, הצליח המשרד להוכיח את עובדת היותם ידועים בציבור ואת נזקקותה של האישה למזונות מעיזבון בן זוגה המנוח.

אייקון דירוגים

דירוגי חברה

בנוסף אולי יעניין אותך

  • 6 פעולות שיתניעו מחדש את שוק הדיור

    ביטול מס הרכישה שעליו המלצתי ראשון, כבודו במקומו מונח, אולם איננו מספיק

    6 פעולות שיתניעו מחדש את שוק הדיור

  • יום שישי השחור של כ"ט בנובמבר

    בעיית הבעיות אכן איננה הנחות של מאה או מאתיים שקלים במבצעי יום שישי השחור, אלא מאות אלפי שקלים ולמעלה מכך שחסרים לרבים מאותם קונים "מאושרים", זאת על מנת שיוכלו לקבל את המפתח לדירה הנכספת ולבנות את עתידם על אמת

    יום שישי השחור של כ"ט בנובמבר

  • "התיווך" שיכול לשנות את שוק הפיננסים בישראל

    האם הגענו לנקודת מפנה באסדרת תחום הברוקראז' בישראל?

    "התיווך" שיכול לשנות את שוק הפיננסים בישראל

  • "תקופת הקורונה אתגרה את מוקדי השירות של החברות הגדולות, אנחנו ראינו בתקופה הזאת הזדמנות להצטיין, ואני שמח שהצלחנו"

    כחודש לאחר זכיית קבוצת ח.י. במקום הראשון בקטגוריית 'השירות כשותף אסטרטגי בחברות מתחת ל 1000 עובדים', מסביר מני דהן, מנהל תחום חווית לקוח ודיגיטל בקבוצת ח.י., איך הופכים את לקוחות הקבוצה ללקוחות מרוצים וחוזרים, "הלקוח חייב להיות במרכז. בכל פעולה שנעשית במהלך מסע הלקוח, צריך לראות ולהבין אותו. לתפיסתי, הכלל החשוב ביותר בשירות לקוחות הוא שצריך לתת את הכי טוב שלך עבור הלקוח ולא בשביל לקבל בחזרה הוקרה, אלא כדי ליהנות מזה שאתה עושה טוב לאחר"

    "תקופת הקורונה אתגרה את מוקדי השירות של החברות הגדולות, אנחנו ראינו בתקופה הזאת הזדמנות להצטיין, ואני שמח שהצלחנו"