Digital Turbine

פרסום ואפליקציות מובייל

אייקון פרופיל

פרופיל חברה

שנת הקמה: 1998
תחום: פרסום ואפליקציות מובייל
כתובת: רח' הפסגות 4, פארק ההייטק, פתח תקווה
טלפון: 073-7073800, 054-9940410 
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: http://www.digitalturbine.com
Facebook: לחץ לצפייה
Linkedin: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • גל אביב

    גל אביב

    מנכ"ל דיגיטל טורביין ישראל

    Digital Turbine

  • מורן שירי

    מורן שירי

    סמנכ"לית משאבי אנוש

    Digital Turbine

אייקון אודות

אודות Digital Turbine

חברת דיגיטל טורביין מתמקדת בעולם הפרסום במכשירי הטלפון הסלולריים ומשרתת מגוון רחב של קהלים בעולם התוכן, כולל מפתחי אפליקציות, יצרני מכשירים סלולריים, ספקי שירותי סלולר ומותגים גדולים ומוכרים מכל העולם המעוניינים לפרסם באמצעות מכשירים סלולריים. החברה הוקמה בשנת 1998 בארצות הברית ונסחרת בבורסת הנאסד"ק בשווי של מיליארדי דולרים. בשנים האחרונות רכשה דיגיטל טורביין מספר חברות טכנולוגיות מומחיות בעולם הפרסום בסלולר בהיקף של מעל מיליארד דולר ביניהן, AdColony, Fyber ו-APPRECIATE, ומינתה את גל אביב, שהוביל את פיתוח הטכנולוגיה של Fyber, למנכ״ל דיגיטל טורביין בישראל.

טכנולוגיית הפרסום באפליקציות שנוגעת במיליארדי משתמשים ברחבי העולם

דיגיטל טורביין עובדת עם יצרני הטלפונים הגדולים (Samsung, Motorola), ספקי שירותי הסלולר המובילים (AT&T, Verizon), מפתחי האפליקציות הגדולות (Playtika, Zynga, Uber) והמותגים הגדולים בעולם (McDonald's, Starbucks, Unilever). הטכנולוגיה של החברה מוטמעת בלמעלה מ - 800 מיליון מכשירים בעולם, וטכנולוגיית הפרסום באפליקציות שלה מגיעה ליותר מ - 1.2 מיליארד משתמשים בכל חודש. מטה החברה ממוקם באוסטין, טקסס - ויש לה משרדים ביותר מ - 20 ערים ברחבי העולם, כולל סן פרנסיסקו, ניו יורק, לונדון, ברלין, בייג'ינג, ורשה וסינגפור. בחברה מועסקים קרוב ל - 1000 עובדים. המרכז הטכנולוגי הממוקם בישראל מונה כ - 120 עובדים ונחשב לגדול בחברה.

עשרות מיליוני בקשות לפרסומות בדקה

מפתחי האפליקציות שעובדים עם החברה נהנים משירותי פרסום מתקדמים שמאפשרים גילוי וחשיפה להורדת אפליקציות במכשירים חדשים, ממש מהרגע בו משתמש מדליק מכשיר חדש לראשונה ולאורך כל השימוש שלו במכשיר ובאפליקציות השונות בו. לפתרונות הטכנולוגיים של החברה יש יכולת לעבד מידע בנפחים גבוהים מאוד והם מבוססים על טכנולוגיות מהמתקדמות בתעשייה, כמו Druid ,Spark, airflow, kubernetes ורבות נוספות. מערכות דיגיטל טורביין מעבדות עשרות מיליוני בקשות לפרסומות בדקה, תוך שהן מחברות בין משתמשי אפליקציות למפרסמים בכל העולם במגוון רחב מאוד של אפליקציות ותעשיות.

פלטפורמות החברה

על מוצרי דיגיטל טורביין ניתן למנות מגוון פתרונות מוניטיזציה ו-User Acquisition. פתרונות המוניטיזציה מספקים למפתחי אפליקציות את המנוע שמייצר הזדמנות לרווח דרך פרסומות:
DT Exchange - אחת מזירות המסחר המובילות בעולם עבור מפתחי אפליקציות ומפרסמים. הפלטפורמה מאפשרת מסחר בהיקפים מהגדולים בעולם של פרסומות אל מול שטחי פרסום, ניהול קמפיינים ובנייה אוטומטית של האסטרטגיה המיטבית עבור כל מפרסם ובעל אפליקציה למיקסום רווחים.


DT Offer Wall - מוצר ייחודי שרק חברות בודדות בתעשייה מציעות. מדובר על מוצר המציע למשתמשים תמריצים שונים (כמו למשל מטבעות במשחקים) בתמורה למענה על סקר, צפייה בפרסומת וידאו, וכדומה. באמצעות ה Offer Wall כולם יוצאים מרוצים. המפרסמים מרוויחים צפיות מובטחות ו והמשתמשים נהנים משימוש חופשי והטבות במשחקים ואפליקציות.


DT FairBid - פלטפורמה שמאפשרת למפתחי אפליקציות שליטה על מיקום ומוניטיזיציה של הפרסומות ושטחי הפרסום שלהם, תוך מתן שליטה על מיקום, תמחור ותזמון במטרה למקסם רווחים.

בנוסף, מפתחי אפליקציות וחברות מותגים שואפים להגדיל ולגוון את קהל המשתמשים שלהם. כאן נכנסים פתרונות ה - User Acquisition של החברה. הטכנולוגיה של דיגיטל טורביין מוטמעת בלמעלה מ - 800 מיליון מכשירים בעולם, ומפתחי אפליקציות שעובדים עם החברה מקבלים את הזכות לחשוף משתמשים לאפליקציות שלהם במה שנקרא ״יום 0״, הרגע בו משתמש מדליק מכשיר חדש לראשונה. האפשרות להגיע למשתמש מהרגע הראשון נחשבת למנוע צמיחה משמעותי עבור מפתחי האפליקציות, כיוון שהיא מהווה הזדמנות ראשונה להגיע למשתמש עם שירות מסוים ובתוך כך פותחת את הדלת לאפשרויות הורדה והתקנה של אפליקציות נוספות בהמשך.
בנוסף, החברה פעילה בהנגשת אפיקים חדשים למשתמשים לגילוי והורדה של אפליקציות - מעבר לחנויות האפליקציות המוכרות של גוגל ואפל. בעוד שרגולטורים ברחבי העולם פועלים לפתיחת שוק האפליקציות עבור הצרכנים, שחקנים כמו דיגיטל טורביין כבר מציעים חנויות אפליקציות אלטרנטיביות המאפשרות למשתמשים למצוא את האפליקציות במקומות חדשים. היתרון עבור מפתחי האפליקציות הוא עמלה נמוכה בהרבה ואפשרות רכישת משתמשים גדולה בהרבה — ועבור חברות הסלולר, שנכנסות למעגל מציאת והורדת האפליקציות, החוויה מאפשרת יצירת חוויית משתמש ושותפות ברווחים מהנדל״ן הכי רווחי במובייל - האפליקציות שהמשתמשים מורידים.

טיפוח ההון האנושי בחברה

החברה משקיעה רבות בעובדיה, גם ברמה הגלובלית וגם ברמה המקומית. העובדים נהנים מסל הטבות רחב ותחרותי וכן מפעילויות רווחה מגוונות במהלך השנה. החברה מנהלת תהליכי פיתוח אישי, ניהול ביצועים, תהליכי קידום בתפקיד וקידומי שכר בכל שנה. בנוסף, החברה והעובדים מעורבים בפעילויות בקהילה, כולל עידוד לחינוך טכנולוגי, תמיכה באוכלוסיות מוחלשות, וכמובן בשנה האחרונה מיקוד בתמיכה באנשי המילואים, המערך הלוחם ונפגעי ה-7 באוקטובר.

בנוסף אולי יעניין אותך