Silverfort
אייקון פרופיל

פרופיל חברה

שנת הקמה: 2016
תחום: סייבר
כתובת: רח' הארבעה 30, תל אביב
טלפון: 077-2024900
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: https://www.silverfort.com
Instagram: לחץ לצפייה
Facebook: לחץ לצפייה
Twitter: לחץ לצפייה
Linkedin: לחץ לצפייה
אייקון אודות

אודות Silverfort

סילברפורט (Silverfort) נוסדה בשנת 2016 על ידי הד קובץ, ירון קסנר ומתן פתאל, שלושה בוגרי 8200 שעבדו לאחר מכן בחברות מובילות בתעשייה. החברה מעסיקה למעלה מ-270 עובדים ברחבי העולם, עם מטה ראשי בישראל ופעילות בארה"ב, אירופה ואסיה. לסילברפורט יש כ-500 לקוחות, כולל מספר חברות Fortune 100, והמכירות שלה צומחות במהירות. החברה גייסה למעלה מ-100 מיליון דולר מקרנות הון סיכון ומלקוחות אסטרטגיים, כולל GM Ventures, Singtel Innov8, Greenfield, Acrew, TLV Partners, StageOne, Citi Ventures ו-Vintage.

מספקים הגנה אחידה על זהויות

הפלטפורמה של סילברפורט מאפשרת הגנה מתקדמת על זהויות משתמשים ברשתות ארגוניות, באמצעות הרחבת אמצעי הגנה כמו אימות רב-שלבי (Multi-Factor Authentication) אל מערכות רגישות שכלל לא תומכות בכך, ושלא היה ניתן להגן עליהן עד היום. זה כולל מערכות מיושנות ('לגאסי'), שרתי קבצים, ממשקי command-line שהאקרים מרבים להשתמש בהם, אימות של מכונה למכונה, מערכות תעשייתיות/רפואיות ועוד. הטכנולוגיה הייחודית של סילברפורט מאפשרת לראשונה להגן על כלל המערכות האלו, ע"י הוספת שכבת הגנה שקופה מעל למנגנוני האימות הקיימים, מבלי שהמחשבים והשרתים יידעו שמשהו השתנה בפרוטוקול האימות שבו הם השתמשו עד כה, ולכן ללא צורך לבצע בהם שינויים כלל.
בנוסף, הפתרון של סילברפורט מאפשר לארגונים לייצר הגנה אחידה על כלל הזהויות הקיימות בכלל הרשתות הארגוניות וסביבות הענן, שכיום מסתמכות על מספר מערכות ניהול זהויות שונות הפועלות בנפרד, בגלל שהן מגיעות לרוב מספקים שונים שמתחרים ביניהם.
הגישה הייחודית והטכנולוגיה החדשנית של סילברפורט מאפשרות לארגונים להביא הגנה מודרנית על זהויות לכל מקום, וכך לעצור התקפות סייבר העושות שימוש בזהויות וסיסמאות גנובות (שכיום מעורבות ב-82% מכל תקיפות הסייבר) ומנצלות שוב ושוב את אותן מערכות 'בלתי ניתנות להגנה' כנקודת תורפה על מנת לנוע בתוך רשתות ארגוניות וסביבות ענן ולגרום נזק רב. הפתרון גם מאפשר לארגונים לעמוד בדרישות רגולציה, ובדרישות האבטחה של ביטוחי סייבר, מה שהופך את סילברפורט למוצר חובה עבור ארגונים רבים בעולם.

DNA ותרבות ארגונית ייחודית

בזכות הביקוש ההולך וגובר למוצר שלה, סילברפורט צומחת במהירות, מעסיקה למעלה מ-150 עובדים ברחבי העולם, רובם בישראל ובארה"ב, ומתכננת כמעט להכפיל את גודלה בשנה הקרובה. למרות הצמיחה המהירה, החברה מתעקשת לשמור על ה-DNA והתרבות הארגונית הייחודיים שלה, המבוססים על אמונה באנשים ובעבודת צוות בתור הגורמים המרכזיים להצלחתה. כל עובד נחשב כשותף בפיתוח החברה, ומקבל אחריות אמיתית, הזדמנות להשפיע ולצמוח, וציפייה לשיתוף פעולה וכבוד הדדי בין אנשים בכל מקום ותפקיד בחברה. הצמיחה המהירה של החברה ואחוזי העזיבה האפסיים מעידים על הכוח של גישה זו.
סילברפורט שמה את האנשים במרכז האסטרטגיה שלה, מתוך האמונה שעובדים שיש להם תשוקה לעבודה שלהם ומוטיבציה לצמוח הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית הם המרכיב החיוני ביותר בשביל שהחברה תמשיך לצמוח, תישאר חדשנית ותצליח עסקית. זה מתבטא בכמה דרכים. קידום פנימי של עובדים מקבל עדיפות, ועובדים מקבלים את היכולת לעבור בין מחלקות אם הם מרגישים שזה בעל ערך להתפתחותם. פתיחות ושקיפות הן ערכים מרכזיים באופן שבו החברה פועלת, ולכל עובד בכל מחלקה יש יכולת להביע דעה ולהשפיע על המוצר ועל האסטרטגיה של החברה.
העובדים נהנים גם ממגוון הטבות המכוונות להתפתחות אישית ורווחה. תוכנית SilverGrow, למשל, מספקת הזדמנויות הכשרה במיומנויות שונות כדי לעזור לעובדים להיות מנהלים או אנשי מקצוע טובים יותר. החברה מעניקה RechargeDays - ימי מנוחה מרוכזים לכלל עובדי החברה בנוסף לימי החופש הרגילים. תוכנית Care & Wellness, המוסיפה לרווחתו של כל עובד על ידי השתתפות החברה בהוצאות המקדמות טיפול בגוף ובנפש, כגון פעילות ספורטיביות, גמילה מעישון, מסאג'ים וכו'. בחברה מתקיימות גם קייטנת קיץ לילדי העובדים, Happy Hours, שיעורי יוגה ועוד. החברה פועלת במודל עבודה היברידי והעובדים רשאים לבחור האם להגיע למשרד או לא לפי העדפתם.

בנוסף אולי יעניין אותך