ישראל יעקב שמאות וניהול מקרקעין בע''מ

שמאות וניהול מקרקעין

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 2000
תחום: שמאות וניהול מקרקעין
כתובת: מגדל רסיטל - H Tower, קומה 23, דרך מנחם בגין 156, תל אביב
טלפון: 03-3733633
פקס: 03-3733113
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: http://www.iy1.co
Facebook: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • ישראל יעקב, ישראל יעקב שמאות וניהול מקרקעין בע''מ

    ישראל יעקב

    שמאי מקרקעין, מנכ"ל ובעלים

    ישראל יעקב שמאות וניהול מקרקעין בע''מ

    לפרופיל המלא

    ישראל יעקב
אייקון אודות

אודות ישראל יעקב שמאות וניהול מקרקעין בע''מ

משרד ישראל יעקב שמאות וניהול מקרקעין הוקם בשנת 2000 וצבר לאורך שנות פעילותו ניסיון ומוניטין רבים אשר הפכו אותו לאוטוריטה מקצועית המלווה ומייעצת לעשרות יזמים, ומספקת חוות דעת מומחה לבתי משפט, חברות פרטיות, חברות ציבוריות, חברות ממשלתיות, רשות מקרקעי ישראל ועוד.

משרדנו רואה את לקוחותיו כשותפים לדרך ובשל כך אנו מתחייבים לעסוק בפיתוחם המתמיד של פתרונות איכותיים, יעילים ובלתי מתפשרים אשר מספקים מעטפת מקצועית משלב הייזום ועד לביצוע, כאשר כלל עובדי ומנהלי המשרד מחוייבים לפעול במומחיות ולקבוע רף עליון של מקצוענות בכל תחומי עשייתם.

תחומי מומחיות - שמאות מקרקעין | דוחות אפס | ליווי פיננסי | מיסוי מקרקעין

דוחות אפס וליווי פיננסי לפרויקטים בבנייה | הערכות שווי לצורך בטוחה למתן אשראי מבנקים מסחריים (תקן 19) ובנקים למשכנתאות | שומות נגדיות להיטל השבחה | אומדן גובה הפיצוי בתביעות לירידת ערך (סעיף 197) | מיסוי מקרקעין (השגות לפי סעיף 49 ז' לחוק מיסוי מקרקעין) | הערכות שווי לבורסה לניירות ערך | (IFRS) | חוות דעת מומחה לבתי משפט בדיקות כדאיות השקעה בפרויקטים נדל"ניים והתשואה החזויה בהם | הערכות שווי לרשות מקרקעי ישראל. משרדינו מאושר ע"י בנקים - שומות מסחריות בטוחות למתן אשראי (תקן 19): בנק לאומי לישראל, בנק ירושלים, בנק איגוד, בנק מרכנתיל ובנק דיסקונט. דוחות אפס וליווי פיננסי לפרויקטים בבנייה: בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק מזרחי טפחות, בנק ירושלים, בנק איגוד ובנק דיסקונט. קרנות חוץ בנקאיות: קרן יסודות, קרן מכלול, קרן ארנו, קרן וולת'סטון, קרן רובי קפיטל, קרן אקספו. חברות ביטוח: הפניקס, הראל, כלל והכשרה. בנקים למשכנתאות: אגף משכן - בנק פועלים, מזרחי טפחות, לאומי משכנתאות, דיסקונט לישראל בע"מ - אגף משכנתאות, קבוצת הבינלאומי משכנתאות, איגוד משכנתאות.

ישראל יעקב - שמאי מקרקעין, מנכ"ל ובעלים

בעל תואר ראשון בגיאוגרפיה (תכנון ערים) מאונ‘ תל אביב, בוגר התוכנית ללימודי שמאות וניהול מקרקעין מאונ‘ תל אביב, בוגר לימודי קבלן רשום בסיווג ג‘ 1, שמאי מקרקעין מוסמך ובעל משרד שמאות משנת 2000. בעל ניסיון עשיר בליווי פרויקטים, דוחות אפס למאות יח"ד, תעשייה, משרדים ומסחר ומרכזים לוגיסטייים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים צבר ידע ומומחיות אשר הפכו אותו למוביל בתחום, אשר חוות דעתו נדרשת ומקובלת במגזר הציבורי והעסקי. מרצה למגזר העסקי של גופי מימון ושל לשכת עורכי הדין בישראל, מרצה בלשכת שמאי המקרקעין, מעניק חוות דעת לבתי המשפט, רשות מקרקעי ישראל. בנוסף שימש כיועץ לחברות כלכליות ולועדות מקצועיות. בעבר עסק שנים רבות בניהול ופיקוח בנייה צמודת קרקע.

הקידמה

לאחר שנות ניסיון רבות בהן ליווינו מגוון רחב ומגוון של פרויקטי נדל"ן - הבנו כי יש צורך בהקמה של מערכת ליווי חדשה אשר תתמוך ביזמים ותאפשר להם לעבוד בצורה רציפה ושקטה, תוך צמצום למינימום של התשומות הנדרשות מהבנק והיזם בכל נקודות החיכוך. לאחר השקעה של מאות שעות פיתוח הצלחנו לבנות מערכת פורצת דרך שיחד עם הניסיון העשיר של הכלכלנים והשמאים המיומנים במשרדינו מביאים את עולם הליווי הפיננסי לשיאים חדשים של יעילות, בהירות ודיוק.

יעילות, בהירות דיוק בזמן אמת

מערכת חדשנית ופורצת דרך לניהול וליווי פיננסי של פרויקטי נדל"ן
הפקת דו"ח מהירה
דיוק בנתונים עד 0 טעויות
הצפת כשלים בזמן אמת
מזעור הממשק בין היזם לבנקאי / לגורם המממן
ראש שקט ליזם בניהול הפרויקט
הצפת מועדים קריטיים בהתקדמות הפרויקט לצורך הערכות מראש לכל תרחיש
בקרה מדויקת למדרגות הפחתת ערבויות שכר דירה לדיירים, ובכך הקטנת החשיפה שיש ליזם והקטנת גובה התשלום לחברת הביטוח עבור ערבויות אלה.
החלפת קבלן באמצע פרויקט - המערכת מאפשרת מעבר חלק במינימום תשומות נדרשות.

יתרונות המערכת ליזם

התאמת בקשת היזם למועד קבלת הדוח - פרמטר חשוב מאד לעניין שחרור כספים ליזם מזעור הממשק עם הבנק / גורם מממן סדר והתנהלות נכונה בפרויקט דוח קריא, נהיר, מתומצת הצפת כשלים והפרשים בזמן אמת - לרבות בנושאי חריגות בתקציב.

קידמה מקצועית פורצת דרך

קבלת חומרים מהיזם - איסוף וגיבוש כלל החומרים - חוזי מכר, תנועות הבנק בחשבון הליווי, חשבון קבלן וחשבונות יועצים, התקדמות הנדסית, פירוט ערבויות חוק מכר שהועמדו ועוד.

יציקת חומרים לתבניות - כלל החומרים מוזנים לתבניות ייחודיות וחכמות הקולטות ומעבדות בצורה מדוייקת את החומר הנכנס, תוך בחינה אופטימלית של המידע עד הגעה לבקרת אפס מושלמת.

הצפת הפרשים וכשלים - לאחר עיבוד החומרים ובדיקתם הקפדנית, נתונים שגויים/חריגים מתגלים, ליקויים אלו לרוב נסתרים מעיני הבנק והיזם ומעוותים את תמונת המצב האמיתית של הפרויקט וכולם מטופלים במיידי.

צופים פני עתיד - צוות הכלכלנים מטמיע לכל פרויקט מערכת התרעה ייחודית לו, הצופה מראש מועדים קריטים צפויים כדוגמת חריגות תקציב, מועדי פתיחת שלב, מועדי הפחתת ערבויות ועוד, כלומר האירועים מנוטרים מראש ומטופלים טרום מועד הגעתם.

הפקת דו“ח ליווי מדויק - שילוב בין מערכות מתקדמות לכוח אדם מיומן ומנוסה מביא למינימום תקלות במהלך הליווי וליעילות מירבית, תוך צמצום למינימום של התשומות הנדרשות מהבנק והיזם בכל נקודות החיכוך.

אייקון מאמרים

מאמרים מאת ישראל יעקב שמאות וניהול מקרקעין בע''מ

  • יסודות בליווי בנקאי לפרויקט נדל

    יסודות בליווי בנקאי לפרויקט נדל"ן

    בדרך לקבלת ליווי בנקאי כדאי להתייחס למספר נושאים שעלולים לתרום רבות לבנייה רציפה ולסיכויי הצלחתו של הפרויקט.

    יסודות בליווי בנקאי לפרויקט נדל"ן

  • דוח אפס – מהות ודגשים ליזם

    דוח אפס – מהות ודגשים ליזם

    דוח אפס מהווה כלי לקבלת החלטה עבור הגורם המממן בפרויקט. מטרתו להציג תמונת מצב תכנונית, משפטית וכלכלית של הפרויקט

    דוח אפס – מהות ודגשים ליזם

בנוסף אולי יעניין אותך

  • התייחסות בית משפט עליון להגבלת הזכות לפרוש מהאגודה

    בתי המשפט נדרשו לסוגיית זכותו של חבר אגודה לפרוש ממנה ולהמשיך להתגורר בביתו ביישוב. לאור כך בוטלו סעיפים בתקנוני האגודות אשר התנו את הפרישה מהאגודה בוויתור על זכות הקניין ביישוב או בסילוק חובות לאגודה

    התייחסות בית משפט עליון להגבלת הזכות לפרוש מהאגודה

  • "תקופת הקורונה אתגרה את מוקדי השירות של החברות הגדולות, אנחנו ראינו בתקופה הזאת הזדמנות להצטיין, ואני שמח שהצלחנו"

    כחודש לאחר זכיית קבוצת ח.י. במקום הראשון בקטגוריית 'השירות כשותף אסטרטגי בחברות מתחת ל 1000 עובדים', מסביר מני דהן, מנהל תחום חווית לקוח ודיגיטל בקבוצת ח.י., איך הופכים את לקוחות הקבוצה ללקוחות מרוצים וחוזרים, "הלקוח חייב להיות במרכז. בכל פעולה שנעשית במהלך מסע הלקוח, צריך לראות ולהבין אותו. לתפיסתי, הכלל החשוב ביותר בשירות לקוחות הוא שצריך לתת את הכי טוב שלך עבור הלקוח ולא בשביל לקבל בחזרה הוקרה, אלא כדי ליהנות מזה שאתה עושה טוב לאחר"

    "תקופת הקורונה אתגרה את מוקדי השירות של החברות הגדולות, אנחנו ראינו בתקופה הזאת הזדמנות להצטיין, ואני שמח שהצלחנו"

  • התחדשות עירונית בתקופת הקורונה – אסור לוותר על המבוגרים והמתקשים טכנולוגית

    האתגרים המקוונים באים לידי ביטוי גם בתחום ההתחדשות העירונית, אך הבנתם מאפשרת הזדמנויות. עו"ד אלי אשל ממשרד AYR מציג ארגז כלים לגיוס יעיל ונכון של דיירים

    התחדשות עירונית בתקופת הקורונה – אסור לוותר על המבוגרים והמתקשים טכנולוגית

  • ייפוי כח מתמשך – מה חשוב לדעת?

    מהו ייפוי כח מתמשך? מי יכול לערוך ייפוי כח מתמשך? מהם יתרונותיו ומי מוסמך לערוך אותו? על כל אלו ועוד, בכתבה שלפניכם

    ייפוי כח מתמשך – מה חשוב לדעת?