זיו, שיפר ושות'

ראיית חשבון וייעוץ כלכלי

זיו, שיפר ושות'
אייקון פרופיל

פרופיל חברה

שנת הקמה: 1990
תחום: ראיית חשבון וייעוץ כלכלי
כתובת: יוחנן הסנדלר 20, חיפה
חומה ומגדל 16 בית יואל קומה 1, תל אביב
יוחנן בן זכאי 41 טבריה
טלפון: 073-2520000
פקס: 073-2520444
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: http://www.zscpa.co.il
אייקון הנהלה

מנהלים

  • זיו כרסנטי

    רו"ח זיו כרסנטי

    שותף מנהל

    זיו, שיפר ושות'

  • יורם שיפר

    רו"ח יורם שיפר

    שותף מנהל

    זיו, שיפר ושות'

  • צחי מצנר

    צחי מצנר

    שותף

    זיו, שיפר ושות'

  • יהודה אלייה

    פרופ' יהודה אלייה

    מנכ"ל

    זיו, שיפר ושות'

  • תומר פרוינד

    תומר פרוינד

    רו"ח ומשפטן שותף מנהל

    זיו, שיפר ושות'

אייקון אודות

אודות זיו, שיפר ושות'

פירמת רואי החשבון זיו, שיפר ושות', נמנית על אחת מפירמות הרו"ח הגדולות בישראל בכלל, ובאזור הצפון בפרט. המשרד הגדול בו מועסקים כ-65 עובדים בשלושה סניפים שונים בחיפה, תל אביב וטבריה, משלב בין מקצוענות, ידע וקידמה טכנולוגית, ומעניק ללקוחותיו את השירותים המתקדמים ביותר לרבות שירותי אינטרנט מתקדמים. הפירמה מעניקה מגוון שירותים מקצועיים ומקיפים בתחומי החשבונאות, תכנון מס ומיסוי, הצהרות הון, ביקורת, הנהלת חשבונות ושכר, ביקורת פנים, מערכות מידע וניהול סיכונים, מיסוי והכוונה לפרישה, גיוס אשראי חוץ בנקאי, ייעוץ כלכלי והכנת תוכניות עסקיות, הערכות שווי, מתן חוות דעת מומחה, משא ומתן עם בנקים, ייעוץ מקצועי בנושאי דיני עבודה, ועוד.

השותפים

השותפים בפירמה הינם אנשי מקצוע מומחים בעלי וותק וניסיון עשיר ביותר בשירותי ראיית חשבון. כל אחד מהשותפים מתמחה בנושאים מקצועיים ומגזרים אחרים ובעזרת שילוב הידע והניסיון ביניהם הם מהווים ONE STOP SHOP בתחום ראיית החשבון בישראל. לצורך מקסום השירות ללקוחות מנחים השותפים באופן אישי את עבודת הצוותים המקצועיים ומקיימים התייעצויות וסיעורי מוחות קבועים בתיקים.

זיו כרסנטי, שותף מנהל
רו"ח כרסנטי בעל למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום המיסים, בפיקוח על תהליכים עסקיים ובניהול משא ומתן עם רשויות, בנקים, לקוחות וספקים. על התמחויותיו העיקריות ניתן למנות פתרון מחלוקות וניהול קשר עם רשויות המס השונות, תכנוני מס, מיסוי יחידים וחברות, ניתוח והערכת היבטי מס בהשקעות ובעסקאות מימון ועוד. בנוסף עוסק במתן ייעוץ כלכלי ועסקי. בהשכלתו הוא בוגר אוניברסיטת חיפה בחשבונאות וכלכלה ובעבר שימש כמפקח בכיר במס הכנסה, שם צבר ניסיון עשיר בהתנהלות שלטונות המס ובתכנוני מס.

יורם שיפר, שותף מנהל
רו"ח שיפר בעל למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום המיסים ובניהול משרד רואי חשבון. יורם אחראי לניהול המשרד, לפיתוחו עסקי ולניהול עסקי האינטרנט של המשרד. על התמחויותיו העיקריות ניתן למנות מיסוי עצמאיים וחברות, ביצוע תכנוני מס, ניתוח והערכת היבטי מיסוי בהשקעות ובעסקאות מימון. בנוסף יורם עוסק מתמחה בפיתוח יישומים חשבונאיים מבוססי מחשב ואינטרנט. כמו כן בעל ניסיון רב בעבודה מול בתי המשפט בהגשת חוות דעת והערכות שווי וכן במתן עדויות מומחה. בהשכלתו הוא בוגר אוניברסיטת חיפה בחשבונאות וכלכלה.

צחי מצנר, שותף, מנהל סניף ת"א
רו"ח מצנר בעל ניסיון של מעל 25 שנה בביקורת ועריכת דוחות כספיים ושימש  בעברו כמנהל תיקי ביקורת באחד ממשרדי ראיית החשבון הגדולים בארץ. צחי בעל יכולות גבוהות בתחום בתחום החשבונאות, הביקורת והמיסוי ועל התמחויותיו העיקריות ניתן למנות ביצוע ביקורת חשבונאית בחברות פרטיות, מיסוי יחידים וחברות, מתן יעוץ עסקי ליחידים וחברות וכן ניהול מו"מ מול בנקים ומול רשויות המס השונות. בהשכלתו הוא בוגר אוניברסיטת חיפה בחשבונאות וכלכלה.

פרופ’ יהודה אלייה עו"ד, מנכ"ל
פרופ’ יהודה אלייה, בעל ניסיון של מעל 25 שנה בתחום המיסים, החשבונאות והביקורת.
מעניק בפירמה שירות מסור בנושאים רבים ומגוונים כגון: ייצוג בענייני  מיסים ברשויות המס, ביקורת, יעוץ מס, ניהול חשבונות, יעוץ בענייני כספים ועוד.
בהשכלתו, פרופסור לביקורת ציבורית, תואר שלישי ד”ר לביקורת ציבורית, תואר שני מאוניברסיטת בר אילן בביקורת ציבורית וביקורת פנים, בעל תואר ראשון במשפטים, בעל רישיון לייעוץ מס, בעל הכשרה בפנסיה, ביטוח גמל-זכויות סוציאליות והיבטים משפטיים מטעם המרכז להשכלה גבוהה ללימודי מיסים באוניברסיטת בר אילן, בעל רישיון לייעוץ נדל”ן ומקרקעין מטעם משרד המשפטים, משמש כמגשר מוסמך מטעם לשכת עו”ד בישראל, בעל הכשרת דירקטורים ציבוריים ובנוסף מכהן כסגן נשיא לשכת המבקרים הפנימיים בישראל, חבר נשיאות זק”א, ומשמש כדירקטור בחברות מובילות במשק.

תומר פרוינד, שותף מנהל
רואה חשבון ומשפטן בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, ותואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה בהצטיינות, ורשיון רואה חשבון. תומר התמחה בין היתר במשרדים גדולים ובינוניים, ובזכות הידע הרב שצבר יודע לתת מענה איכותי בנושאי מענקים מהמדינה, עבודה מול המדען הראשי, ביקורות עבור מבקר המדינה, וכל זאת בנוסף לעבודה השוטפת מול רשויות המס, לצורך ייצוג וחיסכון במס לחברות, יחידים ומלכ"רים.
בנוסף, מתנדב תומר בעמותה המגייסת כסף ומבצעת פרויקטים לרווחת הקהילה.

שילוב כוחות מנצח

סוד עוצמתה של הפירמה נובע מהשילוב המנצח בין ההון האנושי המועסק בה – מומחים מהשורה הראשונה, לבין הניסיון הרב שנצבר בחברה לאורך השנים, הידע והשליטה המלאה בחומר וכן הכלים הייחודיים אותם פיתחה החברה לאורך השנים. שילוב זה מאפשר לחברה להעניק לכל אחד מלקוחותיה טיפול מקצועי מסור ואישי, ללא לתלות בגודלו של הלקוח ובהיקף עסקיו.

גודלו של המשרד כערך מוסף

גודלה ומובילותה של פירמת זיו, שיפר ושות מעניקים לה ערכים מוספים רבים מהם נהנים הלקוחות . אין מדובר רק בידע, ניסיון ומקצועיות רבים יותר מהמקובל אלא גם מהעובדה שהלקוחות נהנים מזמינות טובה יותר לשירות אישי ומסור, מעמדת הכח שיש לפירמה למול רשויות המס, מההתמקצעות בכל מגוון תחומי ראיית החשבון כולל הנישתיים יותר, בניידות ובגמישות לטובת ביצועה המשימות ולבסוף בסיעורי המוחות הפנימיים הנעשים בפירמה המאפשרים לה למצוא פתרונות יעילים לבעיות שוטפות ולסוגיות מהותיות וכבדות משקל.

חדשנות וקידמה טכנולוגית        

המשרד מעניק תשומת לב מיוחדת לפיתוח כלים ופלטפורמות חדשניות:
הנה"ח לעצמאים וחברות בעזרת תוכנה מבוססת אינטרנט www.ucan2.co.il המשרד מספק שירותי הנהלת חשבונות לעצמאים וחברות באמצעות תוכנה אינטרנטית מתקדמת אשר פותחה במשרד. מדובר על שירות אקסקלוסיבי הכולל ליווי, תמיכה וייעוץ מקצועי לאותם עסקים היכולים לחסוך בכך כסף רב. 

מערכת www.invoice4u.co.il תוכנה אשר פותחה במשרד ומאפשרת להפיק חשבוניות דיגיטליות ללקוחות כחוק, ולבצע פעולות אוטומטיות כגון ביצוע הוראות קבע בכרטיסי אשראי או הפקת חשבוניות במקביל לסליקת אשראי. invoice4u נחשבת לתוכנה המתקדמת בישראל בתחום זה והיא חוסכת ללקוחות המשרד כסף רב.

מערכת "חתימה ירוקה" www.2sign.co.il תוכנה להחתמת מסמכים אונליין הנמצאת בבעלות המשרד, תוכנה אשר מאפשרת מגוון רחב מאד של יישומים שנועדו לחסוך זמן ולייעל פעילות עסקים אשר נדרשים להחתים מרחוק לקוחות ואנשי קשר על מסמכים.

הנהלת חשבונות מתקדמת www.ucan2.co.ilהמשרד מפעיל מערכות מתקדמות לניהול חשבונות מרחוק אונליין לרבות באמצעות העברת מסמכים אונליין וסריקת מסמכים חכמה.

לקוחות המשרד

על לקוחות המשרדים נמנים ארגונים וחברות מכלל הסקטורים במשק ובכלל זאת הייטק (כולל סטארט אפים), תיירות, תעשייה, שירותים, מסחר, נדל"ן, חקלאות, מלכר"ים, עמותות, רשויות מקומיות, משקיעים, פרסום, ועוד. המשרד מטפל בלקוחות קטנים כגדולים - עוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות בע"מ, ומעניק לכולם את אותה תשומת לב ויחס חם. 

בנוסף אולי יעניין אותך