אולניק חברה להובלה עבודות עפר וכביש

הובלה, עבודות עפר, פיתוח ותשתיות

אולניק חברה להובלה עבודות עפר וכביש
אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1978
תחום: הובלה, עבודות עפר, פיתוח ותשתיות
כתובת: רח' צבי הנחל 2, א.ת. עמק חפר
טלפון: 076-8600707
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: http://www.olenik.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • דורון  אולניק, אולניק חברה להובלה עבודות עפר וכביש

    דורון אולניק

    מנכ"ל ובעלים

    אולניק חברה להובלה עבודות עפר וכביש

    לפרופיל המלא

    דורון אולניק
אייקון אודות

אודות אולניק חברה להובלה עבודות עפר וכביש

אולניק הינה חברת הובלה ותשתיות מהגדולות והמובילות בישראל. החברה נוסדה על ידי אליעזר אולניק ז"ל, אשר עלה ארצה מרוסיה עם קום המדינה לאחר שכל משפחתו נספתה בשואה. חלומו של אליעזר היה להגיע לארץ ישראל, להקים בה נצר חדש למשפחה, ולהנחיל לילדיו וצאצאיו את ערכי החיים, קדושת המולדת וחשיבות הנתינה לאחר.

מיד עם עלייתו ארצה לחם במלחמת העצמאות ועם שחרורו משירותו הצבאי רכש משאית והחל לעסוק בהובלת עפר לצרכי תעשיית הבנייה המתפתחת וכן לצרכי הביטחון. העסק התחיל בקטן מאד והתפתח עם השנים , עד שבשנת 1978 הקים אליעזר את החברה הנוכחית העוסקת בהובלה, עבודות עפר ופיתוח תשתיות, תחת בעלותו המלאה. ברבות השנים נכנסו בניו לחברה כממשיכי דרכו והפכו את החברה לאחת מהחברות הצומחות בענף. החברה מוכרת לעבודות ממשלתיות ובעלת נוהלי האיכות ISO-9001 ,ISO-18001 ,ISO-10000.
כמו כן, מחזיקה החברה ברישיון קבלן בסיווג בלתי מוגבל לביצוע עבודות הנדסה שונות, רישיון אסבסט פריך והיתר רעלים לעבודות חומ"ס.

אנרגיה ירוקה

החברה שמה לה ליעד להגן על הסביבה ולשם כך ממחזרת פסולת בניין לצרכי פרויקטי תשתית שונים כמו כבישים, גשרים ומחלפים. כך עשתה למשל בפסולת הבניין אותה פינתה בפרויקט השיקום הענק "מדרון יפו" שהוכרז כפרויקט המחזור הגדול במזרח התיכון, כאשר כל הפסולת שהוצאה מהמקום מוחזרה ושימשה לבניית מחלפים ואף לצרכי בניית קו התפר. בנוסף, חברת אולניק היא בין הבודדות בישראל המורשות לפנות חומרים מסוכנים דוגמת אסבסט פריך ולאחרונה סיימה פרויקט פינוי של חומר זה עבור רכבת ישראל בנהריה. נדבך נוסף בפעילויותיה בתחום האנרגיה הירוקה הוא פינוי ושיקום קרקעות מזוהמות דוגמת קרקעות תעש ברמת השרון ומטמנת עתלית.

הנדסה ותשתיות ביבשה ובים

אולניק הינה מהמובילות בארץ בתחם הפיתוח והתשתיות והיא בעלת ניסיון מקצועי רב ומוכח בתכנון וביצוע פרויקטים מורכבים וייחודיים הן יבשתיים והן ימיים. בין היתר מבצעת החברה עבודות עפר, בונה גשרים ומחלפים, סוללת כבישים ומבצעת עבודות ביוב וניקוז בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. החברה בעלת תקני האיכות ISO-9001 ,ISO-18001 ,ISO-10000 והיא מחזיקה ברישיון קבלן בסיווג בלתי מוגבל לביצוע עבודות הנדסה שונות. על הפרויקטים ההנדסיים של אולניק ניתן לציין את בניית המכשול הימי ברצועת בעזה, בניית שוברי גלים בחיפה ואשדוד, חידוש מסוף סבידור של רכבת ישראל, הסדרת מחלף אלנבי והסדרת חוף הגולשים, שיקום הפארק הלאומי מגדל צדק, פרויקט המסילה המזרחית, הקמת משלט קורונה מתחם אלון, פרויקט מהיר לעיר, אופנידן וכמובן את פרויקט כביש 38 בית שמש שביצוע בשיטת תכנון-ביצוע (Design–build).

יזמות נדל"ן

החברה מחזיקה במספר קרקעות באזור התעשייה עמק חפר ובאזור התעשייה מבוא כרמל בהם היא מתעתדת לבנות מרכזים לוגיסטיים לתעשייה. כמו כן, בשנה החולפת נכנסה החברה לתחום יזמות הבנייה למגורים והיא בוחנת מספר פרויקטים של בנייה בירושלים וכן פרויקט בניה בעכו בו שוכן כעת בית הבראה שעומד לקראת הריסה.
חטיבת הנדל"ן מנוהלת ע"י דוד אולניק, תחת חברת בת של אולניק.

הובלה יבשתית

תחום ההובלה היה תחום פעילותה הראשון של אולניק ונכון להיום החברה נחשבת לאחת מחברות ההובלה הגדולות בארץ עם צי המונה משאיות הובלה, משאיות רכינות, מנופים, מגרסות, נפות, מובילי ציוד כבד, וגוררים תומכים. החברה בעלת יכולת לוגיסטית לביצוע הובלה בכל מקום בארץ ועבור כל סוג מטען, החל ממטענים פשוטים יחסית של עפר ואבני חצץ ועד לחומרים מסוכנים וכן צמ"ה כגון D9, טנקים, נגמ"שים וציוד צבאי מסווג עבור הצבא.

פעילות כמשק סגור

בחברה מועסקים כ-300 עובדים עליהם נמנים פועלים, מהנדסים, מפעילים, נהגים, אנשי מטה ועוד. חלק מעובדי החברה הינם אסירים משוקמים. החברה אף מחזיקה במוסך, מסגריה ופנצ'רייה פרטיים המשרתים את הציוד המכני שלה.

בטיחות

החברה הציבה את הבטיחות כערך עליון והיא מלווה באופן שוטף על ידי קצין בטיחות בתעבורה המקפיד על קיום כל הוראות הבטיחות הנדרשות בחוק, תוך מתן הדרכות תקופתיות לנהגי ועובדי החברה. מעבר לכך החברה דואגת להתעדכן בכל הקשור לבטיחות והיא אחת מהחברות החלוצות בפרויקט "כוכבים לבטיחות".

לקוחות

על לקוחות החברה נמנות בעיקר חברות ממשלתיות דוגמת נתיבי ישראל, נתיבי איילון, רכבת ישראל, נת"ע ותעש כמו גם משרדים ממשלתיים - משרד הביטחון, החברה לשירותי איכות סביבה, משרד הבינוי והשיכון ועוד.

אהבה למדינה ופעילות התנדבותית ענפה

אבי המשפחה אליעזר אולניק ז"ל הנחיל בילדיו את האהבה למדינה והחשיבות בנתינה למען האחר. כתוצאה מכך, מאז היווסדה, תופסת התרומה לקהילה על כל רבדיה נתח משמעותי מפעילות החברה.

פרויקט בר מצווה לילדים - החברה מממנת פרויקט בר מצווה לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. בכל שנה משתתפים בפרויקט כ- 40 ילדים להם חוגגת החברה אירוע הכולל קריאת תורה בכותל, אולם אירועים, ומתנות.

בית חולים לניאדו, נתניה – החברה תורמת כספים לבית החולים לצורך רכישת מכשירים רפואיים מצילי חיים.

טיפוח ספורטאים מנתניה והסביבה – החברה משמשת כספונסרית לספורטאים מנתניה בתחומי הג'ודו, הג'יוג'טיסו ורכיבת האופנועים. בין היתר החברה מלווה את הג'ודוקא שגיא מוקי עוד מימיו כספורטאי צעיר.

עמותת מפעל החסד צבייה כהן – החברה שותפה בהקמתה של עמותת החסד ע"ש צביה כהן, יחד עם מנהל אגף התקשרויות חוזים, מכרזים ופיתוח עסקי, אביתר כהן, בנה של צביה. העמותה מלווה אוכלוסיות מוחלשות הכוללות קשישים, ילדים וחיילים. במסגרת הפעילות השוטפת מעניקה העמותה למשפחות הנזקקות תווי שי בחגי תשרי, חנוכה ופסח. כמו כן, העמותה מאמצת ילדים במשך כל השנה ומסייעת להם להגיע להישגים לימודיים רבים.

מוזיאון בית טרזין, גבעת חיים – כחברה שמייסדה איבד את כל משפחתו בשואה החברה שמה לה לקדם את זיכרון השואה והיא מלווה שנים ארוכות את מוזיאון השואה "בית טרזין" שבגבעת חיים. החברה תורמת למוזיאון, שיפצה את המקום ופועלת מול המועצה האזורית להגדלת שטח המוזיאון.

צה"ל – החברה תורמת מדי שנה ציוד וכספים לחטיבות החי"ר השונות של צה"ל, לסיירות ולמג"ב. כמו החטיבה בנתה בהתנדבות את שביל מורשת הצנחנים בבסיס החטיבה.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • הביאה את הסעיף: כיצד השפיעה הקורונה על הסכמי גירושין?

    הקורונה צפויה להביא לעלייה מסוימת בשיעורי הגירושין בארץ ואף בעולם. אולם גם אם מחליטים ללכת לרבנות, מוטב יהיה לקחת בחשבון את ההשפעות של הקורונה גם לאחר הגירושין

    הביאה את הסעיף: כיצד השפיעה הקורונה על הסכמי גירושין?

  • האם לשירביט מותר לשלם דמי כופר?

    מתקפת הסייבר על חברת שירביט מדגימה את חוסר הוודאות שהמזכר האמריקאי משית על הגורמים המעורבים באירועי סייבר

    האם לשירביט מותר לשלם דמי כופר?

  • האם יש לשלם על כל שעה שכר עבודה?

    לא די בעצם דרישת המעסיק מהעובד לנכוח במקום העבודה כדי להגדיר את כל שעות שהיית העובד כשעות עבודה

    האם יש לשלם על כל שעה שכר עבודה?

  • הראשונים למרפסת

    מה שהתחיל כטרנד מקומי הפך לתופעה ארצית מתפשטת: יותר ויותר בניינים מוסיפים לבניין מרפסת במסגרת חידוש הבניין, "יש הרבה אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות דירה חדשה עם מרפסת, אחרים אוהבים וקשורים לבניין בו הם גרים ולא רוצים לעזוב לבניין אחר - מה שמוביל בניינים רבים לצאת לפרויקט חידוש הבניין, תוך הוספת מרפסות לדירות", מסביר עו"ד עמנואל יוזוק, ממשרד 'יוזוק מלכין ושות' משרד עו"ד' השוכן בראשון לציון ועוסק בין היתר בתחום ההתחדשות העירונית: "תקופת הקורונה גרמה לאנשים להעריך עוד יותר את הצורך במרפסת ואנשים לא מודעים לעובדה שניתן במקרים רבים להוסיף מרפסת לבית ולחזק את הבניין בעלות שהיא נמוכה משמעותית מעלות של מעבר דירה"

    הראשונים למרפסת