סנו מפעלי ברונוס בע"מ

ייצור, פיתוח ושיווק של מוצרי ניקוי לבית, לתעשיה ולשימוש אישי, חומרי הדברה, דוחי חרקים, חיתולים, מוצרי טואלטיקה ותמרוקים, קוסמטיקה, מוצרי נייר לשימוש ביתי

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1965
תחום: ייצור, פיתוח ושיווק של מוצרי ניקוי לבית, לתעשיה ולשימוש אישי, חומרי הדברה, דוחי חרקים, חיתולים, מוצרי טואלטיקה ותמרוקים, קוסמטיקה, מוצרי נייר לשימוש ביתי
כתובת: אזור התעשיה נווה נאמן, הוד השרון 4524083
טלפון: 09-7473222
פקס: 09-7473233
דוא"ל: yuval@sano.co.il
אתר החברה: http://www.sano.co.il
אייקון הנהלה

מנהלים

  • ברונו לנדסברג, סנו מפעלי ברונוס בע"מ

    ברונו לנדסברג

    מייסד

    סנו מפעלי ברונוס בע"מ

  • אלכסנדר לנדסברג, סנו מפעלי ברונוס בע"מ

    אלכסנדר לנדסברג

    סגן יו"ר הדירקטוריון

    סנו מפעלי ברונוס בע"מ

  • יובל לנדסברג, סנו מפעלי ברונוס בע"מ

    יובל לנדסברג

    מנכ"ל

    סנו מפעלי ברונוס בע"מ

אייקון אודות

אודות סנו מפעלי ברונוס בע"מ

סנו מפעלי ברונוס בע"מ היא החברה המובילה בישראל לייצור מוצרים שאינם מוצרי מזון. במפעלי תשלובת סנו מייצרים מאות מוצרי איכות במגוון תחומים: מוצרי ניקוי לבית, קוטלי חרקים, מוצרי נייר ומוצרי טואלטיקה והיגיינה. החברה משווקת את המגוון הרחב ביותר של פתרונות ניקיון לבית, לתעשייה ולמגזר המוסדי בישראל. סנו שמה דגש מיוחד על מתן ערך לצרכניה על ידי פיתוח פתרונות חדשניים באיכות מעולה תוך דאגה לאיכות הסביבה. מוצרי סנו ומותגיה הם מהמובילים בשוק הישראלי.
בשנת 1965 ייסד ברונו לנדסברג את סנו מפעלי ברונוס לייצור מוצרי ניקוי. מאז 1982 נסחרות מניות סנו מפעלי ברונוס בע”מ בבורסה לניירות ערך בתל-אביב.

שיווק ומכירות

סנו משווקת את מוצריה בישראל לשוק הקמעונאי באמצעות החברה הדרומית לשיווק בע"מ, שהיא אחד מארגוני ההפצה הגדולים בישראל, ומגיעה לכל רשתות השיווק ולאלפי נקודות מכירה קמעוניות. השיווק לשוק המוסדי נעשה באמצעות סנו פרופשיונל בע"מ למוסדות ציבור, בתי-חולים, בתי-מלון, אולמות אירועים וארגונים קהילתיים.
החברה הדרומית לשיווק וסנו פרופשיונל בע"מ משווקות מאות מוצרים לאלפי לקוחות, והן פועלות באופן עצמאי כזרועות השיווק וההפצה של מוצרי סנו. 

ביצועים מרשימים

בשנת 2017 המכירות הגיעו לכ-1,449 מיליון ש"ח.
המכירות בחו"ל והיצוא מהווים כ-7.8% מהמכירות. 

שמירה על איכות הסביבה

כדי שנוכל להמשיך ליהנות מעולם נקי, עושה סנו מאמצים כבירים כדי להבטיח שמוצריה לא יפגעו בסביבה. כל מוצרי החברה עומדים בתקני איכות הסביבה הבינלאומיים הקפדניים ביותר ואף למעלה מכך: החברה הייתה אחת הראשונות בעולם שהוציאה לשוק תרסיסים שאינם פוגעים בשכבת האוזון.
השקיות למילוי חוזר שמספקת סנו לכמה ממוצריה המובילים מצמצמות בעשרות אחוזים את נפח האשפה הביתית ואת השימוש בחומרי גלם לאריזה. לסנו סדרת מוצרים אקולוגיים הכוללת נוזל סנוקליר לניקוי והברקת חלונות, נוזל סנובון לניקוי אסלה, נוזל לניקוי רצפות ונוזל לניקוי כללי.
מוצריה האקולוגיים של סנו הם בעלי תו תקן ירוק המוענק על ידי מכון התקנים בשיתוף עם המשרד להגנת הסביבה.
חברת סנו נושאת בתו פלטינה מטעם מכון התקנים הכולל מערכות 2008–9001 ISO לניהול איכות, 14001-2004 ISO לניהול סביבתי ו–2007–18001 OHSAS לבטיחות ובריאות תעסוקתית. חברת סנו עומדת בשורה הראשונה של מפעלים המאושרים למערכות ניהול רבות תקנים בישראל.

מחקר המקדם איכות

בסנו פועלת מחלקת מחקר ופיתוח מהמתקדמות בעולם, ובה מפותחים עשרות מוצרים חדשים מדי שנה. חברת סנו קשובה לצורכי השוק ולצורכי הלקוחות ומקדישה תשומת לב רבה לחדשנות, הבטחת איכות ואריזה מוקפדת של המוצרים. מערכת ניהול האיכות של סנו אושרה כמתאימה לדרישות תקן ISO 9001:2008 והיא מן המתקדמות בארץ וכוללת מספר מעבדות הבודקות כל מוצר לפני עזיבתו את המפעל. כל אחד ממאות המוצרים של סנו פותח והותאם באופן מושלם לתנאי האקלים הישראלי, תוך הקפדה על איכות ושמירה על הסביבה. מסיבה זו ממשיך הציבור בישראל להעדיף את מוצרי סנו על מוצרי חברות בינלאומיות. 

מגוון מוצרים רחב

סנו מעמידה לרשות הציבור הישראלי מאות מוצרים מסוגים ומתחומים שונים:

  • חומרי ניקוי ודטרגנטים: חומרי ניקוי, תכשירים לניקוי חלונות, תכשירי ניקוי לחדרי אמבטיה, לרצפות ולתנורים ותכשירים לניקוי כלים.
  • מטהרי אוויר, חומרים להברקת הרצפה וחומרים להסרת אבנית.
  • קוטלי ודוחי חרקים זוחלים ומעופפים.
  • אבקות כביסה ומרככים, חומרים ואביזרים להסרת כתמים.
  • חומרים לניקוי שטיחים ואריגים ומוצרי עזר לגיהוץ.
  • מוצרי נייר: מגבות נייר למטבח, נייר טואלט לסוגיו, שקיות פלסטיק ונייר אלומיניום.
  • מוצרי טואלטיקה, קוסמטיקה והיגיינה למבוגרים ולתינוקות: שמפו ומרכך לשיער, תחליבים וקרמים לגוף, סבונים, שמפו וקרמים לתינוקות.
  • סחר בחומרי גלם וקומודיטיס.

פעילות בינלאומית

סנו משווקת את מוצריה בחו"ל באמצעות חברת בת בבעלותה המלאה, סנו אינטרנשיונל בע"מ, כבר למעלה מ-20 שנים ומפיצה את מוצריה ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם. המכירות בחו"ל הינן תחת המותגים של סנו. לחברה חברות בנות בחו"ל המשווקות ומפיצות את מוצרי סנו.
המדינות בהן פועלות החברות הבנות: רומניה, אוקראינה, בולגריה ולטביה, במדינות אחרות סנו משווקת מוצריה דרך מפיצים. היקף המכירות בחו"ל עמד על כ-32 מיליון דולר. סנו קיבלה אות יצואן מצטיין.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • הסכמים פוליטיים – ברכה לבטלה?

    בימים האחרונים עלתה לכותרות שאלת איוש תפקיד ראש האופוזיציה – האם תמונה ציפי לבני בהתאם להסכם בין מפלגת העבודה ו"התנועה" בראשות לבני, או שמא ימונה ח"כ משורות מפלגת העבודה. באחת מתוכנוית הבוקר התבטא עו"ד משה שחל, שר לשעבר ממפלגת העבודה, ואמר כי "הסכמים יש לכבד" והוא סבור כי חובה למנות את לבני, בשל ההתחייבות בהסכם.

    הסכמים פוליטיים – ברכה לבטלה?

  • הכירו את החברות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית

    דירוג DUN'S 100 בתחום ההתחדשות העירונית מעניק הזדמנות לבחון מי הן החברות המובילות באחד מהתחומים המובילים בענף הנדל"ן. לאחרונה פרסמו DUN'S 100 יחד עם מדלן, גלובס וסקאלה את הדירוג העדכני לשנת 2018 המאפשר לבחון מי הן החברות המובילות בשני התחומים המרכזיים של התחדשות עירונית, 'תמ"א 38' ו – 'פינוי – בינוי', כאשר מספר שינויים נרשמו במיקום החברות הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית.

    הכירו את החברות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית

  • "הנזק מהגודש בכבישים הוא כ – 40 מיליארד שקלים והוא מעיב על הצמיחה הפוטנציאלית בצריכה הפרטית, זו בעיה שחייבים לפתור"

    השבוע התקיים במשרדי דן אנד ברדסטריט פורום DUN'S 100 של בכירי ענף הרכב והתחבורה בישראל. כמדי שנה התאספו בכירי הענף לדיון פתוח על האתגרים העומדים בפני הענף ועל הפתרונות האפשריים. השיח התמקד בהתפתחויות הטכנולוגיות בתחום ובהשפעות שלהן על גורמי השלטון והרגולטורים, וכן על בעיית הגודש בכבישים והפתרונות האפשריים.

    "הנזק מהגודש בכבישים הוא כ – 40 מיליארד שקלים והוא מעיב על הצמיחה הפוטנציאלית בצריכה הפרטית, זו בעיה שחייבים לפתור"

  • האדם במרכז העשייה

    תנועת הבאוהאוס, שצמחה בגרמניה בתחילת המאה ה-20, התמקדה בביטוי חזותי של תפיסת עולם חברתית, פוליטית ותרבותית. המבנה עצמו, תוכנן, עוצב ונבנה סביב האדם הנמצא במרכז העשייה. מבנים שתוכננו על פי תפיסת עולם זו, הכניסו את רוח התקופה פנימה בארגון החלל נקי, זורם פתוח ופשוט ונתנו ביטוי החזותי לאסתטיקת המכונה המשילה מעצמה קישוטים מיותרים מתוך אמונה כי האדריכלות יכולה לשפר את פני החברה וליצור עולם חדש וטוב יותר.

    האדם במרכז העשייה