חברת נמל אשדוד בע"מ

שירותי נמל, טעינה ופריקה של אוניות, שינוע מטענים, שירותי נוסעים, שירותים לוגיסטיים

חברת נמל אשדוד בע"מ
אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 2004
תחום: שירותי נמל, טעינה ופריקה של אוניות, שינוע מטענים, שירותי נוסעים, שירותים לוגיסטיים
כתובת: ת.ד. 9001, אשדוד 7719100
טלפון: 08-8517604/5
פקס: 08-8517632
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: http://www.ashdodport.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
Twitter: לחץ לצפייה
Youtube: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • אורנה הוזמן בכור, חברת נמל אשדוד בע"מ

    אורנה הוזמן בכור

    יו"ר הדריקטוריון

    חברת נמל אשדוד בע"מ

  • משה זנה, חברת נמל אשדוד בע"מ

    משה זנה

    מנכ"ל

    חברת נמל אשדוד בע"מ

אייקון אודות

אודות חברת נמל אשדוד בע"מ

נמל אשדוד הינו הנמל של ישראל, הנמל הגדול והמתקדם במדינה. חברת נמל אשדוד הנה חברה עסקית רווחית הנוהגת על-פי שיטות עבודה המבוססות על נורמות של שקיפות, דיווח כספי, מינהל תקין, קליטת עובדים לפי כישורים ובתנאי מכרז פומביים ושוויוניים. רווחי החברה מופנים להשקעות בציוד ומטרתה לקצר ולייעל תהליכים לוגיסטיים עבור לקוחותיה, תוך פיתוח הנמל.

שירותים מלאים

החברה מספקת ללקוחותיה מעטפת שירותים מלאה, הכוללת שירותים לוגיסטיים, וביניהם:
• הכנסת אוניות לנמל ועגינתן.
• אספקת שירותי אונייה מלאים.
• פריקה, אחסנה וטעינת מטענים.
• אחסנת מכולות.
• מערך תשתיות לעגינת אוניות נוסעים, המספק שירות וטיפול איכותי לנוסעים ולמטענם.
• בעורף הנמל: מחסנים עורפיים, בונדדים ומחסנים חופשיים המשמשים לריקון ואחסון מכולות ומטענים.

בנוסף, קיימים מחסני פרי הדר וייצוא חקלאי, בית קירור, ממגורה לגרעינים, תיקון וניקוי מכולות ועוד.

יתרונות נמל אשדוד

• קרבה למרכז ולדרום הארץ, נגישות קלה לצירי תנועה.
• קרבה לתעלת סואץ.
• תשתיות רחבות ומתקדמות כולל נמל מכולות ממוחשב, המנוהל באמצעות מערכת TOS.
• שטחי אחסון נרחבים.
• קרבה למסילת רכבת.
• שער חדשני וממוחשב לכניסה וליציאת משאיות.
• עומק רציף של 15.5 מ' המאפשר כניסת אוניות ענק.

שיפור השירות ללקוחות

החברה שומרת על מדיניות שירות מוקפדת ובלתי מתפשרת. החברה השקיעה בשנים האחרונות סכומים ניכרים בציוד ובתשתיות וצפויה להשקיע בעתיד סכומים נוספים. החברה פועלת להפחתה בזמני שהיית האוניות באמצעות שימוש בציוד טכנולוגי חדיש ומתוחכם, הרחבת כוח העבודה, פיתוח רציפים חדשים ויוזמות שירות חדשניות.

פיתוח מערך עסקי ומאגר קשרי לקוחות

חברת נמל אשדוד משקיעה תשומות רבות בביסוס, ניהול וחיזוק הקשר בינה לבין לקוחותיה בארץ ובחו"ל, בתחומי הספנות והלוגיסטיקה. חברת הנמל שמה דגש על תחום שירות הלקוחות ועל מתן מענה ישיר ומהיר לצורכיהם. חברת הנמל עושה כל שביכולתה כדי להבטיח את שביעות רצון הלקוחות ומבצעת פעולות רבות שמטרתן להבטיח תהליכי שיפור, התייעלות והרחבה של סל השירותים.

נמל אשדוד מהווה חוליה משמעותית בשרשרת האספקה ומטפל גם בהסרת חסמים שאינם תחת אחריותו הישירה, לטובת הלקוחות המשותפים. נמל אשדוד פועל ליצירת סינרגיה כוללת בתהליכי השינוע מתוך ההבנה כי מדובר במערכת לוגיסטית אחת מסונכרנת.

שירותים טכנולוגיים מתקדמים

מערכת TOS

מערכת ה-TOS (Operating System Terminal) מעניקה יתרון תחרותי מובהק באמצעות ניהול יעיל ומבוקר של עבודת הנמל, ניצול מרבי של הציוד והמשאבים ושיפור השירות ללקוחות.

יתרונות מערכת ה-TOS
• הגדלת הזמינות וקיצור משמעותי בזמני המתנת האוניות והמשאיות, הפריקה והטעינה.
• קבלת מידע עדכני ומעקב מלא אחר פעילות האוניות והמכולות.
• יצירת קשר ישיר נמל-סוכן אונייה בתפעול האונייה בזמן אמת.
• חיזוק התיאום עם הלקוחות ותכנון אוניות.

מערכת ERP
מתוך רצון לשפר ולייעל את הקשר בין החברה לבין לקוחותיה, מופעלת בנמל מערכת ERP חדשנית לניהול ובקרת התהליכים התפעוליים, הלוגיסטיים והפיננסיים.

אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של החברה מציע סל שירותים ללקוחות הכולל אזור מידע אישי ודוחות על פעילות האוניות והמטענים בנמל. האתר מאפשר גישה נוחה ונגישה למידע  אודות פעילות הנמל והוא תומך בגלישה ממכשירים ניידים, טאבלטים ומחשבים נייחים.

שער כניסה אוטומטי
השער הינו שער משאיות מרכזי אוטומטי המופעל באמצעות מערכת ממוחשבת מתקדמת, הכוללת זיהוי ממוחשב של לוחות רישוי ומספרי מכולה וזיהוי ביומטרי של הנהגים.
• בשער 32 מסלולים, בכל מסלול משקל לשקילת משאיות.
• מסרים אלקטרוניים, המאפשרים זרימה מהירה של המשאיות אל הנמל ומהנמל.
• מצלמות העוקבות אחר המשאיות, כך שהליכי הביקורת, כולל העברת מסרים לאיתור המכולה, מבוצעים תוך כדי נסיעה.

מסוף גרעינים חדיש
נמל אשדוד מבצע שדרוג לרציף 21.
מדובר בפרויקט ייחודי שבסיומו יפעלו ברציף שני מסופים חדישים - מסוף מכולות ומסוף גרעינים.

מסוף הגרעינים החדש יצויד במדלים חדישים ובמסוע גרעינים באורך 2.3 ק"מ לשינוע המטען ישירות לממגורות מחוץ לנמל בצורה יעילה ונקיה. קצב הפריקה במסוף הגרעינים יהיה עד פי 8 מהמצב הקיים - עד 1,200 טון לשעה.

 

אייקון מאמרים

מאמרים מאת חברת נמל אשדוד בע"מ

  • סימולטור למנופאים בנמל אשדוד

    סימולטור למנופאים בנמל אשדוד

    סימולטור למנופאים בנמל אשדוד

  • נמל אשדוד – השער המוביל ליבוא ויצוא

    נמל אשדוד – השער המוביל ליבוא ויצוא

    המטרה - להוביל את המטען במהירות אל היעד. רוב הסחורות המגיעות לישראל ויוצאות ממנה עוברות דרך נמלי הים.

    נמל אשדוד – השער המוביל ליבוא ויצוא

  • נמל אשדוד – נמל ירוק

    נמל אשדוד – נמל ירוק

    נמל אשדוד הוא נמל עמוק מים שרציפיו נבנו כאצבעות לים הפתוח תוך התחשבות מירבית בשיקולים סביבתיים ושימוש מושכל במשאבים טבעיים. והיום, נמל אשדוד משתלב בסביבה באופן טבעי מתמיד והופך לאחד מנמלי הים הירוקים בעולם!

    נמל אשדוד – נמל ירוק

בנוסף אולי יעניין אותך

  • האם תם עידן השיוויון בפסיקת מזונות קטינים?

    לאחר שנים רבות של יציבות יחסית, ידעו דיני המשפחה בישראל בשנים האחרונות טלטלות רבות. חוקים התווספו לספר החוקים, הלכות נשתנו ופסיקות ביהמ"ש יצרו לא פעם חוסר אחידות שגרר חוסר יציבות ובלבול

    האם תם עידן השיוויון בפסיקת מזונות קטינים?

  • "המשבר האמיתי עוד לפנינו"

    משרדי עו"ד העוסקים בתחום חדלות הפירעון נפגשים באופן ישיר ומקיף עם ההשפעות ההרסניות של מגפת הקורונה על המשק הישראלי. שי גליקמן, שותף ומנהל מחלקת חדלות פירעון ושיקום חברות בפירמת עו"ד 'דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות' בראיון מיוחד המעניק הצצה למצב המאתגר בו מצויים עסקים בישראל, "המספר של בקשות הליווי והסיוע לחברות המעוניינות להימנע מהגעה למצב של חדלות פירעון גדל מאז התפרצות מגפת הקורונה, והוא עוד צפוי לעלות משמעותית. המטרה שלנו היא לשקם את החברות, להציל אותן מחדלות פירעון ולעזור להן לצלוח בשלום את משבר הקורונה".

    "המשבר האמיתי עוד לפנינו"

  • זה לא הגיל, זה הניסיון

    כבר בגיל 16 הקים שיראל בזיז את החברה הראשונה שלו ועבד בתחום השיפוצים וצביעת בניינים. קרוב לעשרים שנה אחרי, בגיל 34, הוא משמש כמנכ"ל ובעלים משותף של קבוצת ש.י גיל הבונים המגלגלת מאות מיליוני שקלים בשנה. "אנשים תמיד שואלים אותי ואת השותף שלי, יגאל גיל בן ה- 71, אם אנחנו אבא ובן. הגיל שלי הוא משהו שקשה קצת לעיכול בהתחלה אבל בסוף, בענף הבניה אתה נמדד לפי ביצועים, והביצועים שלנו בחברה הם ברורים וחיוביים מאד" מסביר בזיז, "גדלתי מלמטה ואנחנו מקפידים על ניהול נכון, אמין, ישר, מדויק, שואף למצוינות ומציגים מדדים טובים. במקרה שלנו הגיל הופך ליתרון שבא לידי ביטוי בחריצות, בכושר ההתמדה, בראיה פחות מקובעת, בביצועים טובים ובהצלחה אשר ניתן לכמת אותה"

    זה לא הגיל, זה הניסיון

  • מה הכוח של בעלים שיש לו רק 1/7 בדירה ואינו מתגורר במקום לעצור פרויקט פינוי בינוי שכבר הבשיל לצאת לדרך ?

    מה הכוח של בעלים שיש לו רק 1/7 בדירה ואינו מתגורר במקום לעצור פרויקט פינוי בינוי שכבר הבשיל לצאת לדרך ?