פאר לי שיווק פירות וירקות בע"מ

אספקה ושיווק של פירות וירקות

פאר לי שיווק פירות וירקות בע"מ
אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1992
תחום: אספקה ושיווק של פירות וירקות
כתובת: היצירה 13, ירושלים
טלפון: 02-6590351
פקס: 02-6528422
דוא"ל: info@peerli.co.il
אתר החברה: http://www.peerli.co.il
אייקון הנהלה

מנהלים

  • בני  רחימי, פאר לי שיווק פירות וירקות בע"מ

    בני רחימי

    מנכ"ל

    פאר לי שיווק פירות וירקות בע"מ

  • גדעון  רחימי, פאר לי שיווק פירות וירקות בע"מ

    גדעון רחימי

    סמנכ"ל תיפעול

    פאר לי שיווק פירות וירקות בע"מ

  • דורון רחימי, פאר לי שיווק פירות וירקות בע"מ

    דורון רחימי

    סמנכ"ל רכש

    פאר לי שיווק פירות וירקות בע"מ

אייקון אודות

אודות פאר לי שיווק פירות וירקות בע"מ

חברת פאר לי שיווק פירות וירקות בע"מ נוסדה בשנת 1992 על ידי משפחת רחימי ונמצאת בבעלותה המלאה. החברה המובילה עוסקת באספקה ושיווק של פירות וירקות. בתחילת דרכה פנתה החברה בעיקר למגזר המוסדי ועם התפתחותה במשך השנים היא נכנסה לשווקים הקמעונאיים וכיום היא מספקת לרשתות וחנויות את כל מגוון הפירות והירקות הקיים החל מהירקות הקטנים ביותר ועד תבלינים ופירות אקזוטיים.
היקפי הפעילות הכספיים שלה נעים על כ-150-180 מיליון ₪ בשנה ועל כ-3,500 טון תוצרת חקלאית בחודש. מספרים אלו הופכים אותה לאחת משלוש החברות הגדולות בארץ בתחום שיווק התוצרת החקלאית. 

מרכז לוגיסטי ענק

מרכזה הלוגיסטי של החברה ממוקם באזור התעשייה בעטרות, ירושלים והוא משתרע על כ-4,000 מ"ר הכוללים מחסנים וחדרי קירור רבים. במרכז, הממוקם על קו התפר, עובדים כ-200 עובדים, יהודים וערבים כאחד.  את המרכז הלוגיסטי משרת צי של 30 משאיות הנוסעות ברחבי הארץ מדן ועד אילת, מביאות את התוצרת החקלאית ומוציאות את ההזמנות לאחר מכן אל הלקוחות.

מפעל משוכלל לייצור ירקות מקולפים

בנוסף למרכז הלוגיסטי פועלת החברה גם בתחום הירקות המקולפים והיא ספקית ירקות מקולפים של בתי חולים, קיבוצים, אולמות אירועים, מסעדות ועוד ועוד. לאור צמיחתה המואצת של פעילות זו הקימה החברה מפעל חדש לירקות מקולפים על שטח של 1,200 מ"ר במישור אדומים. עם פתיחתו הקרובה ייחשב המפעל שעד היום הושקעו בו כ-5 מיליון ₪ במיכון וציוד, למתקדם ביותר בענף.
במפעל האוחז בכל רישיונות הייצור הנדרשים תייצר החברה אריזות בגדלים שונים של ירקות מקולפים כגון תפוח אדמה, בצל, גזר, בטטה, שום וסלק. כלל הירקות המקולפים טריים ובעלי חיי מדף של עד 7 ימים. האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמת המפעל החדשני היא הפנמה של מנהלי החברה לדרישה ההולכת וגוברת מצד הצרכנים הפרטיים (לקוחות הקצה) כמו גם השוק המוסדי דוגמת משרדי ממשלה וארגונים ציבוריים, לאריזות מוכנות של ירקות מקולפים לצרכי בישול ושימוש מהירים.

מסופרמרקטים - לשיווק פירות וירקות

עד שנת 1991 היו בבעלות משפחת רחימי 2 סופרמרקטים שפעלו בשכונות החרדיות של ירושלים. עם הקמת מחלקות הפירות והירקות בתוך הסופרמרקטים הבינה החברה כי היא מאוד דומיננטית בפלח שוק זה והחלה לשווק פירות וירקות לישיבות, בתי מלון ומסעדות.
בהמשך הדרך מכרה המשפחה את הסופרמרקטים והקימה את המרכז הלוגיסטי לשיווק פירות וירקות. נכון להיום החברה עובדת עם חקלאים ובתי אריזה מהשורה הראשונה, גם מרמת הגולן וגם מהדרום. בעיתות מחסור החברה מייבאת עגבניות ובצל מחו"ל, בעיקר ממדינות האיחוד האירופי, טורקיה וירדן. אספקות התוצרת החקלאית הן יומיומיות והן מגיעות מהקטיף הנעשה באותו יום לפנות בוקר. משאיות החברה אוספות את התוצרת, מביאות אותה למרכז הלוגיסטי בעטרות שם היא מקוררת וכבר באותו לילה היא מלוקטת ועוברת ללקוחות החברה.

שירות הלקוחות – למען הלקוח ללא פשרות

שירות הלקוחות של החברה הוא נר לרגליה ויצר לה מוניטין ההולך לפניה. החברה חרטה על דגלה לתת את שירות הלקוחות הטוב ביותר עבור מגוון לקוחותיה והיא בעלת יכולת להגיע לכל נקודה בארץ באמצעות צי משאיותיה היוצאות בכל שעות היום משערי המרכז הלוגיסטי.
החברה מפעילה מוקד שירות עבור כל מוצריה ובמקרה הצורך ניתן מענה מידי לכל תקלה או בעיה לשביעות רצון הלקוחות. המוקד עומד לרשות הלקוחות במהלך כל השנה. 

מסתכלים קדימה

כחברה מובילה בתחום הלוגיסטיקה מבינים בחברת "פאר לי" כי העולם הולך לכיוון של רובוטיקה ודיגיטציה ובוחנים כיצד להדביק את הפערים הטכנולוגיים תוך חיסכון בכח אדם.
בחברה הולכים בנושא זה עקב לצד אגודל לאור הבנתם כי בתחום הפירות והירקות, מוצר אורגני מתכלה, יש לתת דגש מיוחד על ידי עיניים אנושיות ולא להסתמך רק על מיכון רובוטי מתקדם ככל שיהיה.

פעילות קהילתית

החברה תורמת רבות לחברה וב-15 השנים האחרונות היא מעסיקה במפעליה אסירים משוחררים לצורך שיקומם. האסירים, חלקם בעל רקע עברייני לא מועט, מוצאים חזרה את מקומם בחברה, משתקמים וחוזרים למוטב. בין האסירים המשוקמים האלו, יהודים וערבים כאחד, יש כאלו העובדים בחברה ברצף בין 10-15 שנה.

שנת השמיטה

עוצמתה הגדולה של החברה באה מדי שבע שנים, בשנת השמיטה, לאור זיהויה כחברה המקפידה מאוד על ההיבטים ההלכתיים הקשורים לתוצרת החקלאית. כך, הציבור החרדי למשל נסמך מאוד על התוצרת החקלאית אותה משווקת החברה בשנת השמיטה שכן בשנה זו מייבאת החברה בעיקר תוצרת חקלאית מחו"ל. גם שאר הציבור הכללי המבקש להקפיד ולא לאכול תוצרת חקלאית שגודלה בשנת השמיטה, יודע שהוא יכול לסמוך חברת "פאר לי" בפירות והירקות מהם הוא ניזון בשנה זו.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • המפתח לכניסת חברות טכנולוגיה ישראליות לשוק הפארמה האמריקאי

    כיצד ניתן להקל על ציות לתקנות ה-HIPAA ולהיות בטוח בתוכנית הציות שלך

    המפתח לכניסת חברות טכנולוגיה ישראליות לשוק הפארמה האמריקאי

  • משרד שטיינמץ עמינח: "מבחינת מס – אין הבדל בין חנות מקוונת לחנות פיזית"

    הסוחרים הרבים שמוכרים מוצרים באתרי מסחר מקוונים, לעיתים חושבים שהם פתורים מניהול ודיווח מיסים. רו"ח גיא ארליך ממשרד רואי החשבון שטיינמץ עמינח מסביר כי ההפך הוא הנכון

    משרד שטיינמץ עמינח: "מבחינת מס – אין הבדל בין חנות מקוונת לחנות פיזית"

  • הגבול הוא השמאים

    לפי נתוני דן אנד ברדסטריט, אחוז גבוה של קבלני ביצוע ויזמי התחדשות עירונית נמצאים ברמת סיכון גבוהה. ההבדל בין פרויקט שמתרסק ופוגע בדיירים, ביזמים ובקבלנים עצמם לבין פרויקט שבו כולם יוצאים מרוצים, טמון פעמים רבות במקצועיות של שמאי המקרקעין וביכולת שלהם ללוות פרויקטים באופן שיבטיח את הצלחתם. לרגל הפעם הרביעית בה מתפרסם דירוג Dun's 100 לשמאות מקרקעין וליווי פרויקטים, דירוג המהווה עמוד תווך לתעשיית הנדל"ן, התייצבו מספר בכירי הענף כדי לספר על הסיכונים הנפוצים והצעדים שיש לעשות כדי לגרום לפרויקט להסתיים בהצלחה

    הגבול הוא השמאים

  • האם הנדל"ן המניב בישראל מחשב מסלול מחדש?

    האם הנדל"ן המניב בישראל מחשב מסלול מחדש?