לוריאל ישראל

ייצור, יבוא, יצוא, שיווק והפצה של מוצרי קוסמטיקה

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1959
תחום: ייצור, יבוא, יצוא, שיווק והפצה של מוצרי קוסמטיקה
כתובת: רח' הצורן 4א', א.ת. החדש, נתניה 4250604
טלפון: 09-8928202
פקס: 09-8928311
אימייל: service-il@loreal.com
אתר החברה: http://www.loreal.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
Twitter: לחץ לצפייה
Linkedin: לחץ לצפייה
Youtube: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • אלי שגיב, לוריאל ישראל

    אלי שגיב

    מנכ”ל

    לוריאל ישראל

    לפרופיל המלא

    אלי שגיב

בעלי תפקידים נוספים

    גד פרופר יו"ר מועצת המנהלים
אייקון אודות

אודות לוריאל ישראל

לוריאל ישראל, חברה בת של קונצרן הקוסמטיקה המוביל בעולם, חברת L'Oréal S.A. העולמית. מתמחה בייצור,שיווק, ייבוא, ייצוא, הפצה ומשווקת בישראל 18 מותגים בינלאומיים, בהם: לוריאל פריז, לנקום, איב סן לורן, ראלף לורן, ג'ורג'יו ארמני, קשארל, דיזל, גרנייה, מייבלין ניו יורק, וישי, לה רוש פוזה, אססי, קרסטס, לוריאל פרופסיונל, מטריקס, ויקטור&רולף, קיל'ס ופלומה פיקסו. בשנת 2016 הסתכם מחזור המכירות של החברה בישראל ב511 מיליוני שקלים, גידול של 5% בהשוואה לשנה הקודמת.

לוריאל ישראל נרכשה על ידי לוריאל העולמית בין השנים 1994-1999 וכיום, 93% מהמניות בבעלות לוריאל העולמית ו-7% בבעלות של משקיעים פרטיים, גד ודן פרופר. ביוני 2015 התמנה אלי שגיב למנכ"ל החברה בישראל. כיום מעסיקה החברה 1116 עובדים (קבועים ומיקור חוץ), מתוכם כ–85% נשים, ב-3 אתרים: נתניה, קיסריה ומגדל העמק. חברי הנהלת החברה הם: אלי שגיב, גדית עמר-מלכי, קובי אזולאי, עמוס פם, אילן נפתלי, ברונו קאבורג, קרול אברג'יל, דרור סומך, שלמה גרובר, חגי ניניו, דורית וידבסקי,אן הירש וליאת אוליאל.

 

לוריאל העולמית –108 שנות מצוינות ויופי

לוריאל העולמית הוקמה בצרפת בשנת 1909. כיום, לוריאל היא סיפור הצלחה של קונצרן הקוסמטיקה הגדול בעולם, הפועל ב-140 מדינות ומעסיק כ-89,300 עובדים. מחזור המכירות העולמי לשנת 2016 עמד על25.8 מיליארד אירו. החברה מייצרת ומשווקת34 מותגי טיפוח לשיער, איפור, בשמים, מוצרים להגנה מהשמש, טיפוח, מוצרים להזנה ושמירה על העור ועוד, ב-44 מפעליה ברחבי העולם, ובהם  המפעל הישראלי במגדל העמק, המייצא ל-32 מדינות ברחבי העולם.

 

חדשנות, איכות הסביבה ותרומה לקהילה

לוריאל שמה לנגד עיניה את ערכי החדשנות, איכות הסביבה והתרומה לקהילה בכל פעילויותיה. החברה, נמצאת בחוד החנית של השוק העולמי מבחינת חדשנות, מעסיקה אלפי עובדים מדיסציפלינות מדעיות שונות במערך המחקר והפיתוח שלה. ב2016 עמד תקציב החברה על 850 מיליון אירו למחקר ופיתוח (3.3% ממחזור המכירות). מידי שנה רושמת לוריאל מאות פטנטים ב- 2016 נרשמו 473 פטנטים ופותחו אלפי נוסחאות המביאות לפיתוח מוצרים המעניקים תשובה לכל אישה.

בלוריאל מייחסים חשיבות רבה לממשל תאגידי נאות, איכות הסביבה ותרומה לקהילה. החברה נבחרה למובילת הענף שלה בתחום הממשל התאגידי וההתנהלות האתית על ידי סוכנויות הדירוג המובילות בעולם. החברה מקפידה על פרסום רב-תרבותי, העסקה הוגנת ותנאי עבודה הולמים (גם במפעלי הספקים), פיתוח והעשרת עובדים, ובטיחות המוצרים. לוריאל מקפידה לפעול כחברה ירוקה, וזוכה להכרה נרחבת כאחת מהחברות בנות הקיימא ביותר בעולם. לוריאל צמצמה את פליטות הפחמן, צריכת המים והאנרגיה וייצור הפסולת שלה בלמעלה מ–20% בשנים האחרונות. החל ממרץ 2013 קונצרן לוריאל בעולם כולו, נמנע מביצוע בדיקות של מוצרים או מרכיביהם על בעלי חיים ואף אינו מסמיך גורמים אחרים לעשות כך. חריגה ממדיניות זו עשויה להתקיים רק בעקבות דרישה מפורשת מהרשויות מסיבות של בטיחות או חובה רגולטורית. מחקרי החברה הובילו בשנות ה–80 לפיתוח Episkin, עור מלאכותי, המשמש חלופה לניסויים בבעלי חיים. לוריאל רואה את התרומה לקהילה כערך מהותי בפעילויותיה ומפעילה מגוון תוכניות תרומה ופילנתרופיה, בהן - "להיראות טוב ולהרגיש טוב יותר", תוכנית סיוע לנפגעות סרטן השד, "מעצבי שיער נגד איידס" ועוד.

 

לוריאל ישראל – השיק הצרפתי בישראל

לחברה 4 חטיבות עסקיות, מפעל, מרכז לוגיסטי ושירותים משותפים. המודל העסקי של לוריאל ישראל מבוסס על בניית מותגים רבי עוצמה עם התמחות בכל אחד מערוצי ההפצה (רשתות שיווק קמעונאיות, רשתות פארם, בתי כולבו, בתי מרקחת, מספרות וחנויות עצמאיות).

בשוק ההפצה הרחבה, פועלת חטיבת מוצרי הצריכה עם מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה חדשניים ונגישים למגוון רחב של צרכנים באמצעות המותגים לוריאל פריז, מייבלין ניו יורק, גרנייה ואססי.

בשוק היוקרה, משווקת חטיבת מוצרי היוקרה מותגי קוסמטיקה, בישום ומותגי מעצבי על מובילים כדוגמת: לנקום, איב סן לורן, קיל'ס, ג'ורג'יו ארמני, קשארל, ראלף לורן, דיזל, פלומה פיקסו וויקטור אנד רולף.

בשוק המקצועי משווקת חטיבת המוצרים המקצועיים למספרות ומכוני יופי את המותגים לוריאל פרופסיונל, קרסטס ומטריקס. בישראל, חטיבת המוצרים המקצועיים היא השותף של מעצבי השיער, מציעה מוצרים חדשניים ומקיימת הדרכות מקצועיות באקדמיית החברה בתל-אביב.

חטיבת מוצרי הדרמו-קוסמטיקה משווקת את המותגים וישי ולה רוש פוזה וצועדת יד ביד עם הדרמטולוגים והרוקחים. בנוסף מעניקה לרוקחים ידע מקצועי ונראות עדכנית ומודרנית בנקודות המכירה.

לחברה מפעל במגדל העמק, המייצר מוצרי טיפוח, לעור ולשיער ומוצרים להגנה מפני השמש המיוצאים לאירופה וצפון אמריקה. המפעל הוכר כמפעל מאושר ונהנה מהטבות מס המגיעות לו במסגרת תוכניות השקעה. לחברה מרכז לוגיסטי בקיסריה המאפשר ניהול שרשרת האספקה ובקרת מלאי. משרדי הנהלה, שיווק ומטה החברה ממוקמים בנתניה.

 

אחריות תאגידית

לוריאל ישראל רואה באחריות תאגידית חברתית מרכיב מרכזי באסטרטגיה הארגונית של החברה, וחרטה על דגלה להעניק לקהילה בה היא פועלת באמצעות פרויקטים שונים ביניהם:

שותפות לוריאל-אונסקו "למען נשים במדע" - פרויקט עולמי הנועד להכיר בתרומתן של מדעניות לקדמה המדעית ולעודד שיתוף נשים במחקר מדעי. 5 מדעניות ישראליות זכו בפרסים במסגרת פרויקט זה, וביניהן פרופ' עדה יונת ממכון ויצמן, אשר זכתה בפרס "נובל" לכימיה לשנת 2009. החל משנת 2009 מיושם הפרויקט העולמי גם בישראל. במסגרת הפרויקט מוענקות לשתי מדעניות ישראליות מלגות בסך 50,000 ש"ח כל אחת מדי שנה, המעניקות הזדמנות מקצועית וחשיפה למדעניות ישראליות צעירות להציג את ההישגים שלהן.

פרויקט "אמץ לך אח/אחות-לוריאל" – במסגרתו מוענקות מלגות לימודים ל–30 סטודנטים ממכללת נתניה המשמשים חונכים ואחים בוגרים לתלמידי בית הספר "מורשת זבולון" ממוצא אתיופי, בנתניה. פרויקט מרגש זה זוכה להצלחה רבה, הודות לשיפור הציונים וההעשרה לה זוכים תלמידי בית הספר, עד היום חולקו כ-350 מלגות לסטודנטים ומאות ילדים חונכו על ידם.

פרויקט Citizen Day - מידי שנה, ביום האזרחות הטובה נרתמים עשרות עובדי לוריאל ישראל לתרומה ותמיכה בקהילה. ביום האזרחות הטובה 2017 טיפלו העובדים במספר פרויקטים וביניהם: סיוע לארגון "ילדים בסיכוי" במסגרתו שופצו מגורי ילדים ונוער בפנימיית "יובלים" בכפר סבא, ב"מפתן פסגות" ובבית הספר "יוספטל גיורא" במגדל העמק, שיפוץ וגינון "בית חם לנערה" בפרדס חנה, קיום יום שכולו יופי למען נשים ונערות במעון לנשים מוכות, יום הדרכה, טיפול ואהבה לנערות ונשים בעלות צרכים מיוחדים ב"אוהל שרה" בבני ברק ויום טיפולים מפנק לבנות הגיל השלישי במתנ"ס שכונת "דורה" בנתניה.

לוריאל ישראל מכירה בחשיבות האחריות המוטלת על כתפיה כחברת הקוסמטיקה המובילה בישראל, ותמשיך לפעול גם בעתיד לקידומן של נשים במדע, אוכלוסיות מוחלשות ואיכות הסביבה, בכדי להמשיך להוות כח מניע לתרומה לקהילה ולשמירה על איכות הסביבה.

בנוסף אולי יעניין אותך