לוריאל ישראל

ייצור, יבוא, יצוא, שיווק והפצה של מוצרי קוסמטיקה

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1959
תחום: ייצור, יבוא, יצוא, שיווק והפצה של מוצרי קוסמטיקה
כתובת: רח' הצורן 4א', א.ת. החדש, נתניה 4250604
טלפון: 09-8928202 
פקס: 09-8928311
דוא"ל: service-il@loreal.com
אתר החברה: http://www.loreal.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
Twitter: לחץ לצפייה
Linkedin: לחץ לצפייה
Youtube: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • אלי שגיב, לוריאל ישראל

    אלי שגיב

    מנכ”ל

    לוריאל ישראל

    לפרופיל המלא

    אלי שגיב

בעלי תפקידים נוספים

    גד פרופר יו"ר מועצת המנהלים
אייקון אודות

אודות לוריאל ישראל

לוריאל ישראל היא חברת בת של קונצרן הקוסמטיקה המוביל בעולם, חברת L'Oréal S.A. העולמית. החברה מתמחה בייצור, ייבוא, ייצוא, הפצה ושיווק בישראל של 19 מותגים בינלאומיים: לוריאל פריז, לנקום, איב סן לורן, ראלף לורן, ג'ורג'יו ארמני, קשארל, דיזל, גרנייה, מייבלין ניו יורק, וישי, לה רוש פוזה, סרווה, אסי, קרסטס, לוריאל פרופסיונל, מטריקס, ויקטור&רולף, קיל'ס ופלומה פיקסו. בשנת 2018 הסתכם מחזור המכירות של החברה בישראל ב-554 מיליוני ש"ח, גידול של 7.7%  לעומת שנה קודמת.
לוריאל ישראל נרכשה על ידי לוריאל העולמית בין השנים 1994-1999 וכיום, 93% מהמניות הינן בבעלות לוריאל העולמית ו-7% בבעלותם של משקיעים פרטיים, גד ודן פרופר. ביוני 2015 התמנה אלי שגיב למנכ"ל החברה בישראל.
כיום, מעסיקה החברה כ-1,083 עובדים (קבועים ומיקור חוץ), מתוכם כ–85% נשים, ב-3 אתרים: מטה החברה בנתניה, מרכז הפצה ולוגיסטיקה בקיסריה ומפעל במגדל העמק. חברי הנהלת החברה: אלי שגיב– מנכ"ל, אילן נקש – מנהל חטיבת מוצרי הצריכה, איה מונק-גונצ'רוב – מנהלת חטיבת היוקרה, פול בנעדי – מנהל החטיבה המקצועית, אילן נפתלי – מנהל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה, ברונו קאבורג – מנהל המפעל, מתיה פיליפ – סמנכ"ל כספים, דרור סומך – יועמ"ש וסמנכ"ל רכש, ליבי אנגל-קזס – סמנכ"לית משאבי אנוש, אן הירש – סמנכ"לית שרשרת אספקה, ליאת אוליאל – סמנכ"לית דיגיטל ודניאלה פרוסקי-שיאון סמנכ"לית תקשורת, קיימות ודוברת החברה.

לוריאל העולמית – 110 שנות מצוינות ויופי

לוריאל העולמית הוקמה בצרפת בשנת 1909. כיום, לוריאל הוא סיפור הצלחה של קונצרן הקוסמטיקה הגדול בעולם, הפועל ב-150 מדינות ומעסיק כ-86,000 עובדים. מחזור המכירות העולמי לשנת 2018 עמד על 26.9 מיליארד אירו עם צמיחה של 3.5%. החברה מייצרת ומשווקת 36 מותגי טיפוח לעור הפנים והגוף, איפור, בשמים, מוצרים להגנה מהשמש, טיפוח השיער ועוד, ב-41 מפעליה ברחבי העולם, ובהם  המפעל הישראלי במגדל העמק, המייצא ל-28 מדינות ברחבי העולם.

לוריאל ישראל – איכות ושיק צרפתי בישראל

בלוריאל ישראל פועלות ארבע חטיבות עסקיות, בנוסף למפעל, מרכז לוגיסטי ושירותים משותפים. המודל העסקי של החברה מבוסס על בניית מותגים רבי עוצמה עם התמחות בכל אחד מערוצי ההפצה (רשתות שיווק קמעונאיות, רשתות פארם, בתי כולבו, בתי מרקחת, מספרות וחנויות עצמאיות).
בשוק ההפצה הרחבה, פועלת חטיבת מוצרי הצריכה עם מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה חדשניים ונגישים למגוון רחב של צרכנים באמצעות המותגים לוריאל פריז, מייבלין ניו יורק, גרנייה ואסי.
בשוק היוקרה, משווקת חטיבת מוצרי היוקרה מותגי קוסמטיקה, בישום ומותגי מעצבי על מובילים כדוגמת: לנקום, איב סן לורן, קיל'ס, ג'ורג'יו ארמני, קשארל, ראלף לורן, דיזל, פלומה פיקסו וויקטור אנד רולף.
בשוק המקצועי, משווקת חטיבת המוצרים המקצועיים למספרות את המותגים לוריאל פרופסיונל, מטריקס וקרסטס. כשותפה של מעצבי השיער, מציעה חטיבת המוצרים המקצועיים מוצרים חדשניים ומקיימת הדרכות מקצועיות באקדמיית החברה בתל-אביב.
חטיבת מוצרי הדרמו-קוסמטיקה, משווקת את המותגים וישי, לה רוש-פוזה וסרווה ופועלת בשיתוף פעולה הדוק עם קהילת רופאי העור  והרוקחים. בנוסף מעניקה החטיבה לרוקחים ידע מקצועי ונראות עדכנית ומודרנית בנקודות המכירה.
לחברה מפעל במגדל העמק, המייצר מוצרי טיפוח לעור הפנים, הגוף והשיער ומוצרים להגנה מפני השמש, המיוצאים לאירופה וצפון אמריקה. לאחרונה הוכר המפעל כ"מפעל יבש" (Dry Factory) הממחזר את כל תצרוכת המים שלו ועושה בהם שימוש לצרכי ייצור ושימוש אישי בלבד. המרכז הלוגיסטי בקיסריה מאפשר ניהול הדוק של שרשרת האספקה ובקרת מלאי על מנת לתת מענה מיטבי ומהיר ללקוחות ולצרכנים.

חדשנות וביוטי טק (Beauty-Tech)

לוריאל הציבה את ערכי המחקר והחדשנות בראש סדר העדיפויות האסטרטגי. ב-2018 העסיקה החברה קרוב ל-4,000 מדענים מדיסציפלינות מדעיות שונות במערך המחקר והפיתוח העולמי שלה. ב-2018 עמד תקציב החברה על 914 מיליון אירו למחקר ופיתוח (עלייה של 4.3% לעומת השנה הקודמת). מידי שנה רושמת לוריאל מאות פטנטים, ב-2018 נרשמו 505 פטנטים לפיתוח מוצרים הנותנים מענה לצרכים ולציפיות הצרכנים שלנו.
החברה מובילה את שוק הקוסמטיקה והביוטי העולמי בעולמות החדשנות המוצרית הנותנים מענה למגמות העדכניות ביותר של צרכניה.
בנוסף, לוריאל שמה לה למטרה להוביל את תעשיית הביוטי-טק – איתור ויישום טכנולוגיות פורצות דרך לתעשיית היופי – ומשקיעה משאבים רבים בנושא בין היתר באמצעות הפעלת חממה טכנולוגית והנגשת פתרונות טכנולוגיים המאפשרים פרסונליזציה של מוצרי החברה לפי צרכי ומאפייני כל צרכן וצרכנית.

קיימות, אחריות תאגידית והשפעה חברתית

תכנית הקיימות הגלובלית של לוריאל, Sharing Beauty With All, מגדירה יעדים ברורים לניהול ההשפעות החברתיות והסביבתיות של לוריאל בכל העולם. ללוריאל ישראל חזון חברתי המהווה חלק בלתי נפרד מהחזון ומהאסטרטגיה העסקית: להוות דוגמא והשראה לחברות אחרות, ולהיות מוכרים על ידי כל מחזיקי העניין שלנו (עובדים, צרכנים, לקוחות, ספקים, קהילות, מתחרים ועוד) בזכות שאיפתנו להתנהלות על פי סטנדרטים חברתיים וסביבתיים גבוהים ביותר.

לוריאל ישראל מייחסת חשיבות רבה לממשל תאגידי נאות, לניהול השפעותיה העסקיות הכלכליות, החברתיות והסביבתיות ולהשארת חותם חיובי בכל פעולותיה. החברה בעולם נבחרה למובילת הענף בתחום הממשל התאגידי וההתנהלות האתית על ידי סוכנויות הדירוג המובילות בעולם זו השנה השלישית ברציפות. החברה מקפידה ללא פשרות על איכות ובטיחות המוצרים, הטמעה של תרבות ארגונית המקדמת גיוון והכלה, העסקה הוגנת ותנאי עבודה הולמים (גם במפעלי הספקים), פיתוח והעשרת עובדים, ושרשרת אספקה אחראית. כן, מקפידה לוריאל לפעול על ניהול קפדני של טביעת הרגל הסביבתית שלה וזוכה להכרה נרחבת כאחת מהחברות בנות הקיימא ביותר בעולם בתחום הקוסמטיקה. לוריאל צמצמה את פליטות הפחמן, צריכת המים, האנרגיה וייצור הפסולת שלה ב-20% ואף יותר בשנים האחרונות.

בהלימה עם האסטרטגיה העולמית בלוריאל, הגדירה לוריאל ישראל את ה-Sense of Purpose, המשימה החברתית שלה, בתחום של קידום והעצמה של נשים. לוריאל ישראל פועלת בשני צירים מקבילים: הראשון, קידום נשים במדע וטכנולוגיה. השני, מתן גישה לאוכלוסיות מודרות לעולם התעסוקה במקצועות היופי, ומתן תמיכה וסיוע לאוכלוסיות נזקקות בעזרת טיפולי יופי.

במישור החברתי, פועלת לוריאל ישראל באמצעות יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים ארוכי טווח עם ארגונים חברתיים וציבוריים מתמחים בעולמות התוכן הללו. בין היתר, לוריאל ישראל מעניקה מלגות השכלה גבוהה  בדגש על נשים במקצועות המדעיים, ומפעילה פרויקטים לקידום הנגישות התעסוקתית למקצועות היופי, לצד הפעלת מרכזי פנאי וסלוני טיפוח ויופי בהתנדבות במרכזים הנותנים מענה וסיוע לאוכלוסיות הזקוקות לכך. החברה מפעילה תכנית התנדבות עובדים שנתית במסגרתה לכל עובד עומדת הזכות להשקיע שלושה ימי עבודה בשנה על חשבון החברה בפעילות התנדבותית לבחירתו, במסגרת המשימה החברתית שלקחה על עצמה.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • טנגו מזונות

    לפני מספר ימים היועמ"ש מנדלבליט הגיש את חוות דעתו לבית המשפט העליון בה קבע כי אין להחיל את הלכת השיוויון במזונות באופן רטרואקטיבי אלא במבחן המחמיר שהיה נהוג קודם, דהיינו שינוי נסיבות מהותי. הנימוקים שלו הם: העומס שצפוי בבתי המשפט בשל תביעות הפחתת מזונות ואי היציבות שתיגרם למשפחות שכבר סיימו את תהליך הגירושין וייאלצו להיכנס שוב לתהליך משפטי. חוות הדעת של מנדלבליט במקרה הזה שגויה ביסודה ולוקחת אותנו שני צעדים אחורה

    טנגו מזונות

  • שילוב בין מסלולי התמ"א – הפיתרון האופטימלי לביצוע התחדשות עירונית במסלול של תמ"א 38/1 – חיזוק ובנייה

    שילוב בין מסלולי התמ"א – הפיתרון האופטימלי לביצוע התחדשות עירונית במסלול של תמ"א 38/1 – חיזוק ובנייה

  • הפתרון לקיפאון הדיור: השבת קרקעות חקלאיות

    הפתרון לקיפאון הדיור: השבת קרקעות חקלאיות

  • פיתוח עסקיך בצרפת

    עבור חברות בצמיחה, מתוך מדינות האיחוד האירופי, צרפת נחשבת כבחירה המועדפת להתאגדות ולביסוס העסקים ובאותה נשימה נתפסת, בדומה לישראל, כ - start up nations ביבשת אירופה.

    פיתוח עסקיך בצרפת