לוריאל ישראל

ייצור, יבוא, יצוא, שיווק והפצה של מוצרי קוסמטיקה

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1959
תחום: ייצור, יבוא, יצוא, שיווק והפצה של מוצרי קוסמטיקה
כתובת: רח' הצורן 4א', א.ת. החדש, נתניה 4250604
טלפון: 09-8928202
פקס: 09-8928311
דוא"ל: service-il@loreal.com
אתר החברה: http://www.loreal.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
Twitter: לחץ לצפייה
Linkedin: לחץ לצפייה
Youtube: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • אלי שגיב, לוריאל ישראל

    אלי שגיב

    מנכ”ל

    לוריאל ישראל

    לפרופיל המלא

    אלי שגיב

בעלי תפקידים נוספים

    גד פרופר יו"ר מועצת המנהלים
אייקון אודות

אודות לוריאל ישראל

לוריאל ישראל, חברה בת של קונצרן הקוסמטיקה המוביל בעולם, חברת L'Oréal S.A. העולמית. מתמחה בייצור, שיווק, ייבוא, ייצוא, הפצה ומשווקת בישראל 18 מותגים בינלאומיים, בהם: לוריאל פריז, לנקום, איב סן לורן, ראלף לורן, ג'ורג'יו ארמני, קשארל, דיזל, גרנייה, מייבלין ניו יורק, וישי, לה רוש פוזה, אססי, קרסטס, לוריאל פרופסיונל, מטריקס, ויקטור&רולף, קיל'ס ופלומה פיקסו. בשנת 2017 הסתכם מחזור המכירות של החברה בישראל ב-514 מיליוני שקלים.

לוריאל ישראל נרכשה על ידי לוריאל העולמית בין השנים 1994-1999 וכיום, 93% מהמניות בבעלות לוריאל העולמית ו-7% בבעלות של משקיעים פרטיים, גד ודן פרופר. ביוני 2015 התמנה אלי שגיב למנכ"ל החברה בישראל.

כיום, מעסיקה החברה 1115 עובדים (קבועים ומיקור חוץ), מתוכם כ–85% נשים, ב-3 אתרים: נתניה, קיסריה ומגדל העמק. חברי הנהלת החברה הם: אלי שגיב, אילן נקש, קובי אזולאי, עמוס פם, אילן נפתלי, ברונו קאבורג, קרול אברג'יל, דרור סומך, שלמה גרובר, חגי ניניו, אן הירש, ליאת אוליאל ודורית וידבסקי.

לוריאל העולמית –109 שנות מצוינות ויופי

לוריאל העולמית הוקמה בצרפת בשנת 1909. כיום, לוריאל הוא סיפור הצלחה של קונצרן הקוסמטיקה הגדול בעולם, הפועל ב-150 מדינות ומעסיק כ-82,600 עובדים. מחזור המכירות העולמי לשנת 2017 עמד על 26 מיליארד אירו. החברה מייצרת ומשווקת 34 מותגי טיפוח לעור הפנים והגוף, איפור, בשמים, מוצרים להגנה מהשמש, טיפוח השיער ועוד, ב-41 מפעליה ברחבי העולם, ובהם  המפעל הישראלי במגדל העמק, המייצא ל-32 מדינות ברחבי העולם.

חדשנות, איכות הסביבה ותרומה לקהילה

לוריאל שמה לנגד עיניה את ערכי החדשנות, איכות הסביבה והתרומה לקהילה בכל פעילויותיה. החברה, נמצאת בחוד החנית של השוק העולמי מבחינת חדשנות.
ב-2017 העסיקה החברה 3885 עובדים מדיסציפלינות מדעיות שונות במערך המחקר והפיתוח שלה. ב-2017 עמד תקציב החברה על 877 מיליון אירו למחקר ופיתוח (3.4% ממחזור המכירות).
מידי שנה רושמת לוריאל מאות פטנטים, ב-2017 נרשמו 498 פטנטים ופותחו אלפי נוסחאות המביאות לפיתוח מוצרים הנותנים מענה לכל אחד ואחת.
בלוריאל מייחסים חשיבות רבה לממשל תאגידי נאות, איכות הסביבה ותרומה לקהילה. החברה נבחרה למובילת הענף בתחום הממשל התאגידי וההתנהלות האתית על ידי סוכנויות הדירוג המובילות בעולם. החברה מקפידה על פרסום רב-תרבותי, העסקה הוגנת ותנאי עבודה הולמים (גם במפעלי הספקים), פיתוח והעשרת עובדים, ובטיחות המוצרים. לוריאל מקפידה לפעול כחברה ירוקה, וזוכה להכרה נרחבת כאחת מהחברות בנות הקיימא ביותר בעולם. לוריאל צמצמה את פליטות הפחמן, צריכת המים, האנרגיה וייצור הפסולת שלה בלמעלה מ–20% בשנים האחרונות.
החל ממרץ 2013, קונצרן לוריאל בעולם כולו, נמנע מביצוע בדיקות של מוצרים או מרכיביהם על בעלי חיים ואף אינו מסמיך גורמים אחרים לעשות כך. חריגה ממדיניות זו עשויה להתקיים רק בעקבות דרישה מפורשת מהרשויות מסיבות של בטיחות או חובה רגולטורית. מחקרי החברה הובילו בשנות ה–80 לפיתוח Episkin, עור מלאכותי, המשמש חלופה לניסויים בבעלי חיים.
לוריאל רואה את התרומה לקהילה כערך מהותי בפעילויותיה ומפעילה מגוון תוכניות תרומה ופילנתרופיה, בהן - "להיראות טוב ולהרגיש טוב יותר", תוכנית סיוע לנפגעות סרטן השד, "מעצבי שיער נגד איידס" ועוד.

לוריאל ישראל – השיק הצרפתי בישראל

לחברה 4 חטיבות עסקיות, מפעל, מרכז לוגיסטי ושירותים משותפים. המודל העסקי של לוריאל ישראל מבוסס על בניית מותגים רבי עוצמה עם התמחות בכל אחד מערוצי ההפצה (רשתות שיווק קמעונאיות, רשתות פארם, בתי כולבו, בתי מרקחת, מספרות וחנויות עצמאיות).
בשוק ההפצה הרחבה, פועלת חטיבת מוצרי הצריכה עם מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה חדשניים ונגישים למגוון רחב של צרכנים באמצעות המותגים לוריאל פריז, מייבלין ניו יורק, גרנייה ואססי.
בשוק היוקרה, משווקת חטיבת מוצרי היוקרה מותגי קוסמטיקה, בישום ומותגי מעצבי על מובילים כדוגמת: לנקום, איב סן לורן, קיל'ס, ג'ורג'יו ארמני, קשארל, ראלף לורן, דיזל, פלומה פיקסו וויקטור אנד רולף.
בשוק המקצועי, משווקת חטיבת המוצרים המקצועיים למספרות את המותגים לוריאל פרופסיונל, קרסטס ומטריקס. בישראל, חטיבת המוצרים המקצועיים היא השותף של מעצבי השיער, המציעה מוצרים חדשניים ומקיימת הדרכות מקצועיות באקדמיית החברה בתל-אביב.
חטיבת מוצרי הדרמו-קוסמטיקה, משווקת את המותגים וישי ולה רוש פוזה וצועדת יד ביד עם הדרמטולוגים והרוקחים. בנוסף מעניקה לרוקחים ידע מקצועי ונראות עדכנית ומודרנית בנקודות המכירה.
לחברה מפעל במגדל העמק, המייצר מוצרי טיפוח לעור הפנים, הגוף והשיער ומוצרים להגנה מפני השמש, המיוצאים לאירופה וצפון אמריקה. המפעל הוכר כמפעל מאושר ונהנה מהטבות מס המגיעות לו במסגרת תוכניות השקעה. לחברה מרכז לוגיסטי בקיסריה המאפשר ניהול שרשרת האספקה ובקרת המלאי. משרדי הנהלה, שיווק ומטה החברה ממוקמים בנתניה.

אחריות תאגידית

לוריאל ישראל רואה באחריות תאגידית חברתית מרכיב מרכזי באסטרטגיה הארגונית של החברה, וחרטה על דגלה להעניק לקהילה בה היא פועלת באמצעות פרויקטים שונים ביניהם:

פרויקט "אמץ אח/אחות- לוריאל" – במסגרתו מוענקות מלגות לימודים ל–30 סטודנטים ממכללת נתניה המשמשים חונכים ואחים בוגרים לתלמידי בית הספר "מורשת זבולון" ממוצא אתיופי, בנתניה. פרויקט מרגש זה זוכה להצלחה רבה, הודות לשיפור הציונים וההעשרה לה זוכים תלמידי בית הספר, עד היום חולקו כ-350 מלגות לסטודנטים ומאות ילדים חונכו על ידם.

פרויקט "סלון טיפוח ויופי" בעמותת "אהל-שרה" - בבני-ברק, לנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית במסגרת תכנית "Sharing Beauty With All"- חולקים יופי עם כולם.

פרויקט Citizen Day - מידי שנה, ב- "יום האזרחות הטובה" נרתמים מאות עובדי לוריאל ישראל לתרומה ותמיכה בקהילה. ב"יום האזרחות הטובה" 2018 טיפלו העובדים במספר פרויקטים וביניהם: סיוע לארגון "ילדים בסיכוי", במסגרתו שופצו מגורי ילדים ונוער בפנימיית "עלומים" בכפר סבא, בית הספר "מורשת זבולון" בנתניה, "גן החלומות" לילדים חולי סרטן בכפר עזר, מחלקת הפרעות אכילה בביה"ח "תל השומר", שיפוץ פרויקט "פותחים עתיד" במגדל העמק, חידוש "בית חם" לילדים בכרכור  ומתן טיפולי יופי במעון לנשים מוכות בהרצליה.

לוריאל ישראל מכירה בחשיבות האחריות המוטלת על כתפיה כחברת הקוסמטיקה המובילה בישראל, ותמשיך לפעול גם בעתיד לקידומן של נשים במדע, אוכלוסיות מוחלשות ואיכות הסביבה, כדי להמשיך להוות כח מניע לתרומה לקהילה ולשמירה על איכות הסביבה.

בנוסף אולי יעניין אותך