סונול ישראל בע"מ

שיווק והפצה של תזקיקי נפט, שמנים ומוצרי אנרגיה נלווים, הפעלת רשת חנויות נוחות.

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1917
תחום: שיווק והפצה של תזקיקי נפט, שמנים ומוצרי אנרגיה נלווים, הפעלת רשת חנויות נוחות.
כתובת: רח' הגביש 6 ב', אזה"ת פולג, נתניה 4250706
טלפון: 09-8637777
פקס: 09-8854945
אתר החברה: http://www.sonol.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
Youtube: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים בחברה

  • ניר גלילי

    ניר גלילי

    מנכ”ל

    סונול ישראל בע"מ

    לפרופיל המלא

    ניר גלילי
  • אלון  חסדאי

    אלון חסדאי

    מנכ"ל ספרינט מוטורס

    סונול ישראל בע"מ

  • אבי מגידו

    אבי מגידו

    סמנכ"ל לקוחות עסקייים

    סונול ישראל בע"מ

  • ענת כרמלי

    ענת כרמלי

    סמנכ"ל משאבי אנוש ונכסים

    סונול ישראל בע"מ

  • עמיחי ברם

    עמיחי ברם

    סמנכ"ל תפעול והנדסה

    סונול ישראל בע"מ

  • שחר  שגיב

    שחר שגיב

    סמנכ"ל כספים

    סונול ישראל בע"מ

אייקון אודות

אודות סונול ישראל בע"מ

מאז נוסדה לפני למעלה מ-90 שנה, סונול היא חברה מובילה בתעשיית האנרגיה הישראלית. החברה מספקת מגוון רחב של שירותי אנרגיה למגזר התעשייתי, המסחרי והממשלתי בישראל, כולל שיווק והפצה של מוצרי נפט, תוספים וכימיקלים. סונול מפעילה רשת של כ240- תחנות דלק ולמעלה מ-185 חנויות נוחוּת.

 

חברת סונול היא אחד המותגים הידועים והאמינים ביותר בסקטור האנרגיה בישראל. סונול מספקת מוצרי נפט ושירותים למיליוני לקוחות בעזרת צי מכליות ורשת תחנות דלק וחנויות נוחות הפרוסות בכל רחבי הארץ. בנוסף, בבעלות סונול אתרים לוגיסטיים מהמרכזיים בישראל, כולל מסוף דלקים, מתקן לשמנים ותוספים ומעבדה לבקרת איכות.

בין לקוחות סונול נמנים ארגונים ציבוריים ופרטיים הגדולים בארץ כמו חברת החשמל, התעשייה האווירית לישראל, המשטרה ורכבת ישראל. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים העונים על סל כולל של צורכי הלקוח, וזאת תוך התמקדות בשירותים המותאמים לאסטרטגיה המרכזית של הלקוח, באיכות שירות גבוהה וביחסים עסקיים ארוכי טווח.

 

מבנה הבעלות ותפיסה אסטרטגית

סונול נוסדה ב1917-. ב1981- נרכשה ע"י חברת ההשקעות "גרנית הכרמל". בשנת 2006 רכשה קבוצת עזריאלי - שבבעלותה נכסי נדל"ן גדולים בישראל - 64% ממניות חברת ההשקעות "גרנית הכרמל", והפכה לבעלת האחזקות הגדולה בסונול. מאז נרכשה ע"י קבוצת עזריאלי, עוברת חברת סונול תהליך מואץ של גידול והתרחבות. ההנהלה החדשה מכוונת את מאמציה ליישום אסטרטגיה של התמקדות בצורכי הלקוח וכן בהגשמת היעד של העברת סונול מחברה שמוכרת דלק לחברה קמעונאית. תהליך המיתוג המתקיים בחברה בשנים האחרונות מבוצע בהצלחה רבה, תוך שהוא מקיף את כל תחומי הפעילות ואת המערך התפקודי של החברה. הודות לתהליך זה, סונול שדרגה ומיתגה את תחנות הדלק שלה,

ובמקביל הרחיבה את רשת חנויות הנוחות שהיא מפעילה - .Sogood

 

ערכי יסוד

סונול מחויבת לארבעה ערכי יסוד מובילים:

  • מצוינות כסטנדרט – מחויבות לספק ללקוחות את מגוון המוצרים העשיר והאיכותי ביותר וכן רפרטואר פתרונות רחב ככל האפשר. במקביל, הקפדה וטיפוח מקצועיות, אמינות ושירות אישי.
  • הגינות מוחלטת – אמינות ושיתוף פעולה הם ערכי הליבה של אסטרטגיית סונול ביחסיה עם הלקוחות, הספקים והעובדים. סונול רואה את לקוחותיה כשותפים אסטרטגיים ומחויבת לעבוד עמם בשיתוף פעולה מלא, תוך שמירה על שקיפות מלאה והגינות.
  • שירות עם פרח – בסונול מאמינים שכל עצירה בתחנת דלק של החברה צריכה להיות חוויה נעימה ומרעננת, התורמת ומשפיעה לטובה על הנהג, על הנוסעים ועל מצב הרכב. עובדי החברה מחויבים להעניק שירות מקצועי, נעים ואדיב העונה על ציפיות הלקוח ועל כל צורך המתעורר בשטח.
  • שווה להיכנס לסונול! – אנו לוקחים על עצמנו לדאוג לכך שללקוחותינו תמיד יהיה שווה להיכנס לסונול, שיוכלו למצוא בתחנה כל מה שהם צריכים לעצמם, לרכב או לבית, מקום בו ניתן לעצור ולהנות מהפסקה ומנוחה, לקראת המשך הנסיעה.

 

רשת תחנות סונול והתקני "דלקן"

האסטרטגיה השיווקית - שווה להיכנס לסונול: בכל מקום, בכל שעה וכמעט לכל צורך. תמיד שווה להיכנס לסונול, בזכות המבצעים, מגוון המוצרים, איכות הדלק (גולד 95 וגולדיזל) והשירות.

רשת תחנות סונול המנוהלות ומופעלות ע"י חברת הבת ספרינט מוטורס מונה כ-240 תחנות דלק ברחבי ישראל, הממוקמות בפריסה ארצית רחבה, על צירי תנועה ראשיים ובמיקומים אסטרטגיים. רוב התחנות מופעלות על ידי החברה, והיתר מופעלות באמצעות הסכמי אספקה בלעדיים. לצד פעילותה בשוק האנרגיה, חלק גדול מתחנות סונול משמשות כפלטפורמה לנדל"ן מניב, המאפשרת ליזמים ולבעלי עסקים לשכור שטחים מסחריים בשטחן, לכל מטרה.

בכל תחנות הרשת מותקנות מערכות ממוחשבות לתדלוק ציי רכב המכונות "דלקן סונול". מערכות אלה מייעלות את התדלוק ומאפשרות ללקוח בקרה על הוצאות הרכב, תשלום מרוכז ועוד.

 

רשת חנויות נוחוּת

סונול מחזיקה ברשת של למעלה מ-185 חנויות נוחוּת, הפרוסות בכל רחבי הארץ ופועלות 24 שעות ביממה, Sogood. הרשת מציעה מגוון של מוצרי נוחות ומוצרי מזון בסיסיים, שירותים ואף מוצרי צריכה יוקרתיים: קפה איטלקי משובח, כריכים ומאפים טריים באספקה יומיומית, משקאות קרים, שירותי משיכת מזומנים ושירותי אינטרנט.

 

מעורבות בקהילה ומחויבות לסביבה

סונול מחויבת להגנת הסביבה ולשמירה על הסביבה למען הדורות הבאים, ולפיכך בכל פעילויות החברה מיושמים הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות הסביבה והגנה עליה. כך למשל, בדיקה מקיפה של הקרקעות בתחנות הדלק והתקנת מערכות יעילות לבקרת פליטה.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • צריך לבנות כחול לבן

    הציניות ומדיניות בת היענה של ממשלת ישראל התבטאו בהחלטה המהפכנית לייבא לארץ חברות בניה זרות במטרה להוריד את מחירי הדיור.

    צריך לבנות כחול לבן

  • לשלב היי–טק בלאו–טק

    שילוב ההיי-טק בתעשייה המסורתית בישראל, שסובלת מפריון נמוך, תבטיח הזרמת טכנולוגיות חדשות לתעשייה ועשויה להעניק לה תנופה ויתרון בשווקים הגלובליים

    לשלב היי–טק בלאו–טק

  • חשיבותה של האסטרטגיה בתכנון סביבות עבודה

    שיטת WORKPLACE STRATEGY צוברת תאוצה בקרב ארגונים בעולם ומתייחסת לשינוי פנימי עמוק בארגון, תוך הסתכלות גלובלית והבנת היעדים האסטרטגיים שלו לטווח הרחוק. באמצעותה ניתן לתכנן סביבת עבודה אידיאלית, המותאמת לצרכי הארגון ועובדיו וכן, לאופי הפעילות העסקית ולמינוף הצלחתה

    חשיבותה של האסטרטגיה בתכנון סביבות עבודה

  • פרשת בנק הפועלים: האחריות לפנייה למשטרה מוטלת על הבנק ולא על המגשר

    תקנות הטרדה מינית מקנות למגשר/ממונה על מניעת הטרדה מינית סמכויות בירור נרחבות, אולם קבלת ההחלטות לאחר המלצת המגשר מוטלת על המעסיק בלבד. בכל מקרה, אין זה המקרה בו קמה חובת דיווח למשטרה

    פרשת בנק הפועלים: האחריות לפנייה למשטרה מוטלת על הבנק ולא על המגשר