רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

שיווק מזון וניהול סופרמרקטים

רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ
אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1976
תחום: שיווק מזון וניהול סופרמרקטים
כתובת: רח' האומן 15, ת.ד. 52149, ירושלים 9152002
טלפון: 076-8888686
פקס: 02-6339467
דוא"ל: bracha@rami-levy.co.il
אתר החברה: http://www.rami-levy.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • רמי לוי, רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

    רמי לוי

    מנכ”ל ובעלים

    רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

    לפרופיל המלא

    רמי לוי
  • עדינה לוי, רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

    עדינה לוי

    גזברית

    רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

  • יצחק  כהן, רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

    יצחק כהן

    מנהל מחלקת פרסום ושיווק

    רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

    לפרופיל המלא

    יצחק כהן
אייקון אודות

אודות רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ הינה חברת קמעונאות העוסקת בעיקר בתחום המזון ואשר נחשבת בקרב ציבור הצרכנים בישראל כרשת השיווק המשפיעה ביותר על הורדת יוקר המחייה בישראל. תחום עיסוקה הראשי של החברה הוא קמעונאות המזון אך היא פועלת כמו כן (באמצעות החזקות שליטה בחברות בנות) בתחומי התקשורת והסלולר, הפעלת מועדון לקוחות מחזיקי כרטיס אשראי, הפעלת רשת בתי קפה ומרכולים עירוניים והפעלת חנויות בתחום הפארמה. הקבוצה מעסיקה כ-7,500 עובדים והינה בעלת היקף הכנסות שנתי של כ-5.4 מיליארד ₪. השנה המשיכה רשת "רמי לוי שיווק השקמה" בביסוס עמדת ההובלה שלה באמצעות הרחבת המותג הפרטי, פתיחת מרלו"ג חדש ומתקדם, הרחבת הפעילות ברשת והשקת ״רמי לוי בשכונה״ הנותנת מענה בשכונות הערים.

מהפכן נולד

דרכה של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" החלה ב-1976 בחנות קטנה בשוק מחנה יהודה בירושלים. בעל החנות, רמי לוי, נהג להתלוות לקניות עם אמו בשוק והבחין שלכל מוצר יש למעשה שני מחירים – מחיר קמעונאי גבוה לצרכנים, ומחיר סיטונאי נמוך, ממנו נהנים רק בתי העסק שרוכשים בכמויות. לוי החליט לשנות את המצב לטובת הצרכנים, וקבע נוהל יוצא דופן בחנות הקטנה שהקים ברחוב השקמה שבפאתי השוק – מוצרים במחיר סיטונאי לצרכנים הפרטיים. ההצלחה הייתה מהירה ולקוחות החלו נוהרים לחנות הייחודית. בשנת 1981 פתח לוי חנות נוספת בשכונת רמות אלון בעיר, וב-1992 נפתחה חנות הענק הראשונה של הרשת בשכונת תלפיות בעיר. בהמשך הרחיב לוי את פעילותו עוד יותר, והקים רשת של חנויות דיסקאונט גדולות. בשנת 2007 הונפקה החברה בבורסה. כיום מפעילה הרשת 52 סניפים הפרושים בין נהריה בצפון לבאר שבע בדרום, ו-5 סניפים נוספים צפויים להיפתח בשנה הקרובה. שניים מתוכם הם סניפי מהדרין המיועדים למגזר החרדי. לוי, שממשיך לשמש כמנכ"ל והבעלים של הרשת, הכריז בעבר כי בעתיד תחליף אותו בתו יפית בכסא המנכ"ל.

בשורת המחירים הזולים

רמי לוי פילס את דרכו בקטגוריה כמהפכן שהביא את בשורת המחירים הזולים והוא ימשיך לעשות כך בדרך חדה, ברורה, לא מתפשרת ובכך יבטיח את מעמד הרשת כרשת הזולה ביותר במדינה. לצד המחירים הזולים והמבצעים המעמיקים הרשת מתפתחת, מתעדכנת ומשתכללת בכל הקשור לנראות סניפיה, הרחבת מגוון המוצרים (לרבות מוצרי פרימיום), והכשרת עובדיה למתן שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיה. הרשת קשובה לצרכנים ולצרכיהם המשתנים והיא ממשיכה להוביל את מהפכת המחירים לצד חוויה קמעונאית מועדפת. כחלק מהפעילות השיק רמי לוי את רשת הסופרים השכונתיים ״רמי לוי בשכונה" שהיא בשורה נוספת וגורם ישיר ומשמעותי בהוזלת המחירים בסל המזון שכידוע הוא יקר משמעותית בשכונות.

דנ"א של מחירים זולים

ממש כמו דנ"א שמשוכפל שוב ושוב, המחירים הזולים הם הדנ"א של המותג רמי לוי. כדי לבסס זאת רמי לוי עבד בבניית ארכיטקטורת מותג ונוצרה שפה אחידה, וחשוב מכך – הבטחה אחידה – לכל זרועות המותג.
בכל זירה בה רמי לוי פועל (במזון, בסלולר, בתיירות, במועדון, באינטרנט), הוא מתחייב להיות "הזול במדינה". זו התחייבות נחרצת וקשה, אך ההבטחה הלא מתפשרת היא הרי לב ליבו של המותג רמי לוי, והיא זו המעניקה לו זכות קיום בעיני הצרכנים.

מרחיבים את המותג הפרטי

המותג הפרטי של הרשת מונה למעלה מ-2,000 מוצרים בכל הקטגוריות, כאשר מדי חודש מתווספים עוד ועוד מוצרים. מוצרי המותג הפרטי נמכרים במחירים הנמוכים ב-15%-30% לעומת המותגים המתחרים, והרשת מתחייבת לכך שכל המוצרים יהיו באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק. תחת המטריה של המותג הפרטי יצרו ברשת את "סדרת השפים של רמי לוי" מתוך כוונה לתת מענה לטרנד העולמי של התרחבות מוצרי ה-Ready to eat. הרשת רתמה שפים מוכרים ואהובים כמו מאיר אדוני, אביב משה וג'קי אזולאי - להכנת מנות תחת המותג הפרטי.
השפים יצרו את המתכונים ופיתחו את המוצרים, ולבסוף גם נתנו להם את השם ו"הפנים" שלהם. המהלך השתלב היטב עם ערכי המותג והוכיח שאפילו מנות שף יכולות להיות שוות לכל כיס.
סדרת השפים של רמי לוי" זוכה להצלחה עצומה והוכתרה כזוכה בתחרות מוצר השנה "בחירת הצרכנים".

ייעול תפעולי מהמתקדמים בעולם

הרשת מנהלת מרכז לוגיסטי וטכנולוגי חדיש, במיקום אסטרטגי במרכז הארץ. המרכז, המתפרש על 30,000 מטר מרובע, מאפשר לרשת להשיג ייעול תפעולי מהמתקדמים בעולם.
המרכז כולל מערכות קירור מתקדמות ופועל בשיטת ליקוט ממוחשבת ייחודית שפותחה באופן בלעדי לפי צרכי המרכז. הסחורות במרכז מאוחסנות לפי התקנים המחמירים בעולם, ושיטת ההפצה היעילה והמתקדמת כוללת צי משאיות מרווחות ומקוררות המבטיחות כי המוצרים יגיעו ללקוח ברמת הטריות הגבוהה ביותר.

הצלחת מועדון הלקוחות

ברמי לוי הבינו זה מכבר את חשיבותם של מועדוני הצרכנות המהווים במקרים מסוימים סמל סטטוס של ממש והרשת פתחה את מועדון הלקוחות "רמי לוי" תוך הבטחה כי לא צריך להיות חייל, שוטר או מורה בכדי ליהנות ממועדון ההטבות הטוב בישראל. המועדון מציע ערך אמתי לצרכנים של הרשת הנהנים לא רק ממחירי מזון זולים אלא גם ממופעי תרבות, חופשות ואטרקציות.
עד היום הצליחה הרשת לגייס מאות אלפי לקוחות, והמועדון זוכה להצלחה עצומה.

זוכת מדד "החברות האהובות והמוערכות במשק"

גם השנה הצליחה "רמי לוי שיווק השקמה" לספק ללקוחותיה מחיר נמוך, שלא בא על חשבון החוויה הקמעונאית או איכות המוצרים. בזכות מאמצים מקבילים ומשולבים זכתה הרשת השנה השלישית ברציפות במדד החברות "האהובות והמוערכות", ודיווחה גם על שיפור בנתונים העסקיים עם עלייה של 5% בנתח השוק ו-24% ברווח הנקי.

 

בנוסף אולי יעניין אותך