רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

שיווק מזון וניהול סופרמרקטים

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1976
תחום: שיווק מזון וניהול סופרמרקטים
כתובת: רח' האומן 15, ת.ד. 52149, ירושלים 9152002
טלפון: 076-8888686
פקס: 02-6339467
אימייל: bracha@rami-levy.co.il
אתר החברה: http://www.rami-levy.co.il
Facebook: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • רמי לוי, רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

    רמי לוי

    מנכ”ל ובעלים

    רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

    לפרופיל המלא

    רמי לוי
  • עדינה לוי, רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

    עדינה לוי

    גזברית

    רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

אייקון אודות

אודות רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

רשת המרכולים "רמי לוי שיווק השקמה", הוקמה על מנת לספק מוצרי צריכה זולים לצרכן, וכיום מספקת סל פתרונות יעיל, רחב הרבה מעבר לשיווק מזון קמעונאי, לציבור הפרטי. החברה נמצאת בבעלותו של רמי לוי (48.7%), ושואפת להיטיב עם הצרכן במגוון רחב של תחומים, על ידי קביעת רף מחיר נמוך ומשתלם יותר.

על פי חזון זה, קבעה החברה את מעמדה כ"סל הקניות הזול במדינה", ובהמשך, חדרה החברה אף לתחומי הסלולר בשיטת MVNO, הביטוח ובעתיד הקרוב - לתחומים נוספים.

רשת "רמי לוי" – סקירה היסטורית

הרשת החלה לפעול בשנת 1976, מתוך חנות בודדת בשוק מחנה יהודה בירושלים, וזאת לאחר זיהוי הצורך לקנייה פרטית במחירים סיטונאיים.

או אז החל רמי לוי לשווק מוצרי מזון וניקיון במחירים נמוכים, וזאת ע"י הפחתה של מחירי התיווך.

תוך זמן קצר החל לשווק גם לשוק העסקי בעיר, הכולל מסעדות, מלונות ועסקים נוספים. את הסניף הגדול הראשון פתח רמי לוי בשכונת תלפיות הירושלמית בשנת 1992, ומאז נמשכת מגמה זו ברחבי הארץ.

רשת "רמי לוי" – מיצוב, גידול ויציבות פיננסית

הרשת מפעילה כיום 48 סניפים ומתמודדת בהצלחה מול אתגרי השוק התחרותיים.

זאת, בשל אסטרטגיה המחויבת להציב את הלקוח במרכז, ושמירה על מחירים תחרותיים, שלא על חשבון איכות השירות וגיוון המוצרים.

החברה נסחרת בבורסה החל משנת 2007, ומדווחת על גידול שיטתי בנתוניה הכלכליים, מיום הנפקתה.

נכון להיום רשת רמי לוי נמצאת בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת.

חוויית הקנייה בבתי העסק

המבקרים בסניפי המזון של רשת "רמי לוי" ייהנו מחוויית קניה נעימה, יעילה ומהירה:

  • החברה מקצה מספר כפול של עובדים מהנהוג, על מנת לשמור על ניקיון החנות, להבטיח שפע מוצרים במדפי המחלקות השונות ולהעניק שירות זמין והכוונה במידת הצורך.
  • החברה מייעדת צוות גדול של אורזים במעמד התשלום, להענקת שירות יעיל ומהיר לרווחת הלקוח.
  • צוות הקופאיות עובר הכשרה מיוחדת, המסייעת ליישום שיטת עבודה מהירה ומדויקת יותר.
  • לאחר הקנייה, עומדת לרשות הלקוח מחלקת שירות לקוחות, לטיפול מהיר במגוון בקשות.

בנוסף, הושקעה חשיבה בתכנון מסלול הקנייה, על מנת למקסם את תחושת הנוחות של הלקוח, בביצוע קניותיו.

שומרים על קדמה טכנולוגית בסניפים

רשת "רמי לוי" שואפת למקסם את חוויית השירות המוגשת ללקוחותיה, ונתמכת בטכנולוגיה מתקדמת לשם כך בין היתר:

  • סניפי הסלולר - הצעת חבילת תקשורת מתקדמת, למכשירים שונים וסמארטפונים ברשת 4G. רשת הסלולאר כיום הכניסה פעילות נוספת של מכירת סמארטפונים, טאבלטים ואביזרים.
  • הפעלת "רמי לוי באינטרנט" – שירות קניות מקוון, באמצעות אתר החברה שלו מעל ל-600,000 כניסות בחודש, ומספק מעל ל-100,000 משלוחי מזון מדי חודש בחודשו.
  • לוגיסטיקה מתקדמת בסניף – יישום שיטת אספקה נכונה וכניסת מוצרים טריים במהירות גדולה יותר.

רשת "רמי לוי" – הישגים בולטים לשנת 2014-2016

הרשת ממשיכה גם השנה במגמת גידול ועלייה, בהמשך לשנים החולפות:

  • גידול במספר הלקוחות המבקרים, המורכב מ-20% מחברי העשירון העליון ו-60% מבעלי השכר הממוצע במשק.
  • הצטרפות של כ-150 אלף מנויים לרשת הסלולרית.
  • בחודש יולי 2014 הושק "המועדון החברתי של רמי לוי שיווק השקמה", תוך פחות משנה הצטרפו מעל ל-600,000 חברים. המועדון מקנה למצטרפים הנחות משמעותיות בסל הקניות ובנוסף הנחות במגוון בתי עסק בארץ. המועדון הולך וגדל באופן משמעותי תוך חיבור לרצון ודרישת החברים בו בכל הקשור למבצעי הרשת.

כמו כן מציע המועדון דיוור מבצעים מפולח לפי צרכיו האישיים של חבר המועדון.

  • רשת רמי לוי שיווק השקמה מספקת לעצמה את הפירות והירקות זבכות בעלותו של רמי לוי על חברת ביכורי השקמה ובכך נחסך פער התווך בענף התבואה, דבר המוזיל משמעותית את מחיר הירקות והפירות בסניפי הרשת.
  • רשת רמי לוי שיווק השקמה פיתחה השנה את מערך תווי הקנייה שלה, ופתחה אותו לעשרות רבות של שותפים חדשים בהם רשתות אופנה והנעלה מובילות, מזון, פנאי ובידור.

מגמות עתידיות וחברתיות

החברה ערכית ומקפידה להגשים מטרותיה לאורך השנים, וביניהן שמירה על ה"חיבור" לשטח וללקוחות, נתינה שוטפת לחברה ולקהילה ומתן מענה ראוי ומדויק לצורכי המשפחה הישראלית.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • זריקת עידוד לענף המלונאות

    תעשיית התיירות בעולם נחשבת כתעשייה הצומחת ביותר עם קצב גדילה של כ- 5% בשנה, אך למרות אמירתו של הנשיא המנוח שמעון פרס כי: There are many oily lands but there is only one holy land'', תעשיית התיירות בישראל רחוקה מלמצות את הפוטנציאל שלה.

    זריקת עידוד לענף המלונאות

  • חלופה נוספת להגדרת מונופול תגביר את שטף התובענות הייצוגיות במקרים שאינם מוצדקים

    חלופה נוספת להגדרת מונופול תגביר את שטף התובענות הייצוגיות במקרים שאינם מוצדקים

  • קו הרקיע והמגדלים החדשים

    קו הרקיע והמגדלים החדשים

  • האם מ'עילה בת עוולה' תצמח זכות תביעה?

    מה יקרה כאשר רוצח שכיר יגיש תביעה כנגד מי ששכר את שירותיו, לשלם לו את תמורת שירותיו על פי החוזה שביניהם? מה יקרה כאשר נערת ליווי תתבע את מי שסירסר בשירותיה, לשלם לה כספים שהתקבלו עבור שירותיה אותם הוא נמנע מלשלם לה?

    האם מ'עילה בת עוולה' תצמח זכות תביעה?