אייקון פרופיל

פרטי התקשרות

כתובת: רח' אלנבי 105, תל אביב יפו
טלפון: 03-644-3493
אתר החברה: https://www.atera.com/
Facebook: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • גיל פקלמן

    גיל פקלמן

    מנכ"ל

    ATERA (אטרה)

  • אושרי מויאל

    אושרי מויאל

    סמנכ"ל פיתוח ושותף מייסד

    ATERA (אטרה)

  • ליאור  טורם

    ליאור טורם

    סמנכ"ל כספים

    ATERA (אטרה)

  • שרון פאר

    שרון פאר

    סמנכ"ל תמיכה והצלחת לקוחות

    ATERA (אטרה)

  • יואב מכלין

    יואב מכלין

    סמנכ"ל שיווק

    ATERA (אטרה)

  • טל דגן

    טל דגן

    סמנכ"ל מוצר

    ATERA (אטרה)

  • שני בראונשטיין

    שני בראונשטיין

    סמנכ"ל משאבי אנוש

    ATERA (אטרה)

אייקון אודות

אודות ATERA (אטרה)

חברת Atera מפתחת מערכות לניהול, חיזוי ומניעת תקלות במערכות מחשוב בהתבסס על דאטה המאפשרות לארגונים לנהל מרחוק את צורכי המחשוב שלהם, ללא תלות במיקום הפיזי של עובדיהם. בימינו, בהם כל עולם התעסוקה עבר לעבוד מרחוק או באופן היברידי, המשלב בין עבודה מרחוק לעבודה במתחם פיזי, התוכנה של אטרה מיועדת לניהול, שליטה ובקרה של מערכות מבוזרות ב-Remote, באופן המותאם בדיוק לעולם החדש.
לחברה למעלה מ-8000 לקוחות, והיא פעילה ביותר מ – 90 מדינות ברחבי העולם, ובעיקר בארה"ב.
לאחר מספר שנות פעילות בתחום אבטחת סייבר, החברה הוקמה בשנת 2010 מתוך מטרה לשפר ולמקצע את ביצועי ה-IT של חברות קטנות ובינוניות, ופעלה כבוטסראפ עד סבב גיוס A בשנה שעברה.
בלב התרבות הארגונית של Atera נמצאת האמונה כי כל מי שעובד בחברה אינם עובדי החברה, אלא השותפים בה. ערך זה מוביל את היחס לכל המועסקים בחברה, הנהנים מחלל עבודה פתוח לכולם, מהשתתפות של כולם בכל גיוס של החברה, ומהשקעה גדולה בהתפתחות האישית ובקריירה שלהם. מכיוון ש-Atera רואה את העבודה עם העובדים כשותפות, גם המשקיעים הגדולים בחברה מכירים ערך מוביל זה, ושמחים להיכנס לחברה שזו התרבות הארגונית שלה.
ערך נוסף המוביל את החברה ונמצא עמוק בשורשיה החל מיום היווסדה הוא ערך התרומה לקהילה. החל מהשלבים הראשונים של Atera, גם בעת שהיו עשרה עובדים ועובדות בחברה, תרמה החברה בתדירות גבוהה מאוד בכל רבעון, ולמעשה, כל פעילות בחברה קשורה לתרומה לקהילה.
המוצר של אטרה מאפשר לעסקים להימנע באופן יזום מתקלות עתידיות, תוך פעילות שוטפת ורציפה של הארגון. בנוסף, המוצר מעניק יתרון משמעותי לארגונים, הן בתקופה האחרונה והן בעתיד הנראה לעין, בו נדרשים עסקים רבים לעבור למודל עבודה מרחוק, או מודל עבודה היברידי המשלב עבודה מרחוק ועבודה במתחם פיזי.
Atera מפתחת פלטפורמה המאפשרת שירותים לניהול מערכות מחשוב בעסקים בכלי אחד ובממשק ידידותי למשתמש. השירותים העיקריים ש-Atera מספקת כחלק מהחבילות השונות הם שירותי RMM -
(Remote Monitoring and Management) ושירותי PSA
(Professional services automation).
שירותי ה RMM מספקים ל-MSPs וגופי IT את היכולות לעקוב ולפקח אחר ביצועי מכשירי הקצה והשרתים של הלקוחות בזמן אמת, ובמקרה של בעיות והתראות לטפל בהן מרחוק ולהריץ פעולות ברקע מבלי להפריע להתנהלות השוטפת של המשתמשים. באמצעות שירותי Remote Access מתאפשר ניטור וניהול מרחוק של מכשירי הקצה באופן מאובטח השומר על פרטיות שני הצדדים.
כלי נוסף שפיתחה החברה הוא ה-Network Discovery לסריקת הרשת, המסייע ללקוח לזהות הזדמנויות עסקיות אצל לקוחותיו, ולהציג תמונות מצב של הרשתות אותן הוא מנהל.
שירותי ה-(PSA (Professional services automationכוללים מערכות תומכות לניהול העסק וניהול הצוות הטכני, המעניק שירות ללקוחות. כחלק משירותים אלו, מתאפשר ניהול לקוחות, הכולל בין היתר ניהול נתוני הלקוחות, חיובים, חוזים והסכמים.
בנוסף, המערכת מאפשרת תקשורת עם הלקוחות בנושאי תמיכה טכנית, בין אם באמצעות פורטל מותאם לקוח, הכולל מאגר של מדריכי פתרון בעיות, ובין אם בתמיכה טכנית אנושית באמצעות בצ'אט, דואר אלקטרוני או מוקד טלפוני. כלל הפניות העולות מהלקוחות מרוכזות ומנוהלות במערכת, וניתן אף לבצע הקצאת עבודה אוטמטית בין חברי הצוות הטכני ולעקוב אחר ביצוע המשימות העולות מהפניות. לאחרונה יצאה החברה עם פיצ'ר AI חדש, המאפשר, בין היתר, תיוג וקטלוג אוטמטי של פניות אלו, בהתבסס על מילות מפתח.
כחלק משירותי האדמיניסטרציה המצויים במערכת Atera קיימות מערכות לניהול משאבי אנוש ומערכות התומכות במערך החשבונאי של העסק. על מנת להשלים את סט הכלים, מציעה החברה פתרונות אבטחה הכוללים אנטי וירוס, גיבויים מוצפנים והכשרות אבטחת מידע לעובדים. Atera מתאימה את עצמה למגמת העבודה מרחוק, ובזמן הקורונה פיתחה את הפיצ'ר Work From Home) WFH), המהווה פתרון לעבודה מהבית של משתמשי הקצה.

תרומה לקהילה

מיום היווסדה, Atera תומכת בפעילויות מגוונות למען הקהילה. ככל שהחברה גדלה ומתפתחת, היא מרחיבה את מערך הפעילויות התנדבותיות שלה. Atera מאמינה כי כוח הנתינה תורם לשינוי פני החברה כולה, ושמחה לקחת בכך חלק פעיל, לרוב בכל רבעון. בנוסף, ככל שניתן, החברה עושה מאמץ שהמתנות שהיא מעניקים לעובדיה תהיינה מעסקים התומכים בתרומה לקהילה או עסקים קטנים שנפגעו בתקופת הקורונה. בין הפעילויות שנערכו בשנה האחרונה ניתן למנות את שיפוץ בית ספר "און" - בית ספר לילדים עם בעיות מוטוריות ושיתוק מוחין כחלק משיתוף פעולה עם עמותת אלון, חלוקת מזון במחסן הלוגיסטי של "לתת" באריזת מוצרי מזון למשפחות נזקקות, וחלוקת שמיכות צמר חמות שאותן רכשה החברה למשפחות מעטות יכולת, וניקיון חופים בחוף פלמחים, בעת התפשטות הזפת. בנוסף, בפורים הקימה החברה "עמדת יצירה" למשלוחי מנות, שנתרמו לילדים ממשפחות נזקקות בשיתוף עם עמותת מסילה. החברה עסקה באיסוף מוצרי היגיינה וקוסמטיקה לנערות בסיכון בשיתוף עם מיזם גורג'ס לכבוד יום האישה, ובתרומת מארזי מזון לקשישים בעת המלחמה. גם בתקופת הקורונה, בה לא היה ניתן להגיע ולהתנדב פרונטלית, דאגה Atera לבצע תרומה של ארוחות לראש השנה למשפחות לפי ארוחות ככמות העובדים בחברה.

בנוסף אולי יעניין אותך