ServiceNow (סרוויס נאו)

פלטפורמת ענן

אייקון פרופיל

פרטי התקשרות

תחום: פלטפורמת ענן
כתובת: רח' אהרון ברט 18, פתח תקווה
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: https://www.servicenow.com
Facebook: לחץ לצפייה
Twitter: לחץ לצפייה
Linkedin: לחץ לצפייה
Youtube: לחץ לצפייה
אייקון אודות

אודות ServiceNow (סרוויס נאו)

חברת ServiceNow מסייעת לארגונים לשפר את חווית העבודה של עובדיהם, באמצעות פלטפורמת NOW המאפשרת לחברות להפוך את התהליכים שלהן לדיגיטליים ואוטומטיים, ועל ידי כך להביא לידי ביטוי את חזון החברה, לייעל את חווית העבודה עבור עובדים בעולם.
ServiceNow היא אחת מחברות הענן בעלות הצמיחה המהירה ביותר. החברה נבחרה על ידי מגזין Fortune במקום הראשון בדירוג Future 50 היוקרתי, ולאחת מ-100 החברות ששווה לעבוד בהן בשנת 2021. 80% מהחברות ב-Fortune 500 הן לקוחות החברה.
ServiceNow, שהוקמה בשנת 2004, היא חברה אמריקאית גלובלית. מטה החברה נמצא בסנטה קלרה שבקליפורניה. לחברה כ-6900 לקוחות והיא פרושה על פני למעלה מ-70 סניפים הממוקמים בכ-30 מדינות. לחברה 16,000 עובדים ועובדות הפרוסים ברחבי העולם, מתוכם 200 באתר הישראלי.
אתר המחקר והפיתוח של ServiceNow בישראל הוקם בשנת 2014 לאחר רכישת חברת הסטארט-אפ Neebula. לאחר מכן המשיכה סרוויס-נאו להרחיב את פעילותה בארץ, ורכשה את SkyGiraffe ב-2017, AppSee בשנת 2019 ואת Loom Systems בשנת 2020. כיום מונה האתר הישראלי כ-200 עובדים ועובדות, ונמצא בתנופת צמיחה נרחבת.
ServiceNow ישראל הינו אתר אסטרטגי האחראי על פיתוח מגוון מוצרים, הן מוצרי הליבה של החברה וממשקי המובייל שלה, והן בתחום ה-IT Operations וAIOps. האתר הישראלי, המורכב מחברות סטארט אפ שנרכשו לאורך השנים ועובדים חדשים שנקלטו, מקפיד לשמר את הרוח היזמית והחדשנות שבאו עם חברות הסטארטאפ שמרכיבות אותו. האתר בישראל מורכב ממספר קבוצות, שאחראיות על מספר תחומים בנושאי פיתוח, בעולמות של ניטור ומציאת אנומליות.
החברה מייעלת ומנהלת את כל תהליך המעבר לדיגיטציה של ארגונים, במטרה להפוך את חיי העובדים והעובדות לנוחים וקלים יותר, ולהקל על כלל התהלכים הכרוכים לעבודה בארגון. באתר החברה בישראל פועלות קבוצות שעוסקות בתשתיות שחוצות את כל החברה, ויש קבוצות מוצר שעוסקות בניהול של הדאטה סנטר של הלקוחות.
סרוויס נאו הבינלאומית הוקמה מתוך המחשבה לאפשר לאנשים בעלי ידע טכני, שאינם מתכנתים, לבצע פעולות דיגיטליות ולהגדיר אותן בקלות.

תרבות ארגונית – עבודת צוות וביטוי עצמי

סרוויס נאו מאמינה שעבודת צוות היא המפתח להצלחה. החברה מעודדת את האנשים בארגון לשאוף ליצירתיות, חדשנות, קבלת האחר/ת והכי חשוב, ליהנות מהדרך.
סרוויס נאו שואפת לחברה שבה כל אחד ואחת יכולים לבטא את עצמם ולהיות מי שהם.

תמיכה בעובדים ובעובדות

סרוויס נאו שמה את העובדים והעובדות שלה במרכז, ומאמינה שההתפתחות האישית של העובדים והעובדות מהווה את המפתח להצלחתה. לכל עובד ועובדת יש תקציב לטובת קורסים והכשרות, בנוסף לגישה מלאה ל-Udemy, הכשרות מקצועיות ו- Soft Skills לאתר.

סרוויס נאו מאפשרת לעובדים ולעובדות את הגמישות להחליט מהיכן נח להם לעבוד – מהבית, מהמשרד או בשילוב בין השניים. באתר החברה בארץ מועסקים עובדים אשר גרים בכל רחבי הארץ, לרבות בנתיבות, ערד, שלומי וכפר תבור. סרוויס נאו השיקה חווית קליטת עובד/ת חדש/ה דיגיטלית עוד ב-2019, אשר מבוססת על מוצר פנימי של החברה המאפשר קליטת עובדים מכל מקום ובכל זמן.

אחריות תאגידית ותרומה לקהילה

סרוויס נאו שואפת לאפשר לכל עובד/ת, אשר מעוניין/ת, לתרום לקהילה. עובדי האתר בישראל משתתפים במספר פעילויות התנדבותיות במהלך השנה, כאשר לכל עובד/ת מוקצה זמן שניתן לנצל לטובת פעילות התנדבותית לאורך השנה.
החברה מאמצת בכל שנה, בכל לוקיישן בו היא נמצאת, ארגונים אותם היא מאמצת, ומשקיעה בהם, מתנדבת בהם ותורמת להם, תוך יישום יוזמות שונות לאורך השנה בהתאם לצרכים ולמה שמתרחש בעולם. בישראל, מתנדבת קבוצה אחרת בכל חודש. בנוסף, סרוויס נאו ישראל עובדת בשיתוף עם רוח טובה. כל העובדים והעובדות מתנדבים תוך קבלת שכר על התנדבותם.
מעבר לכך, החברה מעודדת תרומות למגוון מטרות תוך הכפלת סכום השווה לתרומות העובדים. בשנת 2020 סרוויס נאו תרמה למעלה מ- 5 מיליון דולר בתרומות, מתוכם 1.2 מיליון דולר למטרות עזרה במגפת הקורונה.

בנוסף אולי יעניין אותך