Verint
החברה המובילה בתחום האוטומציה של חווית לקוח (CX Automation)
פרופיל חברה
שנת הקמה: | 1994 |
תחום: | החברה המובילה בתחום האוטומציה של חווית לקוח (CX Automation) |
כתובת: | אריה שנקר 5, הרצליה פרופיל גיקטיים אינסיידר - https://insider.geektime.co.il/company/verint |
טלפון: | 09-9622300 |
דוא"ל: | [email protected] |
אתר החברה: | https://www.verint.com/ |
Instagram: | לחץ לצפייה |
Facebook: | לחץ לצפייה |
Twitter: | לחץ לצפייה |
Linkedin: | לחץ לצפייה |
Youtube: | לחץ לצפייה |
מנהלים
-
יוני אלסנר
VP R&D & Site Manager
Verint
-
מיה לוין אקרמן
VP HR
Verint
-
צביקה בן ציון
VP Sales
Verint
-
גיא חוורוני
VP, Product Design Group
Verint
-
שרון אדלשטיין
VP IT Systems Software
Verint
-
עמוס לוזון
VP, Supply Chain And Distribution & Logistics
Verint
-
אדי קמינסקי
Director of Engineering, Analytics Group
Verint
-
איתי קורן
Director of Engineering, QM Group
Verint
-
אסף ארבלי
Director of Engineering, Mobile Group
Verint
-
קרני גילון
Director, Research of Analytics
Verint
-
שירי קליין-סומברג
Director, Product Design Group
Verint
-
אלישיב קלרמן
Sr. Director, Product Strategic Services
Verint
-
נאור סעיד
Sr. Director, Finance
Verint
אודות Verint
חברת Verint היא החברה המובילה בתחום האוטומציה של חוויית לקוח (CX- Customer Experience). החברה הגלובלית מונה כ–4,000 עובדים בכל רחבי העולם ונסחרת בנאסד"ק, עם מחזור כספי של למעלה מ- 900 מיליון דולר בשנה. יותר מ-85% מחברות הFortune 100- הן לקוחות החברה.
Verint הוקמה בישראל בשנת 1994. כיום, מרכז הפיתוח הגדול והמשמעותי ביותר של החברה, אשר מונה כ-200 עובדות ועובדים, ממוקם בישראל. השילוב הייחודי שבין הותק הרב של החברה, העומד על כ-30 שנה, משאביה המשמעותיים, יציבות החברה ואיתנותה הפיננסית, לבין הרוח הצעירה והדינמית של החברה, המהווה השראה ומאפשרת לה לחדש, להוביל, ליזום ולייצר באופן דומה לסטארט אפ, מביא לסינרגיה היוצרת את הערך המוסף של החברה ושל מוצריה.
Verint מייצרת חווית שירות מודרנית ומספקת כלים החולשים על כל ערוצי התקשורת עם לקוחות בעידן הדיגיטלי. עם Verint, ארגונים יכולים לעמוד באתגרים הניצבים בפניהם: גידול במספר האינטראקציות עם הלקוחות במספר גדל של ממשקים, וציפיות גבוהות יותר של לקוחות עבור חווית לקוח טובה יותר, לרבות הכרות הספק עם הלקוחות וצרכיהם, איכות השירות, יעילות, קיצור זמן שיחה, הבנה מהירה של הצורך ומתן פתרונות מהירים וטובים. Verint מציעה פלטפורמה פתוחה המעניקה לחברות הגדולות בעולם כלים לייעול ושיפור התקשורת מול לקוחותיהם במגוון ערוצים, בעזרת כלי AI מתקדמים, שימוש בבוטים ופתרונות טכנולוגיים שונים.
פתרונות האוטומציה ובוטי התוכנה של החברה, המופעלים על ידי בינה מלאכותית, עוזרים להניע אוטומציה של חווית לקוח (Customer Experience), להפוך את חווית השירות למהירה, יעילה וחסכונית בכל נקודות המגע עם הלקוחות, ולהשיג את היעדים האסטרטגיים בארגון. הפלטפורמה הפתוחה של Verint מציעה מגוון של יכולות ויישומים, המאפשרים לארגונים לפשט ולתאם פעולות ולהחיל אותם בקנה מידה רחב.
המפתח לגישתה של החברה לאוטומציה של חווית לקוח הוא השימוש בבוטים - רובוטי תוכנה המהווים חלק מהיישומים של החברה, שעברו הכשרה מומחית לעזור לצוות בסוג אחד של פעילות, כגון סיכום שיחות. הבוטים מספקים AI לכוח העבודה האנושי של הארגון, ונועדו לעבוד בצוותים. הם יכולים לחסוך לעובדים זמן ולעזור להם לספק שירות טוב יותר, מהר יותר. Verint גם מספקת מוצרים המאפשרים להעריך את איכות השירות של הנציגים ורמת שביעות רצון הלקוחות.
ה-DNA הארגוני של החברה כולל ארבעה מרכיבים עיקריים
גאווה במוצרים – Verint והעובדים שבה גאים במוצרים אותם הם מפתחים, שעושים טוב לעולם, ובאמת משפיעים בצורה חיובית ומשמעותית על חייהם של אנשים.
הזדמנויות לפיתוח מקצועי – אחוז משמעותי מעובדי ועובדות החברה עוברים תפקידים בתוך החברה מדי שנה, הן לרוחב והן לגובה, תוך חשיבה משותפת ומתמדת על כיווני התפתחות וצמיחה.
ביטחון פסיכולוגי – כולם חשובים. הקול של כולם נשמע, בין אם חדשים או וותיקים, עובדים או מנהלים. מותר להציע, לשאול, לאתגר ולטעות, מכיוון שזהו המצע המיטבי לחדשנות.
חברה גלובלית ומשגשגת – האתר הישראלי של ורינט הינו חלק מחברה יציבה ומצליחה, המאפשרת לחברה להגשים את חלומותיה ולנסות דברים חדשים.
סביבת העבודה האנושית והמיוחדת של החברה מעודדת חדשנות וצמיחה אישית ומקצועית, ומספקת הזדמנויות רבות להגשמה עצמית. עובדי ועובדות החברה ניחנים בנחישות ובאמפתיה, יכולת הקשבה, יצירתיות, תשוקה אמיתית לשיפור חוויית הלקוח ואכפתיות, ויותר מכל, ברצון ומוטיבציה לעשות מעל ומעבר לתפקידיהם, ובכך להיחשף לתחומים חדשים. החברה מעודדת את עובדיה לצמוח, להרחיב אופקים, לפתח את הקריירה האישית, ולהיות שותפים אמיתיים לדרך בהובלת תהליכים ארגוניים שונים. החברה מייצרת איזון אופטימלי בין עובדים וותיקים, שתורמים המון ניסיון וידע, לבין עובדים צעירים בעלי אנרגיות חדשות, יכולות מרעננות וגישות חדשות.
Let’s Talk
Verint פועלת לאור מוטיב של דיאלוג תמידי, המתקיים בין החברה לבין העובדים, בין המנהלים לעובדיהם, בין העובדים לבין עצמם, בין החברה לבין הלקוחות שלה ובין הלקוחות שלה ללקוחות שלהם. דיאלוג זה נקרא בחברהLet’s Talk, עת כלל התרבות הארגונית של החברה מובלת על ידי הרעיון של דיאלוג, תקשורת וחיבור.
ורינט יודעת עד כמה התרבות הארגונית של החברה ייחודית ונדירה, ולכן משקיעה מאמצים רבים בשימורה, ומקפידה לגייס רק אנשים עם ה – DNA המתאים לחברה, תוך דאגה לרווחת העובדים ולפיתוחם האישי והמקצועי. החברה עושה זאת באמצעות ניהול מצוין, הכשרות, העשרה, אוזן קשבת לצרכי העובדים והעובדות, מרחב השפעה נרחב על העשייה מעבר לתפקיד המוגדר, מחויבות לתרומה לקהילה ולשוויון הזדמנויות, הטבות, בהן בונוסים שנתיים, ביטוח רפואי, תן ביס ועוד, ופעולות מהנות בתוך ומחוץ למשרדי החברה, כגון ימי כיף, גיבושים צוותיים, ציון ימים מיוחדים, מועדים וחגים, מתנות, פעילויות לילדים, נופש שנתי ועוד, תוך אכפתיות וכיבוד מיטבי של ה – wellbeing של העובדים ואיזון בין העבודה לחיים האישיים.
החברה, הממוקמת בהרצליה פיתוח, עברה בשנת 2022 למשרד חדש ובו מרפסת שמש ענקית בעיצוב מודרני, והמון אזורי פנאי וישיבה אלטרנטיבית. חלל המשרד כולל אזורי Open Space לעבודה צוותית, עמדות עבודה "חמות" ולא קבועות והרבה אזורי ישיבה שיתופיים, כך שכל עובד ועובדת יכולים לבחור האם לעבוד בשקט ולבד, לשבת לסיעור מוחות עם חבר צוות או ליצור שיתופי פעולה עם עובדים ועובדות אחרים. סביבת העבודה במשרד נועדה לספק לעובדות ולעובדים הזדמנויות לחדשנות ושיתופי פעולה בתוך הצוותים ומחוץ להם. המרפסת שנשקפת מלא מעט עמדות עבודה במשרד, מאפשרת להכניס את הטבע פנימה, מזמינה את העובדים לעבוד מתחת לכיפת השמיים ולחגוג אירועים באוויר הפתוח. מודל העבודה הוא היברדי וגמיש, ההגעה למשרד נעשית יומיים בשבוע, על פי קבוצות צוות אורגניות, ושאר העבודה נעשית מהבית, תוך גמישות ואמון מלא באנשים ורצון לשמור על איזון בית-עבודה מיטבי.
עידכונים מהפייסבוק
גלרית תמונות
בנוסף אולי יעניין אותך
-
טכנולוגיה
חדשנות ודיגיטציה בקידום משק המים הישראלי
חברת המים משקיעה בחדשנות וטכנולוגיה כדי להפוך את משק המים ליעיל ומקצועי, כולל שת"פ עם בחברות הזנק לשכלול מערכות התפעול והאספקה. התוצאה: התמודדות טובה עם משבר האקלים והרחבת הפעילות בחו"ל
חדשנות ודיגיטציה בקידום משק המים הישראלי
-
פיננסים
גילוי מרצון – קריפטו 2024
בשורה לציבור המחזיקים במטבעות הדיגיטליים – נוהל גילוי מרצון על החזקה ורווחים שלא דווחו לרשות המיסים
גילוי מרצון – קריפטו 2024
-
טכנולוגיה
שילוב בינה מלאכותית בהייטק: מכפיל הכוח הארגוני שמגיע עם נורות אזהרה
כלי בינה מלאכותית גנרטיבית יכולים לכתוב עבורנו קוד שעלול להכיל סיכוני אבטחת מידע. אין תחליף להבנה וניסיון אנושיים
שילוב בינה מלאכותית בהייטק: מכפיל הכוח הארגוני שמגיע עם נורות אזהרה