גורי ע.ע.ע. בע"מ

יבוא, שיווק והפצה

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1972
תחום: יבוא, שיווק והפצה
כתובת: רח' משה שרת 1 א', א.ת. חדש מערב, ראשון לציון
טלפון: 03-7708970
פקס: 03-7708900
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: http://www.guri.co.il
אייקון הנהלה

מנהלים

  • עודד גורי

    עודד גורי

    מנכ"ל משותף

    גורי ע.ע.ע. בע"מ

  • עמוס גורי

    עמוס גורי

    מנכ"ל משותף

    גורי ע.ע.ע. בע"מ

מנהלים בכירים

    איציק כהן סמנכ"ל כספים
    רחלי צרויה סמנכ"לית כספים
    דודו אלימלך סמנכ"ל מכירות וסחר
אייקון אודות

אודות גורי ע.ע.ע. בע"מ

גורי ע.ע.ע בע"מ הינה אחת מחברות השיווק וההפצה המובילות בישראל.

החברה, שנוסדה בשנת 1972 מייבאת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון רחב של מותגים ישראלים ובינלאומיים, המיוצרים על ידי חברות מובילות בישראל, באירופה ובצפון אמריקה. החברה רואה עצמה כשותפה אסטרטגית של כל היצרנים עימם היא עומדת בקשר וחזונה מתמקד בהובלת השוק הישראלי על ידי כוח מכירה מקצועי ומנוסה שמוביל את החברה ומותגיה לצמיחה רבת שנים. 

חזון החברה

חזון החברה מתמקד בהובלת השוק הישראלי תוך יישום כוח מכירה מקצועי ומנוסה. הערכים שמובילים את חברת גורי הם מקצועיות, נאמנות, מוטיבציה ושקיפות. ערכים אלו באים לידי ביטוי במערכות היחסים ארוכות הטווח של החברה עם העובדים, הספקים והלקוחות. גורי מצליחה לגדול באופן עקבי ורווחי עבור לקוחותיה וספקיה תוך שיפור והגדלת נתח השוק של מותגיה. 

מותגים מובילים בשוק הישראלי והבינלאומי

חברת גורי מפיצה מותגים מובילים בישראל, כמו גם מותגים בינלאומיים גדולים. בין המותגים הבינלאומיים אותם מפיצה החברה ניתן למנות את:

Henkel, GlaxoSmithKline, Reynolds, SpontexMapa, Zobele ו-Clorox. בשנת 2020 קיבלה החברה את ההפצה הבלעדית לשוק הישראלי של חברת ETI, חברת מוצרי המאפה השנייה בגודלה בטורקיה. בין המותגים המקומיים ניתן למנות את סטייל, פרינוק, חמצוצים. שיתוף הפעולה ההדוק בין חברת גורי ליצרנים עימם היא עובדת מביא לסינרגיה פורה בה היצרנים מתרכזים בייצור המוצר, בעוד חברת גורי מתרכזת במכירות, בהפצה ובנושאים תפעוליים, ברמות הגבוהות ביותר. שיתוף פעולה זה הניב תוצאות מוצלחות ביותר ונכון לשנת 2020 מראה גורי גידול של 3.4% ביחס לשנה קודמת (נתוני סטורנקסט, 2020). 

תחום הבריאות – מנוע צמיחה

בשנת 2016, החליטה החברה כמהלך אסטרטגי להוות גורם משמעותי בשוק בתחום מוצרי הבריאות. גורי הפועלת בתחום האורגני, ונכנסה לתחום המוצרים ללא גלוטן בשנת 2016 תוך השקת מותג חדש GFREE והפכה לשחקן מרכזי בתחום.

התמקדות בתחום זה והתמקצעות בו אף זיכו את המותג GFREE בתואר "מוצר השנה 2018" בקטגורית מוצרים ללא גלוטן ע"י הצרכנים הישראלים. בשנים 2017 ו-2018 המשיכה החברה להתפתח בתחום זה והחלה לשווק את המותג הכוסמין המקורי ומותג מנדל גרנולה.

בשנת 2019 המשיכה החברה בהתרחבותה ונכנסה לתחום המוצרים ללא סוכר וממתיקים תחת המותג הבינלאומי טרוביה שהינו תחליף סוכר וממתיק טבעי על בסיס צמח הסטיביה.

בשנת 2020 החברה העמיקה את התפתחותה בתחום והחלה בהפצת המותג המוביל בתחום מוצרים ללא גלוטן גרין לייט ובנוסף אף רכשה 50% מחברת תבואות המתמחה ביבוא, ייצור ושיווק של מוצרים אורגניים.

מהלכים אלו הובילו לכך שגורי מהווה כיום גורם משמעותי בתחום מוצרי הבריאות. 

מותג פרטי

החברה עוזרת ללקוחותיה - הקמעונאים לייצר מוצרים עבור המותג הפרטי שלהם. בעזרת קשריה עם הקמעונאים מבררת גורי מה צרכי הקמעונאים ומחברת אותם עם ספקיה השונים בכך, מקדמת גורי גם את מוצרי ספקיה.

החברה מצליחה לייבא עשרות מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים הן תחת המותגים של לקוחותיה והן תחת המותג של החברה בשם G, כאשר המסר המוביל הינו Value for money. חטיבת המותגים הפרטיים נוצרה ברוח התקופה הכלכלית הנוכחית ומאפשרת לצרכנים הישראליים לקנות מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים. 

לקוחות

החברה משווקת לקמעונאים המובילים בישראל ומגיעה ליותר מ-1,800 נקודות מכירה באופן ישיר, בהן רשתות המזון המובילות שופרסל, רמי לוי, ביתן – מגה חצי חינם, רשתות פארם כגון: סופר פארם ורשת BE, קמעונאים פרטיים מובילים בשוק.

בשנים האחרונות הרחיבה גורי את מכירותיה בשוק הפרטי והוסיפה ללקוחותיה לקוחות פרטיים להם היא מוכרת בצורה ישירה.

חברת גורי נהנית משיתוף פעולה משגשג ומקשרים מסחריים עם הקמעונאים עימם היא עובדת, וגדלה יחד איתם. אסטרטגיה זו הובילה לכך שחברת גורי השיגה שיעור הפצה משוקלל העומד על 95%. 

מערך המכירות של גורי

כדי לתת מענה לאתגרי השוק השונים והמשתנים, עברה חברת גורי שינוי מערכתי מקיף ומשתמשת באמצעים שונים המאפשרים בניית מערך הפצה נרחב ובעל עוצמה, הנדרש כדי להביא את המוצר ישירות לנקודת המכירה תוך מיקומו באופן אופטימלי. החברה מפתחת את מערכות המידע בתחום המכירות, כל המשימות למערכת המכירות מנוהלות באמצעות מערכת EYEDO המאפשרת פיקוח ובקרה על כל משימה לכל מוצר בכל נקודת מכירה, החברה הטמיעה גם את תוכנת VISPERA המאפשרת לחברה על ידי צילום המדפים לקבל את מצב המוצרים במדף עד לרמת הפריט הבודד, חוסרים במדף ונתח מדף, תוך דקות מרגע הצילום. 

לוגיסטיקה

חברת גורי מפיצה את מוצריה באמצעות מחסן מתקדם ויכולת אחסון והפצה של מוצרים יבשים, מוצרים ב-18 מעלות והן מוצרים קפואים. חברת גורי עושה שימוש במערכות מידע מתקדמות על מנת לאפשר קשר ומעקב אחר הזמנות הלקוח והן מעקב אחר משלוחים. החברה הינה בעלת כל האישורים הנדרשים לצורך יבוא, שיווק ואחסון מוצרי מזון, ניקיון וטואלטיקה.

אייקון פרוייקטים

סרטונים

בנוסף אולי יעניין אותך

  • האישה אינה בחזקת טבחית, מנקה או שליחה של בעלה אלא שותפה לדרך של בעלה ועזר כנגדו

    בפסק דין אמיץ ותקדימי הפך בית המשפט לערעורים את פסק דינו של כב' השופט ארז שני, אשר הגדיר אישה שהיתה נשואה למנוח כ-58 שנה כ"שליחה", בעוד בית המשפט לערעורים ראה בה שותפה לכל דבר ועניין

    האישה אינה בחזקת טבחית, מנקה או שליחה של בעלה אלא שותפה לדרך של בעלה ועזר כנגדו

  • האם תם עידן השיוויון בפסיקת מזונות קטינים?

    לאחר שנים רבות של יציבות יחסית, ידעו דיני המשפחה בישראל בשנים האחרונות טלטלות רבות. חוקים התווספו לספר החוקים, הלכות נשתנו ופסיקות ביהמ"ש יצרו לא פעם חוסר אחידות שגרר חוסר יציבות ובלבול

    האם תם עידן השיוויון בפסיקת מזונות קטינים?

  • גירושין וחקיקה מעודדת מלחמות בניגוד לטובת המשפחה בראי תורת המשחקים

    גירושין במדינת ישראל מבוססים על חקיקה ארכאית ומפלה. חקיקה זו מעודדת מלחמות בין הצדדים ופוגעת בשיתוף הפעולה, אשר עשוי היה להיות ביניהם ואשר היה מביא את הגירושין לידי סיום הוגן, הגון ומוצלח לטובת כל הצדדים. ניתן ללמוד על הנושא אף מתחום תורת המשחקים ועל כך במאמר

    גירושין וחקיקה מעודדת מלחמות בניגוד לטובת המשפחה בראי תורת המשחקים

  • כבר לא זר – על עבירות השוחד לעובדי ציבור זרים

    הרשעתו של שטיינמץ בשוויץ מדגישה את החשיפה לאחריות פלילית במגזר העסקי גם בעבירות המבוצעות בחו"ל

    כבר לא זר – על עבירות השוחד לעובדי ציבור זרים