גורי ע.ע.ע. בע"מ

יבוא, שיווק והפצה

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 1972
תחום: יבוא, שיווק והפצה
כתובת: רח' משה שרת 1 א', א.ת. חדש מערב, ראשון לציון
טלפון: 03-7708970
פקס: 03-7708900
דוא"ל: guri@guri.co.il
אתר החברה: http://www.guri.co.il
אייקון הנהלה

מנהלים

  • עודד גורי, גורי ע.ע.ע. בע"מ

    עודד גורי

    מנכ"ל משותף

    גורי ע.ע.ע. בע"מ

  • עמוס גורי, גורי ע.ע.ע. בע"מ

    עמוס גורי

    מנכ"ל משותף

    גורי ע.ע.ע. בע"מ

מנהלים בכירים

    איציק כהן סמנכ"ל כספים
    דודו אלימלך סמנכ"ל מכירות וסחר
אייקון אודות

אודות גורי ע.ע.ע. בע"מ

גורי ע.ע.ע בע"מ הינה אחת מחברות השיווק וההפצה המובילות בישראל.
החברה, שנוסדה בשנת 1972, מייבאת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון רחב של מותגים ישראלים ובינלאומיים, המיוצרים על ידי חברות מובילות בישראל, באירופה ובצפון אמריקה. החברה רואה עצמה כשותפה אסטרטגית של כל היצרנים עימם היא עומדת בקשר, וחזונה מתמקד בהובלת השוק הישראלי תוך יישום כוח מכירה רב עוצמה ולוגיסטיקה יעילה. 

חזון החברה

חזון החברה מתמקד בהובלת השוק הישראלי תוך יישום כוח מכירה רב עוצמה ולוגיסטיקה יעילה. חברת גורי שואפת ליצור קשרים ארוכי-טווח עם חברות מקומיות, כמו גם עם חברות בינלאומיות, ורואה עצמה שותפה אסטרטגית של יצרניה ולקוחותיה. החברה מקפידה לגדול באופן עקבי ורווחי עבור לקוחותיה וספקיה תוך שיפור והגדלת נתח השוק של מותגיה.

ערכים

החברה מעמידה לנגד עיניה בכל עת את הערכים על פיהם היא מקפידה לפעול, הנשענים על נאמנות, מוטיבציה, שקיפות ומקצועיות שבאים לידי ביטוי בכל פעילויותיה בשלושה מעגלי עבודה: בעבודתה עם היצרנים, עם העובדים ועם לקוחותיה. ערכי החברה הללו, המיושמים באופן עקבי ורב-שנים, מביאים לקשרים הטובים וארוכי הטווח עליהם שומרת החברה עם לקוחותיה ועם יצרניה, והוותק הרב של עובדיה.

מותגים מובילים בשוק הישראלי והבינלאומי

חברת גורי מפיצה מותגים מובילים בישראל, כמו גם מותגים בינלאומיים גדולים. בין המותגים הבינלאומיים אותם מפיצה החברה ניתן למנות את:
Henkel, GlaxoSmithKline, Reynolds, SpontexMapa, Zobele ו-Clorox. בין המותגים המקומיים ניתן למנות את אוליביה, פרינוק, חמצוצים וסטייל. שיתוף שיתוף הפעולה ההדוק בין חברת גורי ליצרנים עימם היא עובדת מביא לסינרגיה פורה בה היצרנים מתרכזים בייצור המוצר, בעוד חברת גורי מתרכזת במכירות, בהפצה ובנושאים תפעוליים, ברמות הגבוהות ביותר. שיתוף פעולה זה הניב תוצאות מוצלחות ביותר ונכון למאי 2018 מראה גורי גידול של 18.4% ביחס לשנה קודמת בעוד ששוק מוצרי הצריכה מראה גידול של 3.2% בלבד. (נתוני סטורנקסט, מצטבר מאי 2018). 

תחום הבריאות – מנוע צמיחה

בשנת 2016, החליטה החברה כמהלך אסטרטגי להוות גורם משמעותי בשוק בתחום מוצרי הבריאות ולצורך כך, מעבר למותגים בתחום הבריאות אותם היא משווקת כגון: גריין פילד, תבואות, הכוסמין המקורי  ומנדלה, נכנסה גורי לתחום המוצרים ללא גלוטן תוך השקת מותג חדש GFREE ותחילת שיווק מותג בראל, המהווה גורם משמעותי בתחום.
התמקדות בתחום זה והתמקצעות בו אף זיכו את המותג GFREE בתואר "מוצר השנה 2018" בקטגורית מוצרים ללא גלוטן ע"י הצרכנים הישראלים.

מותג פרטי

לחברה מותג פרטי תחת השם G כאשר המסר המוביל הינו Value for money. המותג החל את פעילותו בשנת 2012 ומאז הינו מתפתח וצומח תוך כדי פיתוח מוצרים חדשים והגדלת הפצה ללקוחות חדשים. המותג G נוצר ברוח התקופה הכלכלית הנוכחית ומאפשר לצרכנים הישראליים לקנות מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים.
בנוסף, החברה עוזרת ללקוחותיה - הקמעונאים לייצר מוצרים עבור המותג הפרטי שלהם. בעזרת קשריה עם הקמעונאים מבררת גורי מה צרכי הקמעונאים ומחברת אותם עם ספקיה השונים בכך, מקדמת גורי גם את מוצרי ספקיה. 

לקוחות

החברה משווקת לקמעונאים המובילים בישראל ומגיעה ליותר מ-1,800 נקודות מכירה, בהן רשתות המזון המובילות שופרסל ומגה בעיר, רשתות פארם כגון: סופר פארם, רשתות פרטיות כגון: רמי לוי, חצי חינם, ביתן וקמעונאים פרטיים מובילים בשוק. רק בשנה האחרונה הוסיפה גורי ללקוחותיה 300 לקוחות פרטיים שגורי מוכרת להם בצורה ישירה. חברת גורי נהנית משיתוף פעולה משגשג ומקשרים מסחריים עם הקמעונאים עימם היא עובדת, וגדלה יחד איתם. אסטרטגיה זו הובילה לכך שחברת גורי השיגה שיעור הפצה משוקלל העומד על 95%. (בשנה שעברה עמד שיעור ההפצה המשוקלל  על 92%).

מערך מכירות רב עוצמה

כדי לתת מענה לאתגרי השוק השונים והמשתנים, עברה חברת גורי שינוי מערכתי מקיף. האמצעים החשובים ביותר בהם החברה עושה שימוש כוללים בניית מערך הפצה נרחב ובעל עוצמה, הנדרש כדי להביא את המוצר ישירות לנקודת המכירה תוך מיקומו באופן אופטימלי.

לוגיסטיקה

חברת גורי מפיצה את מוצריה באמצעות מחסן מתקדם ויכולת אחסון והפצה של מוצרים יבשים, מוצרים ב-18 מעלות והן מוצרים קפואים. חברת גורי עושה שימוש במערכות מידע מתקדמות על מנת לאפשר קשר ומעקב אחר הזמנות הלקוח והן מעקב אחר משלוחים. החברה הינה בעלת כל האישורים הנדרשים לצורך יבוא, שיווק ואחסון מוצרי מזון, ניקיון וטואלטיקה.

אייקון פרוייקטים

סרטונים

בנוסף אולי יעניין אותך

  • גירושין: כיצד פסיקת מזונות משותפים מיושמת בשטח?

    לא מכבר פסק ביהמ"ש העליון כי הטלת מזונות על האב בשל מינו מהווה אפלייה על רקע מגדרי | בעקבות התקדים, עו"ד רות דיין מסבירה מהם הפרמטרים שיש להביא בחשבון בקביעת גובה התשלום לילדים

    גירושין: כיצד פסיקת מזונות משותפים מיושמת בשטח?

  • עיקרון "צירוף כל התמורות" ומס רכישה על מסחור זכויות בעסקאות תמ"א 38

    עיקרון "צירוף כל התמורות" ומס רכישה על מסחור זכויות בעסקאות תמ"א 38

  • אלה הם משרדי רואי החשבון המובילים במשק הישראלי בשנת 2018

    דירוג DUN'S 100 של חברת דן אנד ברדסטריט חושף מי הם משרדי רואי החשבון המובילים במשק. מי שממשיך להוביל את הענף הוא משרד רואי החשבון 'EY ישראל' עם 1868 עובדים ו – 215 חברות ציבוריות מבוקרות. אחריו ממוקם משקד רואי החשבון 'סומך חייקין' עם 1,189 עובדים ו – 89 חברות ציבוריות מבוקרות. אחריהם ממוקמים Deloitte, PwC ו – BDO. משרד בן דוד שלוי קופ ושות' נכנס לראשונה לעשירייה הראשונה בדירוג. חמשת משרדי רואי החשבון הגדולים מבקרים כ – 87% מהחברות הציבוריות המבוקרות בישראל. עליה עקבית במספר רו"ח המועסקים במשרדים הגדולים.

    אלה הם משרדי רואי החשבון המובילים במשק הישראלי בשנת 2018

  • מדוע חשוב להסדיר את מערכת היחסים בין בני המשפחה בעסק משפחתי?

    מרבית העסקים הפועלים כיום במשק הישראלי הינם בבעלות משפחתית. בין אם מדובר בחברות ענק משפחתיות ובין אם מדובר בעסק משפחתי קטן. המשותף לכולם הינו הגרעין המשפחתי ועובדה זו בעלת חשיבות רבה מאוד בכל הנוגע להסדרת מערכת היחסים בין בני המשפחה הפועלים בעסק המשפחתי.

    מדוע חשוב להסדיר את מערכת היחסים בין בני המשפחה בעסק משפחתי?