וונאג'

פתרונות תקשורת לעסקים

אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 2001
תחום: פתרונות תקשורת לעסקים
כתובת: רח' יגאל אלון 94, מגדלי אלון 2 קומה 39, תל אביב
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: http://www.vonagetlv.com
Instagram: לחץ לצפייה
Facebook: לחץ לצפייה
Youtube: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • שגיא דודאי

    שגיא דודאי

    מנכ"ל מרכז הפיתוח הישראלי

    וונאג'

    עוד על שגיא דודאי

    שגיא דודאי
  • רון מעיין

    רון מעיין

    סמנכ"ל ניהול מוצר בכיר

    וונאג'

    עוד על רון מעיין

    רון מעיין
אייקון אודות

אודות וונאג'

חברת Vonage מגדירה מחדש את עולם התקשורת לעסקים ולארגונים ברחבי העולם ומספקת פתרונות חכמים לכל סוגי החברות. החל מפיתוח ממשקי תקשורת ואפליקציות חכמות ועד לפיתוח פלטפורמות API ו-Conversational AI המעניקים לעסקים ולקהילות מפתחים ברחבי העולם פתרונות טכנולוגיים חכמים.
Vonage נוסדה ב-2001 בארה"ב ומעסיקה למעלה מ-2,200 עובדים ב20 משרדים בכל העולם. החל ממאי 2006, החברה נסחרת בבורסת ניו יורק.

הטכנולוגיות הייחודיות שלנו יחד עם ההון האנושי המוכשר, סביבת העבודה הנעימה, עבודת הצוות ויכולת ההשפעה של כל עובד ועובד, מעניקים לחברה את אופייה המיוחד ומסייעים לנו לצלוח משימות מורכבות המשפיעות על מיליוני משתמשים ברחבי העולם.
מרכז הפיתוח הישראלי של Vonage פועל במגדלי אלון בתל אביב ומנוהל על ידי שגיא דודאי, ה-CTO של החברה.
בין לקוחות החברה נמנים חברות ענק כגון Uber, Pizza Dominos, WeWork, Booking , KLM, Airbnb, Lyft ועוד.

מוצרים

המוצרים של החברה הם מוצרי SaaS - Software as a Service שנמכרים ביחד ולחוד כדי לתת יכולות תקשורת מתקדמות: Vonage Business Cloud, Vonage Contact Center ו-Vonage API Platform.

Vonage Business Cloud או בקיצור VBC הינו מוצר תקשורת בענן המספק פיתרון אידיאלי לכל צרכי התקשורת של ארגון. מדובר בממשק קליל ונוח שעובד על כל הפלטפורמות (ווב ומובייל), ומאפשר לעובדים להתכתב עם עובדים אחרים בארגון, לשלוח סמסים, לעשות שיחות ועידה, שיחות וידאו ושיחות וטלפון ללא הגבלה. כל היכולות משולבות למתן חווית משתמש עילאית וגם חוסכים עלויות נוספות של כלים חיצוניים. ב-VBC קיים App Center שהוא שוק של שירותי תקשורת מתקדמים נוספים הניתנים להטמעה בלחיצת כפתור. VBC הוא מוצר מרכזי עבור חברות שהעבירו את מרכז פעילותן לעבודה מהבית בעקבות מגפת הקורונה ובזכותו עסקים ממשיכים בפעילותם ללא הפרעה וביעילות גבוהה. המוצר תומך במשתמשים ביותר מ-30 מדינות ומאפשר לחברות רב-לאומיות להשתמש במוצר תקשורת גלובאלי אחד לכל המשתמשים בארגון.

Vonage API Platform,הינה פלטפורמת תקשורת חדשנית המאפשרת לכל מפתח להטמיע יכולות תקשורת במוצרים ואפליקציות. בכתיבת כמה שורות קוד פשוטות כל מפתח יכול להטמיע ערוצי תקשורת כגון, שיחות טלפון, וידאו, סמסים וצ'אטים באפליקציות ובכלים העסקיים. השימוש בפלטפורמה אינו דורש מומחיות בתחום התקשורת ומאפשר למפתחים להתמקד בחדשנות שלהם ולקבל יכולות תקשורת איכותיות בפריסה עולמית. יכולות הוידאו, אשר בימים אלו רלוונטים מתמיד, הם מהמתקדמים בעולם ביכולתם לספק וידאו איכותי, מאובטח ותומך בהיקפי שימוש גבוהים.
Vonage Contact Center או בקיצור VCC מספק חבילת פתרונות מגוונת למרכזי שירות לקוחות על גבי ענן. המוצר מאפשר לחברה לבצע Digital Transformation ולספק מגוון ערוצי תקשורת מתקדמים לקשר עם הלקוחות. בזכות המוצר אלפי נותני שירות יכולים לתת מענה ללקוחותיהם ולספק חווית משתמש מצוינת ויעילה. VCC הינו המוצר המוביל באינטגרציה עם מערכות CRM ובראשן Salesforce. המוצר מאפשר הטמעה של שיחות ישירות מתוך Salesforce ליעלות מרבית של הסוכנים והנגשת כל המידע שזמין על הלקוח ללא מאמץ. למוצר יכולות ניהול מתקדמות של ניתוב שיחות, העשרת מידע ודוחות מתקדמים וכלי AI מובנים לניתוח שיחות ומתן מענה אוטומטי.

מסתגלים למציאות החדשה

התקופה האחרונה הייתה מלווה בהמון אתגרים. בזמן שהעולם משתנה ועובר לעבודה מרחוק, שירותי תקשורת הענן של Vonage הופכים לרלוונטיים מתמיד. אחד הענפים שחוו האצה הוא עולם ה Telemedicine, עם דגש על רפואה מרחוק דרך וידאו. Vonage מאפשרת למרכזים רפואיים בעולם להפעיל שירותים מסוג זה באמצעות פלטפורמת ה-API שלה.

לפני מספר חודשים, החברה בישראל הובילה הקמת מערך שרותי רפואה מרחוק עבור המרכז הרפואי שערי צדק, אשר הוקם תוך שבוע בלבד. המערכת שפותחה תוך התאמה מירבית לצרכי הצוות הרפואי, מאפשרת למטופלים מהאיזור לקבל ייעוץ רפואי, בדיקות, טיפול תרופתי ומעקב טיפולי רציף ישירות מהבית באמצעות הטלפון הנייד. המערכת נכנסה לשימוש במהלך חודש מרץ ומשרתת מאז בהצלחה את מטופלי המרכז הרפואי שערי צדק. בנוסף, מד"א אימצו את פלטפורמת הוידאו של Vonage לטובת סיוע מיידי לנציגי מד"א ורופאים.

מתמקדים בצמיחה

במהלך 4 השנים האחרונות, חברת Vonage רכשה 8 חברות, ביניהם הסטארטאפ Over.ai שמתמחה בפיתוח מנועי אינטליגנציה מלאכותית בתחומי הזיהוי הקולי לתקשורת ארגונית. Vonage AI משלבת את טכנולוגיית “Voice over AI” כחלק אינטגרלי בתוך מוצרי הדגל של החברה. הרכישות האחרונות מסייעות לחברה להמשיך בפיתוח פלטפורמת ה-API שלה.

מרחב השפעה אישי לכל עובד

האקלים הארגוני הייחודי אשר נוצר ב-Vonage המורכב מעוצמה של קורפורייט גלובלי ותרבות של סטארטאפ מאפשר לכל עובד, בכל קשת המשרות להשפיע ולהוות גורם משמעותי בפיתוח האסטרטגיה המוצרית של החברה.

התפתחות מקצועית

הארגון מציע שני סולמות של קידום האחד בתחום המקצועי והשני בתחום הניהולי: Career Path - Professional and managerial. העובדים בחברתנו מתקדמים הן ברמה הרוחבית (בין צוותים על מנת להיחשף לטכנולוגיות ולסביבות פיתוח נוספות), מקבלים יותר אחריות בתוך הצוות (ברמת הארכיטקטורה) ועוד והן ברמה הניהולית.

הכשרות מקצועיות

אנו דואגים להכשיר את עובדינו על ידי: קורסי און ליין, חפיפה ו OJT. אנחנו מעבירים קורסים פנימיים בנושאים טכנולוגיים חדשניים כגון AWS, Clean Code, Serverless, Microservices, Micro-frontends and Security.
בנוסף, העובדים טסים לסייטים השונים ברחבי העולם על מנת להיחשף לטכנולוגיות ופונקציות נוספות בארגון, ואף לוקחים חלק בכנסים בארץ ובחו"ל.

הטבות ורווחה

Vonage מציעה לעובדים הטבות רבות כגון גילום הטבת ביטוח בריאות פרטי, מטבח שופע ומאובזר, ארוחות שף על בסיס יומיומי ,לחלופין שימוש בכרטיס סיבוס, חנייה, שיעורי יוגה, חדר כושר, אימוני ספורט משותפים, חדר מוזיקה.
בחברה מתקיימות פעילויות פנאי והווי על בסיס קבוע כגון Happy Hour בכל יום חמישי, ציון חגים ואירועים מיוחדים בפעילויות משותפות. מעת לעת מתקיימות בחברה הרצאות בתחומים שונים המועברות ע"י מרצים מעוררי השראה מהחברה הישראלית.

תרומה לקהילה

במהלך השנים החברה תרמה מחשבים לעמותות ועובדי החברה השתתפו בפעילויות מגוונות כגון, פעילות התנדבותית של עמותת שיעור אחר, מטרת הפעילות לפגוש תלמידים ולעורר השראה באמצעות שיעורים מעשירים ומשמעותיים.
בנוסף, אנו נוהגים לארח מפגשים ולקיים במשרדי החברה מיטאפים טכנולוגיים רבים - כגון אירוח תלמידי תיכון מתוכנית "אודיסאה" תוכנית "מצוינות למדע" לנערות בחטיבת ביניים, אירוח קבוצת עולים של הסוכנות היהודית באוריינטציה טכנולוגית, אירוע קיץ ויום עיון למדור הצה"לי 9900 ועוד. מטרת מפגשים אלה היא לתרום לשיתוף ידע בתעשייה ולחשוף נערים, נערות, חיילים וחיילות לתכנים טכנולוגיים ולעולם ההייטק.

בנוסף אולי יעניין אותך

  • גירושין וחקיקה מעודדת מלחמות בניגוד לטובת המשפחה בראי תורת המשחקים

    גירושין במדינת ישראל מבוססים על חקיקה ארכאית ומפלה. חקיקה זו מעודדת מלחמות בין הצדדים ופוגעת בשיתוף הפעולה, אשר עשוי היה להיות ביניהם ואשר היה מביא את הגירושין לידי סיום הוגן, הגון ומוצלח לטובת כל הצדדים. ניתן ללמוד על הנושא אף מתחום תורת המשחקים ועל כך במאמר

    גירושין וחקיקה מעודדת מלחמות בניגוד לטובת המשפחה בראי תורת המשחקים

  • גמול בחדלות פירעון לנושה "הפעיל"/ "היעיל"/ "החרוץ"

    ביהמ"ש העליון הכיר במתן גמול לנושה הפעיל, המשקיע בהגדלת נכסי החייב בהליך חדלות פירעון, באופן שכלל הנושים מפיקים תועלת ממאמציו, כחריג לעיקרון השוויון

    גמול בחדלות פירעון לנושה "הפעיל"/ "היעיל"/ "החרוץ"

  • זה לא הגיל, זה הניסיון

    כבר בגיל 16 הקים שיראל בזיז את החברה הראשונה שלו ועבד בתחום השיפוצים וצביעת בניינים. קרוב לעשרים שנה אחרי, בגיל 34, הוא משמש כמנכ"ל ובעלים משותף של קבוצת ש.י גיל הבונים המגלגלת מאות מיליוני שקלים בשנה. "אנשים תמיד שואלים אותי ואת השותף שלי, יגאל גיל בן ה- 71, אם אנחנו אבא ובן. הגיל שלי הוא משהו שקשה קצת לעיכול בהתחלה אבל בסוף, בענף הבניה אתה נמדד לפי ביצועים, והביצועים שלנו בחברה הם ברורים וחיוביים מאד" מסביר בזיז, "גדלתי מלמטה ואנחנו מקפידים על ניהול נכון, אמין, ישר, מדויק, שואף למצוינות ומציגים מדדים טובים. במקרה שלנו הגיל הופך ליתרון שבא לידי ביטוי בחריצות, בכושר ההתמדה, בראיה פחות מקובעת, בביצועים טובים ובהצלחה אשר ניתן לכמת אותה"

    זה לא הגיל, זה הניסיון

  • על ארבעה סוגי סרבנים דיברה תורת ההתחדשות העירונית

    "אחוזי ההצלחה של פרויקטים בהתחדשות עירונית תלויים בכמה בעלי הדירות מאוגדים. הסיבות לסרבנות הדיירים מגוונות", מסביר עו"ד ינקי עפרוני, שותף מייסד במשרד 'יוריסט עפרוני' המתמחה בייצוג בעלי דירות בפרויקטים להתחדשות עירונית, "האתגר הגדול ביותר הוא יצירת האמון עם בעלי הדירות"

    על ארבעה סוגי סרבנים דיברה תורת ההתחדשות העירונית