Nielsen Israel (נילסן ישראל)

איסוף, ניתוח ומדידת דאטה

Nielsen Israel (נילסן ישראל)
אייקון פרופיל

פרופיל החברה

שנת הקמה: 2015
תחום: איסוף, ניתוח ומדידת דאטה
כתובת: מגדלי עזריאלי שרונה, ר' מנחם בגין 121, תל אביב
טלפון: 073-3238166
אתר החברה: http://www.nielsen.com
Facebook: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • יקיר בוסקילה, Nielsen Israel (נילסן ישראל)

    יקיר בוסקילה

    מנכ"ל

    Nielsen Israel (נילסן ישראל)

אייקון אודות

אודות Nielsen Israel (נילסן ישראל)

נילסן (Nielsen) ישראל הינו מרכז המו"פ הראשי של תאגיד Nielsen האמריקאי – חברת המדידה וניתוח הדאטה הגדולה בעולם המפורסמת בשל היותה מודדת הרייטינג בערוצי הטלוויזיה בארה"ב. נילסן ישראל ממוקם במגדל שרונה בתל אביב והוא מתמחה בפיתוח פלטפורמות המספקת לחברות גלובליות תובנות אודות צרכניהן, דבר המסייע להן בתכנון והבנה של מהלכים שיווקיים באמצעות ניתוח של Data. החברה אינה אוספת מידע מזהה, אלא עוסקת בהתנהגויות של קהלים גדולים כדי לזהות מגמות. מרכז המו"פ מורכב ברובו מאנשי הסטארטאפ הישראלי eXelate שעסק בניתוח מידע על גולשים לצורך מיקוד הפרסום באינטרנט. eXelate נרכשה על ידי נילסן ב-2015 תמורת 200 מיליון דולר. באוגוסט 2017 רכשה נילסן גם את הסטארטאפ הישראלי vBrand, העוסק במדידת השווי וההשפעה של קמפיינים מבוססי חסויות בענף הספורט, ושילבה אותו במרכז הישראלי. עם התרחבותו החל המרכז לפתח מוצרים חדשים וכח האדם שלו טיפס ל-100 עובדים.

פעילות המרכז

נילסן ישראל עוסק בפיתוח התשתיות למוצרי החברה המאפשרות לה בין היתר לאסוף מידע עצום על התנהגויות צרכני המדיה כקבוצות, לנתחם ולזהות מגמות, לטרגט קהלי יעד בעולם הדיגיטלי לצרכי פרסום ממוקד ואף למדוד את כמות החשיפה לפרסומות וידאו של מותגים שונים.

קבלת תקנות רגולציה מחמירות

החברה קיבלה על עצמה את הרגולציה של האיחוד האירופי ולכן בכל איסוף מידע היא מבקשת מראש את אישור המשתמש לאסוף עליו מידע, כשהשליטה בידיים שלו. רגולציה זו מייחדת מאוד את החברה בתחום פרוץ זה.

יקיר בוסקילה, מנכ"ל נילסן ישראל

יקיר הצטרף למרכז לאחר ש-eXelate נרכשה על ידי נילסן. הוא טיפס במעלה תפקידי ניהול החברה עד אשר מונה למנהלה בפועל בשנת 2018. בעברו הוא בוגר יחידת 8200 בה עסק בתחומי הסייבר. עם שחרורו עבד במספר חברות הייטק ואף הקים סטארט אפ משלו.

פיתוח מקצועי ואישי לעובדים

עובדי החברה נהנים מסביבת עבודה מעשירה ותומכת המאפשרת להם למצות את יכולותיהם המקצועיות, להביא לידי ביטוי יוזמות אישיות, לפתח תחומי עניין טכנולוגיים ולחקור ולקחת חלק בטכנולוגיות החדשות ביותר. בחברה מתקיימים אירועים כמו Hackathon, קורסים והכשרות פנימיים שנבנים ומועברים על ידי עובדי החברה ומאפשרים העצמה והתפתחות אישית. בזכות צמיחתו המואצת של מרכז הפיתוח בישראל, נפתחות בפני העובדים אפשרויות לפיתוח הקריירה בישראל ובחו"ל ועובדים רבים אכן צמחו לתפקידי ניהול או לתפקידי רוחב. החברה אף מציעה שכר וחבילת הטבות מעל הממוצע ביחס לשוק ההייטק הישראלי. מעבר לעבודה היומיומית, נהנים עובדי החברה מדאגה לרווחתם המתבטאת בין השאר באימוני כושר על חשבון החברה, מטבח עשיר ובריא וכן באופציה לשחק בחדר המשחקים המאובזר ואפילו לנגן בחדר המוסיקה שבמבנה.

החוליה החזקה

ההון האנושי בחברה נחשב לחוליה החזקה שלה והוא מורכב מאנשי Big data, Machine Learning ו-Web technologies. עובדים רבים במרכז נחשבים למומחים ומובילי דעת קהל בתחומם ומשמשים לא אחת כמרצים בכנסים מקצועיים.

גב של תאגיד, רוח של סטארט אפ

במובנים מסוימים מתנהל מרכז הפיתוח נילסן ישראל, כמותג עצמאי וכך הוא נהנה מיתרון כפול – גב כלכלי של תאגיד אמריקאי חובק עולם לצד רוח סטארטאפיסטית המאפשרת לעובדים לחשוב מחוץ לקופסא ולהמציא פיתרונות חדשניים עבור חברת האם. יתירה מכך האווירה במרכז היא אווירה חופשית, חברית ונטולת גינוני היררכיה כך שכל עובד יכול ליזום יוזמות אישיות ולהגשים את עצמו מדי יום. פן נוסף לרוחו הייחודית של המקום מתבטא במנעד הרחב של עובדי המרכז- גברים ונשים, רווקים לצד בעלי משפחות, צעירים בשנות העשרים לחייהם לצד אנשים מבוגרים יותר הנושקים לשנות החמישים והשישים לחייהם. פסיפס אנושי זה מביא לסיעורי מוחות פוריים ומרתקים מהם נולדים מוצרי החברה.

שמים דגש על איזון בין עבודה לבית

החברה מאמינה מאוד באיזון בין קריירה לבין לחיים אישיים ולאור כך היא נוקטת במדיניות המאפשרת גמישות רבה לעובדים – בין השאר, כל עובד יכול לנצל מספר בלתי מוגבל של ימי חופש על פי בחירתו וצרכיו האישיים, החברה מאפשרת עבודה מהבית וכן יש גמישות בשעות העבודה.

תרומה לקהילה

מעורבות חברתית וערבות הדדית הן אבני יסוד בפעילות נילסן בישראל וכחלק מהתפיסה הזאת החברה לוקחת חלק בפעילות התנדבותית במהלך השנה. דוגמאות לכך הן השתתפות וולנטארית בפעילויות עמותת חינוך לפסגות, תמיכה בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), המציעה תמיכה נפשית אנונימית, נגישה ומיידית לאנשים במצוקה באמצעים דיגיטליים, וכן מתן תרומות שוטפות של ציוד ומזון לעמותות סיוע.

לקוחות נילסן

על לקוחות תאגיד הענק נמנים תאגידי השידור וחברות המדיה הגדולות בעולם, לצד מותגים צרכניים בינלאומיים.

 

 

בנוסף אולי יעניין אותך

  • טיפול מונע בתשתית הרפואית בישראל

    תשתית הרפואה בישראל אינה מוגדרת כתשתית קריטית בהיבטי סייבר ומהווה מטרה מפתה למתקפות - הגיע הזמן לשנות את זה

    טיפול מונע בתשתית הרפואית בישראל

  • האם אפליקציית טיקטוק מהווה סכנה לפרטיות? כן, אבל היא לא שונה באופן מהותי מאפליקציות אחרות

    בזמן שעיני כולם נשואות כעת כלפי טיקטוק ומעורבותה עם הממשל הסיני, צריך לזכור שהיא אינה שונה באופן מהותי מאפליקציות אחרות הזמינות לציבור

    האם אפליקציית טיקטוק מהווה סכנה לפרטיות? כן, אבל היא לא שונה באופן מהותי מאפליקציות אחרות

  • תאגיד בריא = ארגון בריא

    כלי הביקורת הפנימית מחזקות את המערכת החיסונית של ארגונים ומייצרת שקיפות כלפי חוץ

    תאגיד בריא = ארגון בריא

  • ירושות בינלאומיות– חלק שני

    מתי יש סמכות לבית משפט ישראלי לדון בירושה של תושב חוץ, איך אפשר לאכוף צוואה שנעשתה בחו"ל, פסק ירושה זר

    ירושות בינלאומיות– חלק שני