PAPAYA

PAPAYA היא חברת הייטק מצליחה שפיתחה פלטפורמת טורנירים חדשנית המאפשרת לשחקנים מכל רחבי העולם להתחרות במשחקי קז׳ואל על בסיס היכולת שלהם.

אייקון פרופיל

פרופיל חברה

שנת הקמה: 2019
תחום: משחקי טורנירים במובייל
כתובת: רח' המסגר 35, תל אביב
אתר החברה: https://www.papaya.com/
Instagram: לחץ לצפייה
Facebook: לחץ לצפייה
Linkedin: לחץ לצפייה
אייקון הנהלה

מנהלים

  • אוריאל בכר

    אוריאל בכר

    Co-Founder & CEO

    PAPAYA

    עוד על אוריאל בכר

    אוריאל בכר
  • אנדרי בירמן

    אנדרי בירמן

    Co-Founder & CTO

    PAPAYA

    עוד על אנדרי בירמן

    אנדרי בירמן
  • אלכס ליאכובצקי

    אלכס ליאכובצקי

    Co-Founder & VP R&D

    PAPAYA

    עוד על אלכס ליאכובצקי

    אלכס ליאכובצקי
  • יוני צויק

    יוני צויק

    Co-Founder & VP Product

    PAPAYA

    עוד על יוני צויק

    יוני צויק
  • אילן רוזן

    אילן רוזן

    CFO

    PAPAYA

  • יפעת שטיינמן

    יפעת שטיינמן

    General Counsel

    PAPAYA

  • רוני ממן

    רוני ממן

    SVP of CX and Payments

    PAPAYA

  • אורי פרל

    אורי פרל

    Head of Marketing

    PAPAYA

  • גיא ירקוני

    גיא ירקוני

    Head of Analytics & BI

    PAPAYA

  • אורי נאור

    אורי נאור

    Head of Art and Design

    PAPAYA

  • בן קצאל

    בן קצאל

    Head of Monetization

    PAPAYA

אייקון אודות

אודות PAPAYA

חברת PAPAYA נמצאת בחוד החנית של מהפכת עולם הגיימינג משנת 2019. החברה יוצרת משחקי טורנירים מבוססי יכולת, ומציעה גישה רעננה וחשיבה מתקדמת בתחום פיתוח משחקי מובייל. המשחקים שפיתחה נועדו לתגמל מיומנות, אסטרטגיה והתמדה על פני מזל, ולכן השחקנים נהנים הן מחוויית משחק מרגשת, והן מההזדמנות להרוויח כסף אמיתי מניצחונותיהם. 

PAPAYA מפעילה למעלה מ-20 מיליון טורנירים מדי יום, מעבדת למעלה ממיליון בקשות שרת בדקה, ומתגאה ביותר מ-37 מיליון הורדות ברחבי העולם. 

בזכות טכנולוגיה חדשנית וייחודית, פאפאיה הצליחה להפוך משחקי שחקן יחיד לטורנירים דינמיים מבוססי כישורים ומרובי משתתפים, ובכך מבדלת את עצמה משאר חברות הגיימינג. באמצעות הטכנולוגיה שפיתחה, ניתן לנתח את רמות המיומנות של השחקנים ולהתאים אותן באופן אישי לשחקנים אחרים בעלי יכולות דומות, בכדי להבטיח חווית משחק תחרותית אך שוויונית. לזוכים יש הזדמנות להרוויח, בין אם מטבעות וירטואליים או כסף אמיתי. 

בשנה האחרונה עברה החברה תהליך מיתוג מחדש שכלל את שינוי שמה מ-"Papaya Gaming" ל-"PAPAYA", בנוסף ללוגו ושפת מותג חדשים. תהליך המיתוג מחדש מייצג צעד משמעותי במסע ובהתפתחות של PAPAYA בנוף הטכנולוגי הישראלי והעולמי. החברה הציבה לעצמה כמטרה לפרוץ למחוזות טכנולוגיים נוספים. המיתוג החדש משקף את שאיפותיה המתפתחות, ומשחקי טורנירים במובייל הם רק תחילת הדרך עבורה. 

ל-PAPAYA סניפים בישראל ובפולין, בהם היא מנהלת צוות של למעלה מ-250 עובדים, כאשר למעלה מ-40% הן נשים. משרדי PAPAYA משתרעים על ארבע קומות במגדל סקיי בלב תל אביב, ומציעים 360 מעלות של נוף עירוני, וקרקע פורייה ליצירתיות והשראה. חלל העבודה החדשני כולל חדר משחקים, סימולטור נהיגה, סטודיו לשיעורי פילאטיס ואירובי, ועמדת בריסטה מפנקת. בעקבות הצלחתה המהירה, החברה גייסה בשנה האחרונה למעלה מ-100 עובדים חדשים והיד עוד נטויה. 

PAPAYA שמה דגש רב על התפתחות אישית, ומציעה מסלולי התפתחות מקצועיים ואישיים מגוונים במטרה לקדם את צמיחת עובדיה. כלי הדרכה וקורסים מקצועיים נועדו לצייד את העובדים והעובדות במיומנויות הנדרשות, ולאפשר להם מעבר קל ונח בין צוותים ותחומים. 

הערכים הארגוניים של PAPAYA משקפים את מחויבות החברה לצאת מאזורי הנוחות שלה, ולאתגר את עצמה. ערכים אלו מוטמעים במוצריה ובגישתה לניהול עובדים, בפעילויות החברה והחלטותיה העסקיות. דוגמא לכך היא החסות הראשית שנתנה החברה למרוץ הלילה של תל אביב, אשר מייצגת את המסרים ומעודדת את המשתתפים לפרוץ את הגבולות של עצמם. 

רק בשנה האחרונה, פאפאיה הובילה פרויקטים משמעותיים למען הקהילה, כגון, מיזם ״האתגר המנצח״ שנועד לסייע למפוני העוטף, הענקת מלגות לסטודנטים באוניברסיטת ״רייכמן,״ ומתן חסות לאיגי, ארגון הנוער הגאה, ולפעילותו באירועי הגאווה שהתקיימו. הגישה ההוליסטית של החברה שכוללת הן חוויית משחק חדשנית, הן סביבת עבודה תומכת והן מחויבות לקהילה, ממצבת אותה כחלוצה בתעשיית הטכנולוגיה.

אייקון פרסומים

פרסומים

בנוסף אולי יעניין אותך